Beoordelingen over Novotel Survilliers Saint Witz 4-sterren

Route de Survilliers, 95470 Saint-Witz, Frankrijk

#4 van de 8 hotels in Saint-Witz

Prima doorreishotel met zwembad, parkje en kamers + airco. Personeel/restaurant blijft aandachtspunt

Personeel spreekt slecht Engels. In de drukke vakantietijd lijkt het ze een beetje boven het hoofd te groeien. Lang wachten op het eten, ontbijt slecht bijgevuld. Maar ze doen hun best. Wij zijn genoodzaakt met een gezin van 5 twee kamers te nemen en dan is de prijs kwaliteit verhouding wel wat ver te zoeken.

Prima hotel voor op doorreis naar vakantiebestemming in Frankrijk. Vlakbij de snelweg, maar ligt toch rustig met een parkje en een klein zwembadje voor de kinderen waar ze echt aan toe zijn na een dag rijden. Prima kamers met airco.

De douche was heerlijk en ons zoontje kreeg een leuk...

Het bed was vreselijk en de kamer was verre van schoon. Daarnaast was een deel van het personeel niet erg behulpzaam en oogde chagerijnig.

De douche was heerlijk en ons zoontje kreeg een leuk cadeautje bij uitchecken

Was goed, maar ik ga niet meer terug
    • Standaardsuite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Banken

Twee keer betaald voor het hotel. Receptioniste was erg vriendelijk aan de telefoon, maar ik zit nog steeds te wachten op mijn refund. Kamer stonk bij het inchecken.

Ontbijt goed.

Wij komen al een aantal jaren in het Novotel Surveilliers...

Wij komen al een aantal jaren in het Novotel Surveilliers ivm beursdeelname in Villepinte. Ieder jaar echter weer storen wij ons aan de rioollucht op de kamers welke zeer indringend aanwezig is. Tip voor de directie om hier echt eens wat aan te gaan doen!!

Comfortabele tussenstop
    • Executive Tweepersoonskamer

Kwaliteit van diner had beter gekund

Hygiene was goed, fijne stortdouche, keuze restaurant goed, vooral diversiteit in keuze kindermenu, nespresso op kamer, fijn!

• Executive Tweepersoonskamer

Prima kamer. Ruim genoeg met 2 kinderen en 2 volwassenen. Zeer kindvriendelijke lobby met spelletjes, een xbox en een zitje. Buitenzwembad met terras! Een paar minuten vande snelweg dus heel geschikt als tussenstop onderweg terug naar Nederland. Geen diner (er zit een McD om de hoek ;-) ) of ontbijt gegeten maar het restaurant ziet er ruim en netjes uit.

Uitstekend overnachtingshotel met kinderen.
    • Standaardsuite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Banken

De ruimte voor de kinderen, zowel binnen als buiten. Badminton, voetbal en tafeltennis te leen. Binnen een voetbaltafel, interactieve tablet tafel en een spelcomputer. Veel andere kinderen. Restaurants om de hoek (fastfood en gebruikelijke wegrestaurants ). Prima op doorreis, voor paar dagen locatie wat saai.

Tegenvallend

3-persoons kamer met maar twee bekertjes. Niemand sprak fatsoenlijk Engels. Bar was om 17.00 gesloten. Restaurant was erg matig. We hadden om 18.30 gereserveerd, maar ging pas om 18.40 open. We bestelden een latte macchiatto. We kregen een kopje opgeklopte melk zonder koffie. Toen cappuccino gevraagd, kregen we espresso. Toetjes duurde lang voor we ze kregen. Koffie was toen al op. Men was niet op de hoogte van producten op de kaart. Ook hier sprak men geen Engels. Kortom erg matig.

Kamers waren goed. Ligging vlakbij snelweg ook prima. Parkeren ook goed.

Onze verwachtingen werden niet helemaal ingelost.
    • Standaardsuite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Banken

Te weinig handdoeken voor alle gezinsleden. Te luidruchtige ventilatie/koeling op de kamer 252. Te druk ontbijt, niet voorzien op zoveel volk tegelijk.

Fair-trade-badkamerproducten.

Fijn hotel op doorreis
    • Executive Tweepersoonskamer

Eten 's avonds viel tegen. Het was erg druk, dus mogelijk minder aandacht voor het eten (o.a. zwart aangebrande vis voor een van de kinderen).

Veel gras en ruimte om even te rennen en voetballen met kinderen. Tafelvoetbal en kapla om mee te spelen.

Geen tekortkomingen
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Op dit moment staat er een reservering op mijn credit card van € 210, terwijl de boeking € 108 is. Waarschijnlijk komt het wel goed, maar ik moet wel weer actie ondernemen. Dit soort dingen veroorzaken ergernis. Waarom kan het niet in 1 keer goed?!

