Beoordelingen over Première Classe Marne la Vallée - Bussy Saint Georges 2-sterren

8 Avenue Marie Curie, 77600 Bussy-Saint-Georges, Frankrijk

#8 van de 10 hotels in Bussy-Saint-Georges

Ik had beter verwacht!!!

De vieze bed bekleding, we vonden rode (bloed?!!) spetters op het douchegordijn, hierna de kamer doorzocht, en vonden we ook vieze (rode) plekjes op het bedovertrek. Middernacht (na 00.00) hiermee naar de balie gegaan, hierna wel schone spullen gekregen, maar dit hoort evengoed NIET! Het ontbijt was matig, mijn vriendin heeft 1 van de 3 keer gegeten, waarbij ze evengoed voor de 3x moest betalen. Overdag was de receptie enorm vriendelijk met begroeten, maar de nachtdienst kan wel een tandje bijzetten. Het Engels van de nachtdienst was ook enorm matig, maar nog net te verstaan. Tijdens de laatste nacht werd er nieuwe vracht geleverd, dit was naast onze kamer, en hoorde we veel lawaai. Net alsof er ingebroken werd (gelukkig konden we door het raam zien dat dit niet het geval was).

Het uitchecken ging met een poep en een scheet.

Prima locatie voor een bezoek aan Disneyland! Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Top ligging ten opzichte van Disneyland Paris. Maar 10 minuten rijden van de parkeerplaats. Fijne omgeving en veilige (afgesloten) parkeerplaats. Vriendelijk personeel en goed ontbijt voor maar €5,90. Iedere dag schone kamer. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ideaal om alleen te slapen, ontbijten en weer door naar Disneyland...

Het ontbijt was redelijk voor de prijs

De badkamer was veel te klein een douche nemen was onmogelijk omdat al het water overal overstroomde en mijn man is gevallen in de badkamer want als mijn voor de lavabo stond onstand men terwijl ook halmf in de douche niet te doen . en wij haaden zelf geen kast.

Het ontbijt was redelijk voor de prijs

Was goed, en een zeer goede prijs .

Miste wat vlees en of kaas bij het ontbijt , was alleen zoet beleg .

Schoon hotel , goede bedden . Kamer wat klein maar goed voor een nacht . Ontbijt eenvoudig maar we was voldoende . Prijs van een kamer was super voordelig 😃

Prima accommodatie voor de prijs/kwaliteit als je naar Eurodisney gaat. Neem oordoppen mee!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Doordat er busreizen, vrienden en familie groepen komen voor Eurodisney is het niet rustig zelfs tot na middernacht. Ontbijt is heel summier en je moet heel hard rennen zodra de croissants, stokbrood etc worden aangevuld. Het aanvullen verdient ook geen prijs. Beleg bestaat alleen uit cups honing, jam en chocopasta. Maar ja de prijs is er ook naar....dus in die optiek is het prima.

De locatie is dichtbij Eurodisney ( 2 haltes) , op loopafstand bij treinstation, Mc Donalds en diverse eetgelegenheden, supermarkt . Gratis parkeren bij het hotel.

Prima lokatie als uitvalsbasis naar Eurodisney

Erg kleine doucheruimte voor mensen met, net zoals ik, een stevig postuur.

Erg aardig personeel. Bij aankomst om 9.30u konden we al direct op een van de kamers onze bagage kwijt terwijl de officiële incheck tijd pad om 16.00u was. (we hadden 3 kamers geboekt) Hierdoor konden we direct al met de metro naar Eurodisney. Lopen naar het metrostation is goed te doen. Daarna 2 haltes verder (7 minuten) uitstappen voor de ingang van eurodisney. Kaartjes voor de metro 2.65€ enkele reis.

Fijn verblijf in juli weer.

Geen koffie en thee op de kamer. Tweede ochtend was er om 9.30 uur geen stokbrood en croissants meer. Uiteindelijk na klacht is er in het restaurant ernaast bijgebakken. Eerst zouden we daarheen moeten. Nu werd het na ca 15 min bijgevuld

De mogelijkheid om bij de receptie iets uit de automaat te halen en beschikbaarheid extra kussen.

