Beoordelingen over Brit Hotel Primo Colmar Centre 2-sterren

#30 van de 33 hotels in Colmar

6,4

5,7

5,9

goede lokatie, goed hotel voor een doorreis
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

te druk voor ontbijt , te weinig ruimte voor gans het hotel

het ontbijt was goed , den kamers oke zeker aan te raden voor een doorreis. de ligging uitysyekend

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Geen engelstalig personeel.

Geen engelstalig personeel. Schimmels op de badkamer. Weken niet gezogen, veel rommel op de vloer. Lampen hangen los aan de muur. Enigste pluspunt is de locatie, dicht bij historisch centrum. Ik kom in dit hotel nooit meer terug

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Perfect doorreishotel om Colmar te ontdekken
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Het uitzicht vanuit de kamer was alles behalve. Voor ons echter geen probleem daar dit maar een tussenstop was onderweg naar huis.

Perfecte ligging vlak bij het centrum van Colmar met (niet al te dure betaal)parking over de deur. Er waren goede bedden en een goede douche.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Liever bij ibis budget blijven (goedkoper, beter en veel mooier). In de zelfde buurt.
    • Driepersoonskamer met 3 Eenpersoonsbedden

Zomer 2018. Heel erg warm!!!! Een kleine kamer voor drie met een klein raam, niet groot als in de foto's van booking had gezien. Geen lucht. Wij hebben een ventilator gevraagd maar zij hadden niet. Wij gingen uiteindelijk in een andere hotel slapen, ibis budget, klein, schoon, met airco. Wij hebben alleen gevraagd of wij de prijs van het ontbijt konden terug krijgen (wij hadden het daar besteld en betaald bij het inchecken), maar nee. Uiteindelijk kwamen we in de ochtend ontbijten en uitchecken. Het ontbijt was matig en duurder dan bij ibis budget.

Hier is het zeker niet : what you see is what you get.
    • Driepersoonskamer met 1 Eenpersoonsbed en 2 Slaapplaatsen in een Stapelbed

Hier is het zeker niet : what you see is what you get. OP de website staat een foto van een mooie 2 persoonskamer met 3 bedden, maar in werkelijkheid een kamertje waar je amper op kunt keren of draaien , een stapelbed en een 1 persoonsbed. Wat een tegenvaller. Gelukkig maar 1 nachtje geslapen.

Tegenslager

Hygiëne, er lag zelfs sigarettenas in onze badkamerhouder. Veel drukte, laminaat met grote spleten tussen de latten, sigarettengeur, vuile nachttafels. De foto's op de website zagen er beter uit dan in werkelijkheid.

Vriendelijk personeel Parking aan de overkant en direct in centrum.

We namen geen ontbijt, kamer was erg krap.

De kermis aan de voet van het gebouw. Maakte lawaai tot erg laat en mijn vriend had geen oordopjes mee. We konden overigens het venster niet sluiten wegens geen airconditioning. Misschien kunnen jullie in deze periode gratis oordopjes aanbieden??

We namen geen ontbijt, kamer was erg krap.

Heel slechte ervaring .
    • Driepersoonskamer met 1 Eenpersoonsbed en 2 Slaapplaatsen in een Stapelbed

Heel warm,geen verduistering,veel nachtlawaai en onbeleefd personeel . Een echte teleurstelling na 2 u daar te zijn zijn we vertrokken , het was er onmogelijk om te slapen . Heel spijtig van ons geld !

Slecht.

Kleine kamer. Matig sanitair . Hotel zag er van binnen ook niet goed onderhouden uit. Gedateerd meubilair en sober ontbijt.

Het enige positieve was nabijheid centrum.

Leuk verblijf in Colmar dicht bij centrum.

Het lawaai aan de straat. Het was juist kermis. Maar daar kunnen de mensen van het hotel niets aan doen.

Slechts 1 minuut stappen van het centrum van Colmar. Parking voor de deur. Zeer behulpzaam om me de weg te wijzennaar de autosnelweg. Drukten zelfs een kaartje af.

Goed voor op doorreis, niet meer en niet minder
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en Stapelbed voor 2 Personen

Tv werkte niet, na dit gemeld te hebben is er zelfs niemand komen kijken Wifi werkte niet Weinig variatie en keuze voor ontbijt

Buiten het hotel mooi om Colmar centrum eens te bezoeken met lekkere eetgelegenheden Ook was het fijn dat we onze 2 fietsen veilig konden opbergen.

