Beoordelingen over Premiere Classe Dunkerque Saint Pol Sur Mer

14-16 Rue Antoine Lavoisier - Zac De Saint Pol Jardins, 59430 Saint-Pol-sur-Mer, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in Saint-Pol-sur-Mer

6,2

6,2

Lokatie, overdekt winkelcentrum precies er tegenover, 10 min...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Smerig, niet schoon gemaakt, heel erg verouderd, verf brokkelt van de muren, foto’s op de site zijn zo erg bewerkt, ziet er totaal niet meer zo uit.

Lokatie, overdekt winkelcentrum precies er tegenover, 10 min van het strand, 20 min van Plopsaland de Panne (dat was uiteindelijk onze bestemming)

Voor een tussenstop overnachting verwacht je ook niet veel. Maar ietsmeer klantgerichtheid personeel
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De service van het personeel.

De eerste kamer bleek niet schoongemaakt. Er was geluidsoverlast van andere gasten. De ontbijtruimte was niet schoon. Er lag een plas water, de vloer was dus vies, maar niemand die het even schoon maakte. Het brood werd pas na meerdere keren vragen aangevuld.

Vreselijk hotel dat dringend aan renovatie of sloop toe is!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het ergste premiere classe hotel waar ik ooit in verbleef! Het hotel is bijzonder verouderd. Verlichting buiten is defect. We kregen eerst een kamer toegewezen op de 2e verdieping. Deze kamer stonk naar sigaretten. Het was overigens ook heel duidelijk dat deze kamer niet gepoetst was. Er lag sigarettenas op de nachttafel, heel veel stof en (schaam)haar op de grond, verlichting was defect, gevaarlijke stopcontacten en lichtschakelaars ... Onverstaanbaar dat dit kan goedgekeurd worden voor brandveiligheid! De tweede kamer die we kregen was properder, maar ... Toilet had een probleem en bleef doorlopen. Elektriciteit is 2x uitgevallen rond 22u30 's avonds! Het bleek een algemene panne te zijn in het hele gebouw. De matras van het bed is doorgelegen en aan vervanging toe, net zoals het hele hotel. Het ontbijt kost 5 euro per persoon voor wat stokbrood en choco/confituur. Er was zelfs geen cake. De koffiemachine was aan vervanging toe. Expresso leek nergens op! De machine had duidelijk een probleem.

Het personeel was heel vriendelijk en heeft ons zo goed mogelijk proberen verder helpen. We hebben een andere propere kamer (nadat onze eerste enorm tegenviel) gevraagd en ook gekregen. Verder was er niet veel positief aan dit hotel. Chinees Wok-restaurant vlakbij het hotel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goed voor 1 keer maar we weten niet of we daar nog eens naar toe zullen gaan!

De geur (muf) van de kamer; het leek wel of er in gerookt is geweest. Er lagen 2 vrij platte kussens en een dun dekbedachtig deken op bed! Je kon de verwarming wel hoog open zetten maar wij wensen geen verwarming op de kamer maar gewoon een extra deken en extra kussens waren welkom geweest.

Het meeste beviel het ons de locatie zodat we niet zo ver hoefden te rijden in de ochtend om naar de Ferry in Duinkerke te gaan en dat we een kamer op de begane grond hadden.

Voldeed , ook gezien de prijs, aan de verwachtingn.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Ietwat gehorig niet van de buren uit de andere kamers maar meer de geluiden die van achteer de deur naar de buitenkant komen, dus de geluiden op de gang bijv dat hoor je goed. Maar wat ze daar nu aan kunnen doen om dat te verbeteren ik zou het niet weten. We kwamen niet op de wifi maar dat is ook niet zo'n ramp omdat deze niet beviligd is wilden we het ook niet verder proberen en hebben we via de hotspot vd mobiele telefoon maar wifi gebruikt. Voor ons zijn deze nadelen niet echt van belang en vonden het dus ook niet erg.

