Beoordelingen over Kyriad Hotel Paris Bercy Village 3-sterren

19, Rue Baron Le Roy, 12e Arrondissement, 75012 Parijs, Frankrijk

#756 van de 1.599 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Dichtbij metro station en zo in de stad, konden al eerder in...

Hele kleine douche

Dichtbij metro station en zo in de stad, konden al eerder in de kamer, winkeltjes en restaurants in de buurt, koffie en theezet faciliteiten

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

De ligging van het hotel.

Ontbijt is erg duur (15 euro), daarvan ook geen gebruik gemaakt.

De ligging van het hotel. In een rustiger deel van Parijs maar met de metro heel goed te bereiken. Had een ruime kamer met balkon.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima hotel!

Het hotel is goed bereikbaar en ligt in de buurt van leuke eettentjes. Je kunt de auto parkeren in een afgesloten parkeergarage en met de metro ben je snel middenin de stad. We hebben lekker en rustig geslapen.

Ligging dicht bij metrostation en restaurants

Sommige personeelsleden niet altijd vriendelijk Douche redelijk klein

Ligging dicht bij metrostation en restaurants Parking Dicht bij Bercy Village Mooi park Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet (keuze tussen club of buffet, buffet is een aanrader)

Mooie en rustige buurt.

Prachtig hotel in een rustig omgeving. Een park, metro en busstop in de buurt. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Op 200 m Cour-Saint-Emilion met veel restaurants en shops. Flixbus station dichtbij.

Mooi hotel in een veilige gezellige wijk.

De badkamer is keurig en schoon. Alleen het douchegordijn hangt 30 cm boven de grond. Als je gaat douchen is de hele vloer nat en het douche matje dus ook. Dit moet anders kunnen.

Het hotel is gelegen in een keurige gezellige veilige nette wijk. Het personeel is hartelijk en lijkt blij met je komst. Je kunt kiezen uit 2 soorten ontbijten de sobere variant (croissant, jus en een stuk fruit) en de uitgebreidere variant (buffet). Het metrostation is letterlijk om de hoek (250m) lopen. Als je uit het hotel komt; links af gaan en daarna direct rechts de volgende straat in lopen. Je loopt langs het gezellige Bercy Village. Een "dorpje" met gezellige winkels en eettentjes. De lekkerste hamburgers die ik ooit heb gegeten is bij Five Guys. Er staat een rij maar laat je er niet van weerhouden, je bent zo aan de beurt, Wij hebben de auto veilig geparkeerd in de parkeergarage van het hotel. Nadat wij hadden uitgecheckt mochten wij de auto gratis nog laten staan om nogmaals het centrum van Parijs in te gaan. Een tip; vergeet niet de app Next Stop Paris te downloaden. Een gratis handige Nederlandstalige app die je zonder problemen meldt welke metro je moet nemen om op je plek van bestemming te komen en waar je eventueel moet overstappen. Nog een tip er is een supermarktje in de buurt (als je het hotel uitloopt rechts af gaan (200m).

Kleine kamer, maar met alle nodige comfort.

Je hoorde al het geluid van de gang.

Kleine kamer, maar met alle nodige comfort. Snelle verbinding met het centrum. Goede eetgelegenheden in de buurt. Goed, uitgebreid ontbijtbuffet.

Aanrader.

Prima hotel, aardig/vriendelijk personeel, bescheiden parking maar goed genoeg. Zeer bijzonder zijn de 2 opties voor het ontbijt (club of gewoon).

Ligging vlakbij metro en restaurantjes

Toegang tot de parkeergarage problematisch: we werden ingesloten tussen twee automatische deuren en vervolgens werd onze telefoon niet opgenomen.Een voorbijganger heeft ons moeten "bevrijden".

Ligging vlakbij metro en restaurantjes

Locatie, prijs is goed voor die locatie.

Als je van plan bent om te chillen op je hotelkamer, dan is dit misschien niets voor jou. Kamers zijn wat aan de kleine kant.

Locatie, prijs is goed voor die locatie. De metro is dichtbij. Vriendelijk personeel We kwamen veel eerder dan inchecktijd aan en kregen toch de mogelijkheid om in te checken en op te frissen in de kamer Bedden & badkamer waren prima. Precies wat je nodig hebt.

