Beoordelingen over Premiere Classe Marne La Vallee - Saint Thibault Des Vignes 1-sterren

Rue de l'Etang de la Loy - Marne-La-Vallée, 77400 Saint-Thibault-des-Vignes, Frankrijk

#2 van de 3 hotels in Saint-Thibault-des-Vignes

6,4

5,9

5,9

6,2

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prijs/kwaliteit
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Kussens hadden voor mij dikker mogen zijn. Voor de rest geen opmerkingen.

Prijs/kwaliteit Zeer compacte kamer, maar het heeft ons niet gestoord door de goed doordachte indeling van de kamer.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

was voor ons alleen als overnachting bedoeld na bezoek aan...

was voor ons alleen als overnachting bedoeld na bezoek aan Disneyland. Voor 44 euro per nacht, 3 personen mag je niet teveel verwachten. Echt weinig voor prima kamer. Ontbijt extra bijgeboekt. Sober maar genoeg, lekkere koffie en thee, echt prima allemaal. Niets te klagen, heel erg basic, maar dus alleen maar voor overnachting. Station Torsy is dichtbij, daarvandaan voor ik meen, 6 euro per persoon met de trein naar Disney

Goed genoeg voor een paar dagjes Disneyland Parijs.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het ontbijt was echt miserabel,... voor die prijs 5,95 € per persoon mag je gerust meer aanbieden. Enkel zoet beleg beschikbaar. Geen enkel plakje kaas, hesp of dergelijke te bekennen. Croissants en stokbrood zoveel als je kan eten. Fruitsap, koffie en thee waren wel beschikbaar. In de gang waren de lampen aan vervanging toe... en de reuk van de vloerbekleding rook ook erg bizar. Heel onvriendelijk personeel van de kuisploeg.

Voor ons weekendje Disneyland Parijs was dit voldoende want was enkel bedoelt voor te slapen. Heel veel lawaai in het hotel... precies kartonnen muren. Positief: Geen lawaai van buitenaf.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Hotel dicht bij centre commercial en een treinstation.

Het ontbijt was echt slecht. Het was heel druk jn het hotel. Maar dat neemt niet weg dat er maart twee stukjes stokbrood lagen. Dat moet je constant in de gaten houden. Na 10 minuten werden de croissantjes aangevuld, echter deze waren compleet slap. Daarna stukjes stokbrood. Vleeswaren en kaas niet aanwezig. Sinaasappelsap was op. Theekopjes werden later aangevuld. O ja toen we een mes wilde hebben keken ze gek op. Dus daar nooit meer ontbijt.

Hotel dicht bij centre commercial en een treinstation. Op 4 minuten rijden.

Als je van ongedierte houd ben je hier aan het juiste adres, vreselijk hotel

Ontbijt was heel erg karig, alleen wat croisants en stukjes stokbrood, met wat jam, geen hartigheid. Kamer was zeer klein geen doorloop als er een persoon naar de badkamer moest moest de rest van de familie op bed gaan zitten vanwege de zeer krappe kamer, De badkamer was nog kleiner dan een gemiddeld toilet, inzepen tijdens douchen was bijna onmogelijk. In de kamer diverse kaakkelken gedood en rondom het hotel diverse ratten gesignaleerd.

Eigenlijk niets

Jammer.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De kamer was ongelofelijk klein. We waren met zijn drieen. Twee moesten op het bed zitten zodat de ander kon aankleden/naar de wc lopen enz. 3 personen op 1 kamer, helaas maar 2 stopcontacten. Steeds dus een persoon die niet de benodigde dingen voor de reis kon opladen. Het ontbijt bij premiere class, uit vorige ervaringen, is altijd ontzettend goed.. hadden we hier helaas maar geen geld aan het ontbijt uitgegeven. Waar er normaal hartig en zoet beleg is was er alleen Jam. Stokbrood wat ontzettend hard is.. zeker niet vers! Jus was op en werd niet meer aangevuld om 9:30. Ook het normale brood en melkbroodjes die wel op de plaatjes staan waren er niet. Van premiere classe ben ik altijd fan geweest als we naar parijs gingen, maar deze keer helaas ontevreden..

Aardig personeel, kunnen alleen geen engels. Opzich geen probleem bij het inchecken maar iets vragen is dus onmogelijk.

Goede kamer voor één nacht

‘Badkamer’ is niet een badkamer te noemen, deze zat met een schuifdeur in de kamer.. echter was de schuifdeur kapot.