Goed voor een nachtje op doorreis
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Kleine kamer met zeer muf ruikende douche. Deze muffe lucht hing ook op de gang en trap. Douchecabine was verouderd en veel zwarte randen.

Bedden waren verder prima. Locatie was goed. Ontbijt ook prima voor Franse begrippen.

prima en betaalbaar vlak bij het centrum

Prima en zeer betaalbaar hotel in het centrum van Colmar (1 minuut en je staat tussen de oude huizen). Parkeren kan tegenover het hotel. Ca. € 5,00 voor hele dag.

Prima hotel voor mensen op doorreis naar het zuiden van Europa en iets mee willen krijgen van Colmar

Uitstekend, centraal gelegen locatie voor een kort bezoek aan mooi Colmar. Kleine kamers maar alles is aanwezig. Prijs/kwaliteit goed. Parkeren(betaald) tegenover accommodatie.

Geen aanrader!

kamer was overboekt. Alternatief was een rokers kamer met 2 aparte bedden of een tripel kamer op de 4e verd. Lift was defect en te weinig zit plaatsen in de ontbijt ruimte. Vooraf betalen!

Hotel was gewoon slecht verhoudingsgewijs kosten.

• Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en Stapelbed voor 2 Personen

Hotel is eenvoudig, maar kan écht een opknapbeurt gebruiken, o.a. qua bedlinnen, vloeren, muren, badkamer, lift (deed het niet). Verder wel prima geslapen.

Ligging goed tegenover grote parkeerplaats. Via speciale winkeldoorgang kom je bij het oude centrum. Personeel is zeer vriendelijk.

Noodzakelijke overnachting op dorrreis

De kamer was erg klein, leek wel een éénpersoonskamer waar een tweepersoonsbed op geplaatst was. De kamer lag aan een lawaaiige weg

Geen bijzonderheden

Hygiënisch niet verantwoord

Verouderd kapot meubilair. Hygiene badkamer gewoon schandalig vol schimmel, stof, onafgewerkt stopcontact en dan nog water lekkages waardoor er constant een plasje water op de vloer staat.

Het personeel was vriendelijk en daar is meteen alles positief mee gezegd

5,5
    Voor één nachtje ging het wel

Betaald parkeren voor de deur. Heel basale kamer. Kamer met twee persoonsbed al veel te klein voor mij alleen. Geen normale plaats voor een koffer. Laat staan twee.

Gunstige ligging aan de rand van het centrum. Vriendelijke bediening, vrij goedkoop.

Slecht geslapen wel goede bedden

Kamer zag er verwaarloosd uit. Geen goede bergruimte , lawaaierig. Matig ontbijt. Kapotte lamp. Van buiten vies

Ligging van hotel vriendelijk personeel

Fijn hotel, dicht tegen het centrum van de stad met uitzicht op de Porta Nigra.

Ontbijt viel een beetje tegen.

Prima gesitueerd nabij het centrum van de stad met uitzicht op de Porta Nigra. Parkeergelegenheid aan de overkant van de straat (niet duur), vriendelijke mensen, goede bedden.

Parkeren tegenover hotel.

Hele kleine kamer. Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Kamer was niet echt schoon. Bed was erg hard.

Parkeren tegenover hotel.Makkelijk te vinden met de auto.Ligging vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Zeer mooie stad, goed hotel prijs/kwaliteit, als ze nu maar iets zouden doen aan de afvoer...

Zoals hierboven vermeld, de douche en de slechte geur in de kamer.

De prijs/kwaliteit is in evenwicht. Spijtig was er in onze kamer een muffe geur van vochtigheid. De douche was niet proper en met wat schimmel. Het dagelijks onderhoud was goed. Het hotel is uitstekend gelegen om de stad te bezoeken. Het ontbijt is zeer goed voor de gevraagde prijs. Ook is er 's nachts geen lawaai te horen en een super grote parking rechtover de lokatie.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Krap maar knus.

Hotel zeer centraal gelegen in het prachtige stadje Colmar in de Franse Elzas met grote parkeerplaats tegenover het hotel, centrum op loopafstand met goede restaurants, terrasjes, wijnbars en winkels. Hotelkamer ietwat aan de krappe kant maar niets om te zeuren want de ligging was perfekt!

tegenvaller

geen frisse indruk kan overal wel een opknapbeurt gebreuken

geen goed ontbijt ,geen keuken dus geen ei of spek, personeel aan balie en ontbijt vriendelijk, kamer 1 dag niet ververst, douche niet zo proper,

De locatie is prima, maar vijf minuten wandelen van het centrum maar het hotel is zeer basic.

