Beoordelingen over Novotel Paris 14 Porte d'Orléans 4-sterren

#646 van de 1.578 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 24 september 2018

matig
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Liften deden het niet of niet goed, ontbijt personeel was veel aan het 'vergaderen' in de loop van het ontbijt., spreken slecht Engels, geen juist bestek aan tafel, vloer plakte bij het buffet, bed voor onze kinderen was nog niet opgemaakt (wel snelle sevice dat men gelijk kwam), schoonmaaksters waren veel met elkaar aan het praten.

Kamer waren okay. Toilet wanden waren onhygienische resten te vinden van...? Geen idee

U2 was geweldig, Parijs romantisch en het hotel ideaal!
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Bank

Zeer aangename, moderne en stille kamer. Lekker ontbijt. Goed gelegen en gemakkelijk bereikbaar met de auto. Ondergrondse parking voor zachte prijs. Metro dichtbij. Aanrader!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Heerlijk geslapen op de bedden
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het totale ontbijtpersoneel was ronduit onvriendelijk en nors tegenover ons en de meeste klanten. De aanvulling van het ontbijt kwam nauwelijks op gang. De lege tafels werden ook niet tijdig ontruimd waardoor klanten moesten wachten op een plek. Het personeel reageerde ook hierom chagrijnig naar klanten én hun kinderen. Organisatie was chaotisch. De hotelkamer zelf was prima. Het ontbijtpersoneel bracht een domper op t verblijf.

De kamers

Perfecte plek voor een bezoek aan Parijs; volgende keer kiezen we dit hotel weer.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Dit hotel is een topplek voor een bezoek aan Parijs; metro dichtbij, kamers prima, bedden goed, badkamer schoon, alles redelijk modern en nieuw (opgeknapt vermoeden we), ontbijt is erg uitgebreid.

De schone kamer, fijne douche en heerlijk bed.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het ontbijt werd niet tijdig aangevuld zodat regelmatig alles al op was. Toen wij gingen ontbijten waren de croissants, toast ,yoghurt, koffie en worstjes met spek op. Het duurde minimaal 20 minuten voordat dit werd aangevuld. Zeker geen 18,- waard!!!

De schone kamer, fijne douche en heerlijk bed. Ook het diner in het restaurant was prima!

Een hotel om zeker nog eens terug te komen

Beperkte keuze ontbijtbuffet

Zeer schone, nette kamer. Helemaal niets te horen van het verkeer en ook nog eens voorzien van een betaalbare parkeergarage

Fijn Novotel hotel, goede kamers zoals gewoonlijk.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Wat schamel ontbijt. Geklutst ei was erg papperig, spek plakte aan elkaar. Erg grote (soep)koppen voor de koffie. Croissants en chocoladebroodjes etc, waren wel erg lekker.

De fijne schone kamers. Goede hygiëne.

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Prima hotel. Lag dicht bij metro, waardoor je de bezienswaardigheden in Parijs makkelijk en snel kunt bereiken. Auto fijn in parkeergarage van het hotel kunnen parkeren. Ontbijt was prima. We hebben vaker gebruik gemaakt van een novotel, dus we wisten ongeveer wat we konden verwachten.

perfect hotel

Niets is tegen gevallen

Perfecte ligging en heel goed te bereiken met de auto. Dicht bij een metro station. Heerlijke, goede bedden en een perfecte badkamer. Alles was schoon en fris. Ontbijtbuffet was vers, uitgebreid en gezellig ingericht.

Prima voor de paar dagen die we met ons gezin in Parijs hebben doorgebracht.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Geen klachten over dit hotel.

Mooie nieuwe schone kamer. Mooie badkamer apart toilet. Wij verbleven aan de rustige achterzijde van het hotel. Parkeerplaats in de garage onder het hotel. Prima ontbijt. Snel bij de metro.

Goed hotel
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Iets kleine kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Goede en veilige locatie, vlakbij de metro waarmee je overal in heel parijs binnen 30min bent, aardig personeel. Uitermate geschikt voor langer verblijf in parijs.

• Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het ontbijt was op zich prima, maar had beter gekund, zo was het bruine brood uitgedroogd en er was weinig keus in broodbeleg. Zeker voor de prijs van 18,- pp viel dat tegen.

Wij sliepen in een familie kamer. Er waren twee losse bedden en een dubbel bed. De bedden lagen erg goed. De kamer is ruim met een apart toilet en een prachtige badkamer. Het hotel was vlakbij metrostations en de kamer had uitzicht op de Eiffeltoren.

Uitstekend hotel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Bank

Te trage service restaurant op piekmoment 's avonds (iedereen had in de file gestaan en wou ter plaatse dineren, iets waarop personeelsbezetting niet voorzien was). Maar zeer lekker eten. Kok bleef voor kwaliteit gaan.