Kamer is aan de kleine kant (en douche) maar voldoet voor een paar dagen Parijs.

Prima ontbijt en goede ligging. Vijf minuten lopen van de Metro. Je bent dus zo overal in Parijs. Parkeren in de garage van het hotel, wel iets krap. Dubbele ramen dus geen geluid van buitenaf. Bar is tot 's-avonds laat geopend.

Bevredigend.

Kamer was schoon, maar wel erg klein. Idem badkamer (voor normaal postuur al nauw, laat staan voor "forser gebouwde" personen). Hotelbar heeft geen sfeer (wordt ook niet echt aan gewerkt door management hotel. lijkt mij).

Ligging in leuke wijk Bercy (weer eens iets anders dan de geijkte wijken voor toeristen!). Nabijheid Bercy Village (aantal aardige restaurantjes) om de hoek van hotel (tevens daar metro station Cour St. Emilion). Tevens daar ontbijt alternatief.

Prima Hotel.

Een perfecte ligging dicht bij het eigentijdse park van Parijs, Parc de Bercy en de allermooiste voetgangersbrug over de Seine. Rustige ligging, goede service en prima aansluiting Metro. Van harte aanbevolen. Luc

Prima plek voor een paar dagen Parijs (zeker ook met de auto)

Hotel rijdt prettig aan vanaf de snelweg. Je hoeft de stad amper in. Ideaal dat er een parkeergarage is. Ontbijt goed verzorgd. Metro op paar minuten lopen.

Prima ligging maar prijzig voor wat je krijgt.

De kamer is klein en vooral de douchecabine is krap. Het meest vervelende is dat het gehorig is, er is veel rumoer in de gangen, je kunt letterlijk de conversaties van de buren volgen.

De kamer is schoon en het bed is goed. Vooral de ligging bij de metro en Bercy Village is top.

Perfect verblijf als uitvalsbasis binnen Parijs !

Diner was beperkt maar met Bercy village om de hoek wil je niet anders eten dan in Village !

Ontbijt is super. Ligging is perfect bij Bercy Village en Metro Station !

Gewoon

Het personeel was zowel bij het inchecken als uitchecken bijzonder onvriendelijk. Je voelde je meer een last dan een gast

Ontbijt was voldoende en de locatie prima

Nette en ruime kamer

Douche met douchegordijn (niet echt hygiënisch) De parking kon niet worden gereserveerd. Deze was vol toen wij kwamen, waardoor we de eerste nacht noodgedwongen in een dure parkeergarage hebben geparkeerd.

Nette en ruime kamer Dagelijkse schoonmaak Kluisje op de kamer

Kamers goed voor een kortverblijf.

Erg druk tijdens het ontbijt

Kamers goed voor een kortverblijf. Lekker en uitgebreid ontbijt. Kort bij een metrostation dat je snel door heel Parijs brengt.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Kleine, schone kamer in een grote stad.

Afmetingen van te kleine kamer en douche, met matig uitzicht op smalle maar vrij drukke en rumoerige straat. Veel openbaar vervoer met bussen door deze straat. Slechte Wi-Fi.

Sympathieke hulp bij Wi-Fi-problematiek door receptiepersoneel, die echter geen goede verbinding tot stand bracht... Goede hygiëne, uitstekende roomservice, steeds 1 schone badhanddoek. Gelukkig goede TV met enkele Engelstalige zenders in dit Franse land. Helaas geen Nederlandse.

Goed, boven verwachting, fijne bedden en lekker memory kussen.

Het feit dat ik voor 2 uurtjes meer het volle pond voor de garage moest betalen, Dan is 18 euro voor die paar uur veel.

Het viel mij in positieve zin mee. Wij logeren meestal min een Novotel of Mercure. Daar deze in dezelfde buurt vol waren geboekt, kozen we deze Kyriad. Nooit eerder geweest, maar beviel goed. Jammer dat ik voor 2 uurtjes meer parkeren het volle pond moest betalen. En het ontbijtrestaurant leek niet berekend te zijn op een vol hotel. Mensen moesten op hun beurt wachten. Daarentegen ws de keuze enorm met veel vers fruit, goede jus d'orange, broodvarieteiten.

