Beoordelingen over Holiday Inn Paris Saint Germain des Prés 4-sterren

92, rue de Vaugirard, 6e Arrondissement, 75006 Parijs, Frankrijk

#739 van de 1.578 hotels in Parijs

Gebaseerd op 1918 beoordelingen over dit hotel

Héél goed hotel ! Zeker een aanrader en dé perfecte ligging om Parijs te ontdekken.
    • Standaard Kamer

Bij aankomst en toewijzing van de kamer vernamen we dat we een tweepersoonsbed op de kamer hadden - we hadden nochtans duidelijk onze keuze voor 2 single bedden doorgegeven. Op ons nadrukkelijk verzoek kregen we dan wel een andere kamer met 2 single bedden. In afwachting kregen we dan wel een koffie aangeboden. Het gebruik van de liften(en de toiletten aan de receptie) is enkel mogelijk met je eigen geactiveerde kaart en dit werd ons en tal van andere hotelgasten niet uitgelegd bij overhandiging van onze kaarten. Dit systeem is voor de veiligheid zegden ze - maar dan mogen ze het wel even toelichten bij aankomst.

Zéér goede ligging: vanuit het treinstation Gare du Nord heb je een rechtstreekse metroverbinding : via metrolijn 4 (de 'rode' lijn) neem je richting Montrouge en je stapt af in metrostation St.Placide hier neemt je de sortie (uitgang) Rue de Rennes - bij het buitenkomen enkel nog de straat oversteken en je bent op je bestemming ! Het hotel is rustig gelegen en er werd veel aandacht geschonken aan veiligheid en hygiëne. Wij genoten elke morgen van een lekker ontbijt met telkens een ruime keuze en telkens héél vers. Ook lekkere koffie en heel véél soorten thee (ook bio). Je eet en drinkt naar believen en de voorraden werden voortdurend aangevuld door het personeel. Er was ook lekkere biomuesli en verschillende biofruitsappen. Leuk detail op ons bedden lagen 2 soorten hoofdkussens zodat je kon kiezen tussen een 'hard' en een 'zacht' hoofdkussen. De matrassen waren heel goed - we sliepen er heel goed op (en we hebben alle twee rugklachten). Op de kamer hadden we een waterkoker en koffie en thee (werden dagelijks aangevuld door het zeer vriendelijke kamerpersoneel). Er is ook een kleine (lege) frigo ter beschikking altijd handig bij warm weer. Op 100 meter van het hotel is een traiteurszaak, een bakker/patisserie en een dag/nachtwinkel met vers fruit, dranken, frisdranken en water aan schappelijke prijzen. Je hebt er ook een apotheek en enkele leuke winkels. Tevens zijn er enkele restaurants en cafés in de directe omgeving. Er is ook een bushalte vlakbij.

Weekendje Parijs kon beter
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Als ik het mijn vriend moest vragen Hij vond het het geld niet waard voor wat we kregen

Het samen zijn met mijn vriend in de kamer vond ik het fijnst

De locatie, het ontbijt en de schone kamers.
    • Standaard Kamer

Na de renovatie is er meer gelet op het design van de kranen dan op het gebruiksgemak. Als je natte handen hebt of ingezeepte handen is het vrijwel onmogelijk om ze open of dicht te draaien. De douchekraan is een puzzel... Maar tot nu toe geen reden om een lagere score te geven. Het vind het eigenlijk triest dat er niet op gelet is van te voren.

De locatie, het ontbijt en de schone kamers. Dat het hotel een garage heeft is fantastisch. We komen hier al jaren en komen beslist weer terug.

Nette kamer,zeer goede ligging niet ver van Jardin de...
    • Standaard Kamer

Kamer aan de kleine kant en veel lawaai van aircosysteem buiten de kamer. Wel goede geluidsisolatie tegen straatlawaai

Nette kamer,zeer goede ligging niet ver van Jardin de Luxembourg en Monparnasse. Lekker ontbijt

Dit hotel wordt als eerste geraadpleegd als we (regelmatig) naar Parijs gaan.
    • Standaard Kamer

Parkeergarage, schoon, vlakbij 2 metrolijnen, 6e arrondissement, goed tweepersoons bed, liftbeveiliging, kluisje op kamer, goeie airco, ramen die open kunnen.

