Beoordelingen over Timhotel Berthier Paris 17 3-sterren

4 Boulevard Berthier, 17e Arrondissement, 75017 Parijs, Frankrijk

#1288 van de 1.578 hotels in Parijs

Mooie verzorgde kamers, goede douche!
    • Familiekamer (2 kamers)

Het Buffet was niet beschikbaar op de avond van ons verblijf, wat voor ons als gezin met kinderen wel heel jammer was....Onze dochter is een moeilijke eter, en het feit dat er buffet beschikbaar was stelde ons een beetje gerust..;;Trouwens héél jammer, hadden gehoopt om na een volle dag cityhoppen, we een relax avondje konden doorbrengen in het hotel...…. .Onze wagen was te hoog voor de parking misschien toch het vermelden waard op de website.

Mooie verzorgde kamers, goede douche!

Enige pluspunt is de locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We zaten in de gerenoveerde kamer. Zeer kleine kamers. Vieze kamer. In de badkamer zaten haren van de vorige gasten aan de muur. Op de tweede nacht was er lekkage. Melding gemaakt bij de receptie. Er zou iemand komen kijken en dat is niet gebeurd. Het ontbijtbuffet is heel mager. Hotelpersoneel was ook niet vriendelijk

Enige pluspunt is de locatie. Hotel staat precies tegenover een metrostation

Fijn hotel voor goede prijs
    • Aangrenzende Kamers

Wij hebben ontbijt gratis gekregen. Maar normaal kost dit 15,- p.p. Keuze viel wat tegen, had iets meer verwacht voor zo bedrag als je dat moet betalen.

Behulpzaam personeel, kamers waren netjes

Mooie nieuw ingerichte kamers
    • Aangrenzende Kamers

Mooie nieuw ingerichte kamers Familiekamers zijn 2x tweepersoonskamers tegenover elkaar Heerlijk uitgebreid ontbijt Parkeren in de hotelgarage Afstand tot het centrum en metro

Goede ligging en dus bereikbaarheid.
    • Aangrenzende Kamers

Geen communicatie bij aankomst over codes algemene inkom en parking die wekelijks op vrijdag veranderen ?!? Stonden dus vrijdagnacht voor parking die niet open ging.

Goede ligging en dus bereikbaarheid. Proper, functioneel en goede communicatie voor aankomst.

Comfortabele kamers, uitstekende locatie

We hadden twee aangrenzende kamers geboekt. Die waren niet beschikbaar. De twee kamers die iets verder uit elkaar lagen, waren overigens ook goed.

De gerenoveerde kamers zijn netjes en hebben goede bedden en een schone / luxe badkamer. In de kamers hoor je het geluid van buiten niet / nauwelijks. De mensen aan de receptie zijn vriendelijk. Het hotel staat tegenover een metro en trein (RER C) station. Bussen stoppen voor de deur.

Prijsbewust toeristenhotel

Toeristen hotel. Wat brute onbeschofte dame achter balie. Verwacht niet dat ze hun best doen want toeristen komen toch maar een keer.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Nette moderne kamers.

Goed hotel

Geen opmerking

Goed hotel. Centraal gelegen t.o.v. metro. Uitgebreid ontbijt. Stille kamers, geen last van lawaai van buiten. Goede bedden. vriendelijk personeel. Ook engels sprekend.

Gewoon goed!

Uitgebreid ontbijt, toegang tot metro op 1 minuut lopen. Zijn wel druk aan het bouwen maar daar hebben wij in het weekend geen last van gehad. Tegenover het hotel een leuk cafe waar je even lekker een wijntje kunt drinken

Niet voor herhaling vatbaar.

Ik had een aangepaste kamer gevraagd, maar kreeg een standaardkamer. Ik kon de badkamer niet in, geraakte niet aan de andere kant van het bed. Op de koop toe is er geen lift van de parking naar de receptie. Niet aan te raden voor een rolstoelganger.

Het personeel was vriendelijk.

