Beoordelingen over Premiere Classe Meaux Nanteuil Les Meaux 1-sterren

21 Avenue De La Foulée - ZA De Nanteuil, 77100 Nanteuil-lès-Meaux, Frankrijk

#2 van de 3 hotels in Nanteuil-lès-Meaux

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Goed, maar kon beter

Aotomatische check-in en airco werkte niet. Kamers waren heel erg warm + peage onderweg naar Disney

Kleine comfortabele kamer met klein, maar proper toilet en douche

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Goede prijs/kwaliteit

De 24h receptie is een automaat aan de ingang, dit was onduidelijk waardoor wij de eerste avond wat moeite hadden met het inchecken - maar alles daarna verliep erg vlot

Zeer vriendelijke en hulpvaardige receptie. Beperkte keuze in ontbijt, maar zeker lekker en verzorgd - goede prijs/kwaliteit

Als je toch ergens slapen moet en de ambiance doet er niet toe: schoon en vrij goedkoop.

Ontbijt.

Functionele slaapplaats. "t Is er schoon. Het bed is goed. En in het piepkleine badkamertje zit een goede douche. Je kunt in deze regio bij Disneyland P. ook niet teveel verwachten voor de overnachtingsprijs. Veel ouders met kinderen.

Het ontbijt viel wat tegen. Voor €5,- pp. verwacht ik wel wat meer. Nauwelijks verse producten, alleen voorverpakte kaas en yoghurtbakjes. Met als vers brood enkel keuze voor stokbrood.

Kamers prima. Wel klein, maar er zit alles in wat je nodig hebt.

Het voldeed.

De badkamer was kleiner dan verwacht. Je kan er maar net met één persoon maar amper omdraaien. Het leek iets groter op de foto's. De hoofdkussens zijn te dun en lagen heel slecht om te slapen. We hebben m.b.v. een briefje de housekeeping vriendelijk gevraagd om 2 extra kussens te voorzien, maar dit werd genegeerd. Uit noodzaak hebben we dan maar onze meegebrachte handdoeken onder het kussen gelegd in de hoop om iets comfortabeler te liggen.

Overnacht voor dagje disney en parijs. Prima hotel als je toch de hele dag weg bent en s avonds dood

Grootte kamer en badkamer

Superklein maar bedden waren goed. Vlakbij disneyland, supermarkt om de hoek en ontbijt prima. Voor die prijs kun je niet meer verwachten.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Locatie is op twintig minuten van Disneyland Parijs.

Locatie is op twintig minuten van Disneyland Parijs. Perfecte en gemakkelijke verbinding. Kamer is praktisch. Badkamer iets te klein maar meer heb je niet nodig om juist te overnachten.

Zéér, zéér kleine kamer met zéér kleine badkamer.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Zéér kleine kamers, met een badkamer welke voor deze tijd eigenlijk onacceptabel is. Voor een goedkoop weekend weg wel een optie, maar er zijn zeker betere alternatieven voor een vergelijkbare prijs.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Voldoet prima aan de verwachting. Zou zo weer boeken voor een nachtje te overbruggen.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Precies wat er wordt aangeboden. Geen luxe verwachten, maar een prima/schone kamer voor een zeer aantrekkelijke prijs. Ligt naast supermarkt, dus wij hebben voor onderweg boodschappen gedaan en het ontbijt overgeslagen. Er is een receptie tot 21 uur geopend, daarna kan men via een terminal inloggen, waarna men de kamersleutel(pas) krijgt. Hier is echter wel een creditcard voor nodig!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

voor 1 nachtje prima

Super kleine, krappe kamer. Is meer een motel dan een hotel. Badkamer is zo klein dat je je er amper kunt douchen.

Op zich prima voor 1 nachtje. Bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Qua prijs/kwaliteitsverhouding zit je helemaal goed. Propere kamer, badkamer wat klein, maar alles werkt perfect. Alles in orde en zeker voor die prijs!