Geen tekortkomingen

Perfect hotel voor een tussenstop
    • Executive Tweepersoonskamer

Het hotel was schoon. De kamer was ruim. Het personeel was vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid. Het hotel ligt vlakbij de snelweg. Prima hotel om een tussenstop te maken dus. Erg tevreden.

• Executive Tweepersoonskamer

Sanitair was niet echt schoon. Bij aankomst deed de airco het niet, is keurig opgelost door technische dienst, anders hadden we een andere kamer gekregen.

Goede ruime kamers, fijne bedden. Groot park om hotel heb, zwembad. Fijn voor de kinderen. Ontbijt prima. In de buurt mooi kasteel bezocht: Chateau Chantilly

Comfortabel hotel met zwembad en heerlijk ontbijt.
    • Executive Tweepersoonskamer

Heerlijk om in het zwembad te plonzen na een dag in de auto. De gezinskamer is ruim genoeg en er is een fijne douche. Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid!

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Executive Tweepersoonskamer

Eten matig, personeel niet snel (30min wachten om dessert kaart te ontvangen, met kleine kinderen niet handig).. bedden hard en oud.

Referentie was novotel @ claire mt ferrand. Zeer goede ervaring, echter was deze ervaring zeker niet van zelfde niveau.

Kamer was prima, maar klein voor 4 personen.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt voor €18,50, belachelijk duur. Ook niet gedaan. Ook het restaurant en bar waren erg prijzig.

Kamer was prima, maar klein voor 4 personen. Kinderen hadden een slaapbank, dat vond ik minder gezien de prijs.

Misleidend
    • Executive Tweepersoonskamer

Er was maar 1 iemand die engels sprak. De mensen in het restaurant dus niet. Is best lastig. Ik had een mail gestuurd en die werd niet beantwoord. Volgens site hebben ze faciliteiten voor mensen in een rolstoel. Maar dat is zeer misleidend. Ja ze hebben een oprit naar t zwembad maar je kan t zwembad niet in met rolstoel. De kamers zijn ook niet rolstoelgeschikt. Wel 2 parkeerplaatsen. Het ontbijtbuffet werd nauwelijks bijgevuld. Dus werd t verplicht stokbrood met jam en yoghurt.

Het was direct aan de snelweg.

nette kamers en vriendelik personeel
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Bij het ontbijt bestond een apparaat om een eitje te bakken. Het werkte echter niet . De temperatuur was niet omhoog te krijgen. Toen wij een week later op de terugreis weer van hetzelfde hotel gebruik maakte, bleek het probleem nog steeds hetzelfde. Verder was het ontbijt prima geregeld.

nette kamers en vriendelik personeel

Uitstekend hotel voor een doorreis in Frankrijk!

Personeel in restaurant spreekt amper Engels. Receptie daarentegen uitstekend!

Uitstekend hotel op doorreis in Frankrijk. Direct langs de snelweg maar toch relatief rustig met grote tuin, prima zwembadje voor de kinderen, spelletjes in de lobby, schone koele kamers met airco en prima eten. Vriendelijk personeel. Kortom een aanrader voor een doorreis!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

De kamer was prima, groot genoeg voor vier personen.
    • Executive Tweepersoonskamer

Bij aankomst (rond lunchtijd) was het restaurant gesloten en was er niets te eten te krijgen, zelfs niet een zakje chips o.i.d. aan de bar.

De kamer was prima, groot genoeg voor vier personen. De kinderen waren dolblij met het zwembad.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Voor één nacht ok, maar sla ontbijt over
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Hotel uitstraling niet bijzonder voor een Novotel. De ontbijtzaal was nog in aanbouw. We moesten vlak naast de werkende timmerlieden gescheiden door een gordijntje ontbijten, terwijl aan de ander kant van de zaal voldoende plaats was. De koffie was niet lekker en er was één klein stukje stokbrood. In de ochtend liet een medewerker me een tweede keer betalen als ik niet had opgelet. Al met al Novotel onwaardig dus.

De kamer en de verse jus was prima.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Net hotel, personeel met de Franse inslag

Het personeel is om te janken, straalt aan alle kant uit dat ze er absoluut geen zin in hebben.

Schoon hotel met goede ligging voor Parijs. Hierdoor ben je binnen no-time op locatie

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Ideale uitvalsbasis parc asterix

Een van de obers was zeer onvriendelijk en de chocomousse was op ;-)

Een algemeen vakantiegevoel, en een zeer vriendelijke en goede receptioniste 's avonds

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Dicht bij Asterix
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Een detail: De wifi werd door onze toestellen niet aanvaard. Geen erg, mogelijks een beveiliging van ons toestel.