Redelijk budget hotel

Gehorig hotel, alles wat zich op de gang afspeelt is te horen. Ontbijt is erg karig. Doucheruimte is plastic inbouw model. Bed was hard, kussens waren klein en zacht

Locatie ten opzichte van Disney is prima. 15 minuten met de auto en trein / metro is ook mogelijk

Ideaal voor doorreis of Disney

Weinig beleg bij het ontbijt: enkel confituur, choco en honing geen charcuterie of kaas

Propere kamer, alles wat je nodig hebt op doorreis of als je naar Disney wil. Topservice bij het inchecken. Normaal check-in vanaf 16 u. Wij kwamen om 10 u aan en konden al onmiddellijk op de kamer. Zeer beperkt ontbijt maar voldoende

Goede ligging, niet ver van Disneyland Parijs.

Ontbijt mocht toch iets uitgebreider zijn. Bedden zijn hard en vreemde badkamer.

Goede ligging, niet ver van Disneyland Parijs. Was ok voor die prijs, proper. Goed om 1 nacht te verblijven.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goedkoop verblijf voor één nacht, maar niet langer

Kleine en harde 'legerbedjes', zeer kleine badkamer, in badkamer enkel stopcontact voor scheerapparaat, niet bruikbaar voor bv. stijltang, zeer kleine kamer

Ontbijt met stokbrood, min of meer redelijke wifi, vriendelijk personeel, goede ligging vlakbij metrostation naar Disneyland

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Nette prijs/kwaliteit verhouding

Matig ontbijt, typisch Franse zoetigheden zonder vlees of zuivel. Slappe kussens.

We kregen een 5-persoonskamer terwijl we maar met 2 waren. Locatie nabij RER-station en Disneyland. Voldoende parkeerruimte aanwezig op een afgesloten terrein. Comfortabele matrassen.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

prima prijs op een top locatie
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

er was een groep met studenten toen wij er waren, dit zorgde voor geluidsoverlast.

De kamer was prima naar wens en fijn als je alleen slaapt en doucht.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wederom goed bevallen!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Wederom voor een bezoek aan Disneyland Parijs een geweldige accommodatie. Ook de hond was welkom. Konden zelfs eerder inchecken dan 16.00 uur. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Reserveer hier enkel als u niet anders kan.

- Het bed stond niet stevig en wiebelde daardoor. - De matras was erg dun. - Het bed stond erg raar geplaatst in de kamer, waardoor je er bijna over moest klimmen om aan de andere kant te geraken. Hierdoor was de muur al beschadigd door vorige gasten. - Het douchegordijn hing los. - Er zat schimmel tussen de badkamerdeur en de "muur". - De badkamer is een "all-in-one" badkamer waar je op het toilet kan douchen. - De deur van de badkamer kon niet in het slot, waardoor je de deur moest dichthouden als je op het toilet zat. - Het ontbijt is erg basic en eigenlijk niet lekker. - Er waren gasten die hun hond meebrachten tot in hun kamer. - De sprei op ons bed was erg vies.

De locatie ten opzichte van Disneyland Parijs was erg goed. Slechts een tiental minuutjes met de wagen. Je moet wel erg goed kijken hoe je de parking van het hotel op moet rijden, want die ingang bleek lastig te vinden. De prijs van de drankjes was laag... vergeleken met Disneyland Parijs natuurlijk.

Voor verandering beter poetsen van deuren badkamer en binnenkomst deur. Miste trouwens kaas of vlees waren hij ontbijt.

Het was prima nette vrolijke bediening. Spraken Engels of deden hun best. Koffie en brood lekker vers.

Een zeer slechte ervaring

De douche ruimte was heel vuil (bijna niet gekuist met vuile vlekken op de muren en deur). Douche gordijn was stuk. Water van de douche liep niet weg waardoor douche bijna niet mogelijk was. Houder van douche kop was ook stuk. Verwarming was stuk Bedlinnen waren helemaal niet proper en ook de vloer kon beter gepoetst worden Het ergste van al was het lawaai in de gangen en het feestje privé dat plaatsvond in de lobby.