De lokatie is makkelijk te bereiken. Verhouding prijs en kwaliteit is gelijk.

Prijs prestatie verhouding, goede afstand tot Disneyland,...

Sommige dingen wel wat verouderd/gammel door intensief gebruik.

Prijs prestatie verhouding, goede afstand tot Disneyland, tot kort voor de overnachting te annuleren

De ligging, de parkeerplaats (4€pd)
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Geen airco, dus als t erg warm is buiten is het te heet in de kamer. Geen hor in de raam, dus raam open betekend muggen binnen.

De ligging, de parkeerplaats (4€pd)

dat was een nachtmerrie.

dat was niet veel keuze voor het ontbijt. toen werkte de koffieapparaat niet, geen verse brood. de kamers waren behoorlijk warm, geen airco. het raam kunnen we niet open zetten, want opeens kwamen 100 vliegen naar binnen. we hadden een tweepersoons kamer gereserveerd, maar ze hebben ons een kamer met stapelbed gegeven met een klein badkamer. weinig ruimte en slechte verlichting. de tafel op verkeerde plaats. een kleine badkamer met een vieze douche gordijn.

Waardeloos .. oplichters ... onrespectvol
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De kamers waren erg stoffig en we hebben te veel betaald voor het ontbijt er waren niet voldoende broodjes en werd ook niet aangevuld geen hartig beleg alleen taaie stukjen stokbrood , en een enkele croissant , jam en chocopasta en wat bakjes yoghurt en als je voor 14 personen betaald x 3 dagen en dan zelf nasr de winkel gaat omdat anders de helft niets te eten heeft en je je beklag wil doen en niemand begrijp je of doet er niets mee of je krijg het antwoord dat je niet moet zeuren wsnt er lig ook cake dan vind ik dit een grote oplichterij !! Van te voren 204 ,90 af rekenen en dan zelf je ontbijt halen in de winkel en afrekenen .. ook met de van te voren gevraagde melk allergie van 2 kinderen is niets gedaan maar moest het wel afrekenen anders mochten ze niet de ontbijt zaal in , die ook nog heel smerig was can de mensen die voor ons waten lagen de tafels vol met eten resten ... ik heb geprobeerd een klacht in te dienen maar kon niet

Walgelijk

Niet aan te raden Gatverdamme wat een vies hotel en slechte bedden en service alles Was slecht douchen te klein je kan je kont niet keren, Nb ben ik maar 1m50 en slank, en nog!! Niet doen!!! Zonde van je geld slaap Dan liever in de auto.

Erg klein

De kamer was erg klein en de badkamer was net als in een caravan. Schoonmakers stonden vanaf 9 uur op de deur te kloppen om schoon te maken ondanks het niet sturen kaartje.

Via internet geboekt (booking.com), het adres had geen nummer, daardoor was het lastig te vinden.

Een nacht dit hotel geboekt voorafgaand aan een verblijf in Disney, zodat we uitgerust van de eerste dag konden genieten in Disney. Lekker dichtbij! Kamer en badkamer zijn klein, maar voldoen prima. Ontbijtbuffet voor dat geld heel uitgebreid. Geen vleeswaren en kaas, wel cornflakes, yoghurt, croissants, toast, cake, jus d'orange, koffie etc. Voor één overnachting met 3 personen inclusief ontbijtbuffet hebben we nog geen €70,- betaald.

Goed voor één nacht ...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Er hing een vreemde geur in het hotel (van het restaurant?), in de kamer rook je dit ook. De badkamer was suuuper compact en er hing daar een vieze geur. We hadden ook een kamer naast de lift, heel gehorig.

De afstand is perfect voor als je Disneyland bezoekt. Een super bakkerij vlakbij en ook een apotheek indien nodig. Er is vlakbij ook een Centre Commercial voor als je nog wat wilt winkelen.

Prima geschikt om 1 of 2 nachten te blijven bij een bezoek...

Hotel geeft in de gangen en aan de receptie een verouderde indruk. Jammer dat de parking apart te betalen is.

Prima geschikt om 1 of 2 nachten te blijven bij een bezoek aan Disney. Kamer was correct in orde.

prima!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Badkamer deur sloot niet goed, en als de badkamer deur dicht zat moest je met geweld open duwen. Jammer dat er geen buiten ruimte was bij het hotel, waar je even kon zitten.