Wij hadden een kamer gereserveerd met 2 losse bedden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer gereserveerd met 2 losse bedden. Maar kregen een kamer met een tweepersoonsbed. Er was geen kamer meer met 2 losse bedden. Pas de 2e dag wel.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Vriendelijk personeel.

Wij hadden aangrenzende kamers met tussendeur geboekt, maar vier deuren per kamer op twee vierkante meter is soms moeilijk om te bewegen. Badkamer is aan vernieuwing toe.

Vriendelijk personeel. Lobby en ontbijtruimte zijn netjes.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

We hebben genoten van een heerlijke ontspannen vakantie.

Het diner viel tegen maar in de buurt zijn op loopafstand prima restaurants

het ontbijt is voor Franse begrippen prima. Heel fijn is dat heel dichtbij het metrostation is. Uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

De locatie van het hotel is super.

Ik vond de kamers erg verouderd. Maar ze waren de bovenste verdiepingen aan het renoveren, dus zullen de andere verdiepen wel volgen. Bij het ontbijt miste ik een roereitje.

De locatie van het hotel is super. Dicht bij restaurants/bars/openbaar vervoer. Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was ruim en verzorgd, meer dan zijn prijs waard.

De kamers en vooral de badkamer zijn duidelijk dringend aan renovatie toe. Blijkbaar zijn op sommige verdiepingen reeds verbouwingswerken aan de gang. Jammer genoeg was onze kamer een beetje teleurstellend. De directe omgeving van het hotel maakt een verpauperde indruk : de straten liggen open en de buurt oogt niet erg veilig, ofschoon we hiervan niets ondervonden hebben.

Het ontbijt was ruim en verzorgd, meer dan zijn prijs waard. De garage is eveneens een pluspunt. Tegen een correcte prijs (25 EUR/dag) kan men zijn wagen op een veilige en vlotte manier achterlaten. Via het metro-station Porte de Clichy (100 m van hotel) is het centrum van Parijs vlot bereikbaar. Vriendelijke en behulpzame ontvangst.

Goed bereikbaar, parking was prima

De kamer was koud, we hadden toch extra dekken gekregen. Er was geen vuilniszakjes in de prulenbak.

Goed beikbaar via metro 13 Het ontbijt was niet zo uitgebreid, maar toch in verhouding met prijs valt goed mee. Parking was prima tegen de betaling van 25 euro per dag. Personeel waren vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Correcte prijs/kwaliteit.
    • Familiekamer (2 kamers)

momenteel zijn in de omgeving grote infrastructuurwerken waardoor we heel wat tijd verloren om er met de auto te geraken. dit staat niet op hun website. de tussendeuren in de familiekamers zijn versleten en stuk. daar zou een ander systeem op gevonden moeten worden.

Correcte prijs/kwaliteit.

Wij hadden het ontbijt niet bijgeboekt bij booking.

Wij hadden het ontbijt niet bijgeboekt bij booking.com. Dat scheelde ons veel geld. Het ontbijt bijboeken bij booking.com is bijna de helft duurder als ter plekke bij het hotel het ontbijt betalen. Ik raad dus iedereen af het ontbijt bij te boeken en in plaats hiervan dit ter plekke te regelen.

Behalve het ontbijt, is het verblijf tegengeslagen.

De kamers waren niet zoals op de website voorgesteld, de kamer was muf, en het raam sloot niet goed. Er was geen koelkast en op de vraag of we iets aan het onthaal in de koelkast konden achterlaten, werd dit geweigerd.

Alleen het ontbijt was goed.

Geweldig verblijf

Alleen de omgeving waren ze veel aan het verbouwen dat is het enige wat minder was

Het personeel was geweldig beleeft en hielp ons fantastisch na onze lange reis. Ze zorgde dat we zo snel mogelijk op de kamer konden zodat we konden rusten. Echt fantastische service Ook de kamers en het hotel zag er piek fijn uit.

uitstekend!