Klein maar fijn.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het was wat ouder dan op de foto. Personeel spreekt geen Engels. Met goede zin en hand en voet werk kom je er wel.

Voor dit budget een leuk hotel. Niet voor een hele vakantie😉. Zeker wel voor een tussen overnachting. Lekker ontbijt voor €5,- pp. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

slapeloos

ontzettend veel nachtlawaai tot 4h 'snachts!

kamers prijs-kwaliteit zoals alle andere premiere klasse accomodaties, prima, je krijgt waar je voor betaald bedden zijn comoortabel

Vreselijk

De badkamer was geen badkamer maar een cabine waar je in de 'douche' nog niet eens de ruimte had om je om te draaien. Het ontbijt was ronduit vreselijk. Er was enkel keuze uit brood en yoghurt. Qua beleg bij brood was er enkel confituur en choco. Het brood zelf was hard. Ik begrijp dat je voor 5 euro per persoon geen luxeontbijt kunt krijgen, maar dit was echt schandalig, bijlange geen 5 euro waard. De 'warme chocolademelk' was eerder warm water met een smaakje. Voor een kleine meerprijs boek in je een Ibis een veel betere accommodatie en bijhorend ontbijt. In deze keten zien ze me nooit meer.

Voor één nacht om de volgende dag naar Disneyland te...

De badkamer was zeer klein. Dit had ik niet verwacht. Het was toch nog iets te duur voor wat de kamer inhield.

Voor één nacht om de volgende dag naar Disneyland te vertrekken, was het zeker goed genoeg. We hadden veel privacy en de temperatuur in de kamer was gemakkelijk te regelen. De kamer was ook zeer proper. Voor een jong koppel, met niet veel eisen, was het zeker in orde

Alle benodigdheden aanwezig. Goed genoeg voor een if twee nachten door te brengen. Dichtbij Disney.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het uitzicht.. het leek op een motel die van een container gemaakt is. Weinig stopcontacten aanwezig op de kamer. Check in na 22u was aan een automaat buiten, Niet ver van Disneyland maar wel extra péage moeten betalen.

Perfect voor 1 nacht. Kamer was lekker warm bij aankomst. Zag er proper uit.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Het was goedkoop,de kamer was elke dag weer proper.

Soms lawaai van buiten dat stoort omdat je meteen buiten bent als je uit je kamer komt. Nog een eindje rijden voor je in Disneyland bent

Het was goedkoop,de kamer was elke dag weer proper.

Voor weinig geld in de buurt van Disneyland Parijs een prima slaapplek zonder comfort.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Erg kleine ruimte. Badkamer ook zeer krap. Enkel geschikt om te slapen. Bij onze kamer wordt waarschijnlijk veel buiten gerookt en die rook was duidelijk in de kamer te ruiken. De kamer en trap zijn aan groot onderhoud toe.

Lage prijs. Prima bedden. Vriendelijk personeel. Schone kamer.

Prima voor een nacht, maar niet meer dan dat.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De douche liep totaal over na 3 seconden, de wc knop was kapot en bleef daardoor maar doortrekken. Als je nog niet claustrofobisch was na het bezoeken van de badkamer, dan ben je het daar ter plekke wel geworden.

Afstand tot Disneyland Parijs, parkeergelegenheid genoeg en recht voor de deur, de incheckprocedure.

Matig verblijf dit keer, vorige keer een betere kamer gehad.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Onderhoud van materiaal valt wat tegen: Douchekop die niet te verstellen is Kamer die niet goed op slot kon Raam dat niet dicht kon - zat gelukkig een rolluik voor Beschadigde muren - door vorige gebruikers letters in gekrast Verroeste verwarming

Eenvoudig maar wel prima ontbijtje (de keuze is niet reuze) Schone kamer

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Voor dat geld, prima!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Het is eerder een motel dan een Hotel. De deuren waren buiten, en de kamers heel erg klein.