Aangenaam.

Het geluid van de verwarming/ airco. Wel afgezet als we op de kamer waren.

Vriendelijk personeel. Het ontbijt is zeer goed en heel uitgebreid, zeker voor deze prijs . Ligt in een mooie buurt met veel restaurantjes en dichtbij het metrostation Cour St Emelion. De auto konden we parkeren in een ondergrondse parking van het hotel voor 18 euro per nacht.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Een gewoon hotel, niets bijzonders.

Een gewoon hotel, niets bijzonders. Personeel wel vriendelijk maar niets extra. We namen geen ontbijt, te duur, vlak om de hoek is een kleine bakker. Dichtbij metrolijn. De parking is een minpunt, zeer krap om in te rijden en te parkeren.

Goede prijs/kwalitijd verhouding

Het personeel (vooral de schoonmaaksters) konden vriendelijker zijn.

Ons beviel de omgeving het meeste. Het was een nette wijk en er was een mooi nieuw winkelcentrum om de hoek.

Top.!

Het zoeken naar parkeerplaats was iets lastiger.

Het was klein maar goed verdeelt en heeel belangrijk dat het schoon was en in verhouding erg goede prijs en ik ga zeker een keer met vriendin erheen 👍

Een aangenaam hotel om te verblijven

Goed ontbijtbuffet. Goede prijs/kwaliteit. Locatie iets buiten Parijs maar goed doenbaar met de metro die op 5 minuutjes lopen is vanuit het hotel. Het gezellige Bercy Village op 5 minuten afstand.

Kies dit hotel niet wanneer je hond mee op reis gaat !!! 18euro kosten per nacht (kleine hond)

Ik had verschillende hotels op het oog tijdens mijn keuze booking. Echter daar wij onze kleine hond meenemen kijk ik altijd waar de hond uiteraard mee mag en tegen welke prijs. Bij vele hotels staat hiervoor duidelijk een prijs vermeld, of gratis of mogelijk een vergoeding gevraagd ... Bij dit hotel stond : honden toegelaten eventueel een vergoeding mogelijk. Omdat bij dit hotel een parking aanwezig was, gelegen bij een mooi park & bij Bercy Village had dit hotel mijn voorkeur. Bij aankomst werd ik er kordaat op gewezen dat er voor de hond een vergoeding moest betaald worden van 18 euro per nacht ! Waar ik toch wel even van achterover viel ! 18 euro ??? Maar annuleren was geen optie ! We waren daar en het geld ging die dag van onze rekening. 18 euro terwijl het ontbijt pp 10euro is ... heb nog gevraagd of de hond zijn ontbijt hierbij dan mss ook inbegrepen was ? Integendeel toen we smorgens wilden gaan eten werd ons ook nog het restaurant geweigerd. Tijdens de betaling hadden ze me wel netjes de 22 euro per dag ontbijt laten betalen ... maar het restaurant binnen gaan was geen optie. Moeilijk dan niet ??? Kan de hond al slechts buiten aan nen boom vastbinden !!!! Annuleren was ook geen optie meer want alles was betaald. Dus werd er ons kort en krachtig een plaatsje aangeduid buiten het restaurant op een mini tafeltje ... eigenlijk bijna aan de uitgang :). Of ik dit hotel zo geweldig vond ... niet dus ! Moest ik op voorhand geweten hebben dat de hond vriendelijkheid zo groot was had ik wellicht voor een ander hotel gekozen ! Als je dan toch zo over huisdieren denkt geef ik het hotel de raad om in het vervolg de melding te maken : dat huisdieren niet zijn toegestaan ipv de mensen tot daar te lokken en ze dan geen uitweg te bieden. Dus best wel teleurgesteld. En begrijp me goed, ik maak ongeveer een 5-tal citytrip per jaar en een aantal grote vakanties. Het is de eerste keer dat ik zo teleurgesteld was in het hotelbeleid.

De locatie. Bercy Village is heel leuk om savonds na een drukke dag Parijs even uit te blazen op een terrasje tegen betaalbare prijzen met lekkere restaurantjes.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De receptie was fantastisch.