Bij ontbijt misten we de spek bij de witte bonen; overigens goed ontbijt. Eieren juiste tijd gekookt (niet groen), maar ijskoud, zoals ze uit de vriezer kwamen.

Receptie duidelijke en vriendelijke ontvangst, metrostation aan de overkant. Handdoeken 1 keer niet op orde; binnen vijf minuten na melding euvel hersteld.

Redelijk.

Het ontbijt. Kwamen aan om 09.30u en toen was er bijna niets meer , terwijl het ontbijt tot 11u duurt. Alles werd laattijdig bijgevuld. Parkeren en parking werd zeer slecht tot niet aangegeven. Dus moest ik de wagen op de openbare weg zetten , met kans tot een bekeuring tot gevolg , om binnen in het hotel te vragen waar de parking zich bevond. Spiegels zeer slecht tot niet gepoetst (?).

De locatie.

Ligging over metrostation.

Niet genoeg personeel om het ontbijt fatsoenlijk,te doen verlopen , lang wachten om de lege buffetschotels aan te vullen.

Ligging over metrostation. Vele eetgelegenheden in de buurt. Voor de zesde maal in dit hotel, dus prijs kwaliteit gouden.

Heeeel matig!
    • Aangrenzende Kamers

Er had heeeeel veel beter gekund! Ten eerste vriendelijker! Wij hadden een duo kamer geboekt! Hun beweerden van niet! Dus kregen wij 2 kamers tegenover elkaar, niet ideaal met 2 kinderen! 1 kamer was nog niet schoon! Dus alles eerst in de kamer gezet die klaar was, ons zelf klaargemaakt en maar op pad gegaan! Toen we terug kwamen, en het kaartje van de andere kamer wouden ophalen! Vroeg ze is het niet beter voor jullie een duo kamer? Jaa dat hadden wij geboekt! Nou spullen uit de andere kamer en toch nog een duo kamer! Badkamer niet schoon! Bed was prima! En vieze vloerbedekking!

Parkeren was prima! En 25 euro per nacht! En onder het hotel!

Tja..

Het lag naast een bouwput De airco deed het niet De badkamer was zo klein dat je niet eens fatsoenlijk op de wc kon zitten. Er heeft de hele week iets van kaarsvet op de grond gelegen, terwijl er toch wel schoongemaakt is.. Het eten was echt minimaal. En de WiFi was onstabiel dus niet werkbaar.

De accommodatie was goed

Parijs met de kinderen
    • Aangrenzende Kamers

Het hotel voldeed aan onze verwachtingen.

Redelijk hotel vlakbij de Boulevard Periferique met een halte van metrolijn 13 pal er tegenover. Bedden zijn prima, de WiFi ook. Bij dit hotel bestaat de mogelijkheid om een dubbele kamer te boeken met een tussendeur. Dat hebben wij gedaan en zodoende hadden we voldoende ruimte voor twee volwassenen en twee kinderen. De kamers op zich zijn niet erg groot, maar voldoende ruim voor een kort verblijf van twee tot drie nachten. Parkeren kan op de eigen parkeerplaats van het hotel onder het gebouw. De ingang van de parkeerplaats is aan de achterzijde van het gebouw, aan de Rue Andre Suares. Handig om te weten als je per auto arriveert. In de nabijheid van het hotel bevinden zich diverse kleine supermarkten en restaurants.

Parking, we konden de wagen laten staan en kregen een aparte...
    • Familiekamer (2 kamers)

We hadden een 4-persdonskamer geboekt ( aansluitende kamers). We kregen twee aparte kamers naast elkaar die niet verbonden waren.

Parking, we konden de wagen laten staan en kregen een aparte kaart om naar believen de parking te verlaten.

Leuk hotel voor weinig geld

De kamers waren wat klein en verouderd. Door de verbouwing was het hotel moeilijk te vinden, misschien beter aangeven door borden.