Ben al jaren lang gast in uw hotel (zeker 20 keer geweest), maar uw kwaliteit gaat achteruit!!!
    • Standaard Kamer

Raam sloot niet, defect. Douchedeur sloot niet, defect. Herrie van schoonmaak personeel op de gang en in de werkruimte naast mijn kamer. Afschuwelijke zeep in de badkamer.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Gezellig
    • Standaard Kamer

De grootte van de kamer, maar voor Parijse begrippen normaal

De locatie is uitstekend! In de omgeving is genoeg te beleven en zeer dichtbij toegang tot de metro. Zeer centraal gelegen

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Mijn keuze vanwege de voor mij praktische ligging en acceptabele kamerprijs
    • Standaard Kamer

In de kledingkast waren voldoende hangers, maar geen ruimte om kleding op een plankje te leggen (behalve bovenin dan, maar dat was voor mij te hoog).

Mooie, praktische kamer

Perfect hotel voor stedentrip!
    • Standaard Kamer

Er lekte best wat water langs het bad af tijdens het douchen. Hierdoor de badkamervloer nat.

Geweldig aardig personeel, super locatie en luxe kamers! De douche had een flinke straal, de bedden waren netjes en lagen lekker en er was ruimte voor waardevolle spullen.

Leuke buurt, goed bed, fijne badkamer en voor Parijse...

Ik kan niets bedenken.

Leuke buurt, goed bed, fijne badkamer en voor Parijse begrippen een ruime kamer. Vriendelijk personeel. Vlakbij de metro.Ik zou hier weer naar toe gaan een volgende keer.

Er staat beschreven dat het een kingsize bed is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Er staat beschreven dat het een kingsize bed is. Het was een bed van 140 breed dit lijkt me geen kingsize? Kamer was veel kleiner dan op de foto's wordt weer gegeven en prijs verhouding was echt te hoog

Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Locatie in een goede wijk, op loopafstand van de meeste bezienswaardigen (Louvre, Eiffeltoren, Notre Dame en Arc de Triomf). Parkeren bij het hotel is erg fijn.

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel dat heel behulpzaam...
    • Deluxe Executive Koningskamer

De kamers waren wat verouderd en de kastruimte was heel krap in een hoekje. De ruime kamer die geboekt was, voelde niet aan als echt ruim. Foto en realiteit waren niet helemaal overeenstemmend.

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel dat heel behulpzaam was. Op de gang was er geen geluidshinder van andere hotelbewoners. Ook van buitenaf was er geen lawaai te horen in de kamer (vensters gesloten houden). Goede ligging om er op uit te trekken of wat te gaan eten en drinken.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Heel goed hotel,goede verhouding prijs kwaliteit
    • Standaard Kamer

De kranen in badkamer en douche zitten zeer stroef.Moeilijk systeem.

Heel confortabele kamer en heel goed bed met fijne lakens.Vriendelijk personeel aan receptie.Goede parking.Lekker ontbijt in lounge

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Mooi en net hotel
    • Standaard Kamer

Hadden lekkage van de airco midden in de nacht. Dit zelf opgeruimd en volgende dag bij uitchecken gezegd en kregen alleen gemompeld: ow sorry about that

Heel net hotel en hele mooie kamer! Het bed lag ook echt heel lekker. Locatie is ook goed, bij metrostation en bezienswaardigheden in de buurt

Heerlijk hotel met geweldig ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Echt een aanrader! We hebben heerlijk verbleven in Holiday Inn. Ons kamer is lekker knus met een bed waarin je heerlijk kan slapen (wat niet altijd het geval is bij andere hotels). Personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben voldoende parkeergelegenheid in hun eigen garage en de metrostation is letterlijk om de hoek.

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Het Franse ontbijt was goedkoop. In prijs en in hoeveelheid. Men ging er vanuit dat je een continentaal ontbijt nam en liet je er voor tekenen. Handig als je bedenkt dat het prijsverschil € 11,00 per persoon is.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima hotel met goede kamers en parkeren onder het hotel voor een betaalbare prijs
    • Standaard Kamer

Maar enkele puntjes. Prijs van het ontbijt was niet in verhouding met verblijf voor 2 nachten en hebben we dan ook niet gedaan. Airo lekte.