Airco rammelde heel erg, waardoor slapen met aico niet mogelijk was. Was heel benauwd en het uitchecken was wachten omdat er maar een persoon achter de balie aanwezig was.

De receptie was fantastisch.

Prima locatie om een of meer nachten te verblijven.

De grote van de kamer viel wat tegen. Zeker omdat er een derde bed was bijgezet. De badkamer was prima voorzien, maar klein. Zeker de douche is erg klein.

Bedden en ontbijt waren prima. Locatie goed gelegen bij Metro.

Goede keus voor dit deel van Parijs. Merci Bercy!

Het bekende probleem van Franse hotels. Kleine kamers! Maar voor de prijs.....

Ontbijt ruim voldoende, veel keus. Er was zelfs frozen yoghurt. Dicht bij Cinemateque voor de film liefhebbers! En uiteraard met 14 zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Verhouding prijs/kwaliteit zeer goed, ontbijt met veel...

Badkamers zijn erg klein maar wel proper. Haardroger hangt op moeilijke plaats.

Verhouding prijs/kwaliteit zeer goed, ontbijt met veel variatie, zeker de frozen yoghurt is een extra vermelding waard. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Goed hotel, goede sfeer

De kamer waar de bagage tijdelijk opgeslagen ligt, is vrijwel niet beveiligd. Iedereen zou zomaar je tas mee kunnen nemen.

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel. Ziet er verzorgd uit en voelt welkom. Kamer is ook echt prima, goed bed en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Prima hotel voor een paar dagen Parijs.

Het ontbijt was prima, niet overdreven uitgebreid maar meer dan voldoende. Kamer was wat aan de kleine kant, maar met goede bedden en zeer schoon. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Metro naar het centrum van Parijs vlakbij en in de omgeving een leuk winkelcentrum met verschillende restaurants.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Service, Klantvriendelijkheid, locatie en stevig matras.

kamer was erg klein maar te doen voor 1 nacht. Wil je parkeren? Vraag er naar en reserveer een parkeer plek van te voren. Vlak om de hoek is een prima parkeerplaats als alternatief.

Service, Klantvriendelijkheid, locatie en stevig matras.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prijs/kwaliteit prima hotel.

Enorm kleine kamer, maar wel zeer netjes.

Supermarkt vlakbij. Bercy Village (eetgelegenheden!) op minder dan 5min wandelen. Metro (slechts 3 of 4 haltes tot centrum Parijs) op minder dan 5min wandelen

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Perfecte ligging en verzorgd hotel

Parking 18€ per dag

Ontbijt was verzorgd en uitgebreid. Hotel was zeer goed gelegen. Rustig en toch aan de straat kant. Kamers zijn wel aan de kleine kant maar stoort niet. Alles was heel proper. Qua ligging perfect. In de nabijheid winkelcentrum met veel restaurants waar men lekker kan eten en zeer democratische prijzen. Goede verbinding met centrum van Parijs. Met metro lijn 14 rijd men rechtstreeks tot aan Madeleine rijden.Boek zeker zelfde hotel volgende keer

goed hotel voor kort verblijf.

Sleutelkaart van de kamer diende dagelijks her aangemaakt te worden. Deze viel telkens weg zodat we niet in de kamer konden, dus telkens terug naar de receptie. Raam sloot niet goed meer. Geen parkeerplaats langs de straat dus duurdere parkeerplaats van hotel moeten nemen.

Ontbijt is goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Ideaal voor een kort verblijf in Parijs

Ontbijt apart bijbetaald, maar er mocht toch een extra croissantje bij voor die prijs. Metro nodig om in centrum te raken want nogal ver buiten toeristische gedeelte.

Heel netjes hotel waar we geen last hadden van verkeerslawaai

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

goed ontbijt, goede locatie, fijne buurt, omgeving winkels...

kamer en badkamer aan de kleine kant / weinig ruimte om te bewegen. personeel balie bij aankomst was niet super vriendelijk

goed ontbijt, goede locatie, fijne buurt, omgeving winkels en restaurants

Eerste nacht kwamen er andere gasten in onze kamer er was bij de receptie een fout gemaakt ,geen prettig idee. Hiervoor wel gratis parkeren gekregen en excuses Meerdere malen naar de receptie gemoeten omdat de keycards steeds niet werkten Toch wel naar ons zin gehad

Goed ontbijt goede locatie vlakbij metro

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Gewoon!

