Beoordelingen over Première Classe Roissy Survilliers Saint Witz 2-sterren

Zone Hôtelière Le Petit Marais, 95470 Saint-Witz, Frankrijk

#1 van de 8 hotels in Saint-Witz

Er waren plussen en minnen, zoals te verwachten in deze prijsklasse.

Het ontbijt. Brood raakte te snel op. Weinig keus. Bedden te hardstikke en kussen te plat. Te weinig personeel, met name te merken tijdens ontbijt. Werkten keihard maar konden het niet bijbenen. Prijs ontbijt niet in verhouding tot kwaliteit.

Personele onderbezetting maar desondanks heel behulpzaam. Het was brandschoon. Het was rustig.De airco deed het prima. Fijne douche. Tv deed het goed en raam goed geluidisolerend.

Uit de kunst.

Slechte bedden. Matrassen versleten.

Nette ontvangst. Afgesloten terrein met code vr de poort dus "veilig" vr de auto en caravan. Ruime 4 persoonskamer. Veel eetgelegenheden op loop afstand. Prima ontbijt. Helemaal oké vr 1 nacht op doorreis.

Zeer mooie en propere kamer en vriendelijk personeel voor...

Ontbijt was zeer basic

Zeer mooie en propere kamer en vriendelijk personeel voor deze prijs. Goed bed alleen was mijn kussen zeer comfortabel en dat van mijn vriend minder.

kamers waren goed.

Ontbijt erg summier. geen eieren, meubilair moest je zelf goed neerzetten (na schoonmaak?)

kamers waren goed. Sanitair zag er ook goed uit. Schone kamer

Goed om 1 dag te verblijven aan een zeer kleine prijs.

Super kleine kamers zonder comfort. Slechte matras en het ontbijt was minimaal ( zelfs geen croissants en dat in Frankrijk!). De eerste morgen hebben wij moeten wachten om te ontbijten want de zaal zat vol met kinderen die er echt een rommel van maakten. De tweede dag was iets beter en was er voldoende keuze om te ontbijten. Wij hadden de indruk dat er beestjes waren in bed want 's morgens hadden wij rode plekken op de huid en jeuk! Onder het meubel in de kamer was er stof en spinnenwebben alsof er niet gekuist werd!

Goed gelegen hotel met ruime afgesloten gratis parking. Vriendelijk onthaal.

Prima locatie voor een nachtje op weg naar het zuiden.

Op zich was de kamer schoon totdat ik (per ongeluk) onder het bed keek omdat er iets onder was gerold...

Prima locatie voor een nachtje op weg naar het zuiden...

Uitstekend doorreishotel

Slechte kussens. Douche bleef niet constant van temperatuur (gloeiend heet of ijskoud tussendoor). Er waren geen koffie/theezet faciliteiten op de kamer. Waterkoker werd door ons gemist.

Goede bereikbaarheid. Fijne bedden. Veel restaurants in directe omgeving. Terrein 's avonds afgesloten. Kids vonden het bovenbed op de familiekamer geweldig om vanaf te springen :-) Airco op kamer was heel fijn met de tropische temperatuur buiten, en was ook heel stil. Late check-out. Gratis wifi. Op het terrein konden de kids lekker uitrazen en beestjes aaien (wel van achter het hek, geitjes, schaap, hangbuikzwijn, konijnen etc.)

Gepast vr wat het moet dienen.

Ontbijt: geen vers fruit, vervelende Nickelodeon tv terwijl er geen kinderen onder de 12 jaar waren.

Perfecte accommodatie op onze weg naar de luchthaven. Super proper, nette kamer, beperkte geluidshinder.

Niet voor herhaling

Ontbijt keuze matig en smaakloze, rommelige ruimte met vies bestek/ borden. Kortom prijs kwaliteit voor 1 nacht aan hoge kant.