De ligging is perfect voor een dagje Disneyland Parijs

budgethotel

De muren zijn heel dun, heel de nacht niet kunnen slapen door gesnurk en gepraat van de buren. Geen extra dekens. Hoofdeinde van het bed lag naast deur badkamer waaruit een vieze geur kwam..

Het is een budgethotel, veel kun je niet verwachten. de locatie is super maar voor de volgende keer gaan we toch voor een beetje meer luxe. Ontbijt: wit stokbrood, croissant, cake, yoghurt, choco, confituur en boter.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit.

De badkamer (en eigenlijk de hele kamer) is enorm klein en allesbehalve luxueus te noemen. Pluspunt: wel proper.

Zeer gunstige ligging: op een 5-tal minuten wandelen van het station. 2 haltes verwijderd van de Disneyparken.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Een top verblijf!

Geen opmerkingen

Prima kamer om een nachtje te verblijven na een hele dag in dinseyland parijs te hebben doorgebracht. Snel en eenvoudig te bereiken. We hadden 2 ruime kamers direct naast elkaar.

De locatie, dicht bij Disneyland.

Om 6 uur smorgens begonnen ze al met de schoonmaak. Veel te vroeg, dit was ook met het nodige lawaai.

De locatie, dicht bij Disneyland. De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Zeer goed gelegen hotel voor een bezoek aan disneyland en shoppingcenter val d’europe.

de hoofdkussens waren zeer zacht maar vielen hierdoor redelijk plat uit als je er op lag.

De ligging ten opzichte van het shopping-center Val d’europe en het pretpark disneyland is zeer goed. de hoofdkussens zijn zeer zacht, maar hierdoor vallen ze ook zeer dun uit als je er op ligt. bij het vragen naar een extra hoofdkussen was er geen probleem, we kregen dit mooi bezorgt op onze kamer.

Wederom weer prettig vertoefd!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Al vaker te gast geweest bij Premiere Classe-Bussy Saint George. Vriendelijk personeel en een perfecte uitvalbasis voor Disneyland Parijs of Parijs zelf. Perfecte prijs / kwaliteit verhouding.

Prima voor 1 nacht
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

1 van de 4 bedden was half opgemaakt en er zat schimmel aan het plafond vlak boven het stapelbed waar mijn zoon in sliep.

Laat inchecken en snel ontbijt

Licht ontbijt voor nette prijs.
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Nog best te vergelijken met caravan. Kleine kamer met 4 bedden en kunststof badkamermodule. 24 uurs hotel maar erg gehorig. Dunne wandjes, geen geluidsdichte deuren. Dat het budgetvriendelijk is kan best met iets meer comfort. Hoeft de kamer nog niet eens groter voor te zijn.

Licht ontbijt voor nette prijs. Dichtbij Disney. Gratis parkeren. Vriendelijk personeel.

het ontbijt was erg slecht-echt op zn frans.

het ontbijt was erg slecht-echt op zn frans. Alléén maar zoete dingen, behalve de zure youghurt De douchecabine was erg klein, maar toch wel lekker gedoucht

Prima hotel voor overnachting nabij eurodisney

Er hing een rooklucht in de kamer. De bedieningsknop voor de verwarming was kapot.

Goed Engels sprekende receptionist. 24uurs receptie. Ligging nabij disneyland.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Net voldoende voor 1 nacht.

Zou iets meer comfort willen - bedden hard, dunne lakens, geen dekbed, handdoeken echt heel dun, kamers gehorig, badkamer van plastic, dus alles vochtig.

Hotel is heel erg basic. Ontbijt ook, geen vleeswaren, wel stokbrood/croissantjes met jam, chocopasta. Koffie/thee prima bij ontbijt. hotelkamer ook erg basic, hard bedje. Het was voor 1 nacht prima en gelukkig ook niet heel duur dus daarom wel voldoende, het is een soort hostel en suite. Kamers zijn zeer gehorig, dus als je licht slaapt geen aanrader. Zelf weinig last van gehad.

Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding!