33 euro voor één nacht is weinig geld. Ik had slechte hygiëne verwacht, maar dat was juist niet! Prima hygiëne!

Prijs kwaliteit perfect
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Voor een nachtje te rusten heeft u niet meer nodig dan dat zij hier aanbieden. Klein kamertje maar alles wat je nodig hebt. Late check in via computertje buiten is een echte aanrader.

aangenaam vriendelijk en prijs was uitstekend

de badkamer mocht misschien iets groter, maar het was zeker geen belemmering

hoewel de kamer beperkt was was het ideaal voor overnachting en te wassen. Ontbijt was basic maar lekker.

Niet dramatisch of wonderbaarlijk

Locatie van openbaar vervoer niet echt dichtbij, toilet en douche ruimte was erg klein, beetje gehorig

Prijs - kwaliteit was goed te doen parkeergelegenheid was goed. Met eigen vervoer is dit een degelijk verblijf als je even wil overnachting en/of even op wil frissen.

Voor een simpele slaapplek om vanuit het hotel naar Disneyland te gaan is het perfect

De badkamer was wat aan de kleine kant maar met wat improvisatie lukt dat ook wel.

Perfecte ligging en afstand naar Disneyland. 10 tot 15 minuten rijden. Afstand tot Parijs stad iets minder. Trein en metro reizen duurde ongeveer 1 tot 1,5 uur. Inchecken na sluiting ging perfect. Even bellen dat je later komt, je krijgt een code en die gebruik je bij het incheckapparaat bij de ingang. Daarna krijg je automatisch een sleutel. Super handig systeem! Kamers, met name de badkamer was wat aan de kleine kant maar verder een prima schone kamer om je nacht door te brengen als je er verder niks hoeft te doen. Wordt elke dag netjes schoongemaakt en nieuwe handdoeken

Voor de prijs die we betaald hebben was dit ok

Het ontbijt en er waren ongedierte op de kamers.

Het ontbijt viel enorm tegen. Er was alleen maar Frans brood en melkbroodjes te verkrijgen. Niks warm.

Voor dit geld prima hotel, maar qua service VER onder de maat!!!

Vrouw achter de balie een ENORM chagrijnig mens. Kan het helaas niet anders zeggen. Geen: heeft u een goede reis gehad oid... Daarbij komt dat mijn creditcard en mijn bankpas en die van mijn vriendin niet werkten in het hotel. Ik moest t ontbijt nog betalen en mijn vriendin haar kamer en ontbijt. We zijn geld gaan halen bij de Carrefour vlakachter het hotel. Mevrouw zei dat het aan ons lag. En we kregen geen sleutel vd kamers als we niet eerst betaalden. Hoe kan t dan beide passen en creditcards niet pakten... ook niet zoeken naar een oplossing zoals, kom over een half uur nog eens proberen ofzo. Maar goed, wij geld gehaald en cash betaald. Bleek dat er wél geld was afgeschreven van onze bankrekeningen. Wij terug naar haar en ze ging me toch uit dr plaat tegen ons. Zelfs zo erg dat ze zei dat we maar de politie erbij moesten halen. Dit was totaal niet nodig en helemaal niet onze bedoeling. Ze hield hoe dan ook voet bij stuk dat t aan ons lag en zij geen gele hadden geint. Ik met mijn bank gebeld en mijn vriendin met de hare. Bleek dat het wel was afgeboekt maar we hebben de boeking gestoneerd. Uiteindelijk komt t goed, wij krijgen ons geld wel terug maar de manier waarom madame ons 'hielp' en te woord stond vond ik ronduit schandalig! 's Morgens ook geen bonjour of wat dan ook. Wat laat je je dan kennen zeg en in mijn ogen ben je dan met geschikt voor een functie waarbij je klantencontact hebt! Dikke dikke minpunt!!!!! En daarom geen goede recensie voor ons wb dit hotel...