Voor alleen 1 overnachting direct naast de snelweg prima.

goed als uitvalsbasis voor Parc Asterix aan een democratische prijs

ontbijt was vrij bescheiden (brood/stokbrood en confituur/salami) en daardoor vrij duur prijs/kwaliteit - een beetje kaas, croissants of chocoladekoeken zouden een meerwaarde zijn

ligging nabij Parc Asterix en keuze restaurants in de buurt

Volgens dit type-hotel was alles prima.

Volgens dit type-hotel was alles prima. Vlotte incheck en sober doch goed ontbijt. In de onmiddellijke omgeving veel mogelijkheden om 's avonds te eten...Japanner...Italiaan. Ideaal om één keer een overnachting bij te boeken.

Schone kamer en prima schone bedden.

Tijdens deze overnachting troffen wij de volgende ochtend een ontbijtzaal aan met ong 50 Japanse touristen, die reeds om 7:00 uur alles hadden verorberd. Sommigen hadden zich voorzien van wel meerdere bekers yoghurt en de koffiemachine was “ leeggedronken”. De croissants en het broodbeleg waren OP!. Daar is het ontbijt toch niet voor bedoeld. Wij zijn, ondanks betaling voor het ontbijt, zonder ontbijt vertrokken.

Schone kamer en prima schone bedden.

Prima hotel voor een doorreis!

Op de kamer een rokers geur af en toe die door de kamer trok. Ontbijt had iets uitgebreider gekund d.m.v ham of kaas toe te voegen, de keuze bestond uit chocopasta of jam.

Goed bereikbaar vanaf de snelweg, Aantal restaurants op loopafstand van het hotel. Auto gratis voor de deur parkeren op een grote en s'avonds afgesloten parkeerplaats. Personeel sprak prima Engels. Kamer was prima, mooi badkamer (voor dat geld) Aan te raden voor mensen op doorreis, niet duur en waar voor je geld. Je kan tegen een kleine betaling een huisdier meenemen! Prima hotel voor vliegtuig spotters die op CDG willen spotten.

Prijs/kwaliteit en hygiene
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

Wij wisten de code niet van de poort bij het hotel die na 23uur dicht was, dit was ons niet verteld. Gelukkig kwam er net een andere bezoeker van het hotel aan om ons te helpen

Prijs/kwaliteit en hygiene

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima overnachting voor de doorreis.

Het zou een goed idee zijn om een stoel of krukje extra te plaatsen. Wanneer je samen reist moet een van beiden op het bed plaatsnemen. Wat minder comfortabel.

Prima ontbijt. Schone kamer

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Boeking gemaakt van 2 kamers.
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

Boeking gemaakt van 2 kamers. Heb er bewijs van. In checken moest via een computer. De computer herkende maar 1 kamer voor de boeking. Bij alle telefoonummers die we konden bellen voor assistentie kregen we geen gehoor. Dus met zn allen in 1 kamer moeten slapen.

De perfecte uitvalsbasis voor Parc Astérix!

Ik heb geen minpunten.

De kamer heeft precies wat je nodig hebt: een prima bed, goede verduisterende gordijnen, een lekkere douche, een tv met BNR (Nederlandse zender voor in het buitenland - erg zeldzaam in Frankrijk). Het ontbijt is een aanrader, 50% korting voor kinderen, en geen bakkers of winkels op het terrein. Je bent in 10 minuten bij Parc Astérix. Het hotel ligt op een terrein met diverse formulehotels en formulerestaurants (McD, grill, sushi, Italiaans). Ik mocht mijn koelelementen bij het naastgelegen Campanilehotel in de vriezer (laten) leggen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prima hotel voor een nacht.

De bedden waren enigszins hard, niet geschikt om meer dan één nacht te verblijven.

Heel vriendelijk personeel. Een ruime schone kamer. Goede ligging vlakbij de snelweg en veel eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goede uitvalsbasis als je Parijs wilt bezoeken.

Het ontbijt zou beter kunnen maar de prijs is er zeker naar.

