Beoordelingen over Mercure Mâcon Bord de Saone 4-sterren

26 Rue Pierre De Coubertin, 71000 Mâcon, Frankrijk

#14 van de 21 hotels in Mâcon

Prima hotel voor 1 nacht, nette prijs!
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Wat gehorig, aan de rand van een parkeerplaats waar wat hangjongeren tot laat hingen.

Prima kamers, keurig hotel! Op doorreis naar de Cotedazur. Het zwembadje erbij was heerlijk voor de kids. Heerlijk ontbijt, goede koffie, netjes behandeld door het personeel.

Geweldige locatie
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ontbijt standaard maar voldoende en goed, Dineren voldoende en goed, maar niet veel keuze. Het beste was de locatie aan de Saone, mooi uitzicht, wandelen en fietsen mogelijk.

Prima hotel!

Prima hotel! Ligging aan de rivier. Op loopafstand van t centrum. In de ochtend joggend door t park, gelegen aan de rand van t hotel, naar brug gelopen! Geweldig! Uiterst nette kamer. Aanrader! Zwembad ook prima, ligt alleen wat in de picture.

Prima hotel voor kort verblijf.

Ontbijt viel tegen. Lijkt of men te weinig rekening houdt met aantal ontbijters. Eten regelmatig op of te laat aangevuld.

Prima hotel op mooie rustige locatie 20 minuten lopen van centrum. Parkeren op afgesloten ('s nacht) terrein. Zwembad bar en restaurant goed. Vriendelijk personeel.

Fijn verblijf. Beter dan verwacht, gezien recensies

Voldeed prima. Bedden voor een ander misschien te stevig; voor ons prima.

Twee nachten verbleven. Leuke wandeling naar centrum langs Saône. Heel heet buiten, maar airco werkte prima, lekker zwembadje om even af te koelen. Prima service door team van heel aardige, jonge medewerkers. Parkeermogelijkheid prima.

Heerlijk hotel voor een luxe begin van onze vakantie!
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

De buitenkant van het hotel oogde niet zo netjes, maar dat is dan ook echt het enige wat ik erop aan te merken heb.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Auto met vouwwagen mocht gewoon dubbel geparkeerd blijven staan, er kwamen extra handdoeken voor een duik in het zwembad. Het eten in het restaurant was erg lekker. Ontbijt ook keurig, uitgebreid en genoeg.

Goede overnachtingshotel

Niet alles was schoon, wel de kamers, maar buiten was het niet netjes opgeruimd, op de drinkglazen zatten opdroog vlekken, wat ik in een restaurant niet netjes vindt.

Kamers waren klein, maar groot genoeg voor een overnachting. Het eten was goed, een kaart met maar een paar gerechten maar voor ieder wat wils. Buitenzwembad is ook ideaal als je nog wil afkoelen.

Ligging van het hotel!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Schoonmaak van de kamer! Stoffig en het toilet ruikt niet fris en niet schoon! Kapotte gordijnen en het raam was ontzet en kon niet afgesloten worden! Het ontbijt is magertjes en het wordt niet zo opgediend wat je verwachten mag voor de prijs! Het brood om te snijden lag onbedekt iedereen pakt het met zijn blote handen aan! Betere instructies voor het personeel is absoluut noodzakelijk!

Ligging van het hotel! Vriendelijkheid van het personeel! Het restaurant is ook goed voor het avondeten.

Prima hotel, met leuke dingen om te doen
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Niets! Voor doorreis een prima, leuk gelegen hotel.

Zwembad is fijn, er is evt een groot openbaar openlucht zwembad aan de overkant. Voor heren geen zwemshort toegestaan. Leuk park aangrensend om te wandelen. Eetgelegenheid langs de doorgaande weg. Ontbijt was goed, niet uitgebreid.

Goed genoeg
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed en Bank (3 Volwassenen)

De ontbijtzaal was niet opgeruimd toen wij gingen ontbijten. Er was letterlijk nergens meer een proper tafeltje.Ik heb een doen gevraagd en zelf een tafeltje proper gemaakt. een beetje nadien begon het personeel wel op te ruimen. Het ontbijt zelf was lekker.