De kamers waren erg klein, vooral de badkamer. Maar voor het doel waarvoor ik was is het prima. De prijs was leuk! (voor wat je kreeg uiteraard). Waren er eigenlijk alleen om te slapen.

De lage prijs echt niet waard; ga voor iets duurders!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Beddengoed was niet schoon. Badkamer is echt énorm klein. Vies douchegordijn dat tegen je aanplakt bij het douchen. Enorm dunne muren; we konden elke kreun en stoot van de buren horen die met elkaar bezig waren.

Lage prijs. Was echt het enige positieve

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Zelfs om alleen te slapen te basic

Vlekken op beddengoed, zeer kleine douche met douchegordijn. Onmogelijk om kamer niet nat te maken bij het uit de douche stappen omdat voor afdrogen geen ruimte in de douche is. Enorm gehorig. Elke stap in de kamer boven hoor je (en het gekreun van onze buren helaas ook)

Lage prijs. Ontbijt valt voor prijs ook niet tegen.

Voor bezoek aan Disney: perfect!

Voor de prijs (€5,90) mag je niet veel van een ontbijt verwachten, maar broodbeleg zoals kaas/worst was prettig geweest. Ook een badkamerdeur ipv schuifwand is prettiger.

Wij zijn hier verbleven voor een bezoek aan Disney. Dit hotel was daarvoor perfect!! Als je hier echter lang wilt blijven, is een luxer hotel wellicht fijner. Qua prijs is dit prima.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

heb dat aangegeven bij eerder bezoek de kwaliteit van het...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

heb dat aangegeven bij eerder bezoek de kwaliteit van het totaal loopt wel achteruit. het slot van de deur ( kamer 302) was na ons vorige bezoek ondanks het doorgeven nog niet gerepareerd

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Minder dan basic.

Nog nooit zo'n kleine kamer meegemaakt! Maar vooral de badkamer was dramatisch. Was een ingebouwde cabine en de douche was zo klein dat je je voeten niet eens op kon tillen! De kraan zat helemaal los en er zaten allemaal gaten in de lakens van het bed.

Het bed was wel oké

Prijs.

Kamers zijn kleiner dan gedacht. 2 personen prima maar 3 is echt te veel op 1 kamer(3 persoonkamer) Er werd gerookt op de kamers, hiervan veel overlast van gehad. Liggen 2 handdoeken voor 3 personen(?). Te weinig handdoeken op de kamers. Heb zelf geen gebruik gemaakt van ontbijt, maar mag wel wat uitgebreider.

Prijs. Locatie ten opzichte van bijv EuroDisney en andere bezienswaardigheden. Voor alleen slapen is het prima.

Toen we vrijdagavond arriveerden, had de receptionist geen...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Toen we vrijdagavond arriveerden, had de receptionist geen enkele info doorgekregen van booking.com over onze reservatie. Het was wel nog mogelijk om ter plaatse een kamer te boeken. Ik ben echter niet tevreden over de service van booking.com in dit geval, al moet ik toegeven dat het de 1e keer is dat dit ons overkomt. Uiteindelijk heb ik daar rechtstreeks betaald aan het hotel. Ik hoop enkel dat dit niet een 2e keer op mijn creditcard word aangerekend. De receptionist heeft ook nog gebeld naar booking.com, maar na 20 minuten wachttijd hebben we het opgegeven.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Drama
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Wij kunnen echt veel hebben maar hier viel ons werkelijk alles tegen. Bij aankomst zagen we al meteen dat de kamer dirty was. Haren op het tapijt, schaamharen op de wc bril. Snot in de wasbak. Het deed me echt denken aan vieze kamers die je kreeg als je op de boot ergens heen ging. Echt campingkamer, no room to move. De dekens stonken naar sigaretten. Ik ben al 15 jaar klant bij booking.com, maar dit is toch echt de aller slechtste ervaring ooit. Alsjeblieft mensen niet dit hotel boeken het is afschuwelijk, betaal 3 tientjes meer en je hebt iets netjes.

De parking is het enige wat ons beviel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Genoeg parkeer gelegenheid.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De deuren zijn niet goed gesmeerd.