Locatie was erg Goed, makkelijk met de metro alles bereikbaar. 2 supermarkten, genoeg eetgelegenheden en bakkerij in de buurt. De metro is op 100 meter afstand van de hotel en verder was het ontbijt voor 7 euro per dag prima.

Personeel was erg vriendelijk.

Beesten in onze superior kamer. We moesten om 2u30 s nachts verhuizen van kamer omdat de beesten maar bleven komen. Douckeafloop volledig verstopt door dikke prop haar en stof. Veel betaald voor weinig hygiëne en comfort. Daarnaast 25eu per dag voor hun parking, gelukkig reserveerde wij een plekje bij "zenpark" net om de hoek van het hotel. Daar was het 25eu voor 3 dagen.

Personeel was erg vriendelijk. Toplocatie, zeer makkelijk met metro.

Prijs
    • Familiekamer (2 kamers)

Een Tv op de kamer deed het niet. Op de andere kamer deed de haardroger het niet.

Prijs Parkeergarage Ligging Twee kamers met deur (familie kamer) Goede wifi verbinding

Erg prettig!
    • Aangrenzende Kamers

Er was iets verkeerd gegaan met de kamers. Nu hadden wij twee kamers tegenover elkaar ipv aangrensden kamers. Er werd gelijk naar een oplossing gezocht en ze boden compensatie aan! Ook werd er zonder problemen een babybedje geregeld voor onze jongste. Het is een erg prettig hotel (komen er al een aantal jaar). Deze keer met onze kinderen en ook dat is goed bevallen!

Kon beter.

De verkoeling van de kamer werkte niet, wij kregen de 2de dag geen handdoeken meer om te douchen, badkamer vondt ik nog haar, heb afgeknipte nagels naast bed gevonden.

Het onbijt was goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Goed hotel voor zijn prijs

Kamers konden beter. In tegenstelling met de lobby. Mooie indruk tot je op verdiep van kamers komt. Ziekenhuis achtig. 1 van de 2 liften deden het soms niet

Zie comment

Goed gelegen hotel met vriendelijk personeel !

Terrein rond hotel is nog steeds één grote bouwwerf... Omgeving ziet er daardoor verre van aantrekkelijk uit... Kamer die wij hadden is aan een opfrissing toe...

Goede locatie als je met de auto naar Parijs gaat, heel dicht bij périphérique. Parkeergarage onder het hotel voor een schappelijke prijs. Een pluspunt voor het heel vriendelijk onthaal, goede uitleg over faciliteiten. Kamer niet top (aan een opfrissing toe) maar goede verhouding prijs/kwaliteit. Lekker ontbijt !

Prima hotel om Parijs te bezichtigen!

Kamer gedateerd en klein. Er is geen tussendeur bij de familie kamer zoals aangegeven staat.

Locatie prima, vanaf de rijksweg hotel snel te bereiken. Parkeergarage onder hotel (gelegen aan de achterzijde). Ontbijt was prima. Douche niet modern, maar wel goed werkend. Goede bedden. Perfect om de stad in te gaan, metro aan de overkant van de straat, waar ook de ticket verkoop is.

Prima hotel, Metro letterlijk voor de deur.

Alles was naar verwachting, hotel staat midden in een bouwproject dus erg druk qua verkeer en bereikbaarheid. overigens is de isolatie is prima voor elkaar op de kamer is het gewoon stil.

Net basic ontbijt, nette kamer beetje klein maar schoon en netjes ingericht, prima bedden. Weinig opbergruimte voor meerdere dagen verblijf, wifi ter beschikking maar wisselend bereik op de 8ste verdieping. Douche is prima voor elkaar, de deur sloot niet goed af dus lekte water op de vloer.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Hotel met goede ligging; kamers zijn niet top!

- Keuze bij het ontbijt vonden wij beperkt - Kamers zijn duidelijk aan onderhoud toe; badkamer was zeer beperkt - Kamers zijn ook vrij klein - Een aantal personeelsleden spreekt slecht Engels

- Ligging is prima / centraal ten opzichte van de bezienswaardigheden - Parkeergelegenheid is goed - Entree is keurig verzorgd; dit geldt ook voor de ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Kamers waren veel te warm met een buitentemperatuur van...