Redelijk, maar geen 4 sterren.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Badkamer klein, toilet oud en vies, kamerraam rand vol met dode vliegen. Kamer redelijk klein voor 4 personen. Rare lucht in gangen hotel. Ook zwembad mag schoner, maar ligt ook aan de mensen die zich niet douchen voorafgaand aan het zwemmen. Jammer... Geen 4 maar 3 sterren wat ons betreft.

Ontbijt was prima!!! Vriendelijk personeel, ligging aan de rivier is ook mooi. Tegenover hotel ligt groot (extern) zwembad met buitenbaden, leuk voor de kids, goed betaalbaar. Parking is prima, goed beveiligd!

Fijn dat er een zwembad is en een gevuld koelkastje voor de...
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Zij doen niet aan vroege check-in ook al geeft booking.com incheck vanaf 12 i.p.v. 15! Wel drankje gekregen tijdens het wachten. Bedden waren niet top, kleine kamer. Niet echt schoon helaas. Voor dit geld hebben wij weleens beter gehad.

Fijn dat er een zwembad is en een gevuld koelkastje voor de dorst.

Een prima doorreis hotel met zwem gelegenheid.

Wat het avondeten betreft was de prijs aan de hoge kant voor wat je kreeg. De smaak was prima.

Zwembad bij het hotel. De parkeergelegenheid was meer dan voldoende en 's nachts afgesloten.

Het was onze eerste maal in dit hotel en zeker niet de laatste keer, voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt had misschien iets meer uitgebreider gemogen, maar dat is puur een persoonlijke smaak.

Goede kamer, voorzien van alle comfort, een goede bar met een selectie van goede wijnen, vriendelijk en professioneel personeel, 24u open dus ideaal voor een late check in en laat uitchecken zodat je rustig van uw ontbijt kunt genieten. Een aanrader, ideaal gelegen voor een tussenstop van onze terugreis van Spanje naar België.

Geen aanrader! Wij komen hier zeker niet terug.

Wij komen hier niet meer terug. We hadden een kamer waar de airco veel lawaai maakte, ook als deze uit stond (geluid van stromend en druppelend water, heel irritant). Bij het rondkijken zagen we meteen vieze diertjes op de muur, zilvervisjes, wat wijst op vochtproblemen. Er zat een vuile zakdoek tussen het raam gepropt, overal in de hoeken waren er spinnenwebben, in de boorden van de ramen zag je zeker een 100-tal dode vliegjes,... Kortom, voor wie geen fan is van extra bewoners in de kamer, is dit hotel geen aanrader! We hebben dan ook aan de receptie een andere kamer gevraagd en gekregen. Daar viel het op een spin en de dode vliegjes aan het raam wel mee. Leve Titox Total die ik mee had van thuis! Maar hier zien ze ons niet terug! Dit hotel is niet mercure waardig!!

Al bij al zijn we wel hartelijk ontvangen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Abominabel
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Slechtste hotel ooit binnen de Accor groep. Een muffe geur komt je tegemoet als je het hotel binnenstapt. Personeel was vriendelijk, maar niet efficiënt. Restaurant: de schotels waren net genoeg om een holle tand te vullen. Voor de rest zijn we altijd al heel tevreden geweest over de andere hotels, dus vinden we dit een spijtige ervaring, want meer betaald en minder gekregen.

De omgeving.

Zwembad gesloten in de zomer ?????
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Wij hebben het hotel hoofdzakelijk gekozen voor het zwembad, doch die was gesloten tot 13 juli ??? De hygiene, oppervlakkig net, vooral in de openbare ruimten. De kamer was netjes. Het toilet in de kamer vertoonde sporen van verslijting op de email door doorlopend water en verspreidde een zeer slechte geur.

De ligging van het hotel, zeer goede bedden, ruime kamer, koffieapparaat op de kamer, ruime gratis parking. Ontbijt simpel maar goed, het buffet werd voldoende aangevuld, het mooie zicht in de ontbijt ruimte op de rivier.