Uitstekende ligging aan metrolijn 4 (noord-zuid as). Parking on site - niet duur naar Parijse normen.

Tevreden!
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het ontbijt kon beter, het zag er ook niet zo verzorgd uit...

Netjes en verzorgd. Vriendelijk aan de receptie. Goede ligging, direct aan de metro. Geen geluidshinder.

Kan heel veel beter
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Onvriendelijk personeel. Zaterdagochtend om 9 uur kwam de schoonmaak. We lagen nog in bed! Ontbijt was een chaos. Vaak ontbrekende producten. Of geen tafels beschikbaar. Kinderhoek, PlayStation, deed t niet. De medewerker suggereerde dat mijn man t maar moest doen..... Kinderbedden stonden niet klaar. Kamer was erg krap met zijn vieren.....

Comfortabel hotel met parkeergelegenheid
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Bank

De lift. Lange wachtijden door de onpraktische instellingen van de lift.

Nette kamer met comfortabel bed en fijne douche. Parkeergelegenheid bij het hotel voor een redelijke prijs. Prima bereikbaar vanuit de stad met metro in 15-20 min.

Fijne locatie met de auto: buiten de periphérique, garage inpandig, goede bedden en aardig personeel
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

De kamers worden 'ruim' genoemd - dat vond ik tegenvallen. Maar gezien het feit dat men toch Parijs in gaat, maakt dit op zich niet veel uit. Niet duidelijk was de instelling van de verwarming: het was vrij fris op de kamer en we konden geen beschrijving vinden hoe we dit konden reguleren. Het eten in het restaurant viel ook tegen (kwaliteit van het vlees bijvoorbeeld) en er werd iets anders gebracht dan besteld. Ik heb dit gemeld en het personeel heeft dit gelijk goed en vriendelijk opgepakt (goedkopere rekening).

De kamers zijn schoon en de bedden goed. Wij waren met 3 personen (2 kinderen) en hebben vaak de ervaring dat het derde bed een slechte slaapbank is... De slaapbank van het Novotel was echt supergoed en lag nog haast beter dan het bed zelf! Het hotel ligt aan de periphérique - maar het is echt heel goed geïsoleerd, je hebt hier geen last van (wij hadden kamers boven de weg). De locatie van het hotel is handig als men met de auto komt (en geen milieusticker wil regelen) en het ligt aan een goede wijk (14e arrondissement) met veel crêperies. De metrolijn (4) gaat rechtstreeks naar het centrum en door naar Montmartre (wat ook handig was ;-)). Achter het gebouw kun je de parkeergarage inrijden (linker zijkant) en dan gelijk met de lift naar boven om in te checken. Dat is natuurlijk perfect. Verder is het personeel werkelijk ongelooflijk aardig, zonder uitzondering! Nog een tip: wij hebben online metrokaartjes besteld, in ons geval voor 3 dagen. Die werden rechtstreeks bij het hotel afgeleverd. Dit was werkelijk fijn: we konden 3 dagen zonder zorgen Parijs in (geen rijen, geen enkele kaartjes, geen planning...).

voor herhaling vatbaar
    • 2 Tweepersoonskamers naast elkaar

Drukke bedoening bij ontbijt Geduld nodig bij de liften.

Correcte prijs kwaliteit Hotel ligt op wandelafstand v metro die je in 15min naar centrum voert. Mooi ingericht hotel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het hotel heeft een goede ligging ten opzichte van de stad.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het hotel heeft een goede ligging ten opzichte van de stad. De metro is vlakbij het hotel. Het is een netjes hotel met moderne uitstraling en de parkeergarage is ideaal.

Heerlijk hotel voor een langweekend Parijs/Euro Disney
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Bij late aankomst kan het zijn dat de parkeergarage vol is en je de auto ergens in de buurt moet parkeren. Het was erg warm op de kamer en de temperatuur konden we zelf niet lager zetten.

Het hotel ligt op een gunstige locatie. Op loopafstand ligt de metro en ben je snel midden in Parijs. En met de auto via de periferique in 40 min. in Euro Disney Fijn dat er een parkeergarage onder het hotel is. Hotelkamer was netjes, ruim en geluidsdicht.

locatie combinatie parkeren en met de metro is perfect.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het was erg warm op de kamer omdat de airco niet goed functioneerde. Dit zou wel verholpen worden. Schoonmaak was wel ondermaats. Beddengoed werd ‘omgedraaid’.

locatie combinatie parkeren en met de metro is perfect.