2 twee gehuurde kamer waren redelijk netjes , lekkere warme douches met goede straal water, heerlijke bedden, vriendelijk personeel, meer dan voldoende voor het ontbijt. Lekkere warme kamers. Kortom een dikke tien. Als ik meer had verwacht dan had ik wel een sterren hotel genomen en daarvoor uiteraard ook meer voor moeten betalen. Wij zijn dk tevreden :-)

Kost niks en is niks

vervallen kamers met een penetrante stank. Vieze dekens. En goor douchegordijn. Te kleine badkamer en douche max. 50 x 60 cm.... Lawaai van andere gasten. Eens maar nooit weer

NIETS

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Teleurstellend!!!!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De hygiëne! En dan met name de "badkamer". Uiteraard heel klein, dus sowieso niet geschikt voor mensen met een maatje meer. Maar wel een wastafel, toilet en douche, dus dat was op zich wel fijn, als het schoon zou zijn. De douche was erg vies,dus eerst een fles chloor gekocht bij de supermarkt aan de overkant. Ik had gedacht om beide douches (we hadden 2 kamers) een nachtje te laten weken in chloor, maar na 10 minuten liep er al zoveel vuil af, dat ik het maar gelijk heb gespoeld, want dat was echt nog een ranziger gezicht. De foto's op de site zijn niet realistisch (meer). Het voelt bijna als bedrog. Bij aankomst al een troosteloos aangezicht, doordat de gevel vervuild is. Het is vergane glorie en dat is wel zonde. Een flinke onderhoudsbeurt zou zoveel verschil maken en dat het daarna ook dagelijks echt goed wordt schoongemaakt. In een bed lag een stuk oud brood&een ander bed had kauwgom. Naast en onder het bed, had geen stofzuiger gezien. De nachtkastjes waren nog plakkerig van de vorige logees. De kitranden vergeeld en beschimmeld evenals in de douche. Douchekraan viel er af. Riolering is niet goed, omda het water niet doorliep met als gevolg dat de badkamer onderliep. Het was voor 1 nachtje, dus ik vond het niet de moeite om mijn beklag te doen, want het was al gelijk overduidelijk dat het hele hotel er zo aan toe was en dat is erg jammer, want het is op zich goed te doen voor dat geld, als de hygiëne optimaal was en dat was het verre van niet. Dus niet voor herhaling vatbaar in deze staat. Familie die in een andere locatie verbleven van hetzelfde hotel, hadden dezelfde ervaring. Dus ik hoop dat het management flink aan de hygiëne gaat werken en het dagelijks personeel streng gaat controleren op hun schoonmaak werk,want het is ronduit een schande. Het is dat het beddengoed wel schoon was, want anders hadden we gelijk weer uitgecheckt en ons geld voor beide kamers terug geëist.

Het beddengoed (laken, kussensloop) waren schoon.

Goed voor vrijgezelle mannen maar niet voor een gezin.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Doucheputje liep niet door, lampen kapot 3 vd 4, plakkende plankjes. Kamer veel kleiner als de foto deed verwachten. Geen onderlakens bij bovenste bed. Geluidsoverlast door andere werklui en hotelgasten (vrijgezelle mannen alleen).

De meneer van het hotel was erg behulpzaam en vriendelijk, we mochten heet water voor de fles. Geen waterkoker of koelkast oud op de kamer. Maar verder is dit hotel niet voor gezinnen aan te raden ondanks een stapelbed.

Zielig
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De kamer was klein, en het zag er niet erg hygiënisch uit, ik durfde niet met blote voeten of zelfs op sokken te lopen, laat staan dat ik mijn kind er zomaar liet rondlopen, nou ja wat je noemt rondlopen. 50Euro voor een kamer waar je kind overal tegen aan stoot. Doe me een plezier en zet dit er niet bij als gezinskamers. En haal de foto's maar meteen van de site af. Want hoe teleurgesteld ik was na het zien van de foto op jullie site en er zijn in het echt. Jammer. Dit is ook geen hotel, het is een motel!!