Aardig personeel!
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

We konden niet zwemmen omdat zwembad defect was, kinderen erg teleurgesteld. Het zwembad was namelijk de reden dat we voor dit hotel gekozen hadden. Tegenover was een gemeentelijk zwembad maar moesten we gewoon zelf betalen. Als hotel een zwembad belooft en het niet waarmaakt vind ik dat zij een alternatief moeten bieden en dus dat we gratis in tegenoverliggend zwembad zouden moeten kunnen zwemmen. Toilet rook ERG vies, iets met riolering denk ik. Jammer dat het terras niet echt benut werd, geen bediening. Terwijl je er mooi zit.

Aardig personeel! Modern hotel met prima slaapkamers en fijne bedden. Goede locatie, lekker ontbijt.

Duur in Bourgondië
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De bediening was traag. In de badkamer was geen doucheschuim aanwezig. De verwachtingen, gebaseerd op vroegere Mercure-verblijven, werden niet ingelost.

Het restaurant was qua eten prima

Slechtste 4* hotel ooit!
    • Superior Kamer met een Tweepersoonsbed en een Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Slecht ontbijt, veel stof en viezigheid in ontbijtruimte Kleine kamer voor gezin en badkamer benodigdheden ook niet genoeg voor gezin Discount na klacht niet mogelijk want geboekt via booking.com

goed bed, op loopafstand van centrum en personeel was ok

Prima " tussenstop " hotel voor 1 overnachting op weg naar Zuiden.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Zeer harde matras. Diner/avondmaal beperkte kaart keuze. Kwaliteit oke, maar geen "Franse gastronomie". Geen Gevraagde kamer met zicht op rivier : mogelijk gevolg van " super aanbod"?

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Rustig en toch kort bij afslag Autoroute du Soleil!

Matig doorreis hotel met goed ontbijt
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Overvolle parkeerplek. Deluxe kamer is nog steeds (erg) klein. Weliswaar gerenoveerd maar nog steeds gedateerd, toilet liep door en gordijn hing er deels af.

Dichtbij de snelweg, compleet ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het extra bed voor 2 kinderen was geen volwaardig bed.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Het extra bed voor 2 kinderen was geen volwaardig bed. Het deken dat ze kregen was een fleece deken. In de herfst/winter was dit veel te koud. Geef dat bed een volwaardig deken.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Zeer teleurstellend en nooit meer Hotel Mercure
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Bij aankomst viel het op dat het gebouw aan de buitenzijde zeer gedateerd is. Binnen is de zaak wat opgepimpt door een architekt die weinig smaak heeft. De receptioniste was afstandelijk en niet gepast gekleed. De kamer en badkamer waren piepklein en de bedden keihard. De toilet had ouderdomsporen die er vies uitzagen. Ons verzoek om de bedden wat zachter te maken kon niet worden ingewilligd. De eettafel was opgesierd door een karig bosje bloemen, waaaruit insecten vielen die over de rand van de waterglazen liepen. De menukeuze was uiterst klein. De saladebar had een oppervakte van nog geen 1 m2 en de salade had kraak nog smaak. De medium bestelde biefstuk bleek een lauw stuk hard gebakken vlees te zijn, vermoedelijk oogewarmd door een magnetron. Het dessert een slap stukje perentaart. De wijn smaakte gelukkig wel om de misere wat weg te spoelen. Het ontbijt vormde het hoogtepunt van een onvergetelijk verblijf.

het ontbijt en de wijn waren de enige zaken die ons bevielen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

zeer goed op alle vlakken.

Minpunt:prachtig zwembad lag er verwaarloosd en vuil bij ! spijtig.

Vriendelijk personeel; beperkt maar goed avondeten ; heerlijk ontbijtbuffet, mooie kamer , mooie ligging langs de Saone.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Teleurstellend ten opzichte van hoe het wordt aangeboden.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Er wordt fietsen verhuur aangeboden terwijl het hotel geen fietsen heeft, ze hebben ons van het kastje naar de muur gestuurd voor fietsen. Vloerbedekking op de kamer was vies en overal honde haren.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Verschrikkelijk

