Beoordelingen over Premiere Classe Chilly Mazarin 2-sterren

#2 van de 4 hotels in Chilly-Mazarin

6,1

6,4

6,1

Sorry, voor mij, een dik onvoldoende!

WiFi functioneerde niet ook als ik mijn tablet in handen gaf van de receptioniste, hotel ligt onder de startbaan van Paris Orly, de vloerbekleding heeft talloze vlekken, de voegen van de douche zijn bruin, tenslotte ook nog een serieus incident gehad met de nachtwaker: ik had een plastiek bekertje op de motorkap van een auto gezet, waarop de nacht waker uiterst ongepast en onbeleefd reageerde. Het kwam tot een woordenwisseling en tenslotte werd ons de toegang tot het hotel rond 1 uur in de ochtend ontzegd, ook al had ik al ingecheckt. Het heeft tenslotte nagenoeg 1 uur geduurd tot de man in kwestie tot rede kwam en ons binnen liet. Bijzonder onprofessioneel en ongepast om een hakkefietje zo te laten escaleren.

Het was OK voor 1 nacht, sorry, maar niet echt een aanrader

Comme ci, comme ca

Vloerbedekking kamer was vies. Bij inchecken moesten we laten zien voor welke prijs we geboekt hadden anders konden we niet inchecken. Vreemde gang van zaken, hier nooit eerder meegemaakt. Lift was voor het zoveelste jaar op rij "toevallig" weer stuk.

Prijs kwaliteit verhouding is ok en hotel ligt vlak bij de snelweg, erg fijn.

Helaas hadden we pech met lawaai gasten die geen rekening hielden met anderen.

Had vanuit Nederland via IDEAL vooruit betaald, echter de manager hield vol dat de betaling geannuleerd was. Via bevestigingsmail op de tel moest ik de manager tot 2 keer zien te overtuigen dat de betaling wel in orde was. Hij vertrouwde het niet maar lied het daarbij. Vervelende ervaring!

De ligging.

Het ontbijt was goed voor de prijs van 6 euro p.

De enorme herrie 's nachts buiten! Erg rumoerige omgeving met politie, ambulance etc die vaker die nacht met sirenes langskwamen. Om 2 uur 's nachts was er laden en lossen van linnengoed onder ons raam wat erg kabaal maakte door de metalen karretjes die heen en weer reden. Raam dicht hielp wel maar was erg warm.

Het ontbijt was goed voor de prijs van 6 euro p.p. en gelukkig was het nog rustig in de eetruimte toen wij kwamen (ruimte is klein voor aantal kamers)

Het was een puur praktische overnachting, niets meer.

De lokatie, erg veel lawaai van laag overvliegende vliegtuigen. De felle buitenverlichting was gericht (‘s- nachts ) op ons raam, wij sliepen op de hoogste etage. Achterstallig onderhoud van gebouw...

Prijs

• Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Hotel voor doorreisbestemming, dan is het prima. Heel basic, prima bed, redelijk schone kamer. Niets bijzonders, vrij gehorig op de gang, maar prijs/kwaliteit verhouding was goed. Als je niets meer verwacht is het prima. Op doorreis prima stop om net voorbij Parijs te slapen en volgende dag door te rijden.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima doorreis hotel.

Prima doorreis hotel. Vlak bij snelweg, eigen parkeerterrein , prima bedden en schone kamers.

Locatie t.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Geluidsoverlast van de gang (3 persoonskamer was dichtbij lift), wat gedateerd

Locatie t.o.v. weg, derde bed voor kind

Prima overnachtingshotel

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Receptioniste kon geen Engels!

Dit is voor ons al de derde keer in dit hotel en wij vinden het prima! Schone kamer en een goede prijs!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Voor ons doel perfect. Het is een ideale tussenstop geweest op onze doorreis

Zeer goed voor deze prijs

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Verhouding prijs/kwaliteit is OK

Kamer-douche-toilet proper maar dringend aan renovatie toe

Goede geluidsisolatie, goed bed

• Beoordeeld op: 16 december 2015

In voorgaande recensies is het vliegverkeer van vliegveld...

In voorgaande recensies is het vliegverkeer van vliegveld Orly beschreven. Met de raam open heb je veel overlast van de vliegtuigen maar er is een hele goede isolatie en met de raam dicht hoor je ze amper over vliegen. Geen last van gehad dus. Prima hotel, aardig personeel.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Ontbijtruimte was heel schoon.

De kamer was wat klein en de badkamer was ook heel schoon.

Ontbijtruimte was heel schoon. Prima en schone bedden. Gratis parkeerruimte.