2 sterren ipv 4
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Als je last hebt van stof allergie is dit geen aanrader. Als je last hebt van een gevoelige huid neem een slaapzak mee en je eigen handdoeken. Personeel vindt het niet zo leuk om te werken voor de gasten. Waterkoker is verboden op de kamer ook voor gebruik van medicijnen. Auto parkeren kost 40 euro per 24 uur.

de ligging bij het metro station is ideaal

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Dat het restaurant niet open was en dat we in de bar van de lobby ons eten konden nuttigen.

Zeer nette kamer met heerlijke bedden. Het ontbijt was prima en volgens de kinderen hemels.

Gelukkig allen om te slapen
    • 2 Tweepersoonskamers naast elkaar

Personel bij receptie was niet vriendelijk. Ze luisterde niet naar klant en ze laat de klant niet uitpraten. Huiskeping komt gelijk de kamer binnen . Eerste kloppen dan pas deur openmaken. Minibar was leeg allen een fleswater meer niet

Kamers waren goed en een deken was vies je komt kamer binnen je kijkt gelijk in 👎

Top locatie voor bezoek aan de stad
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Familiekamer is helaas maar één ruimte.

Prima, nette kamer. Prijzig ontbijt, maar wel met voldoende keuze. Hotel dichtbij metrostation en binnen 10 min midden in de stad!

Goed hotel, goede bedden, niet gehorig.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

In verhouding met het aantal hotelkamers waren de plaatsen voor het ontbijt aan de krappe kant.

Ligging aan de rand van het centrum van Parijs dicht bij metro en bus stations was ideaal aangezien wij zelf niet met de auto het centrum van Parijs in wilden.

Okee
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

In de badkamer lag nog een onderbroek van de vorige gebruiker. Het ontbijt was rommelig.......veel was op.......onvoldoende bijgevuld.

De ligging is perfect. Dichtbij het centrum en de metro.

Prachtige stad!
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Wij hadden geboekt met 2 kinderen op de kamer. Hiervoor was de kamer eigenlijk wat te klein. Maar was wel te doen voor 2 nachtjes.

Prima hotel als je met de auto naar Parijs gaat. Metro station is 5 minuten lopen. Enkele restaurantjes in de buurt.

Prima hotel, goede prijs-kwaliteit
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Parkeergarage, bleek te laag voor onze auto terwijl we wel onder de hoogtebalk door konden. Achteruit terugrijden kostte flink wat moeite, incl oververhitte koppelingsplaat. Op straat bleek best parkeerruimte te vinden, gratis in augustus. Had men bij de receptie ook wel kunnen melden.

Ontbijt was zeer uitgebreid, comfortabele kamers

Executive kamer met uitzicht op Parijs.
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank voor 2 Personen (2 Volwassenen + 2 Kinderen) - Uitzicht op Parijs

Executive kamer met uitzicht op Parijs. Heerlijk ruim en compleet voor met zijn vieren. Tussenstop vanuit Spanje naar huis. Volgende morgen na ontbijt naar de metro (5 min. lopen) en nog even Parijs in voor we echt naar huis gingen (de auto mocht na uitchecken nog in de betaalde parkeergarage onder het hotel blijven staan). 2e keer dat we hier verbleven en wederom goed bevallen.

Goede accommodatie voor met gezin dagje Parijs

Ontbijt beetje mager opgezet, wel oke maar voor 4*-en kan beter

Twee kamers naast elkaar, niet luxe, met gezin totaal 6 personen prima en schoon voor een dag/nachtje Parijs.

Convenient
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank (3 Volwassenen)

Stadscentrum te voet niet haalbaar, in buurt hotel niets te zien.

Propere en comfortabele kamers. Makkelijk met auto bereikbaar (vlakbij ring) maar toch stil in kamer. Snelle verbinding naar centrum met metro. Ontbijt uitgebreid alsook vriendelijk personeel.

Prima hotel voor een paar dagen
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

De dames bij het ontbijt spreken slecht Engels. Het ontbijt is beperkt als je niet van hartigheid houd 's morgens. Wel veel soorten jam.

Heerlijke stortdouche en mega grote tv. 2 persoonsbed was ruim en stevig. Kamer was tot in de puntjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Schoon

Parkeergarage te krap

Schoon

Goede temperatuur en comfort in het hotel, dicht bij het...

De prijs

Goede temperatuur en comfort in het hotel, dicht bij het centrum maar buiten de milieu zone.

Oke

Prijzen aan de bar

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

All tip top
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank (3 Volwassenen)

Alles was goed verzorgd, zeker een aanrader! Kamer klein, maar in orde en proper. Ontbijt was prima! enkel de barman had een offday :(

Badkamer wat krapjes

Badkamer wat krapjes

• Superior Kamer met Queensize Bed en Bank

Personeel onvriendelijk, slecht ontbijt, oud brood.