Genoeg parkeer gelegenheid. Vlak bij Disneyland Parijs. Goed genoeg voor 1 nacht. Tip ga daar naar de bakker lekker en goedkoop.

zonder meer acceptabel nog

onderhoud loopt terug defecte deuropening aan de binnenkant ( al de 2de keer tegengekomen) afsluiting raam afgebroken deur toilet fors aangetast door vocht

over het algemeen alles goed

Prima comfortabel vebrlijf voor als je er alleen bent om te overnachten.

Kamer stonk naar sigarettenrook en beddengoed mocht wel wat frisser ruiken. In de hal rook het heel muf

Vriendelijk personeel. Prima hotel met alle essentiële middelen. Bedden waren best comfortabel. Voor een goedkoop hotel in de buurt van het Disney park is het prima.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Wij hadden vienna House Dream Castle geboekt en tot onze...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Wij hadden vienna House Dream Castle geboekt en tot onze grote spijt 1 dag van te voren werden wij omgeboekt naar dit hotel.dit hotel was prima,maar we hebben echt niks met circus.dus dat is best wel jammer.vooral voor de kinderen die zich erg op het andere hotel verheugd hadden.we zullen ook niet snel meer voor deze accommodatie kiezen.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima voor 1 nacht.

Kamer en badkamer waren niet goed schoongemaakt, er lagen haren en stof. De badkamer, met name de douche, is veel te klein. Maar 2 handdoeken voor 2 personen, dat is te weinig! We misten ook hartig beleg bij het ontbijt.

Personeel was vriendelijk. Kwaliteit van ontbijt was goed. Goede bedden. Parkeren was mogelijk voor de deur.

Eenvoudig
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Ontbijt alleen zoete dingen, geen eieren, geen borden Schimmel in de badkamer, te weinig handdoeken, losse douche-onderdelen en zeer kleine badkamer

Rustige locatie

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Perfecte uitvalbasis

Meer handdoeken.

Zeer proper. Niet het gevoel van een weghotel. Krappe kamers, maar ideaal ams uitvalbasis voor disney of iets anders. Nog een 30min rijden voor Disneyland Paris. Alles was zeer proper en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Ideaal als tussenstop voor Disneyland.

We hebben geen negatieve dingen te melden over dit hotel.

De ligging was ideaal. Dit hotel was een tussenstop voor een verblijf in Disneyland. Vlakbij het park en prijs-kwaliteit is heel goed. De kamers zijn simpel, maar proper en het personeel was erg vriendelijk. Je kunt parkeren achter het hotel, maar er was bij aankomst nog voldoende (gratis) parkeerplaats over langs de kant van de weg.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima hotel voor 1 á 2 nachten slapen
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Je moet eerst binnen betalen voor het parkeren op het terrein van het hotel voor je daadwerkelijk je auto het terrein kan oprijden.

Erg dicht bij Disneyland Paris en bij winkelcentrum Valls d’europe.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

éénmalig

onduidelijkheid over de prijs meer betaald als waarvoor gereserveerd (tijdstip van aankomst) Kamer was erg klein, de badkamer / toilet was wel erg klein (letterlijk de deur open om je af te kunnen drogen)

personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, grote parkeerplaats (€ 4,00 per dag)

Kamers redelijk klein goed voor een transit en voor één...

Gebouw verouderd en kamers ook. VErlichting niet voldoende in de kamers. Beperkte ruimte douche/toilet/was tafel.

Kamers redelijk klein goed voor een transit en voor één nacht. Personeel heel vriendeljik en van goede raad voor retaurants enz in de buurt. Betalend parking in binnen koer.

Goedkoop hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding die dicht ligt bij Disneyland Parijs.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Hostess sprak zeer slecht Engels. Dit maakte de communicatie erg lastig. Kamers waren ok schoon, maar de ventilatie in de kamer en badkamer was slecht.

Locatie is perfect voor dagtripjes naar Disneyland Parijs of RER Torcy. Prima prijskwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima hotel voor een korte stop; geen luxe maar prima kamers met hete douche en schone bedden.

Kamers waren simpel ingericht. Voldoende voor ons doel; een overnachting. We verbleven 2 nachten; de bedden werden de volgende dag keurig schoon en opgemaakt opgeleverd. Top!

Goeie locatie, vieze kamer

Kamer stonk heel erg naar rook. Elke keer als er iemand buiten stond te roken kwam de rook naar binnen via de badkamer.

Locatie is super. Dichtbij treinstation en bij disneyland parijs.

Dit hotel was een verschrikkelijke ervaring.