Heerlijk ontbijt en prijs/kwaliteitsverhouding is perfect. Meerdere malen in dit hotel verbleven en perfect qua ligging voor een bezoek aan het centrum en Disney. Ook makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel als je Disney wilt bezoeken

Het was schoon lekker warm, goed verzorgt. Prima parkeren. Vriendelijk personeel. Er waren automaten met etenswaar en drankjes. Het personeel was 24 uur aanwezig

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Het was een aangenaam verblijf voor ons en diervriendelijk .

Jammer dat er gasten zijn die niet weten dat het een dier vriendelijk hotel is .En dan gaan klagen bij de receptie dat ze last hadden van ons hondje ,maar dat kon niet want ze had een blafbandje om .Het personeel van de receptie kon het zich ook niet voorstellen dat het ons hondje was .Dus dit was voor ons wel fijn dat het personeel achter ons stond

het ontbijt was goed verzorgd .de bedden lagen lekker en dat. je een eigen douche op kamer hebt is ook prettig .fijn dat er Novilon op de grond lag in de kamer als je een hondje bij je hebt

• Beoordeeld op: 1 december 2017

• Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Eigenlijk helemaal geen negatieve dingen over dit hotel te melden.

Het is dichtbij disney. Personeel heel erg vriendelijk. Het ontbijt ook goed. Voor een tussen hotel is dit echt heel erg goed te doen.

Dichtbij Disney, maar geen verwachtingen hebben.

De kamers zijn klein en heel erg gehorig, je verstaat letterlijk ieder woord van een gesprek in een kamer ernaast. Neem dus oordoppen mee! Je krijgt maar 1 handdoek, niks op de vloer dus je staat nadat er gedouched is op een natte vloer. We hadden voor drie nachten betaald zonder restitutie. Na twee nachten zijn we eerder weg gegaan.

De locatie is prima om de Disneyparken te bezoeken

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Is tweede keer dat ik hier logeer voor Disneyland te bezoeken. Ik mis wel telkens iets hartig bij het ontbijt (kaas, eitjes,...) maar voor de prijs is het ontbijt zeker in orde!

Handig als je enkele dagen Disneyland Parijs wil bezoeken, op 5 a 10minuten wandelen tot het openbaar vervoer en op 5 minuten ben je aan het Park. Kost je per rit 2€!

Fijn verblijf met goede bedden. De minpunten neem je voor lief. Personeel staat voor je klaar.

Koffie is oploskoffie. Vieze smaak. Schimmel in de douchecabines bij de railzen. Onlogisch dat de kamers geen balkon hebben, maar de trappenhuis etages wel.... Dakgoot lekt gigantisch. Vieze handdoek.

Goed aan te reizen voor EuroDisney Paris. Twee kamers geboekt. Handdoeken waren niet vlekkeloos schoon (1 met een grote blauwe vlek, in de andere kamer 1 met een gele vlek). Maar op navraag kreeg je zo een andere. Kamers prima, maar douche cabines zijn zeer krap en water loopt verkeerde kant af zo de kamer in als je niet uitkijkt. Putje loopt slecht door. Deur van de douche cabine draait bovendien de verkeerde kant op, waardoor het voor één van de bedden slecht toegang biedt. Bovendien schimmel in de douche gordijn rails. Verder wel schoon. In beide kamers. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt wordt super aangevuld aan producten. Koffie is echter slecht van smaak. Het vruchtensap was echter wel goed van smaak.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Perfect voor dit doel.

Enige opmerking is dat men in de ontbijtruimte iets meer aandacht mag geven aan het schoonmaken van de tafels na gebruik. Er blijven nu eenmaal gasten die moeite hebben met proper te eten.

Prima hotel voor deze uitstap. 1 overnachting, Disney bezocht, overnachting en weer naar huis. Prima locatie om auto te laten staan. Tien minuten lopen naar station. Vandaar binnen 10 minuten vlak voor de ingang Disney park. Retourtje volwassene €5,20 kind €3,10. Parkeren bij Disney is €20,— lus meer stress😜

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Top.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

De deur van de douche/toilet ging niet goed dicht.