De badkamer was klein, maar nog goed onderhouden

Voor de goedkoopste kamers het was normaal.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Er was veel bouwwerken rondom deze hotel (hernieuwing van de D601 + parking van Carrefour s'nacht) dus beetje lawaaïend !

Voor de goedkoopste kamers het was normaal. Super onthaal en geen verassingen. Parking met rooster is veiligheid.

Oud en vies.

Oud en vies. Wc/ douche deur kapot en niet dicht te krijgen. Water kraan zo klevig moest plastic tas gebruiken om het aan te draaien, goedkoop maar toch, een terleurstelling. Gelukkig maar een nacht op doorreis

Weggegooid geld. Sorry maar moet hard werken om met mijn Kids er eens op uit te kunnen.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Alles. Geen nachtrust, kleine kamers anders dan dat op site staan. Ontbijt bestond uit kleine stukken gesneden Frans brood, kaas, confituur, choco, cornflakes en yoghurt. Geen VLEES.kamers waren niet proper. Geen handdoeken. Was Juis of je in kleîNederland container sliep. Douche was nog haar te bespeuren van andere mensen

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima geschikt voor een overnachting als je op doorreis bent.

Ontbijt kon wat ruimer. Een plakje kaas, vlees o.i.d. ontbreken helaas. Misschien een eitje ?

Prima geschikt voor een overnachting als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Ze wou ons 10-15 euro teveel laten betalen.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Ze wou ons 10-15 euro teveel laten betalen. Toen we er wat van zeiden , draaide ze het terug. Waarschijnlijk moedwillig want daarna durfde ze ons niet meer aan te kijken.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Zeer matig, maar goedkoop
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Veel dingen stuk, gehorig, geen handdoeken en bed was voor kind van minimaal 6 jaar, terwijl wij voor een baby geboekt hebben

De kamer is zeer goedkoop, dus voor 1 nacht net genoeg

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Makkelijke locatie voor een doorreis. Goeie prijs/ kwaliteit verhouding. Leuke prijs.

Het matras was erg hard. Geen douchebak in de badkamer, dus je douchewater loopt door de hele badkamer. Wij sliepen aan de zijkant van het gebouw, door de regen die via de zijkant van het gebouw naar beneden kletterde was er een hoop kabaal.

De locatie beviel het meest. Dichtbij de haven. Verwacht geen gezellige locatie. Uitchecken om 4 uur 's ochtends was geen probleem.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Voor mij niet meer op deze locatie

De kamer is zeer gehorig. De prijs trekt heel veel jeugd aan dus de rest kunt u invullen weinig geslapen. Personeel is ongeïnteresseerd en kortaf. Mijn badkamer scherm was afgebroken,ik heb dat gelijk gemeld krijg ik een diepe zucht eerst en dan op een niet vriendelijke toon moet u nu een andere kamer.....

Dat de locatie dicht bij de tunnel lag.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

nooit weer
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

We hadden betaalt voor ontbijt maar omdat we 5minuten te laat arriveerden was er geen ontbijt meer mogelijk .Geld terug was ook niet mogelijk omdat de manager niet aanwezig was.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prijs kwaliteitsverhouding en wat handig is: de Carrefour is...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De vorige keer was alles dik in orde, maar deze keer was de afloop van de douche verstopt, waardoor we niet normaal konden douchen. Later is iemand gekomen voor het probleem wat te verhelpen. Als je aan de kant van de snelweg slaapt heb je het lawaai van de auto's. Aan de andere kant niet!

Prijs kwaliteitsverhouding en wat handig is: de Carrefour is vlakbij!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Voor late check inn en vroege check out

Geen stoel om te zitten. Geen balkon voor frisse neus te halen.