Kamers waren veel te warm met een buitentemperatuur van ongeveer 20graden. Raam openzetten snachts gaat niet door te veel lawaai van auto's en smorgens de werken die er aan de gang zijn

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Ach, alles had geweldig geweest want we hebben een fantastische jaarwisseling gehad in Parijs.

het hotel zat helemaal vol en hierdoor was er niet genoeg ruimte in de ontbijtzaal. wij zijn uit onszelf maar in de aangrenzende vergaderzaal gaan zitten, wat natuurlijk lang niet zo gezellig is en het was er bovendien koud. ook was er niet genoeg...sap/brood/bekers

de bedden en de douche waren erg goed

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Voor zakelijk verblijf net hotel. Weinig ambiance.

Door werkzaamheden in omgeving, enorme grote bouwplaats om hotel heen en ver daarbuiten, moeilijker te bereiken.

Kamer was netjes, echter vrienden hadden andere kamer en deze was erg gedateerd

• Beoordeeld op: 5 december 2016

kamer was goed en proper, personeel zeer vriendelijk,...

ontbijt kon beter, bepaalde zaken werden niet meer aangevuld terwijl we om 9u aan de ontbijttafel zaten en er tot 11u kon gegeten worden

kamer was goed en proper, personeel zeer vriendelijk, parking onder het hotel is zeker een pluspunt

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Prima hotel voor deze prijs/kwaliteit. Ruime kamers. Goede ligging, direct aan Metro Station.

Kamer stonk naar sigaretten, dit rook je ook aan het beddengoed. Haren in wasbak en ventilator was een tijd niet schoongemaakt.

Hotel ligt direct aan Metro Station, ruime kamers en prima ontbijtbuffet voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Prima hotel, maar voor 3 sterren verwacht men meer.

De kamers waren tamelijk gedateerd. Op de foto's zien de kamers er een stuk beter uit. Ook de badkamer was aan een opknapbeurt toe.

Het hotel had een goede ligging, de metro en trein op 2 minuten loopafstand. Mooie uitstraling bij de receptie en in het restaurant. In diezelfde enorm lange straat veel supermarkten, eettentjes en cafés te vinden.

De locatie is perfect, alleen jammer dat er niet ergens...

Het personeel is zeer onvriendelijk. Ik heb een kamer gekregen die bestemd is voor invaliden omdat ze geen ander kamer hadden zogenaamd. Zowel ik als mijn partner konden niet in de douche staan omdat die voor gehandicapten is. Toen ik er wat van zei werd mij gezegd dat er geen andere kamer is en dat ik een upgrade kan nemen waar ik zelf extra voor moet betalen. Pas toen ik zei dat ze dat van te voren moesten aangeven dat ze geen kamers hadden en ik er een klacht over zou indienen werd toch een kamer "gevonden". Informatie is erg onduidelijk en het ontbijt is karig. De kamers zien er ook anders uit op als op de foto's, de kamer die wij hadden stond niet op de website. Het is zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.

De locatie is perfect, alleen jammer dat er niet ergens aangegeven staat dat ze precies voor de deur bezig zijn met weg werkzaamheden dus het was erg moeilijk om in de garage te komen.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima voor een korte citytrip

Ruimte van de kamer ( minimaal oppervlakte) Helaas een grote bouwplaats rondom hotel hierdoor erg gehorig s,nachts rustig

Lokatie direct aan periferique direct aan de Metro Overdekte privé parking

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Hotel veel te duur

Badkamer met schimmel Vloerbedekking vies Kleine kamer met houten simpele stoelen Ontbijt simpel , amper plek om te eten alles was bezet Diner slecht WiFi slecht

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

prima hotel, verzorgd, netjes, dichtbij metro, goede prijs

Wifi is niet super en valt vaak uit, dus voor de zakelijke reiziger wellicht niet handig. Wij hadden er niet teveel last van.

kamers waren geluidsdicht, donker en comfortabele bedden. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Fijn zakelijk hotel

Niet fout van hotel maar door werkzaamheden in omgeving was parkeergarage hotel moeilijk vindbaar. Alles keurig en vlot verlopen. Ondanks wat jullie aangeven op de website, had het hotel wel de betaling van de visa vooraf al afgeboekt.