Ze bedoelen het allemaal goed hoor, aardige mensen, maar ze snappen het gewoon niet. In willekeurige volgorde: het behang bladderde door vocht af, maar één zakje oploskoffie, vieze haren en vuiligheid op sprei van het bed, tafels die met een oud stinkend doekje (nattehondenlucht) werden afgenomen, buffet stond er al uren, groen troebel zwembad, droog doorbakken zalm, in de magnetron verhitte rijst, kinderbed dat niet klaar stond op kamer en vervolgens na 2 keer vragen werd gebracht zonder matras, en dat matras hadden ze ook niet, dus moest op 7 maanden oude dochtertje op een opgevouwen deken slapen(!), fruitsalade van avondbuffet stond er in de ochtend weer en was slap en zacht. Brood was oud, etc etc

Vrijwel niets eigenlijk

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed bed en goed ontbijt.

restaurant bij aankomst was volzet, moeten uitwijken naar centrum stad waar op een zondagavond veel restaurants gesloten waren. Spijtig want we kozen voor dit hotel omdat ze een restaurant hadden dat open was op een zondag. Anderzijds te ver afgelegen van de snelweg.

goed ontbijt

Ruime parking.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Personeel in restaurant niet attent. Buffet aanbod was geen 4 sterren hotel waard. Geen Europese TV stations beschikbaar voor nieuwsuitzendingen.

Ruime parking. Gemakkelijke toegang tot hotel en kamers, ook voor mindervaliden. Mooi zicht op de Saône.

Prima hotel voor doorreis!
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Dat Booking.com niet had doorgegeven dat we kinderbedden nodig hadden.

Prima hotel langs route du soleil, badkamer mag iets beter gepoetst worden maar verder helemaal prima!

Verschrikkelijk, smerigen en niet gast vrij
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De kamer was extreem vies. Overal ongedierte. Er kon niks gedaan aan worden en moesten het maar uit zoeken. Uiteindelijk konden we naar een ander hotel in de buurt maar wachten nog steeds op ons geld terug.

Goede keuze
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

We hebben genoten van het zwembad en van het dinner. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het was een compleet ontbijt met veel keuze. Ze hadden zelfs een pot pindakaas. Het hotel ligt mooi aan een rivier.

6,0
    goed geslapen. lekker gewandeld met de honden.

de kamers hebben al achterstallig onderhoud. verzorging van het onbijt kan beter. zeker buiten.

het bed .dat was gewoon goed. de locatie voor een wandeling in macon

Goed begin vervelende nacht redelijke ochtend...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Het restaurant bleek gesloten wegens wateroverlast een echt minpunt... vooral omdat wij tot ver na middernacht 25/26 aug 2017 enorme geluidsoverlast hadden van de opruimwerkzaamheden zonder enig excuus de volgende dag 😕

Ontbijt was prima, kamer ook.

Beoordeling van 4 sterren is het zeker niet waard!!!
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Hygiëne badkamer en wc was beneden alle peil. Airco werkte niet naar behoren. Probleem gemeld aan receptie en hebben ons een compensatievoorstel gedaan. Dit is niet de bedoeling, het moet gewoon proper zijn.

Het ontbijt was in orde. Voldoende keuze.

Fijne locatie, jammer van het weinig gemotiveerde personeel.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Kamer was niet tijdig beschikbaar, wat de man achter de balie blijkbaar niet erg vond - hij verontschuldigde zich niet eens. Nadien bleken we zelf het toilet nog te moeten poetsen. Op het terras 's avonds werden we niet bediend, en de koelelementen die we vroegen in de diepvriezer de stoppen zodat ons baby-eten de dag nadien fris zou blijven, werden gewoon in een koelkast gestopt - ze waren de ochtend nadien niet bevroren.

Lekker ontbijt, leuke locatie, op wandelafstand (via een aangenaam pad langs de Saône) van centrum.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

goed verblijf tijdens reis naar Zuid Frankrijk
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Het ontbijt was heerlijk, verse jus zelf persen... genoeg restaurants in de buurt. parkeerterrein perfect voor overnachting met caravan. heerlijke stortdouche

Prachtig hotel als je op doortocht bent
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Er waren via booking. Com enkel 2 volwassenen doorgegeven, geen kinderen. Maar ze hebben dan snel kamer in orde gebracht.