Heel erg dicht bij Asterix parc 6km. De kamers zijn netjes en ruim genoeg met 4 in de kamer. Het kleine zwembad is net wat de kinderen nodig hadden. TIP: in het dorp rechts aan de uitgang ga je het dorp binnen, aan de lichten links en zo rij je richting Chantilly. Daar op de grote weg hebben we heerlijk gegeten in een ROUTER restaurant tussen de trukkers. Best wel een ervaring, niet duur en leuk.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima hotel voor doorreis
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Het ontbijt is niet georganiseerd. Het was super druk en er loopt 1 personeelslid rond. Alles was op en wordt niet goed bijgevuld. Allerlei rotzooi bleef op tafel staan. Wij wilde graag binnen ontbijten maar dit kon niet omdat de tafels niet werden opgeruimd. Echt heel slecht. Geen leuk begin van je vakantie!

Heel dicht bij park Asterix waar wij naartoe gingen. Mac Donald in de buurt. Zwembad en grote tuin is erg leuk voor de Kids. Goed bed.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Heerlijk om na een dag rijden een nachtje tot rust te komen in dit hotel!
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Het assortiment voor het ontbijt was prima. Wij kwamen echter tegen het einde van het tijdslot en toen waren sommige dingen al op en die werden niet aangevuld. Het personeel was al druk met afruimen bezig.

Bij het Novotel Saint Witz is het zeer comfortabel overnachten. Incl Zwembad, airco, wifi, ontbijt en diner mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Oké hotelkamer, slecht ontbijt
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Ontbijt was slecht verzorgd, geen werkend koffie apparaat en moesten op jacht naar bestek. Aanbod was niet erg smakelijk en de ruimte is aan onderhoud toe.

Dicht aan de snelweg

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Lekker hotel op doorreis
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Horeca is duur. Voor het avondeten hebben wij gekozen voor het buffet maar dat viel tegen.

Kamer is goed. Parkeren is goed. De ligging aan de snelweg prima. Evengoed stil. Zwembad erg fijn na warme reis. Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Een te duur basishotel met zeer matige horeca
    • Executive Tweepersoonskamer

Horeca is totaal niet op orde. Een drankje krijgen duurt echt een uur en ga hier vooral niet eten! Bediening is een drama. Eten was goed. Ook organisatie van het ontbijt was een drama, koffiekopjes waren niet te krijgen en ook dit kon men niet aan.

Prachtige tuin of eigenlijk park. Onze hond kon daar heerlijk rennen en spelen. Hotel ligt letterlijk op 3 minuten van de snelweg.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Kamer voldoende groot en modern ingericht.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het buffetdiner was ronduit slecht en zeer hoog geprijst. Het ontbijt voldeed aan de verwachtingen.

Kamer voldoende groot en modern ingericht. Lokatie tov de snelweg. Grote tuin rond het hotel.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Erg prettig personeel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Erg prettig personeel. Het restaurant serveerde deze avond alleen een buffet. Buffetten zijn meestal smakeloos maar deze was echt prima, en lekker snel na een reisdag met kleine kinderen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

keten hotel aan de snelweg
    • Standaardsuite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Banken

omdat we later aankwamen was het zwembad al gesloten. de aanwezigheid van een zwembad was de reden om het hotel te kiezen.

dicht bij de snelweg, goed ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Fijne kamer, prima ontbijt.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

De matrassen waren wat doorgezakt in het midden.

Fijne kamer, prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Gebruikt als overnachtingshotel op weg naar NL. Zeer dicht bij de A1.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

prima doorreis-hotel
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Prima hotel voor als je op doorreis bent door Frankrijk. Ligging vlakbij de autoroute nabij Parijs, maar door het zwembad en riante tuin krijg je toch vast (of nog) een beetje het vakantie-gevoel!

Enorm veel kinderen.

Enorm veel kinderen. Dus geren, geschreeuw, springen op meubilair.

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Goede bedden.

schoon , goed

Ik zou graag een factuur willen van deze boeking

schoon , goed

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

• Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Mijn factuur zou via mail verstuurd worden, tot op heden nog niet ontvangen

was helemaal goed

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Perfect

Het eten

Bedden goed

Heel matig
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Het eten was verschrikkelijk slecht. Vies wijnglas en 6 euro voor een glas hele slechte wijn De hamburger was van buiten zwart en van binnen rood.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fijn voor kort verblijf, ga ergens anders eten.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het avondeten, hier ging echt van alles mis.

Lekkere douche, en een aparte wc, altijd fijn met 4 personen (2kinderen) op een kamer.

restaurant was erg duur, voor wat je kreeg, jammer

Lekker geslapen mooie badkamer

goed.

Ontbijt was een beetje rommelig doorgang te smal bij het buffet.

ontvangst.