Het is een prima ligging als je uitstapjes wilt maken naar Parijs en Parc Asterix. Je bent overal zo. Het hotel ligt tussen allerlei restaurants in. Dat is fijn. Verder is er echt niks. Ontbijt is heel goedkoop. Er is niet veel keus maar ik vond het prima te doen. De wifi is fantastisch. De kamer was schoon en ruim genoeg voor ons vieren. Airco aanwezig. Behulpzame vrouw bij de receptie. Niet duur voor wat je krijgt.

Premier Classe is een typisch "snelweghotel".
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

Premier Classe is een typisch "snelweghotel". De kamers zijn klein en simpel, maar tegelijkertijd ook goedkoop en schoon. We waren erg tevreden met de service en met onze kamer. Het was erg schoon en netjes, de badkamer zag er erg goed en nieuw uit. Het ontbijt is goed voor de prijs die je betaalt. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed! Als je op zoek bent naar een simpel hotel voor een scherpe prijs, dan is Premier Classe erg aan te raden.

Prima overnachtingshotel

Ontbijt was duur voor wat je kreeg: er was al van alles op toen wij wilden ontbijten (om 8.00 dus niet bijzonder laat) zelfs de borden waren niet meer beschikbaar. Ga liever ergens anders een ontbijtje halen desnoods bij de McDonalds naast het hotel.

Prima familiekamers en vlakbij snelweg.

Beetje hard bed, maar toch goed geslapen en heerlijk gegeten bij het grill restaurant.

We kwamen om 17 uur aan en wilden graag iets drinken op een terrasje. We zijn bij 2 restaurants in de buurt binnengelopen voor een aperitief. Maar dat was helaas niet mogelijk. Het restaurant van Campanile ging pas om 19 uur open en bij het andere restaurant kon het niet vanwege een vergunning. Het werd een flesje frisdrank uit de automaat bij het hotel..

Genoeg verschillende restaurants op loopafstand.

Goede ontvangst , net doorreis hotel dicht bij de snelweg...

Het restaurant wat bij het hotel hoort (niet voor het ontbijt) is een absolute aanrader. een buffetmenu klinkt aantrekkelijk maar dan moet wel voldoende variatie hebben en bij voorkeur moet het eten ook gaar zijn. Dat was helaas niet het geval. Voldoende alternatieven vlakbij.

Goede ontvangst , net doorreis hotel dicht bij de snelweg net boven Parijs. Afgesloten parkeerplaats. Voldoende eetgelegenheid vlak bij. Bedden goed, ontbijt okay. Prijs kwaliteit is prima.

Ideale tussenstop voor een lange reis

Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken

Het hotel ligt ideaal aan de snelweg met een beveiligde parking. De kamers zijn schoon, hebben prima bedden en een heerlijke douche. Het ontbijt is simpel maar OK. Het hotel ligt tussen diverse eetgelegenheden zoals een McDonald's en Buffalo Grill.

tevreden van verblijf in het hotel. Zeer vriendelijk personeel.

De bedden voelen als een plank met een niet te grote/dikke matras. Als men achter op het bed zit om naar TV kijken, verschuift het bed naar voor!! Niet gemakkelijk.

Rustige ligging. Kleine, maar propere kamer. Ontbijt prijs/kwaliteit is prima, maar spijtig geen eieren en als vlees alleen rosette. In het algemeen aan te raden hotel.

Goed hotel voor een goede prijs

Bedden net iets te hard naar onze smaak. Appelsap en water bij ontbijt waren op. Je moest erom vragen als je dat wilde, bijvullen werd niet vanzelfsprekend gedaan.

Fantastisch hotel voor een goede prijs. Schoon en fris, vriendelijk personeel. Zeer goed bereikbaar. Veel keuze om in de buurt te dineren. Ontbijt simpel, goedkoop en goed.

Verhouding prijs kwaliteit is zeer goed.