Aangezien het maar voor 1 nacht was, hadden we geen al te grote wensen. Alles was in orde.

Kamer geboekt voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Kamer geboekt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Leeftijd kinderen moeten doorgeven bij boeking en het zetelbed was echt veel te klein voor de kinderen.

Prima hotel voor onderweg.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Ontbijt verliep rommelig. Een dame kreeg het niet voor elkaar om op tijd borden en eten aan te vullen.

Prima hotel voor doorreis naar Zuid Frankrijk. Familiekamer is prima.

Prijs kwaliteit was prima
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

alleen avond eten mocht wel meer worden aanbevolen Nu elders gegeten en ik denk dathet iin het hotel stukken beter zou zijn als ik wist dat ik daar kon eten

Prijs kwaliteit was prima

Een nacht, maar niet weer
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Ik vond de hygiene echt niet goed. Er was niet gezogen op gangen en kamer en ook het koelkasten was zeer vies. Vloerbedekkingen vol vlekken en afbladderende verf op deuren en kozijnen. Echt achterstallig onderhoud

De parkeergelegenheid was prima. Afgesloten terrein met goede verlichting. Het ontbijt in de ochtend was uitstekend. Heel goed voor Franse begrippen met verse sinaasappelsap en voldoende soorten beleg.

Een prima hotel dat door ons en vele anderen gebruikt werd als doorreis-hotel
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

De kamer was nog niet klaar, we moesten zelf het bed van onze kinderen opmaken?!

De familie - kamer was prima en de kinderen vonden het zwembad heel fijn! Er werd zelfs redelijk goed Engels gesproken bij de receptie, wat uniek is in Frankrijk...

De douche was heerlijk en een goed bed.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Onvriendelijke receptioniste en vies zwembad. Best aan de prijzige kant.

De douche was heerlijk en een goed bed. De ligging vanaf de route du soleil was uitstekend.

Bed lag heerlijk
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Zetelbed voor de kinderen was heel klein en veel te hard. Airco op kamer werkte niet echt goed. Ontbijt was klein (beperkte keuze) en werd weinig aangevuld. (in vergelijking met de prijs, mag je meer verwachten)

Bed lag heerlijk Kamer was proper Mooie grote douche

Wij zijn uitgerust doorgereden naar de eindbestemming! Goede overnachting gehad.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Binnen ons gezin hebben 2 mensen huisstofmijtallergie en aan hun kan je merken dat er vaker gestofzuigd mag worden.

Goed bed. Goed ontbijt. Goed zwembad.

Mooi gelegen
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Service slecht, kamer niet klaar bij aankomst. En na weer een uur wachten weer niet. Medewerker kortaf richting ons, uiteindelijk andere kamer gekregen maar geen sympathieke ontvangst.

Mooi gelegen

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Matig , goed voor één nachtje

Netheid en hygiëne kon beter , de wc op de kamer voelde plakkerig aan , op de kop van het bed was al lange tijd geen stof geveegd. Een vloer met vast tapijt als bekleding is niet proper te houden , zeker niet in kamers waar ook huisdieren zijn toegestaan , muffe geur. De wifi werkte niet , als we dit gingen melden , kregen we als antwoord van de receptioniste : "ik ken daar ook niks van" Dit is volgens mij geen 4 sterren waard.

Ontbijt was uitgebreid en goed , voldoende keuzemogelijkheden. De kamers oogden modern.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Onvoldoende personeel / diner ondermaats / geen vier sterren waardig.

Ontvangst service bar restaurant allemaal hetzelfde personeel. Slordig onthaal en balie. Avondeten niet lekker. Happy hour maar op de rekening 100% aangerekend. Geen 4sterren waardig. Helaas.

Wat ontgoocheld

De hygiëne liet te wensen over. Bij het ontbijt waren de drankmachines niet in orde. Tafels in restaurant niet proper

Prachtige locatie aan de oever van de Stones. Heerlijk om te wandelen

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Personeel was heel erg aardig en servicegericht!

Smoezelige (dure) kamers. Onze kamer had een verschrikkelijke riool lucht. Ter plaatse nieuwe kamer gekregen. Kamers zijn heel gehorig!