Het ontbijt was elke dag zeer basics. Iets meer variatie mocht wel.

Parking tegenover het hotel. Wel betalend. Ook andere parkings die gratis zijn op vijf minuten wandelen van het hotel.

De kamer was klein en lag aan een drukke verbindingsweg en...

de kamer, zie boven

De kamer was klein en lag aan een drukke verbindingsweg en had geen klimaatcontrole. Het was zeer warm, dus moest er wel een raam open. De hele nacht door was er een niet aflatende stroom van verkeersgeluiden

Was niet duur, maar dan toch: matig hotel
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en Stapelbed voor 2 Personen

douche zat helemaal onder de schimmel !! was echt vies. bedden waren schoon, hotel is sterk verouderd, prijs-kwaliteit is daarom matig, hoewel ik toch betere kwaliteit had verwacht. Geen airco aanwezig en met 4 op 1 kamer is bij 30 graden niet echt te doen, maar ik moet ook toegeven niet erop gelet te hebben of er wel of geen airco was en ik had ook geen 30 graden verwacht. Ramen konden niet op kiep wat dus bij deze temperatuur wel een sterk nadeel was. Frisdrankautomaat in de hal beneden was stuk waardoor we in de stad losse fris hebben gekocht

goedkoop
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

matig schoon, zelfs voor Franse begrippen. De badkamer is een slecht ontworpen schimmelparadijs. Wij waren er op een zeer warme zomerdag, dan is de hotelkamer ook zeer warm.

prima locatie voor prima prijs

Het geboekte hotel is na mijn bolling veranderd van naam.Ik ben hiervan niet verwittigd door jullie. Gevolg, ik meer dan half uur op zoek geweest om mijn verblijf te vinden. Ik vind dit een gebrek aan dienstverlening!!!!

Goed ontbijt

Zoek een ander hotel, niet dit.

De schimmel in de badkamers, kwaliteit van de matrassen, koud douchewater. Geen parkeerplaats.

Eigenlijk niets, behalve dat t in de stad was waar we naar toe wilden, en op loopafstand van het centrum.

enkel slapen als dat kan

hotel zonder klasse enkel goed om te slapen als er al niet te veel lawaai is. ontbijt is rampzalig....veel te kleine ruimte voor het aantal gasten en op alles moet je wachten want het weinige personeel kan de toevoer van broodjes , glazen , bordjes en andere eetwaren gewoon niet op tijd bijvullen. is de tweede maal dat ik er geboekt heb maar ook de laatste maal. kleine kamers onder schuine dakhelling.

locatie , niet ver van centrum

Hele kleine kamer, naast de lift, aan de straat kant, waar...

Hele kleine kamer, naast de lift, aan de straat kant, waar 's nachts dronken mensen op taxi's wachten. Hotel kamers zijn ontzettend warm. In hotelkamer kon raam alleen helemaal open (geen kiep stand). Vanwege de geluidsoverlast gekozen voor de warmte. Na de eerste nacht geklaagd en we konden wisselen van kamer. Moesten wel direct kamer leeg halen (10:30u) en konden pas na 15u nieuwe kamer in. Deze kamer lag aan de soort binnenplaats. Hierdoor geen geluidsoverlast meer gehad. Dit raam had wel een kiepstand wat tegen de warmte hielp. In beide kamers douches met veel schimmel en kalkaanslag. Algemene indruk van badkamers was viezig.

Walgelijk
    • Driepersoonskamer met 1 Eenpersoonsbed en 2 Slaapplaatsen in een Stapelbed

Alles was tegenvallen, van hygiënisch tot faciliteit

Het is een groot teleurstelling, ik kon hele nacht geen oog dicht doen, herrie op straat, terwijl niet in het weekend was. Warme kamer, de kamers hebben geen Airco of fan. De kamer grotte voor 3 persoon was iets van 9 m2. Ontbijt armoedig.