Heel fijn verblijf. De locatie was perfect; om de hoek metro, winkels, boulangerie. Kamers schoon en modern ingericht, ook ruim (voor Parijse begrippen). Bewaakte Parking onder het hotel voor 18 euro per 24 uur was ook prettig. Vriendelijk personeel. Prijs voor 2 overnachtingen was heel schappelijk. Zou dit hotel zeker nog een keer bezoeken bij een verblijf in Parijs.

verblijf OK
    • Standaard Kamer

bij de booking op jullie site kwam een pop-venster met verwarrende info "wenst u een standaard kamer" waarop ik ongelukkig op klikte en WEG WAS ONS VOORDEEL VAN HET ONTBIJT INBEGREPEN!!!!!!!!!!" waarom doen jullie dat????? om de mensen te misleiden??? zo hebben wij extra moeten bijbetalen voor twee ontbijten, indien jullie eerlijk zijn betalen jullie het ontbijt terug........

Ideale ligging, vriendelijk personeel, zeer correct en verzorgd. Aanrader voor een bezoek in Parijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Parking word voorzien maar is wel beperkt, gezien de ligging is dit niet geheel onverwacht.

Vriendelijk personeel, kamers waren altijd proper, ideale ligging tov bezienswaardigheden en de metro ligt op nog geen minuut wandelen.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Ontbijt weinig keus
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Op booking.com gratis luchthaven shuttle, Gebeld met accomodatie , blijkbaar moet ik dat 2 dagen van te voren per mail aanvragen . Staat er volgens mij niet bij bij booking.com slordig toch

Ontbijt weinig keus Kamers klein Douche kranen erg stroef

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Ontbijt viel wat tegen omdat constant de koffie op was, en beleg was minimaal. Ik zou aanraden om ergens in de buurt te ontbijten. Genoeg leuke tentjes! De koffie in de bar was wel uitstekend. Dat was een Starbucks apparaat'

Lokatie

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Kon bijna niet beter.
    • Standaard Kamer

Ontbijt vond ik persoonlijk op niets trekken, er werden net verse scrambled eggs gebracht en ik nam een hap en was spijtig genoeg al ijskoud. Alles dat warm moest zijn was koud en geen of weinig smaak. Wat jammer want ik had grote honger. Chance dat er achter iedere hoek wel iets is om te eten. Van bakkerij tot brasserie...

Super gezellige kamer, leuk aangekleed. 24 TV posten, zalig bad en genoeg beweegruimte in de kamer en badkamer. Gratis wifi deed het ook uitstekend. Parking is inderdaad lekker stijl naar beneden, krappe plaatsen, maar met wat rijervaring moet dat zeker lukken. Wij durven zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Was een super leuke mini vakantie erg genoten met mijn vriendin !!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Ze konden de reservering niet vinden waardoor we een half uur moesten wachten en bijna een parkeerboete opliep. Mogt de garage nog niet in. Als we weg waren geweest moesten we steeds opnieuw inloggen op de wifi zelfs als je telefoon op schermblokkering ging moest je opnieuw inloggen.

De ligging was perfect waren overal zo met de metro. Daardoor hebben we bijna alle bezienswaardigheden gezien in een korte tijd!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

locatie was geweldig.
    • Standaard Kamer

Maar één krappe lift, lastig in het spitsuur vanaf de zesde. Kamer zeer krap (30cm tussen bureau en bed), en smal bed voor tweepersonen (meer twijfelaar dan tweepersoonsbed)

locatie was geweldig. Prettig en rustig hotel, recent vernieuwd en aangenaam decor.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Leuk hotel, topligging, vriendelijk personeel, maar nauwe parking
    • Deluxe Executive Koningskamer

Rijdt u met de wagen naar dit hotel en parkeert u in de parkeergarage? Hopelijk ken je de afmetingen van je wagen, want hier rij je op de millimeter. Erg krappe parking voor "grosse voitures" (genre BMW 3), steile afdaling (bodemplaat van de wagen geschaafd) en scherpe bocht met hoge stoeprand. Vermijd ten alle kosten niveau -3, want als die bijna vol staat en je moet de wagen keren, boek je best nog een nachtje extra... Niettegenstaande, het personeel is steeds bereid je te komen helpen of te begeleiden, zij zijn dit wel gewend. Dit is het enige kleine nadeel, en weegt niet op tegen de voordelen. Ik zou - zelfs ondanks de parking- nog terugkomen naar dit hotel.