Dit hotel was een verschrikkelijke ervaring. Na een lange reis, hoopte we aan te komen in een fijne, nette en comfortabele kamer. Niks was minder waar. De deur was heel smerig, allerlei bruine vreemde vlekken over de gehele deur. Het slot was kapot, dus de deur kon niet op slot 's nachts, wat ons geen veilig gevoel gaf. De dekens waren smerig, er zaten vieze vlekken in. Toen we dit allemaal meldde bij de receptie, reageerde ze heel nonchalant. Het enige wat zij zeiden op al ons commentaar was, helaas geven wij geen geld terug. Daarmee werd het gesprek gesloten. Dag na aankomst meteen uitgecheckt en voor de tweede nacht verbleven we in een keurig hotel, wat ons weekend gelukkig toch nog wat goed maakte! Samenvattend een grote flop en erg teleurstellend dit hotel en daarboven op ook nog erg zonde van ons geld... Niet fijn dit.

De kamer was correct in orde voor de betaalde prijs.

Jammer dat je extra moet betalen voor de parking. In de gangen hangt een vrij onaangename geur. Hoewel de kamer 3 bedden heeft, zou ik aanraden om er maximum met 2 personen te verblijven.

De kamer was correct in orde voor de betaalde prijs. Het inchecken aan de receptie verliep vlot en vriendelijk. Hoewel de kamer klein was, qua prijs-kwaliteit prima voor 1 of 2 overnachtingen met 1 of 2 personen.

Dik ok voor zo'n prijs

Erg kleine kamers, maar dat weet je wel op voorhand.

Receptie 24 uur op 24 open. Goede ligging voor een bezoek aan Disneyland. Netjes. Verhouding prijs/kwaliteit onklopbaar.

Het was gewoon goed te doen, prijsverhouding is gewoon goed!!

Ik zat boven de ingang/uitgang naar de parkeerplaats waar men ook aan het roken was met als gevolg dat mijn kidz en ik meerookte in de kamer.

Heel aardig personeel. 15 minuten van Disney. Schone kamer en toilet.

Snel en gemakkelijk naar Disney!

Gehorige deuren op de gang.

De receptie was 24 uur geopend waardoor je op elk moment gemakkelijk het hotel binnen kon. Een ander pluspunt was dat je pas om 12.00 uur hoefde uit te checken.

Goed. Aanrader wie goedkoop wil overnachten na disneyland

Extra handdoeken. Er waren er maar 2 voor 3 personen

Prijs was zeer gunstig, vriendelijk personeel, nog onthaal na middernacht en parkeer gelegenheid, proper

Ideaal

De kamers zijn nogal bekrompen. mijn kleinzoon was 15 jaar en ongeveer 1m80, dus was nogal moeilijk om met drie grote mensen te draaien of te keren. Douche was ook heel klein. Toch vinden we het prijs-kwaliteit perfect en zullen zeker nog eens terug gaan.

Het was gewoon ideaal om goedkoop te overnachten om naar Disney te gaan. Iedereen vriendelijk en behulpzaam. Ikzelf eet niet graag zo vroeg, maar mijn man en kleinzoon wel. Was geen probleem, heb twee ontbijtjes besteld en was in orde.

Anders dan verwacht

De geur van de kamer ... douche ... oudbollig ... auto nodig om in de buurt iets te eten ... veel lawaai op de vroege ochtend ... geen oor naar verbod op kamer ondanks het aangegeven was. Ongezellige ontbijtruimte ... ontbijt was basic maar ipv cake had ik liever een plakje kaas gezien ...

Goed bed ... ligging ten opzichte van disneyland

Zeer vriendelijke behulpzame Engels sprekende baliedames. Tevreden verblijf.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Zeer slechte Wifi, ondanks van kamer veranderd, deed het gewoon niet. Veel afval op parkeerplaats, moet op tijd opgeruimd worden. Reperatie onderhoud/vervangen mag beter. Vieze dikke bruine aanslag in toiletpot. Kamers gedateerd. Parkeerkosten vragen is eigenlijk overbodig, dat moet een service van hotel zijn. Hondenpoep voor de ingang op gras, misschien een bord plaatsen, verboden voor honden. Ik had er wel iets van gezegd.

Zeer vriendelijke behulpzame Engels sprekende dames aan balie. Kamers waren goed schoongemaakt. Dichtbij Disney, Winkelcentrum en Snelweg. Buurt voelt veilig aan.