Geboekt voor door reis. Echt een hokje met twijfelaar en badkamer wel schoon!! Maar geen balkon zoals op booking.com beschreven. Raam om te openen kapot. Prijs €40,- is na wat je krijgt. Duinkerken heeft een gezellig strand met gratis parkeren op zondag.

Tegenvaller

Kamer zeer klein. Veel beschadigingen aan interieur. Beddengoed leek niet erg schoon

Aurco op kamer

Qua prijs en kwaliteit is het goed!

Qua prijs en kwaliteit is het goed!

Redelijk

Kamer was krap en lamp was kapot.

Goede prijs-kwaliteitverhouding, locatie perfect. Pal naast een heel grote supermarkt.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Ontbijt was goed voor de lage prijs. Er waren alleen geen ontbijtbordjes en het bestek was niet schoon.

Prijs-kwaliteitverhouding heel goed

Laat uitchecken.

Laat uitchecken.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Goed hotel om snel te overnachten

Kortbij de ferry van Calais, bij late aankomst perfect om te overnachten

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Doorreis hotel

Stapelbed

Restaurant in de buurt en bakkerij

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Geen aanrader

Raam kon amper open

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Geen aanrader

Het was heel vies en klein.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima gelapen voor 1 nacht.

De kamer is klein, maar dat viel te verwachten voor deze prijs.

De prijs van de accommodatie gevoegd bij de functionele kamer.

Niet roken kamer stonk naar rook

Niet roken kamer stonk naar rook Viezigheid op de muur en schakelaars

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Overnachting dicht bij ferry

Er waren in de kamer verschillende dingen kapot. De deur van badkamer, doucheslang was lek..

De prijs voor een nacht

Prima hotel...

geen commentaar te leveren

Goed bed, prima hotel voor ons, mensen op doorreis.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goed hotel om de nacht door te brengen voordat je naar...

Goed hotel om de nacht door te brengen voordat je naar Engeland gaat met de boot.

Prima voor één nacht wanneer je naar de haven moet bijvoorbeeld.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Goede afstand om de volgende dag naar de haven te gaan. Prima voor één nacht. Supermarkt op loopafstand. Ontbijt was ook prima.

Aardig personeel

Het verblijf was goed, bedden prima en ontbijt oke.

Maar 1 stopcontact op de kamer

Het was goed prijs kwaliteit verhouding

dichtbij plopsaland

prijs kwaliteit is goed

Voor het maken van dagtrips is het een fijne locatie maar niet om er `s avonds te verblijven

De grootte van de kamer

De netheid van de kamer

OK
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Voor de gevraagde prijs is dit hotel wel OK. Standaard kwaliteit Franse budget hotels.

Klein en knus
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Foto op site komt niet overeen met werkelijkheid.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Heel slecht

Vieze kamers met spinnen en onvriendelijke personeel

afrader

Geen gevoel van veiligheid, absoluut niet confortabel, vies, afgeleefd.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Relaxed

Geen tweepersoons bed

Personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ongeloofelijk herrie.

Ongeloofelijk herrie. Idoten gingen flink feesten keiharde muziek

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Voor énkel overnachten prima slaapplek.

Kleine volle parking.

Snelle checkin

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Goed voor 1 nachtje
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De rookgeur op de kamer, en deursloten die blokkeerde

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Met deze prijzen kun je weinig eisen stellen.

Matrassen erg hard!

Met deze prijzen kun je weinig eisen stellen....