Aanrader! Reeds 3x in dit hotel verbleven, steeds tevreden. Super locatie van het hotel, 200m van metrostation Rennes, iets verderop Saint-Placide. Vlak aan de mooie Jardin de Luxembourg. Één van de weinige hotels met eigen ondergrondse parking in Parijs. Vriendelijk personeel. Mooie, ruimere kamer (Superior Executive kamer). Alles is zeer correct. Leuke buurt met veel restaurantjes en boulangerie/patisserie-zaken.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Een modern schoon en vriendelijk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

De kitrand van de douche/bad lekte erg, dus bij elke douche beurt was de vloer drijfnat. Kamer 508. Ontbijt voor €18 pp erg duur. Daarom ook niet erbij genomen.

Het vriendelijke en behulpzame personeel. Zij namen de tijd om je alle soorten plaatsen te adviseren. Wij voelden ons erg welkom.

Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf in dit hotel.
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was voortreffelijk. Het personeel was zeer vriendelijk.

Prima verblijf.
    • Standaard Kamer

Personeel wist niet heel veel van de activiteiten in de stad.

Kamers waren goed en netjes verzorgd.

Uitstekende locatie.
    • Standaard Kamer

Uitstekende locatie. Prima prijs/kwaliteit. Zou volgende keer weer dit hotel boeken.

Ligging van hotel, mooie kamer en goede bedden
    • Standaard Kamer

De douche zorgde steeds voor een overstroming. We heerlijk warm water

Ligging van hotel, mooie kamer en goede bedden

Goeie liging. Dichtbij metro station. Goeie restaurants in de omgeving.
    • Standaard Kamer

Ontbijt was heerlijk, genoeg keus. Kamer vond ik ook goed.

leuk gelegen, in de buurt van de fijne restaurants van Montparnasse
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

een van de weinige hotels in de buurt van Montparnasse met een parking, zij het een nogal nauwe...

Wij hebben echt een top weekend gehad. Ligging is perfect dit hotel is een aanrader!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Het hotel ligt op een top locatie. Alles is vanaf het hotel makkelijk te bereiken met de metro. 👌🏻

• Standaard Kamer

Kosten voor parkeren waren vooraf onbekend en viel daardoor wat tegen.

Locatie was super

Mooi, schoon hotel op een perfecte locatie

Ontbijt was prijzig

Mooi hotel, schone kamer, goede ligging.

Super fijn hotel in een fantastische wijk in Parijs.
    • Standaard Kamer

het was erg warm op de kamer ondanks de airco.

De ligging van het hotel is fantastisch. Je kunt parkeren bij het hotel.

Goed hotel en lokatie

Geen punten

Goede lokatie en parking gelegenheid

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima, veilig hotel met eigen parkeergelegenheid midden in parijs op korte afstand van de metro.
    • Standaard Kamer

Kamer was kleiner dan verwacht en geen bad zoals wel leek tijdens de booking

Ligging van hotel was zeer goed, vlakbij metro station

heerlijk weekend gehad
    • Standaard Kamer

Bar in hotel was zeer beperkt

Goed ontbijt, nette kamers

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Proma ontbijt.

Het weer

Proma ontbijt. Metrostation op 50 meter lopen.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Beel van TV viel uit na enkele minuten ;
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Beel van TV viel uit na enkele minuten ; enkel de klank bleef over. 3 maal aan receptie gemeld ; geen interventie !

Gevoel van veiligheid en proper kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Locatie van kamer enrom veel lawaai

Veiligheid van kamer en garage

Goede locatie met veel restaurantjes, winkels op loopafstand.
    • Standaard Kamer

Een van de weinige locaties met een prive parkeerplaats in het centrum van Parijs.

vertblijf was plezierig

kleine kamer

korte afstand tot centrum, nabij metro

Ligging vlakbij metrolijn 4
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Glazen douche gordijn sloot niet goed af, waardoor water in badkamer

Ligging vlakbij metrolijn 4

Het ontbijt was zeer goed en het bed was uitstekend.
    • Standaard Kamer

Sporen van vocht in de badkamer

Het ontbijt was zeer goed en het bed was uitstekend.

overpriced

badkamer

bed

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Te duur.Kamers een beetje opgepimpt.