De douche had een hele fijne straal. Het was fijn dat het personeel ons verwees naar het naastgelegen hotel voor het diner en dat we daar korting kregen op vertoon van de sleutelkaart.

Goed voor een korte overnachting maar niet voor langere periode

Ontbijt ontbrak beleg Kleine kamers Haar van vorige persoon in de handdoeken Douche kwam niet overeen met de foto's van de accommadatie

Rustige omgeving Rustige kamers

Ruim van te voren geboekt, waardoor...

Misschien aantal internationale tv zenders erbij, nu zijn er alleen Franse zenders. Douche/toiletruimte wel erg klein, maar voor alleen een overnachting prima te doen.

Ruim van te voren geboekt, waardoor prijs/kwaliteitverhouding uitstekend was. Prima hotel om één of meerdere dagen naar Disneyland Parijs te gaan (10 minuten lopen naar treinstation, Disneyland is dan 5 á 10 minuten reizen). Gastvriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima verblijf op 10 autominuten van Disney

Dat het er niet meer werd aangevuld bij het ontbijt rond 9:30. Het is onbeperkt dus zou er tussen 9:30 en 10:00 ook nog stokbrood en sap moeten zijn. Na enig aandringen werd er toch nog aangevuld.

Schoon,goede bedden, ruime parkeergelegenheid en in de nabijheid van Disney.

Nooit meer
    • Vijfpersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 3 Eenpersoonsbedden)

Kreeg het gevoel dat ik in een cel kwam. Een ijzer stapelbed en een tweepersoonsbed met een hoogslaper erboven. Alleen een laken en een heel smerige sprei op het bed. Erg warm op de kamer, ventilatie doet het niet. Raam kon open maar dan lijkt het qua geluid of je op de snelweg ligt. Geen kast, 1 stoel en een badkamer die je ook in een caravan hebt, één stuk plastic. Douche was redelijk. Deur van de badkamer kon alleen open gemaakt worden met veel geweld (kinderen kregen het zelf niet voor elkaar). Al met al een hotel waar wij nooit meer terug komen. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, we hebben bij net tankstation vijf minuten verderop prima ontbijt gegeten.

Voldoende parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Disney.

ontbijt was karig, stokbrood was hard, geen vleeswaren of kaas alleen keuze uit jam of nutella. Badkamer was klein (wel schoon) en bedden waren wat te kort voor mijn lengte 1,92m

Kamer was schoon, fijne parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Correcte prijs voor één hotel op doorreis....

Krapte parking, veel smalle vakken en daardoor veel slecht geparkeerde wagens en dus bij late aankomst moeilijk nog parking te vinden. Parking wordt met andere keten gexeeld

Goede locatie. Goede prijs-kwaliteit voor een nacht

Prima te doen als je er alleen komt slapen. Prima locatie voor Disneyland Parijs

Kamer was erg klein maar voor alleen slapen prima te doen. Alles was schoon. Schoonmaak personeel was top.

Incheck was prima met aardige engels sprekende personeelslid, andere personeels leden spraken niet zo vlot engels.

het was een nette kamer, prijs kwalilteit was goed, kon...
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Aparte Bedden

ontbijt had meer variatie mogen zijn

het was een nette kamer, prijs kwalilteit was goed, kon s'nachts inchecken en 15min gelegen van Disneyland Parijs

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed voor een 2 sterrenhotel.

De badkamer was iets minder qua comfort. We konden niet zo goed douchen doordat de stang niet bleef zitten en die moesten we telkens vasthouden.

De bedden waren zalig!

Perfect en ideaal gelegen wanneer je een bezoek brengt aan Disneyland en Parijs centrum!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Een kleine tip is om een wc borstel te plaatsen en om wat meer opbergruimte te creeren. Let op: het ontbijt bestaat vooral uit zoetigheden. Enkele lokale bakkers op loopafstand voor diegene die wat anders wensen.

Het hotel ligt direct naast de autoweg - makkelijk te vinden en voldoende (beveiligde) parkeerplekken. De kamer was netjes en schoon. Super vriendelijke medewerkers en keurig (Frans) ontbijt. Een echte aanrader dus!