Op onze heenreis was dit het eerste hotel en is alles mooi! Op de terugweg ons laatste hotel en dan is het voor je gevoel een luxere vorm van de formule 1 hotels. Kleiner maar duurder ook ten opzichte van de hotels in Spanje.

Bij het ontbijt waren er wat problemen. Onduidelijkheid over de prijs, uiteindelijk toch gewoon kunnen ontbijten.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Oudejaarsavond in Parijs

De hotelkamer was erg klein. Maar in Parijs kan je ook niet veel groter verwachten. Auto parkeren: er zijn maar 20 plaatsen beschikbaar voor een hotel met 200 kamers. Dit werkte dus niet. We hebben de auto bij Effia (dichtbij) gezet in die parkeergarage. Voor een lang weekend viel de prijs hiervoor mee. (40 euro vanaf vrijdag na 16:00 uur to maandag voor 12:00 uur)

Was dicht bij metro-station.

Prima hotel! Echter parkeerplek was niet beschikbaar

Enige wat wij als nadeel ervaren hadden was de parkeerplek. Op internet staat dat parkeerplek beschikbaar is maar reserveren niet mogelijk. Aangekomen bij het hotel was de parkeergarage vol en moesten we zelf wat regelen. Wat al snel resulteerde in €26,- per dag betalen ipv €18,-. Hier was geen andere oplossing voor.

Kamers zijn inderdaad aan de kleine kant. Maar gezien prijs-kwaliteit verhouding prima. Bedden zijn prima en badkamer ook. Ontbijt is erg uitgebreid en lekker. Personeel is vriendelijk. Ligging is ook goed; Bercy is leuk met restaurants en metrostation.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ligging dichtbij de metro

Er werd gezegd dat je voor 18 euro per dag gebruik kon maken van de parkeergarage en dat je vooraf niet hoefde te reserveren. Nou dit was dus niet het geval.. de garage zat vol ondanks dat ik met mijn reservering aan kon tonen dat ik 2 maanden van de te voren al gevraagd had om een plek tijdens ons verblijf. Nu de auto verderop geparkeerd en 8 euro per dag duurder uit geweest. Personeel deed niet goed hun best om met een idee te komen of een excuses te maken. De website was foutieve daar werd het opgegooid.

Ligging dichtbij de metro

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Fijn hotel in een leuke wijk

De baliemedewerkster zei dat de parkeergarage vol was, maar verzuimde te zeggen er later nog eens naar te vragen. Na 2 uur deden we dat uit onszelf aan een andere medewerker en er bleek plenty plaats. Ook verzuimde ze ons een factuur te geven van onze contante betaling. Later kregen we die van een andere medewerker nadat we erom gevraagd hadden.

Parkeergarage naast het hotel tegen redelijke prijs en het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd en lekker met vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima vertoeven in Kyriad hotel in Bercy - Parijs

Kamer vrij klein. Jammer dat we de auto er niet konden parkeren, was nu 75 euro voor drie dagen, beetje duur.

Plek van het hotel is prima en ontbijt geweldig met heel correct personeel.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

groot bed in veel te kleine kamer, bijna geen plaats voor 2 valiezen

de grootte van de kamer en de badkamer, deed ons denken aan ibis budget... de kuisploeg is er vroeg bij

het ontbijt was in orde de ligging was ok in rustige nette wijk

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Gunstig geprijst, buiten centrum gelegen hotel

Net iets te weinig ruimte rond het bed. Leek net of er ergens in het gebouw een werkplaats was die tot laat werd gebruikt.

Mogelijkheid om te kiezen tussen simpel of uitgebreider ontbijt ( tegen bijbehorende prijzen). Prijs niveau voor Parijs heel acceptabel.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Dicht bij de metro,zo in Parijs.

Parkeren met de auto is in een privé parking in de buurt wel vlak bij 200m, is vrij prijzig: 15min €2;30min €2.8;1h €4.4;12h €23,50 voor een week-end €40.

Dicht bij de metro,zo in Parijs.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

De locatie was prima, zeker in ons geval een bezoek aan de...