Parkeergarage zeer slecht

Goed hotel voor een weekendje Parijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Kamers zijn niet helemaal donker en niet geluidsdicht

Goede locatie Leuke buurt Behulpzaam personeel

• Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Te kleine kamers en te klein bed te warm en airco werkte niet Niet om terug te keren

de kamers zeer oud niet aangenaam

de kamers zeer oud niet aangenaam

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Kamer erg klein

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

We hadden een kamer aan de achterzijde op de 1e verdieping.
    • Standaard Kamer

We hadden een kamer aan de achterzijde op de 1e verdieping. Kamer kon niet open vanwege hinderlijke aircogeluiden buiten.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

• Standaard Kamer

grootte badkamer, met name positionering toilet, weinig ruimte

onbijt goed

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

prettig verblijf centraal in Parijs
    • Standaard Kamer

goed verzorgd hotel, precies zoals te verwachten.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Gezellige buurt, ons favoriete hotel, prijs/kwaliteit...
    • Standaard Kamer

Kamers toe aan een lichtere kleur... Een degelijke koffiemachine bij het ontbijt.

Gezellige buurt, ons favoriete hotel, prijs/kwaliteit prima!

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Perfect

Zeer goed!

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Het ontbijt kan beter!

Het ontbijt kan beter!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Leuk hotel in gezellige wijk

WiFi is beperkt. 2MB voor 4 uur gratis. Je kunt wel opnieuw gratis inloggen.

Heerlijken bedden.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Locatie hotel was erg fijn, in een leuke buurt en heel dicht...
    • Standaard Kamer

Locatie hotel was erg fijn, in een leuke buurt en heel dicht bij metro station.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Goede faciliteiten, perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Cappuccino/ espresso bij het ontbijt zou fijn zijn.

Goede faciliteiten, perfecte locatie

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Parkeren in praktisch hartje centrum is een aanrader!
    • Standaard Kamer

Parkeren in praktisch hartje centrum is een aanrader!!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Kleine kamer

Kleine kamer

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

We waren tevreden

Het water uit de douche was nagenoeg heet en was niet kouder te krijgen.

Ligging, fijne kamer.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Keurig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Het is allemaal wat krap

Het midden in Parijs kunnen parkeren in de ondergrondse parkeerplaats

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

vriendelijkheid

ontbijt t.o.v. prijs. lawaai school t.o.v. gevraagde rustige kamer, geen plastic zakjes badkamer. Kraan niet te sluiten met zeep aan handen.

vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 20 april 2016

Locatie was super, rustige buurt met veel eetgelegenheden en...

Kamers zien er nieuw uit maar toch links en rechts eerste slijtage zichtbaar. Uitzicht niet super.

Locatie was super, rustige buurt met veel eetgelegenheden en winkels, vlot bereik met metro. Hotel zelf was proper en personeel achter balie spreekt nederlands (toen wij er waren toch) en betaalbare parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Centraal gelegen vlakbij 2 metrolijnen, alles proper,...

Centraal gelegen vlakbij 2 metrolijnen, alles proper, verzorgd en netjes, zeer behulpzaam personeel, divers ontbijtbuffet. Ideaal hotel voor citytripje!

• Beoordeeld op: 24 december 2015

De ligging van het hotel.

Het bed was al doorlegen. De matras is duidelijk aan vervanging toe.

De ligging van het hotel. Een heel rustige buurt van parijs. Dicht bij alle winkels. Goede verbinding met metro...

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Men was zeer vriendelijk.

Had de indruk dat het maar enkel glas was. We verbleven net in het weekend van de aanslagen in Parijs waardoor we heel goed de sirenes hoorde.

Men was zeer vriendelijk. Handige dat men de auto kon parkeren in hun garage voor 18 euro per dag en hij stond veilig.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Eigen indoor parkeergarage, prima ligging op steenworp...

Ondanks 'upgrade' (?) kamer aan de kleine kant voor 6 overnachtingen. Een dubbelkamer (een halletje delen met een andere kamer) is niet echt fijn.

Eigen indoor parkeergarage, prima ligging op steenworp afstand van metrolijn 4, prettig Arrondissement 6 met veel restaurants en winkels. Hotelkamer netjes, goed bed. Goed sanitair. Ontbijt e.v. doen wij altijd buiten de deur. Gelegenheid daarvoor te over.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De rustige ligging van het hotel.

Kranen in de badkamer, niet handig in gebruik.

De rustige ligging van het hotel. Redelijk centraal gelegen. Goede bereikbaarheid met auto en metro. Parkeergarage

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Modern badkamer, goede douche.

Betaald wifi net zo langzaam als gratis wifi. Betaald wifi is duur.

Modern badkamer, goede douche. Dicht bij metrostations. Goed bed met kussenkeuze. Parkeren op eigen terrein.

Er zijn ook 67 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Holiday Inn Paris Saint Germain des Prés