De eerste maal dat we hier waren hadden we ontbijt genomen. Dit viel echter tegen en was in verhouding vrij duur. We hebben dan ook geen ontbijt genomen tijdens dit verblijf.

Verhouding prijs kwaliteit is zeer goed. Mooie nette kamers. Een aanrader voor kort verblijf.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed genoeg voor deze prijs

Het ontbijt was niet zo lekker. De kaas en koffiekoeken kwamen uit een pakje en het brood was ook zeker niet vers. Je had niet veel keuze maar had hetgene er was wel vers geweest had het zeker voldoende geweest.

De kamers waren wel klein maar heel proper. Het was dicht bij parc asterix. Het personeel was heel vriendelijk.

Prima doorreishotel.

Het ontbijt was wat basic. Kamer aan de krappe kant.

Première Class nieuwe stijl. Goed bed, goed kussen en dekbed. Veel restaurantketens in de omgeving op loopafstand. Supermarkten in de buurt. Inloopdouche in een ruime badkamer. Goed werkende wifi. Dicht bij de autoweg.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ideaal voor een bezoek aan Parc Asterix

Kwaliteit van sommige producten bij het ontbijt kon iets beter

Ideale ligging, in de buurt van restaurants ... ideaal voor een bezoekje aan Parc Asterix

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Een redelijk hotel voor een overnachting onderweg, meer niet.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Ontbijt was niet bijzonder, croissantjes en een hard gekookt eitje ontbraken bij het ontbijtbuffet. Helaas werkte de airco niet op de kamer en kon het raam niet ver open, waardoor het erg warm bleef op de slaapkamer.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima voor 1 nacht.

Niks viel mij tegen voor de prijs die zei vragen.

Prima kamer als je de volgende dag naar het Asterix parc gaat. Het is letterlijk vanaf hier 5 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Uitstekend hotel voor overnachting tijdens de reis

- Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! - Heel makkelijk te vinden en vlak bij uitvalweg, zonder daar hinder van te hebben - Heerlijke rustige kamers, met vinyl vloer, alles keurig en schoon - Temperatuur in de kamer goed zelf te regelen - Ietwat harde, maar goede bedden - Keurige schone badkamer - Voldoende, ruime parkeergelegenheid, die bovendien video-bewaakt is

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Nette kamer, ligging dicht bij de snelweg ,goed voor een 1...
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

De directie vindt het niet goed dat er via booking .com gereserveerd wordt . De prijzen zijn met booking beter voor de klant ,maar dit willen ze vermijden!!

Nette kamer, ligging dicht bij de snelweg ,goed voor een 1 nacht .Frans ontbijt ,

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

meerdere keren gebruikt - deze keer was minder

kamer 110 (voor mindervaliden) is op zich geen probleem, alleen komt een deel van de kamer onder water na het nemen van een douche..... te lange wachttijd om propere koffiekopjes te verkrijgen bij het ontbijt - 1 personeelslid dat zowel receptie als overzicht bij het ontbijt moet onderhouden is te weinig

normaal goede bereikbaarheid vanuit Expo Villepinte - deze keer veel hinder door verkeersproblemen

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

prijs was hoog vergeleken met de kwaliteit en interne aanbod (eten/drinken)

temperatuur van het water in de douche varieerde contant waardoor ik me bij de eerste douchepoging heb verbrand omdat ie accuut heet werdt... Het water wisselde constant van temperatuur....alle kamerdouches op 1 ketel verbonden leek wel...

locatie

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima locatie dicht bij snelweg

Bedden zakten door en kraakten enorm Goed bed is toch wel een eerste vereiste voor een overnachting

Prima locatie dicht bij snelweg Hotel zag er netjes uit

• Beoordeeld op: 23 september 2018

prima locatie voor als je op doorreis bent

smalle kamer, op zaterdag pas vanaf 7.00 uur ontbijt

bed en douche, veel ruimte om te parkeren en diverse restaurants op loopafstand

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Omgeving.