Dichtbij de snelweg.

Dichtbij de snelweg.

Prima hotel voor tussenstop

Allergie informatie in restaurant

Geweldige parkachtige tuin met zwembad. Vriendelijk personeel, kinderen kregen een presentje bij aankomst.

Algemeen goed voor onze eisen
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Fruit was niet vers en koffie was niet lekker

Locatie; voor doorreis goed gelegen

Gebruikt als overnachtingshotel. Novotel op heen en terugreis. Voor het eerst. Helemaal top!

De prijzen van een drankje

Heerlijke kamer, prima bedden, ook de slaapbank, fijn personeel en lekker ontbijt

Mooi hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Mooi hotel. Wij waren op doorreis. Fijne kamers, goed ontbijt.

• Executive Tweepersoonskamer

Wij hadden een familiekamer geboekt.
    • Standaardsuite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Banken

Jammer dat de tv overwegend Franse kanalen bood.

Wij hadden een familiekamer geboekt. Deze was ruim en comfortabel.

Prima hotel voor die prijs.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Erg geïsoleerd gelegen, geen horeca op loopafstand m.u.v. hotelbar. Ontbijt te duur.

Grote buitenruimte met allerhande buitenspeelgoed.

Als je ergens anders een hapje gaat eten is dit een prima accomodatie
    • Standaardsuite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Banken

Personeel wat geen woord engels sprak Het eten in het restaurant was erg slecht

Het zwembad

Zwembad en ontbijt waten top
    • Executive Tweepersoonskamer

Kleine verstopping op badkamer maar zeer snel opgelost dus dat was weer goed 👍🏼

Zwembad en ontbijt waten top

Locatie, ruimte en comfort.

Personeel in restaurant.

Locatie, ruimte en comfort. Leuke spullen voor kids entertainment

Prima hotel zeker als je op doorreis bent
    • Executive Tweepersoonskamer

Je ziet dat de kamer gerenoveerd zijn en er af een toe een en ander niet goed is gegaan.

Dicht bij de snelweg en zeer comfortabel

niets mis mee

nvt

alles was naar wens

Comfortabele, ruime kamer, alles gelijkvloers, parking naast...

Hoofdkussens te dik

Comfortabele, ruime kamer, alles gelijkvloers, parking naast hotel

Zwembad en speelmogelijkheden kinderen

Zwembad en speelmogelijkheden kinderen

De bedden waren erg slecht waardoor we een slechte nacht...

De bedden waren erg slecht waardoor we een slechte nacht hebben gehad. De bar ziet er niet uit en veel schreeuwende kinderen.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

De locatie.

Personeel in restaurant. Dra ma TISCH ... geen letter engels sprekend. Niet service gericht. Echt slecht

De locatie.. vlak bij de A1

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Kom er al jaren en het is nu lekker schoon, fris en opgeknapt. Smaken verschillen maar het is netjes
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Flesje water op de kamer misschien?

Geheel vernieuwde kamers. Het is nu gewoon prima!

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Goede parking

Goede parking City-breakfast een vondst

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Te duur voor overnachtingshotel

Ontbijt ! 2 koffiemachines kapot Best prijzige kamer

Ligging makkelijk bereikbaar aan snelweg

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Mooie tussenstop onderweg naar huis vanuit Zuid Frankrijk.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Mooie tussenstop onderweg naar huis vanuit Zuid Frankrijk. Schoon en luxe hotel met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed hotel voor mensen/gezinnen op doorreis

Prima lobby om op doorreis even met een kleine te ontspannen.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Heel duur ontbijt!

Heel duur ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Goed te doen voor een tussen stop.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

- zwembad was troebel - ontbijt prijs

Was keurig en netjes, vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Heerlijke bedden, slecht ontbijt
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Ontbijt viel tegen, mandjes leeg, fruit zag er niet lekker uit en personeel keek heel onaardig. Koffiemachines stuk.

Comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel voor met kinderen - zeer dichtbij parc asterix
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Hotelrestaurant - eten was prima - maar de ruimte niet echt gezellig

Prima hotel voor met kinderen - zeer dichtbij parc asterix

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Goed hotel

Prijs/kwaliteit verhouding kan iets beter

Vriendelijk personeel Goede ligging Goede hygiëne Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Perfect voor een doorreis met jong gezin!

Locatie, bed, zwembad

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Nette kamer voor doorreis

Nette kamers, schone badkamer

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

locatie;
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Ontbijt is erg duur, dus niet genomen.

locatie; vlak bij snelweg, maar toch redelijk rustig. Zwembad is klein maar wel lekker na een lange dag rijden.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima voor doorreis overnachting
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Personeel restaurant onervaren maar wel vriendelijk

Ontbijt en diner prima kwaliteit