Vriendelijke goed sprekende dames aan balie maar onderhoud hotel kan beter.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Zeer slechte Wifi ondanks verhuizing naar andere kamer, bij langere verblijf moet beddengoed regelmatig op tijd verwisselen worden. Veel Afval op parkeerplaats moet op tijd opgeruimd worden. Kamers betere reparatie onderhoud, gebroken onderdelen vervangen etc. Kamers gedateerd.

Zeer vriendelijke goed Engels sprekende baliedames en behulpzaam. Dichtbij winkelcentrum, Disney en snelweg.De schoonmaak personeel maakt kamers wel redelijk goed schoon.

Tevreden door vriendelijke Engels sprekende dames, en behulpzaam.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Zeer slechte Wifi, spiegel gemist in de kamer boven buro, hotel vrij gedateerd.

Zeer vriendelijke baliemedewerkers, praten goed Engels. en behulpzaam. Hardwerkende mensen die hun best doen om kamers schoon te maken. Dicht bij de snelweg​, Disney en winkelcentrum

Schone kamers.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Schone kamers. Klein, maar dat is de prijs ook. En 't ging ons alleen om 't slapen & ontbijt. Ontbijt was niet uitgebreid, maar ook hier is de prijs heel laag. Kids zelfs voor de helft. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

• Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De ramen zijn te klein voor voldoende frisse lucht. De persoon in de kamer naast ons was uit het raam aan het roken en dat kwam bij ons naar binnen.

De kamers zijn goed maar klein

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Blij dat het maar voor 1 korte nacht was
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Geen wifi op kamer (ondanks vermeld op website) / hygiëne (plukken haar op het bed - stank badkamer) / zeer luidruchtige straat

Vriendelijkheid personeel

Disney topper

Krappe kamers maar dat is niet erg als je er voor Disney heen gaat.

Goede Bakker om de hoek, ontbijt niet nodig. Schoon en diverse restaurantjes en fast food op korte afstand, ideaal voor Disneyland!

Makkelijk te bereiken.

De bad/ douche is heel klein en de wc wel schoon maar in het toilet was zwart van aanslag.

Makkelijk te bereiken. Ondanks alle kamets zonder airconditioning kunnen we slapen metcramen open dankzij de rolluiken tevens horluiken. In en uitgang ook 's nachts. Al kom je laat in de nacht inchecken het personeel blijft beleeft en vriendelijk en behulpzaam.

Eenvoudig bed voor 1 nacht

Kamer was wat minder. Deurkruk van badkamer ontbrak (deur kon niet dicht) Slot vd kamer was stuk, was aan binnenkant met tape omwikkeld ipv kapje

Locatie en personeel super.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Tevreden, erg basic.

Vroeg geklopt aan de deur om schoon te maken. Als je langer dan 3 dagen blijft moet altijd het beddengoed automatisch verwisselt worden, en dat werd niet gedaan. Vooral met dit warme weer.

De ligging hotel​, buurt voelt veilig aanl, vriendelijke personeel en dat weer 24 uur iemand aanwezig is.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Meer dan prima overnachtingshotel!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Meer dan prima overnachtingshotel. 15 minuten van Disney. Compact, wel schoon. Geen föhn! Mc Donald, KFC en goede bakker naast de deur. Top! Afgesloten parkeerterrein ook fijn!

Prima kamer voor alleen te slapen en je bent snel bij Disney.

Zeer veel schoolbussen en 1 nacht zeer luidruchtige russen/oostblokkers. Op de binnenplaats. Receptie deed weinig/niets!

Prima kamer voor alleen te slapen en je bent snel bij Disney. Ontbijt beperkte keuze maar wel goed! Prijs kwaliteit prima in balans!

Parkeren voor de deur was gratis
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Heel veel lawaai, super gehorig, je hoort het gesnurk van twee kamers verderop en de schoonmaak in de ochtend was aan het schreeuwen naar elkaar en zeer luidruchtig aan het doen

Parkeren voor de deur was gratis

Dat de kamers goed schoon werden gehouden!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Steeds nieuwe kaart halen om naar binnen te gaan steeds defect! En de douche was een ramp het water wordt of heel koud of bloedheet!

Dat de kamers goed schoon werden gehouden! Het personeel was zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Slapen na een dag disney

Voor deze prijs kun je ook niet veel verwachten maar niet voor herhaling vatbaar. We kregen met z'n 2e een denk ik mindervalide kamer met een harmonica schuifdeur naar de badkamer en een smal bed met maar 1 kussen. Douche is al heel klein en nu zat daar ook nog een klapstoel in waardoor je er amper in kon staan.