Vies hotel.
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en Stapelbed voor 2 Personen

Vies en vuil hotel. Schimmel aan de silicone van de douche en aan de douchewand. Een vuil gordijntje dat nog met een paar haakjes vastzat en dus niet kon afgesloten worden. Parket die gelegd was door een kind of een serieuze amateur (spleten van meer dan een centimeter). Slecht geïsoleerd waardoor er heel de nacht lawaai was vanuit de andere kamers waardoor ik dacht dat ik in een pornofilm of hoerenkot was terecht gekomen. Een drankautomaat aan de receptie die al enkele maanden defect was afgaande aan de staat van het kaartje defect.

Sympathieke persoon aan de receptie. Het ontbijt was beperkt maar goed. Een goede ligging, dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

De locatie, dicht bij centrum en parkeerplaats

Dun matras en je sliep op een plank. Erg gehorig. Vooral de andere gasten die de hele nacht op gang liepen en hardop aan het praten waren. Slechte staat van de elektra. Plaatje van de kamer klopte niet met de werkelijkheid.

De locatie, dicht bij centrum en parkeerplaats

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Waar voor je geld

Zie voorgaande, maar voor die prijs....

Waar voor je geld. Niet duur dus verwacht ook nier te veel. Eenvoudige kamers (geen airco); kleine oude badkamer; schoon maar kijk niet te nauwkeurig. Ontbijt a 8 euro (kind van 9 halve prijs, kind van 6 gratis) was goed.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Goedkoop en dat voel je

Dacht dat het wel ok zou zijn voor een nachtje maar wat viel dit tegen, erg warme kamers zelfs met de ramen open en heel veel lawaai op straat , ontbijt ruimte oogde triestig, blij dat we dat niet genomen hebben en besloten om voor 4 euro te gaan ontbijten in de Subway ernaast

De prijs was weinig maar je krijgt dan ook niks voor je geld

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Goede prijs/kwaliteit voor een kamer voor 1 nacht.

In het gebouw was het zeer warm, nochthans was buiten temperatuur rond de 23° graden. Raam kon enkel helemaal open. Traphal was oud en vuil.

Mooie afgemeten kamer voor 1 overnachting. Badkamer en douche was OK. Ruim ontbijt met mini croissants en kofiekoeken en nog veel ander lekkers.

Goede prijs-kwaliteit voor budget city trip

Hygiene van de douche en wat lawaai door de ramen

Vriendelijk personeel, mooie standaard kamer, goede prijs kwaliteit, ideaal voor doorreis of citytrip , mooi ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima Plek om daarvandaan Colmar in te gaan.

Prima Plek om daarvandaan Colmar in te gaan. Goedkoop en netjes. Wij waren op doorreis en dan is het zeker een aanbeveling omdat je 's avonds op je gemak het centrum inloopt. Kwaliteit kamers is naar de prijs.

prima prijs kwaliteit verhouding

Als je niet veel betaald voor een kamer mag je niet veel verwachten. Wat je krijgt is goed en schoon, maar de kamer is klein en sober ingericht. Bed en TV zijn prima. Het hotel ligt op 5 min lopen van de binnenstad. Voor het hotel ligt een publieke parkeerplaats. Het dagtarief is maar 5 euro. Op zondag is parkeren gratis evenals parkeren tussen 19.00u en 09.00u. Stad en omgeving zijn echt heel mooi, rustig en lieflijk

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima ontbijt.

Douche liep niet door. Afzuiger werkte ook niet. Toiletrol hing los.

Prima ontbijt. Vriendelijke personeel. Zeer service gericht. Gunstige ligging ten opzichte van de oude stad.

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Colmar en de prachtige omliggende dorpen van de Elzas.
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en Stapelbed voor 2 Personen

Heel kleine kamer waar we met 4 op sliepen. schimmel in de douche. 3 handdoeken op een kamer voor 4 personen. Heel ongezellige ontbijtruimte.

De ligging was perfect. Vlakbij het oude centrum en tegenover een parking ( die dan weer wel betalend was )

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

IDEAAL VOOR 2 - 3 DAGEN VERBLIJF

Wat meer Engels sprekende TV programma's. Er zijn genoeg Duitse kanalen. Er is WiFi maar dat was vaak niet beschermd.

Qua prijs heel goed. 2 persoon's bed en lekker warm water in douche. Ideaal voor parkeren van auto. Hele grote parkeerplaats tegenover. Heel dicht bij centre.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

meertalig onthaal en prima locatie .

geen airco, ontbijt kon iets meer afwisseling hebben, lawaaierig bij open raam.