Omgeving.

Het zou erg prettig zijn geweest als er een zithoek was...

Het zou erg prettig zijn geweest als er een zithoek was geweest met de mogelijkheid om een drankje te gebruiken

prima verblijf voor zakelijke overnachting

Kleine kamers voor 3 personen

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Locatie.

Ontbijtbuffet, weinig keuze en snel was alles op

Locatie. Ideaal voor bezoekers van Parc Asterix.

Perfect voor stop onderweg

Bed was niet goed

Perfect voor stop onderweg

Een hele kamer maar wel fits en schoon

Kamer

Rondom het gebouw een paar restaurants.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Erg Matig

Slechte service..niet aan te bevelen hotel, draaiende motoren van autobussen Kleine doucheruimte..

Voor 1 nacht prima hotel

Voor 1 nacht prima hotel

Verder prima voor 1 nacht op doorreis
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Eenpersoonsbed)

Bed kan beter gleden beetje naar midden

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het was een prima hotel ook om Parijs te bezoeken of als je naar Euro Disney zou gaan

Geen

We waren op doorreis prima hotel.

Prima voor doorreis. Er zijn veel eetgelegenheden in de buurt.

Twee eenpersoonsbedden die je wel tegen elkaar kunt schuiven als je wilt, maar dan verschillende matrashoogtes. Beetje raar.

Prima hotel!

Het restaurant, Buffalo grill, lang wachten op drankjes en eten viel tegen. Maar hotel prima!

Top kamer. Goed bed en super schoon

Warm water

Hygiëne

Personeel

Personeel

schoon-correct-handige tussenstop- interessante omgeving qua cultuur en natuur (Chantilly/Senlis)

prima prijs kwaliteit tussenstop Chantilly en Senlis bezoeken

Voor een 2 sterren hotel perfect.

Voor een 2 sterren hotel perfect. Airco deed het goed. Een echt Frans zoet ontbijt. Aanrader als hotel voor 1 of 2 nachten. Dichtbij park Asterix.

Bar om 22.00 uur dicht

Prijs kwaliteit en dicht bij de snelweg zonder geluidshinder En restaurant op locatie

Prima voor doorreis

Geen

Efficiency, voor doorreis zeer geschikt

Dichtbij de snelweg.

Kamer werd in gerookt. Het stonk.

Dichtbij de snelweg.

Goed en regelmatige gast

De kamer was klein en er was na 10.00 uur geen koffie. Koffieautomaat was buiten werking.

Grootte van de kamer.

Prijs

Als er wat is wordt je door personeel goed geholpen,vlak bij...

Als er wat is wordt je door personeel goed geholpen,vlak bij Parijs dus s morgens snel door Parijs.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed gelegen als tussenstop op weg naar Parijs.

Smalle 1 persoonsbedden

Goed gelegen als tussenstop op weg naar Parijs. Prima prijs.

Vlak bij parijs,makkelijk snel smorgens door parijs.

Vlak bij parijs,makkelijk snel smorgens door parijs.

prima hotel voor 1 nacht

prima hotel, voor lage prijs

Prima doorreishotel

Beperkte keuze ontbijt

Prima hotel voor 1 nacht.

De kamer was schoon en de bedden waren prima. Ook de locatie was perfect zo aan de snelweg en vlakbij Parc Asterix.

Schoon

• Beoordeeld op: 19 april 2018

beter ontbijt.

ontbijt.

In orde

Verwacht er niet teveel van.

Low budget hotel. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Dat men geen prijs heeft met ontbijd in zonder dat er appart...

Dat men geen prijs heeft met ontbijd in zonder dat er appart op factuur staat

Over het algemeen tevreden

Slecht bed deze keer

Goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima prijs kwaliteit verhouding , de 7 euro meerprijs tov Formule 1 hotel is het zeker waard

Prima kamer voor de prijs

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Liging