Personeel was heel erg aardig en servicegericht! Goed restaurant waar je tegen betaalbare prijzen goed kunt eten. Ligging ten opzicht van Route Soleil heel gunstig en parkeren binnen het hek.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Ideaal hotel voor een tussenstop na een lange rit!
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Kleine kamer met 4. Zwembad is niet afgeschermd van de straat, wat inkijk geeft.

Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Mooi hotel, mooi gelegen aan het water. Ideaal hotel voor een tussenstop. Plus is het zwembad!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

tegenvaller
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Kamer was echter vies (overal spinnenwebben en achter de bank lag rommel. Naast dit was het eten het restaurant slecht en was het restaurant ook niet goed schoongemaakt en dat is jammer want het personeel is aardig.

Aardig personeel, goede locatie, goed ontbijt, grote kamer goed bed.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Goed geslapen, restaurant minder.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Het restaurant viel ons tegen, we kwamen buiten op het restaurant terras, op de tafeltjes stonden nog lege glazen en flessen, de klanten waren al weg, komt heel rommelig over. Wij bestelden als eerste een fles water en tegelijkertijd 2 glazen rosé (wachten duurde lang voordat er iemand kwam) We kregen uiteindelijk een fles water en 2 glazen met rosé. Maar waar doen we nu het water in? Water bij de wijn doen? Dit duurde weer lang voordat we iemand aan konden schieten , was een vergissing, glazen vergeten. Personeel doet hun best, maar te weinig personeel en niet echt vakkundig is ons oordeel. Dus eten doen we voortaan elders.

Kamer was uitstekend, airco, goed bed, schoon, koelkastje aanwezig en een waterkoker om koffie of thee te zetten.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prettig hotel qua accomodatie, maar het personeel mag vervangen worden door vriendelijke mensen.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Zeer geïrriteerde mevrouw die dienst had in de ontbijtzaal. Toen ik meldde dat er uit beide koffiezetapparaten geen koffie meer kwam, reageerde ze geprikkeld. Personeel aan de balie was ook niet erg vriendelijk.

Prettige kamer, goede douche, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Rustige tussenstop in een gezellig hotel ...

Overal tapijt in het hotel ... onhygiënisch (en zeker warm in de zomer)

Buffetontbijt was super heerlijk .. heel gevarieerd .. Alles was aanwezig !!! Dikke pluim

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Slechtste mercure hotel ooit meegemaakt!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Alles. Ontvangst receptie, hadden geen tijd. Moest er snel tussendoor. Wij gingen naar dit mercure hotel voor de ligging aan de Saône en het terras. Normaal mercure brugrestaurant macon. Reserveren om 4 uur een tafel op het terras en konden pas vanaf half 8 dineren. Zijn er om kwart over 7. Jammer dan, geen plek. Chaos op terras, niets recht gezet of ingedekt. Mc Donald terras ziet er nog beter uit. Worden in laag zitje met tafeltje 30 cm van de grond gedropt. Na 20 min eindelijk drinken besteld en menukaart gevraagd, maar drank kwam niet. Lang verhaal, maar alles was vreselijk. Vraag je of ze een tafeltje 5 mrt van binnen naar buiten kunnen zetten. Ja is goed, maar doen het niet. Zo bleef het de hele avond. Eten ook slecht, taai vlees. Nooit weer!!

Eigenlijk niks.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Lag dicht bij de autostrade dus goed als doorreis hotel.

Het ontbijt viel tegen, koude eieren en koude pannenkoeken. En er werd ook zo goed als niets aangevuld.

Lag dicht bij de autostrade dus goed als doorreis hotel.

Ontgoocheling!

Accommodatie beantwoord niet aan wat wij van 4sterren verwachten. Niet gezellig, zwembad telt max 6- tal ligstoelen die allemaal bezet waren. Buiten Terras niet aangenaam, ook niet mooi uitgezet. Kamer heel klein, thermopane stuk waardoor we praktisch niet naar buiten konden kijken. Silicone in badkamer vuil. Restaurant heel sober. Personeel is vriendelijk maar kan de vervallen glorie van deze accommodatie niet camoufleren !

goede ligging aan het water

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Locatie prima door park

Avondmaal

De kamer was in orde, tapisplein met hond heb ik mijn vraagtekens bij qua hygiene en qua ongelukje met de hond.Liever zag ik een vloer die men kan reinigen. Ontbijt goed, avondmaal -beoordeling slecht, weinig variatie, kwaliteit ondermaats. Boeufburger op restaurant?