Het is een goed hotel om Disneyland Parijs te bezoeken. Je hoeft er alleen te slapen. Super kleine kamers en de douche is een prefab plastic hok. Maar schoon en een goede straal onder de douche. Bedden schoon en goed. Ontbijt is heel karig. Stokbrood in stukken, cake, zoet beleg zoals jam, honing en Nutella en er was kaas in voorverpakte zakjes. Verder een yoghurtje, koffie, chocomelk en jus d'orange. Je bent in Frankrijk en je hebt geen croissant bij je ontbijt. Das wel jammer. Verder voor €2 pp met de bus naar Disney. Prima geregeld en heel goed te doen. Opstap plek ong. 5 min lopen. Verder veel restaurants in de buurt om te eten. Glutenvrij menu kan bij Buffalo Grill. Goede bediening, aardige mensen die hun best voor je doen.

Prijs, goed internet.

2 talig: Eng en Fr. maar eigenlijk alleen maar Frans. Water in douche loopt slecht weg. Vuil onder bedden. Sloten zijn vernield. Kamer is extreem krap. Veel servicebusjes op parkeerplaats. Deze staan verkeerd geparkeerd. Enkele nemen 2 plaatsen in, een ander zelfs 4 of 5 (busje+aanhanger dwars over de vakken)

Prijs, goed internet.'s-nachts rond 1:00 een beveiliger zijn ronde zien maken. 2 sleutelkaarten gekregen, personeel vriendelijk en denken goed mee bij hulpvragen.

Ideaal voor goedkope overnachting nabij euro Disney
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Je kan er ontbijten voor 5 euro per persoon (koffie, aanmaak sinaasappelsap, en broodje met pasta of jam) maar bij de bakker aan de overkant heb je voor ongeveer net zoveel een echt lekker ontbijt.

Locatie op 17minuten van euro Disney. En overnachten was goedkoop

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Krapjes maar erg schoon
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Kleine kamers maar erg netjes en schoon. Campingbedje past ook net op de kamer. Ontbijt is prima gezien de lage prijs. Prima te rijden naar Disneyland (15 a 20min)

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ideale overnachtingsplaats voor bv Disneyland. Goedkoop en goed hotel.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Als je een bed zoekt voor de nacht en niet te veel luxe is dit het ideale motel. Zeer vriendelijke gastvrouw. Kamers zijn niet groot maar hebben wel alles wat je nodig hebt en zijn heel goedkoop. En dichtbij Disneyland. Als je je GPS op "tolweg vermijden" zet, dan ben je wel wat langer onderweg maar hoef je geen tol te betalen.

Ik betaal liever 50 euro meer voor een fatsoenlijkere accommodatie. Dit nooit meer
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Heel krap. Slecht bed. Onprofessionele baliemedewerkster. Weinig licht in de kamer. Veel gammel incl de voordeur

Locatie. Dichtbij uitvalswegen en eettentjes

De kamers in dit hotel zijn píépklein en van de badkamer...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De kamers mogen écht wel wat beter schoongemaakt worden en we kregen steeds maar 2 handdoeken, terwijl we op een driepersoonskamer sliepen (met 3 personen dus).

De kamers in dit hotel zijn píépklein en van de badkamer krijg je spontaan claustrofobie, maar meer kun je ook niet verwachten voor deze prijs. Wij kwamen hier alleen om te douchen en te slapen en daarvoor zijn de kamers echt prima. De airco werkt fantastisch en de bedden liggen helemaal prima. De locatie is ook fantastisch; op een groot terrein waar onder andere een McDonald's, Pizza Hut, Aldi, Lidl en zelfs een Action zitten. Als je een kamer zoekt waar je ook echt tijd kunt doorbrengen, is dit hotel niet geschikt, maar als je 's morgens vroeg de deur uit gaat en pas 's avonds laat weer terugkomt, om bijvoorbeeld naar Disneyland te gaan - zoals wij deden, is dit hotel helemaal prima.