Prijs-kwaliteit goed, met ups en downs

Slechts 1 dun kussen op het bed. Toen we 's avonds terug kwamen en extra kussens vroegen was dit voor de receptionist niet mogelijk. We moesten het 's morgens aan het onderhoudspersoneel vragen. Jammer ook dat er geen wandelpadje voorzien is naar de receptie voor mensen die niet met de auto komen. Een padje voor mensen die met het ov rijden. Zou korter zijn dan langs de poort voor de autoparking. Het regende pijpenstelen en we moesten de ganse bocht maken om over de parking naar de ingang te gaan. Een beetje zuur zo kletsnat toekomen. Handdoeken werden dagelijks ververst, maar kregen dan plots een handdoek waar nagellakvlekken op zaten en de andere rook wat muf.

We gingen naar dit hotel omwille van de goede locatie en de dichte verbinding met de rer naar Disneyland. Deze was super! 10Min stappen maar! Bij aankomst zeer vriendelijk personeel, lekker geslapen, harde matras maar voor ons zeker goed! Ontbijt basic maar voor die prijs zeker goed. Zus is hoogzwanger, was het toeval of niet maar had een grotere kamer aangepast voor mensen met een beperking. Als verpleegkundige kan ik alleen maar toejuichen dat die kamers er zijn! En voor haar ook handig, want in de douches op de gewoond kamers zou het voor haar niet gelukt zijn. Deze zijn wat meer aan krappe kant.

Erg aangenaam hotel voor 1 kort verblijf.Prijs/kwaliteit=dik ok

Er was geen charc,maar dat wist ik op voorhand en heb er begrip voor;daar bijna alle zoetigheden voorverpakt waren.Ik miste wel kaas in kuipjes en 1 groter brood-gebakassortiment (geen volkorenbrood noch chocolade broodjes).Spijtig.

Ze hebben echt rekening gehouden met onze bijkomende wensen.Na tel.gesprek,helemaal geen probleem om na 21h in te checken. Vriendelijk,sociaal en hulpvaardig personeel. Heel rustige,warme kamer;goed geslapen,zonder rugpijn opgestaan!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Oké verblijf voor Disney, nog wel een tijdje tot Parijs.

Het ontbijt is simpel, de koffie niet best. 'S avonds zijn er geen gemeenschappelijke ruimtes om even te kunnen zitten. De kamer was heel erg klein. Het zou fijn zijn als er een plattegrondje van de omgeving & van Parijs ligt om mee te kunnen nemen.

Het personeel is erg vriendelijk. We mochten 2 uur eerder op de kamer dan de officiele incheck tijd, erg prettig. De auto zet je voor de deur neer. Vanaf 19u gaat het hek dicht en kan je er alleen nog in met je pas waardoor mensen die er niet horen buiten blijven. Van hotel tot de Disneyparken ben je in een half uurtje.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Slechte nachtrust.

De kamer was vies (schimmel in het rooster van de badkamer). De kamers waren zeer gehorig. Eerst konden we niet in slaap komen door feestende buren. Snachts wakker geworden van een huilende baby. De bedden waren hard en erg klein. Onvriendelijk personeel. Ze wilde 20 euro extra voor de kamer in rekening brengen. Toen ik aangaf om naar het hotel een deur verder te gaan, kon ik alsnog de afgesproken prijs betalen.

De ligging van het hotel was praktisch. Het was erg dichtbij de snelweg. Het parkeerterrein word snachts afgesloten.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Voor ons doel een prima verblijf.

's Avonds geen mogelijkheid om iets te eten of gezellig een drankje te nemen. Alleen uit de automaat beschikbaar.

Prima overnachtingshotel, ook geschikt voor paar daagjes Parijs. Het water van de douche liep niet door, we kregen gelijk een andere kamer. Goede bedden, schoon, tv met helaas alleen Frans, wel prima wifi, ontbijt erg basic, maar ok

Prijs kwaliteit goed

Geen kaas/worst bij ontbijt

Personeel heel vriendelijk Parkeerplaatsen voor het hotel Dineren met korting voucher bij Campanille hotel Ontbijt:alleen zoetigheid op brood Dichtbij Disney

Ontbijt was boven verwachting.