Prijs

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Goed hotel.

Het viel mij tegen dat de reservering geannuleerd werd zonder mij te informeren daarover en dat ik vervolgens extra moest betalen voor twee kamers waar ik reeds een bevestiging voor had gekregen.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Als ik alleen ben kan ik wel meeleven maar ik zou nooit meer terug gaan met mijn gezin
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De lokatie van de hotel was 35 km van parijs.

De ontbijt zag er anders uit op de foto dan op de waarheid. De WiFi was de traagste die ik ooit heb gekregen of anders gezegd er is alleen naam van wifi.

Goedkoop hotel, prima voor 1 nacht

Het was niet heel schoon, het is heel erg krap en het was erg koud (tocht) op de kamer

Vriendelijk personeel, goedkoop en prima uitvalsbasis voor Disney.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Het ontbijt is prima in orde.

De kamer is enorm klein. Op het bovenste bed (stapelbed) kan je niet rechtop zitten en het raam is zeer klein. Om de bedden heen kan je nauwelijks lopen en in de douche alleen als je niet te dik bent.

Het ontbijt is prima in orde. Neem wel zelf smeerkaas of dergelijks mee want hartig beleg is er niet.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

In de kamer was gerookt en deze was niet echt perfect proper.

In de kamer was gerookt ook al hadden wij een niet rokerskamer besteld en was niet echt proper gemaakt. (hier en daar nog restanten van papiertjes, enz...) Veranderen van kamer kon niet wegens alles volzet was. Wifi ging niet direct maar de vriendelijke receptionist heeft ons hierbij geholpen en hierna ging dit perfect.

privé parking, dag en nacht beschikbaar, wifi, prijs

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Nabij Disney, goed voor een overnachting.

Loeiharde bedden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het ging ons om de ligging vlakbij Disneyland omdat wij niet in de avond nog naar Nederland wilde rijden. Veel winkels en simpele restaurants in de buurt. Uitstekend restaurant aan de overkant. Parking 4 euro was prima. Eenvoudige kamers maar wel toilet en douche op de kamer. Eenvoudig ontbijt, voldoende. Schoon.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De badkamer is klein, maar dit stoort niet bij een kort verblijf.

Perfect voor een overnachting na een dagje Disneyland Parijs. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Het ontbijt is goedkoop maar wel verzorgd (warme dranken, fruitsap, yoghurt, brood, croissant, verschillende soorten zoet beleg, cornflakes,...). Grote gratis parking voor de deur. (privéparking van het hotel kost 4 euro per nacht)

• Beoordeeld op: 23 november 2016

kamers zoals vaak prima in orde ;

dat er kosten tegenwoordig berekend worden voor het parkeren valt me wat tegen

kamers zoals vaak prima in orde ; als er wat aan de hand was werd dat gelijk opgelost

Prima overnachting voor de prijs die gevraagd wordt
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Bedden, helaas dezelfde als in F1. In eerste instantie lijken ze lekker te liggen maar na 1 nacht ben je aardig gebroken.

Ontbijt: goedkoop, genoeg Prijs: kamer en ontbijt WC en douche op kamer

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De kamer is gewoon prima, het ontbijt raden we iedereen af.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het ontbijt was erg slecht, croissants of toast met jam of choco pasta. Wij hadden minimaal wat kaas gezien. We snappen best dat vlees beleg niet altijd kan. Maar 6 euro betalen voor alleen jam of chocopasta is wel veel te duur. EN daarna ergens anders wel een goed ontbijt kopen. we waren dus 18 euro per persoon voor ontbijt kwijt.

De prijs voor de kamers en de voorzieningen waren prima

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Enige pluspunt redelijk dichtbij disney
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Kamer was heel klein! Geen waterkoker of iets om sochtends koffie/thee te zetten. Badkamer leek meer op een vliegtuigtoilet. Hotel is heel gehorig

Was dichtbij disney

We konden slapen en in bad dat was ook alles

Dat alles zeer verouderd was

• Beoordeeld op: 14 september 2018

gezellig

de badkamerdeur was stuk wc kraakte

na melden badkamer deur stuk een andere kamer gekregen aardig personeel zeer behulpzaam dichtbij Disneyland