Goed overnachtigshotel.

Parkeerterrein niet afgesloten. Kamers zijn gehorig.

Een goed overnachtingshotel. Basic maar goed. Ontbijt niet uitgebreid, maar daar is de prijs ook naar. Op loopafstand voldoende winkels en restaurants, om iets te halen en / of te eten. Disneyland Parijs op ongeveer 20 minuten rijden.

Prima en goedkoop voor een bezoek aan Disneyland ... is dichtbij!

Het is slechts goed om uitsluitend te slapen.

Het is een redelijk prima hotel om alleen te overnachten. Het is erg voordelig en we gingen naar Disneyland. De ruimte is erg beperkt en om er gedurende de dag lang te verblijven is het af te raden.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Super voor zijn prijs

Als er iemand in een andere kamer doortrekt of in de douche staat, dan hoor je dit wel goed

De kamer was lekker verwarmd terwijl het buiten kil was. Heel leuk toekomen zo

ontbijt goed voor de prijs voor alleen te slapen een aan...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

waren met kleine kinderen en zaten op de bovenste verdieping hadden daar eigelijk rekening mee moeten houden en ons op de begane grond moeten zetten had tenslotte lang vooruit geboekt

ontbijt goed voor de prijs voor alleen te slapen een aan rader

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima voor enkele nachten (alleen slapen want voor 'verblijf' op deze kamer is de ruimte beperkt :)

Superkleine douche/toiletgelegenheid. Digitale check-inn verliep verre van vlekkeloos. 2 kamer geboekt, maar ontvingen uit het apparaat slechts 1 kamersleutel. Helaas werd het noodnummer bemand door iemand die geen Engels sprak. Daarentegen kwam hij wel naar de locatie en opende onze kamer met zijn loper. Ze zijn er zeker behulpzaam!

Kleine, maar volledige kamers. Schoon. Op 20-25 min rijden van Disneyland Paris. prijs kwaliteit is in orde. Ontbijt voor 5 euro is zeer eenvoudig en ter beperkt in de keuze, maar je kunt er niet voor buiten de deur eten.

lang weekend

Geen tegenvallers. Première Classe is altijd een kleine ruimte, maar met alle basic faciliteiten voor een lage prijs.

Perfecte prijs kwaliteit verhouding, zeer goede locatie bij winkels en restaurants.

Goed genoeg om alleen te overnachtten maar voor ons geen tweede keer

Te weinig handdoeken twee voor drie personen de badkamer erg klein en de bedden erg smal ben tot twee maal toe uit bed gevallen uiteindelijk de bedden tegen elkaar geschoven

Het was schoon en de afstand tot Disney was ideaal supermarkt op loopafstand

Goedkoop
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Erg klein, muf en stonk op kamer. Echt doorreis hotel. Liever paar euro meer uitgeven voor net wat meer comfort.

Goedkoop Ligging bij diverse restaurants en supermarkt op loopafstand. Fijn na een aantal uur in auto te hebben gezeten.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Simpel hotel, prima voor een nacht, maar de locatie vond ik wat minder. (vanwege tolweg)
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Wij gingen hier slapen vanwege Disneyland. Ongeveer 20 minuten rijden. Wat mij tegen viel was dat er nog een tolweg tussen zat (koste 2,20 per keer) . Daar had ik geen rekening mee gehouden met het boeken van dit hotel. Wij waren er zaterdag op zondag. Er was veel lawaai van auto's. Later in de nacht was het rustiger.

Aardig personeel..

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Prima verblijf voor een kleine prijs!