Airco werkte niet, en in de ventilatie van de badkamer zat zoveel stof dat er géén afzuiging mogelijk was.

Ontbijt was boven verwachting. bedden waren goed

Zoals steeds heel vriendelijk personeel.

Zoals steeds heel vriendelijk personeel. Wij hadden drie kamers, waarvan twee hoekkamers. Deze laatste twee waren héél ruim. Geweldige kamers! Prijs/kwaliteit is zoals het hoort.

Ideaal voor naar Disney. Hotel erg matig. Met zeer kleine kamer voor drie mensen!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Drie persoons kamer erg klein!! Je kon net een tas kwijt op de vloer. Verder niks. Ontbijt erg op zn Frans. Stokbrood, crossaint met zoet en melk. Dat was het. Erg karig!

Locatie hotel naar Disney.

wij waren 2 nachten in het hotel,personeel vriendelijk en behulpzaam bij een vraag.

ontbijt matig aan keuze broodbeleg. het was aardbeien jam en ander soort jam, chocopasta en dat was het. geen plakje kaas of vleeswaren. eitje. er sober. de prijs te duur voor het ontbijt wat je er voor krijgt zeer matige keuze

redelijk dicht bij EuroDisney. Parijs goed voor een overnachting. badkamer erg klein

Voor een bezoek aan Disneyland is dit ideaal!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Te harde matras voor ons. Kleine kamer, hoewel groot genoeg voor de tijd die je er doorbrengt. Ontbijt beperkt zich tot zoetigheden.

Net hotel, afgesloten parking 's nachts. Vriendelijk onthaal. Ligging tov Disneyland Parijs: 2 haltes met de trein en je bent er. Treinstation in de buurt, max. 10 minuten stappen.

Ontbijt was goed en de service uitstekend met zeer...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Ontbijt was goed en de service uitstekend met zeer vriendelijke werknemers. Hotel is op 5 minuten wandelen van het RER station en 2 halte's verder ben je in Disneyland Paris. In de buurt heb je ook een McDO en in het centrum van het kleine stadje heb je ook eetplaatsen genoeg en supermarktjes.

Ideale verblijfplaats voor je bezoek aan Disneyland

Het bed is nogal kort, mijn vriend van 1m94 lag met z'n voeten buiten bed. Verder hadden we geen enkele klacht! Propere kamer en vriendelijk personeel.

Dichtbij station Bussy-Saint-George. Twee haltes van Disneyland! Ideale verbindings

Op loopafstand van het metrostation waardoor het makkelijk...

Het ontbijt bestaat uit Croissant en stokbrood. Weinig keuze in beleg (chocolade pasta en jam) Geen eitje wat je vaak wel verwacht in een hotel.

Op loopafstand van het metrostation waardoor het makkelijk is de auto te laten staan en met het openbaar vervoer naar Parijs te gaan.

Meevaller!

Ongezellige buurt

De ochtend tijdens onze rit telefoon van het hotel, "meneer , wij moeten uw verblijf upgraden, u kan niet bij ons verblijven maar wij laten u overnachten zonder meerprijs in Campanile Marne La Vallee". Dit is net ernaast maar een 3 ***-hotel ipv 2**. Nu had ik al het geluk dat ik tijdig had geboekt en een korting had (normaalprijs rond 75,-), dus heb ik voor ongeveer 53,- euro een prima overnachting gehad in een vrij luxueus hotel, prima kamers én ontbijt (normaalprijs rond de 100,- ). We zijn er ook blijven eten in het restaurant, prima buffet maar de organisatie is wat 'chaotisch' te noemen. We hebben ons met 2 lekker volgevreten voor amper 60,-. Personeel afstandelijk maar vriendelijk, op zn Frans

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

De kamer was netjes en schoon.

De kamer was netjes en schoon. Erg vriendelijk personeel. De locatie is perfect voor een bezoek aan Disneyland! Ook is het goed te doen om met de trein naar het centrum van Parijs te gaan.

• Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Er waren weinig parkeerplaatsen. Als het hotel vol zou zitten dan wordt het lastig parkeren.