De kamer was veel te warm en de temperatuur is niet te regelen via de thermostaat. Raam kan open maar dan erg veel lawaai van buiten. Ontbijt is prijzig 14,00 pp. Geen gebruik van gemaakt trouwens.

De locatie was prima, zeker in ons geval een bezoek aan de Accor Arena. Kamer was prima, wat klein maar voor 1 overnachting goed te doen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Voor uitje parijs een goede overnachtingsplaats

De ontbijtruimte was krap voor zo'n groot hotel,vooral als iedereen op het zelfde tijdstip komt,terwijl de ontbijt tijden ruim zijn. Jammer. Het personeel zordt er wel goed voor dat er redelijk voldoende is. Ookal wacht je dan even op hetgene wat je wilt hebben.

Goed ontbijt,goede omgeving met metro heel dicht in de buurt.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Nice location, convenient hotel, staff in a foul mood

Personeel achter de balie was op het onbeschofte af snibbig, kattig en ongastvrij.

Goede locatie op leuke plek dichtbij metro. Comfortabele bedden. Betaalbare garage ernaast.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Goed zonder meer

- kleine (bad-)kamer, net genoeg plaats om rond te bedden te kunnen lopen - alles ok, toch merkte ik weinig hartelijkeheid bij het personeel of charme bij de inrichting, maw, een typisch hotel ve hotelketen

- in rustigere buurt, op een uurtje stappen vd Notre Dame - mogelijkheid om bagage te lossen en laden op de stoep voor de ingang - waterkoker en gratis enkele zakjes koffie of thee op de kamer - geen straatlawaai - vriendelijke receptie (zie ook "Wat viel u tegen")

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Prima Kamers, bedden

informatie hoe de koffie te b betalen. eerst naar receptie dan naar de bar

Geen ontbijt genomen, koffie was goed

• Beoordeeld op: 27 september 2018

De badkamer is aan een opknapbeurt toe en 15 euro voor een ontbijt vind ik veel. Daar ook geen gebruik van gemaakt.

Geen parkeerplaats beschikbaar.

Geen parkeerplaats beschikbaar. Zat vol?

• Beoordeeld op: 8 september 2018

- Locatie: dichtbij Bercy village en metrostation Cour...

NVT

- Locatie: dichtbij Bercy village en metrostation Cour Saint-Emilion; - vriendelijk personeel; - hygiënisch.

De badkamer en de kamer waren erg klein voor 2 personen.

De badkamer en de kamer waren erg klein voor 2 personen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Badkamer kon schoner, wij hadden 2 kamers in beide badkamers lagen er haren van eerdere gasten

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Personeel.

Prima hotel!

Prima hotel! Goede uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Prijs/kwaliteit en ligging

Prijs/kwaliteit en ligging

Goed om tot rust te komen, na het wandelen in Parijs.

Drukte in de lift

De bedden

Prima hotel!

Fijne kamer, heerlijk bed, alles schoon, zeer vriendelijk personeel, dicht bij metro

Kwaliteit prijs verhouding goed

Badkamer erg klein

Ligging en hygiëne

Een echte aanrader.

Een echte aanrader. Prima locatie met metrostation op 200 meter. Aardig personeel.

Goede ligging, zeer hygiënisch, prima ontbijtbuffet

Kamers aan de kleine kant

Goede ligging, zeer hygiënisch, prima ontbijtbuffet

Verder zeer proper, vriendelijk personeel, goed ontbijt

Tapijt, deuren en vloer badkamer zijn aan vernieuwing toe.

Verder zeer proper, vriendelijk personeel, goed ontbijt

Rustige locatie in centrum Parijs, goede bedden en...

Rustige locatie in centrum Parijs, goede bedden en mogelijkheid tot veilig parkeren van de auto.

Wifi was niet stabiel

Wifi was niet stabiel

Schone mooie kamers

Kleine kamer.

Schone mooie kamers

Aangenaam

kamer was kleiner dan verwacht

Ontbijt en locatie zijn TOP!

Prima locatie dicht bij metro, prima kamer voor kort verblijf

Erg duur voor een klein ontbijtje

Erg duur voor een klein ontbijtje