De mogelijkheid om in de talen Engels en Duits naast de voertaal geholpen te worden. De vriendelijkheid en de locatie. Lekkere koffie. prijs/kwaliteit prima.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Aanvaardbaar op doortocht of noodoplossing bij low-budget reis.

Zeer krappe kamer en badkamer. Aan renovatie toe. Zeer lawaaierige omgeving.

Lage prijs. Goede bedden en propere badkamer.

Basic hotel, ok ontbijt, toplocatie. Goed voor kort verblijf.

Vrij hoge prijs voor een heel basic kamer, het stonk naar sigaretten op de gang

Vriendelijk personeel, huisdieren toegestaan, heel goede locatie

Proper en mooie ligging

Geen vriendelijk personeel

Proper en mooie ligging

Zeer matig.

Zeer matig. Eigenlijk onvoldoende.

Wat slecht
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Wat slecht...niet schoon...in de kamer 35 graden ,mensen onder jouw kamer tot 3 uur in de nacht schreuwen...bha

Super slecht hotel

zeer matig

de hygiene, ontbijt, en geluidsoverlast.

de locatie

Versleten kamer

Hotel moet wat schoner

Hygiene

Rustig

Onaangenaam
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Vieze geur bij binnenkomst,in gang en in lift. Oogt niet fris.

Kamers klein. Ontbijt weinig keuze voor 8 euro per persoon.

In het centrum

De geur in de inkom was onverdraaglijk !!

In het centrum

De kamer was proper maar zeer klein.

De kamer was proper maar zeer klein. We sliepen aan de straatkant van het hotel en er was met momenten redelijk veel lawaai

Lokatie en prijs kwaliteit verhouding

Geen koelkastje

Lokatie en prijs kwaliteit verhouding

De locatie Ontbijt was👍

Toch wel erg klein en warme kamer Bed was oke Kussen erg klein Prijs zou wat lager moge

De locatie Ontbijt was👍

Prijs kwaliteit

Niets negatief

Prijs kwaliteit

Goede ligging in t centrum maar de kamer was heel vies

Hygiene

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Goed hotel voor doorreis

Het ontbijt. Een echt Frans ontbijt helaas

Prijs/kwaliteit was oke. Prima kamer en schoon

Goed hotel prijs-/kwaliteitverhouding klopt

n.v.t

Ligging van het hotel midden in het centrum

Prima goedkope slaapplek dichtbij centrum, niet meer, niet minder.

De kamer was wel erg klein voor 2 personen.

De plek was prima : vlakbij centrum en vlakbij groot parkeerterrein.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Geen minpunten te vermelden.

Zeer vriendelijk personeel, zeer schoon, goed ontbijt. Zit praktisch in het oude centrum van Colmar.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Mooie stad, hotel viel tegen

Kleine kamer, kleine badkamer, losse onderdelen in de lift, rommelig ontbijt

Het centrum op loopafstand

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima overnachting voor als u op doorreis bent.
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en Stapelbed voor 2 Personen

Interieur heeft zijn beste tijd gehad

Om de hoek van het centrum van Colmar

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima hotel om een nachtje te verblijven op doorreis of om Colmar te bezoeken. Prijs kwaliteit zeker

Prima hotel om een nachtje te verblijven op doorreis of om Colmar te bezoeken. Prijs kwaliteit is zeker Ok.

Doenbaar voor één nacht.

Heel veel lawaai. Sober ontbijt

Hotel is op wandelafstand van centrum

Alles is goed

Zeer goed 3oo meter van centrum

Bedden prima in orde (ook stapelbed).
    • Driepersoonskamer met 1 Eenpersoonsbed en 2 Slaapplaatsen in een Stapelbed

De badkamer was verouderd. Afdichting douchecabine bevatte schimmel.

Bedden prima in orde (ook stapelbed).

Het hotel is verouderd en de kamers zijn aan een opfrissing...
    • Vierpersoonskamer met 4 Eenpersoonsbedden

Het hotel is verouderd en de kamers zijn aan een opfrissing toe, we zouden er geen 2de keer verblijven.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ok voor 1 nacht

Weinig comfort, is gericht op toeristen die op doorreis zijn

Ligging, vriendelijk personeel

Prima plek voor 1 nacht

Formaat kamer,geen airco

De ligging en vriendelijkheid aan de balie

Goed voor een kort verblijf

Zeer kleine kamer en doucheruimte.