Prima basic hotel, kleine maar schone kamer. 2 1persoons bedden en een stapelbed. Aardig personeel. Goed te doen voor 1 of 2 nachten. Terrein afgesloten door een hek. Alleen toegang met hotelkaart of via de intercom.

Koffie en ontbijt moet beter
    • Vijfpersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 3 Eenpersoonsbedden)

Prijs kwaliteit. Dit is een verdedelde Formule1. Eén ster, geen twee. Prijs kwaliteit slecht. Geen continental ontbijt. 5,90 voor croissantjes, geen hartig beleg, oploskoffie is bar slecht

Personeel was aardig

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

5,6
    Kamers waren wel oke niet extreem groot maar groot genoeg.

Badkamer was gevaarlijk zat een klein randje bij de douche waar je makkelijk door viel, wanneer je ging douchen met zeep werd de vloer zo glad dat je uitgleed. Ontbijt was wel redelijk miste alleen iets van kaas of worst

Kamers waren wel oke niet extreem groot maar groot genoeg.

Eenvoudige kamers, maar goede prijs. Uitstekend voor kort verblijf.

Ik had twee kamers geboekt. Helaas bleek het niet mogelijk de kamers naast elkaar te krijgen (was nu schuin tegenover elkaar). Maar dit was eigenlijk meer mijn eigen fout.

Eenvoudige kamers, maar goede prijs. Uitstekend voor kort verblijf. Dichtbij Disneyland Parijs (10 minuten met de auto), zodat we direct volledig van de eerste dag konden genieten. Ontbijt is beperkt, maar kan uitgebreider aan de overkant bij Campanille gebruikt worden (buffer). Goed bereikbaar. Ruime parkeermogelijkheden.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goed voor 1a 2 nachten

Ontbijt was niet niet wat we verwacht hadden. Helaas hadden we een kamer direct tegenover de lift. Hierdoor een hoop overlast van de andere gasten.

De bereikbaarheid

prima stay

kamer nr 5 redelijk dicht bij de toegangsdeur, die best wel knalde als andere mensen de ruimte binnen kwamen of verlieten moet m.i. geluidsarmer kunnen

goede prijs kwaliteits verhouding en met circa 10 min naar Disney met de metro

Een goede keuze voor enkele overnachtingen.

Het ontbijt had misschien uit een iets groter aanbod mogen bestaan. De douche op de badkamer was ook vrij klein. Er was geen haardroger voor de dames aanwezig op de badkamer.

De privé-parkeergelegenheid aan het hotel was wel handig. Voor de rest voldeed het hotel aan de basisbehoeften.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prima hotel voor bezoek disney

We hebben dit hotel als tussen stop gebruikt voor dat we naar Disney gingen. Compacte kamer die schoon was en prima voor de nacht. Personeel erg vriendelijk.

Laat inchecken (24/7) was heel erg fijn.
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

De douche/wc cabines hebben hun beste tijd gehad. Vooral de douchekraan was lastig op een goede temperatuur te krijgen.

Laat inchecken (24/7) was heel erg fijn.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Heel dunne muren waardoor je iedereen duidelijk kon horen...

Heel dunne muren waardoor je iedereen duidelijk kon horen praten. Deuren van kamers vallen dicht waardoor je de hele nacht wakker wordt gemaakt door toevallende deuren. Superslecht geslapen..

Bezoek Disneyland parijs

geen opmerkingen

Perfecte locatie voor bezoek aan Disneyland,letterlijk op enkele minuten rijden afstand van het park. Afgesloten parkeergelegenheid bij het hotel,moderne frisse kamer recentelijk geupdate zo te zien.Wij hadden de familie kamer voor 2 volwassen en 3 kids gewoon top om te slapen en de kamer was erg fris en schoon.Ontbijt is simpel maar meer dan voldoende voor de paar euro die je betaald.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Net hotel
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Hartig beleg bij het ontbijt was wel een pluspunt geweest.

Ontbijt was simpel, maar netjes. Locatie is super voor een bezoek aan Disney. Parkeerplaats is gratis en netjes afgesloten met een hek.