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Een verblijf was al teveel,gaan zeker nooit meer terug
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Het personeel in de ontbijtzaal negeerde bewust dat de meeste zaken op waren.HIj liep rond met vod om tafels af te ruimen en deed of hij de klanten niet verstond die hem hierover aanspraken.

Wat er nog lag om 8u30 was lekker.Er werd echter niks meer bijgevuld en het ontbijt liep tot 11 uur Confituurpotten waren allemaal leeg,vrijwel geen brood Spek en eieren waren al op,geen persappelsienen meer. Nog 1 croissant beschikbaar

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Had met booking.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Had met booking.com kamer geregeld voor mezelf en drie kinderen. Bij aankomst verbaasde blik, gezucht, omboeling andere kamer. Grote bed prima, slaapbank slecht en geen beddengoed. Beroerde nacht van 112 euro

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Spijtig
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Onbekwaam personeel , geen schoon hotel , rommelig ontbijt met vieze nespresso machine en overlopende vruchtenpers . Hotel was koud en onbehagelijk . Hard bed

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Mooie ligging (als je een hond moet uitlaten) en daar is alles mee gezegd.

Restaurant verdient die naam niet. Het is niet meer dan een snackbar. Ongezellig en op zondag een extreem beperkte kaart, met slechts één (magnetron) hoofdgerecht. In het matras was de binnenvering voelbaar.

Vriendelijk personeel. Mooie rustige locatie.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Zeer goede ontvangst,goed bereikbaar, rustig gelegen en...
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en een bank

Zeer goede ontvangst,goed bereikbaar, rustig gelegen en lekker ontbijt. Meer dan ideaal als stopplaats tussen Spanje en België. Wij komen hier zeker nog terug.

Het hotel is recentelijk verbouwd, de kamer ziet er redelijk...
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Het hotel is recentelijk verbouwd, de kamer ziet er redelijk uit met een goed bed, het ontbijt is goed verzorgd, voldoende parkeer gelegenheid prima voor een doorreis hotel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

mooi aan het water gelegen hotel

Toch een half uur stappen naar het centrum

Goed gelegen Kamer met uitzicht op het water Vriendelijk personeel Goede WIFI Voldoende gratis parking Ideaal etappehotel Heel verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goed geslapen in een duur hotel met erg onpersoonlijke ontvangst.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ontvangst erg onpersoonlijk en ongeïnteresseerd. Ontbijt erg duur voor een toch al dure overnachting, buiten het seizoen. Als het dan toch al niet druk is had ons dan een kamer gegeven met uitzicht op de Saone.

Personeel in de ochtend, zowel bij ontbijt als receptie, erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Perfect location. But still so many things to improve...

Heel slecht ontbijt. Industrieel voefing. Bed laken waren niet 100% netjes... Booking.com had niet vermeld dat we met een kindje waren. Nochtans hadden we dit heel duidelijk ingevuld en op voorhand op het platform doorgegeven.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

zeer goed verblijf zowel voor tussenstop als voor meerdere dagen. zeer goed restaurant.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

zeer goed ontbijt zeer mooie kamer en goed geslapen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Gebouw is echt verouderd vooral vanuit buitenuit
    • Superior Kamer met een Tweepersoonsbed en een Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Gebouw is echt verouderd vooral vanuit buitenuit

Prima hotel, wij waren op doorreis personeel is zeer...

Prima hotel, wij waren op doorreis personeel is zeer vriendelijk en ontbijt is prima. Erg schoon.

Gratis parkeren

Jeugdherbergachtige entree. Klejne kamer. Harde bedden. Slechte wifi. Vieze koffie.

Gratis parkeren

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Dat de restaurant laat open was.

Tegenvallende ontbijt,

Dat de restaurant laat open was.

ideaal hotel voor 1 nacht

ideaal hotel voor 1 nacht