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima hotel voor kort verblijf.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Dame bij ontbijt was wat koeltjes, maar daar hebben wij geen last van gehad.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

De dame die ons 's nachts de kamersleutel gaf.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De kamer stonk naar sigaretten

De dame die ons 's nachts de kamersleutel gaf.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Ligging tov centrum Duinkerke

Waar voor je geld is goedkoop, goed om te overnachten op door reis. Is ook alles mee gezegd

Ligging tov centrum Duinkerke

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Je krijgt waar Je voor betaald

De airco

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Hotel onderweg

Klein en het gevoel van opgesloten zijn

Een plek voor onderweg

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Goedkope slaaplocatie

Restaurant in de buurt was dicht. Geen info waar wel een restaurant was

De prijs

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima voor een kort verblijf

Dikker hoofdkussen

Ontbijt was voldoende. Kamers proper. Geen lawaaihinder Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heerlijk ontbijt
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Straatlawaai van de snelweg, betere isolatie gewenst

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Het was schoon en voor een nacht een prima kamer

Het was schoon en voor een nacht een prima kamer

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Vlakbij de Carrefour.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Vlakbij de Carrefour. Voor deze prijs was het in orde. Het ontbijt en de matrassen waren goed.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Er lag veel viezigheid voor de deur.

Er lag veel viezigheid voor de deur. Vooral sigaretten.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

naast autostrade - nachtlawaai van de buren naast ons

naast autostrade - nachtlawaai van de buren naast ons

• Beoordeeld op: 4 november 2015

Gratis parkeren.

Geen

Gratis parkeren. Goed bereikbaar. Dicht bij Duinkerken. Voor de derde keer geweest. Prima laatste stop op weg naar huis. Ook de Carrefour hoort daar bij.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De kamer was op de begane grond.

Douchedeur hing nog maar op 2 punten vast

De kamer was op de begane grond. Bed was prima. Uitstekend om een nacht te verblijven voor de vroege boor naar Dover

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Wij kwamen niet binnen, een beveiliger stond buiten en wij...

Wij kwamen niet binnen, een beveiliger stond buiten en wij moesten 1 euro nog betalen met een creditkaart, die hadden wij niet bij ons, alles was betaald en die euro kon niet met een bankpas of contant geld betaald worden, deze meneer sprak ook geen woord engels, het was s, avonds half 10 en de volgende ochtend om 8 uur vertrok onze boot naar Engeland! Wij hebben die nacht bij een benzinestation in onze auto geslapen! In 1 woord schande!!!!!! en nog 35 euro kwijt!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Nabij winkels.

Weer onvriendelijk personeel en kapotte voorzieningen zoals vaker bij Premiere Classe Hotels. Airco en afvoer douche stuk dit keer in onze kamer en van reisgenoten paar lampen en afvoer wasbak en tv.

Nabij winkels.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Prijs/kwaliteit is ok.

Hotel ligt aan zeer drukke weg, en dat was in onze kamer aan de straatkant storend qua geluid.

Prijs/kwaliteit is ok. Portier was zeer behulpzaam toen we ons zelf hadden buitengesloten.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Net hotel, vriendelijke receptionisten en een schone kamer.

Ligt op de parking van een saai winkelcentrum.

Net hotel, vriendelijke receptionisten en een schone kamer. Alles wat je mag verwachten van een hotel voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Kamers waren schoon.

Ontbijt was minder. Weinig variatie .

Kamers waren schoon. Voor een doorreis perfecte hotel. Moet er niet heel veel van verwachten.orijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Lekker breed bed

Lekker breed bed

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

prima ontbijt

hygiene was ver te zoeken

prima ontbijt

• Beoordeeld op: 21 april 2016

niet proper ,, stank van cigaretten , deur beschadigd .

niet proper ,, stank van cigaretten , deur beschadigd ...

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Ligging Goede nachtrust

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Nette kamer, eigen toilet.

Veel rumoer, ook 's nachts.

Nette kamer, eigen toilet. Ontbijt OK en in buffetstijl. Supermarkt en eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 10 december 2015

prijs

prijs

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

ondanks het rookvrije kamers zijn , was de rookgeur in de...

ondanks het rookvrije kamers zijn , was de rookgeur in de kamer niet te doen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Hotel was netjes.

Weinig eetgelegenheid in de buurt. Gehorig.

Hotel was netjes. Prijs prima. Hotel ligt prima voor oversteek naar Engeland

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.