Rustige. Goede kamer

Het was top !

Heel drukke beurt !

Erg schoon !

Perfect hotel voor bezoek aan Parijs.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het ontbijt was zeer goed verzocht. Het avondeten viel enigszins tegen.

Locatie tot meteo is ideaal. 15 min reistijd naar het centrum. Fijn hotel.

Het restaurant, avondeten was lekker en veel.

Te warm op de kamer

Het restaurant, avondeten was lekker en veel.

Mooie, verzorgde kamers en dicht gelegen bij een goede...
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank (3 Volwassenen)

Mooie, verzorgde kamers en dicht gelegen bij een goede metrolijn!

Verzorgd hotel.

Verzorgd hotel. Metro op 5 min. Binnen 20 min in het centrum

Goed vertoeven

Rust en prettige sfeer

Aanrader
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank en Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

Fruit bij ontbijt

Ruime, nette kamers. Goed gelegen bij metro en Periferique. Parking in hotel

Goed voor overnachting, niet om te eten
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Het eten was duur en totaal niet lekker

Propere kamers, modern

Wij hebben het prima gehad

Soms in bar wat lang wachten op personeel

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Mooie en ruime kamers.
    • 2 Tweepersoonskamers naast elkaar

Mooie en ruime kamers. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Aanrader.

Zeer netjes en prima prijs/kwaliteitsverhouding

Duur ontbijt

Locatie, vlak bij de metro Vriendelijk personeel in de bar Keurige, moderne kamers

Ruime kamer, dicht bij de binnenstad van Parijs en...
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank en Uitzicht op de Stad (2 Volwassenen)

In het weekend was het restaurant niet open, (geen kindermenu)

Ruime kamer, dicht bij de binnenstad van Parijs en metrostation Porte deorleance

De ligging van het hotel en de aangrenzende schone kamers

De ligging van het hotel en de aangrenzende schone kamers

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

alles was goed voor elkaar

ontvangst

• Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Kamer erg klein voor gezin met 2 kinderen.

Ontbijt was prima.

Citytrip met gezin
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Prijs - kwaliteit zee goed Parking handig en niet duur (19 euro per dag)

Ligging tov metro/ openbaar vervoer
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Aanbod ontbijt weinig tarwe volkoren produkten

Ligging tov metro/ openbaar vervoer

Ruim voldoende
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Temperatuur in de kamer; te warm

Hotel ligt op goede locatie, metro en eetgelegenheden in de...
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

De kamers zijn veels te warm! Er kunnen geen ramen open.

Hotel ligt op goede locatie, metro en eetgelegenheden in de buurt. Fijne bedden.

Temperatuur in de kamers zijn te warm, kun je niet zelf...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Bank

Temperatuur in de kamers zijn te warm, kun je niet zelf wijzigen op een juiste manier.

Niks mis mee!
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Lift en hoge temperatuur op kamer

Prima hotel, goede faciliteiten en dicht bij metrostation.

Super voor bezoek aan de stad
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Erg warm, wachttijd lift lang tijdens ontbijt

Ligging nabij metro, goed ontbijt, prima kamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ontbijt was lekker, kinderen gratis.
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Klimaat beheersing is niet optimaal, erg benauwd op de kamer.

Ontbijt was lekker, kinderen gratis. Kamer was prima met 2 kinderen op de kamer.

Standaard/ eenvoudig

Kleine familiekamers

Eenvoudige hotel

Rustige comfortabele kamer
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Bank

Had alleen de temperatuur s'nachts wat lager willen hebben

Rustige comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Was top, zou zo weer gaan

De verlichting en gezelligheid van de bar

De kamer was geweldig. En het ontbijt was heerlijk met ruime keuze

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goed hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank (3 Volwassenen)

Het water in de douche was te fris

De kamer

Ik heb reuma en doordat het zo warm was in het hotel kon ik lichamelijk niks meer.

Veel te warm in hotel.kinderen konden niet slapen.ik heb reuma en kon door de warmte niks meer. Mijn weekend verpest dus.

Propere kamers, vriendelijk onthaal, zeer uitgebreid ontbijt!
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Luide ventilator in de kamer.

Propere kamers, vriendelijk onthaal, zeer uitgebreid ontbijt!

• Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank (3 Volwassenen)

Roerei was niet goed gebakken

Prima stadhotel
    • Superior Kamer - queensize bed en slaapbank voor 2 personen

Kamers zijn schoon, maar er kan geen raam open, daardoor zeer warme droge lucht gedurende de nacht.

Kamer en badkamers zijn zeer schoon.

verder goed

prijs

te duur

Personeel werkt om te werken

Personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novotel Paris 14 Porte d'Orléans