Kamer was recent gerenoveerd was tip top in orde. Ontbijt was eenvoudig maar goed. Fijn was dat op 3 min lopen een metro station is.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Vriendelijke en behulpzaam personeel.
    • Familiekamer (2 kamers)

Voor de prijs had het onderhoud in de kamers zelf beter gekund. Likje verf hier en daar had niet misstaan. De airco deed het ook niet goed.

Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Lokatie vlakbij metro Porte de Clichy, schone nette kamers

Lokatie vlakbij metro Porte de Clichy, schone nette kamers

Mooi hotel goed personeel

Kamer was aan de kleine kant

Airco op de kamer

Prima hotel voor weekendtrip Parijs

Nette schone kamer, klein maar comfortabel. Badkamer met regendouche. Fijn hotel, goed bereikbaar, eigen parkeergarage

Fantatisch.

niets..

het ontbijt was goed geregeld, kamers waren prima ingericht, heerlijke douche...niets

Bacon en witte bonen in tomatensaus ontbrak.

Aanwezigheid parking en WiFi.

Ontbijt was niet goed, geen brood genoeg, geen beleg,...
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt was niet goed, geen brood genoeg, geen beleg, onvriendelijke bediening

het ligt vlakbij een metro station

Gehorige kamers, lekkende airco,

het ligt vlakbij een metro station

matig

de badkamer

Prima verblijf gehad. Bij de receptie behulpzaam en spraken prima engels ontbijt was ook alles naar

Kamer was mooi badkamer ook

prettig locatie, goede service personeel, snel met de metro naar de diverse plekken in de stad.

kamer en locatie

Het was OK

Kamer had een opfrissing nodig. Geen recreatie in het hotel (zwembad sauna...)

Ontbijt OK. zeer vriendelijk personeel.

Prima hotel mits niet onder renovatie

Lawaai van renovatie

Ligging en personeel prima - jammer dat we om 700 wakker werden ivm renovatie werkzaamheden....

De kamers waren superklein

Onrustig

Het hotel was aan het renoveren. Dit werd niet van te voren gemeld. Erg veel overlast van gehad.

Dicht bij de metro

Oude kamers en niet zo hygiënisch

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

hotel ligt buiten het centrum en de kamer en de badkamer waren zeer klein

kleine kamer; piepkleine badkamer

ruime grote parking voor de wagen doch moeilijk bereikbaar gezien de wegeniswerken

Perfect voor citytrip

Parkeren is duur

Perfecte locatie. Metro voor de deur. Mooi uitzicht op de stad

ik werd op laatste dag ziek, wij mochten tot 2 uur op kamer...

ik werd op laatste dag ziek, wij mochten tot 2 uur op kamer blijven om bij te komen. Prima service

Spijtig van de werken

Waren renovatiewerken bezig waardoor er vanaf 8hr smorgens veel hinder en lawaai was

Dicht bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 29 december 2017

ontbijt te eenzijdig

ontbijt te eenzijdig

Omgeving

Prijs/kwaliteit

Prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Wegens slecht matras en te weinig verse lucht matig hotel.

Bed is niet goed. En dst is het belangrijkst.

Locatie is ok.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Vriendelijk personeel wat goed Engels sprak en zeer...

Er zijn wel veel verbouwingen rond het hotel. Dit zorgt voor aardig wat lawaai.

Vriendelijk personeel wat goed Engels sprak en zeer behulpzaam was

goed bed,voor franse begrippen een goed onbijt,

goed bed,voor franse begrippen een goed onbijt,