Badkamer is klein, niet geschikt voor lange mensen

Geen grote kamer maar dat is ook niet nodig als je de hele dag naar Disneyland gaat. Onbijt is simpel (brood met jam of Nutella, drinken en yoghurt) maar prima voor een paar dagen! Er zijn ook wat winkels in de buurt zoals Lidl om nog wat op te pikken.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Goed voor weinig geld
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Klein, hobbelig hoofdkussen. Volgende keer toch eigen kussen weer mee. Het zijn uiteraard kleine kamers, maar dat weet je bij dit soort goedkope hotels.

Kamers goed schoon, bed netjes opgemaakt, goede waterdruk in de douche en goed warm. En goedkoop, wij betaalden 80,- inclusief alles voor 2 nachten. Vriendelijk personeel, dat zie je niet altijd bij deze goedkopere hotels. 15 minuten rijden naar Disney.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Niet geschikt om heerlijk te slapen

Erg veel lawaai van het verkeer. Personeel sprak alleen Frans. Kussen waren zeer oud en lagen verschrikkelijk.

We kregen na 1 nacht ons geld terug van de overige 3 nachten die nog moesten komen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Perfecte locatie qua afstand naar Eurodisney

Het personeel (alleen diegene die er overdag zat) mag wel gewoon Engels spreken.

De afstand naar Eurodisney en de lage prijs waren de redenen om hier te slapen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Dicht bij Disney

Dat de boeking verkeerd was gegaan bij aankomst online was goed gegaan maar terplekke niet. Maar is na een half uur goed opgelost

Dicht bij Disney

kamer iets te klein voor 3 personen

Ontbijt was goed

Goed, disneyland
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De locatie dicht bij disneyland en de winkels

Prima gelegenheid.

Konden s nachts de kamer niet in. Was geen hulp. Ook telefonisch niemand te bereiken.

Prima gelegenheid.waren er alleen om te slapen

Hygiëne

Het vertrek

Airco

Heel erg klein

Airco

Badkamer is een grote flop !

Badkamer is een grote flop ! Douchen bijna onmogelijk !

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Aanrader als je 2 of 3 personen naar Disney gaat.

Harde matrassen

Locatie ten opzichte van Disney

Goede bedden

Toch te ver van waar we moesten zijn.

Goede bedden

Het was schoon.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Heel erg gehorig, kinderen rennen over galerij en je hoort je buren doortrekken en douchen. Airconditioning deed het niet.

Het was schoon.

Goede plek voor bezoek EuroDisney

Kamers zijn erg klein

Goede plek voor bezoek EuroDisney

Dicht bij Disneyland
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Savonds en snachts veel lawaai

Dicht bij Disneyland

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Dichtbij grote supermarkt en Disney

Klein twee persoons bed meer voor 1,5 persoon

Dichtbij grote supermarkt en Disney

Prima voor een kort verblijf, alles wat je nodig hebt was er, was alleen wat krap maar prima

Het was wat klein

Schone kamers, elke dag werden de bedden opgemaakt, schonen handdoeken

Lokatie en prijs

Erg kleine kamer. Spreken bijna geen Engels

Lokatie en prijs

Was onze bedoeling om goedkoop te overnachten,

Wat moeten zoeken, maar ligt aan mijn gps

Basic maar proper en net.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima overnachten.

Byzonder compact kamertje

Schoon, netjes, erg vriendelijk personeel

Prima doorreislocatie, bv voor Disney (15 minuten)
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Badkamer was echt piepklein, de knieën raken de deur en dan zit je eigenlijk ook al in de douche...maar alles werkt prima.

Prijs-kwaliteit

De kamer was schoon en rook fris

De grootte van de kamer en badkamer, het was net groot genoeg

De kamer was schoon en rook fris

Douche was heel klein en onhandig

Douche was heel klein en onhandig

Fijn hotel voor paasr overnachtingen

Koffieapparaat kapot

Prijsbewust en heel zuivere kamer

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Gehorig (aan de weg)

De slaapkamer en ontbijt

Slecht
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Dat de douches zeer klein waren en de parkeerplaats onder het glas lag van diverse ingeslagen autoruiten!!!