Beoordelingen over New Providence Hotel 2-sterren

125 Avenue De Châtillon, 88800 Vittel, Frankrijk

#3 van de 7 hotels in Vittel

Bijzondere ervaring

Gastvrije ontvangst, ontbijt inclusief, goeie bedden. Uitgebreide info over restaurants ter plekke. Service gericht, koffer werd door de eigenaar naar de kamer gebracht. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

aangenaam verblijf tegen een aanvaardbare verhouding prijs/kwaliteit

Ietwat kleine kamer en geen afdoende akoestische isolatie... Restaurant spijtig genoeg gesloten wegens komende restauratiewerken... Buitenruimte ingenomen door auto.

Prima ontvangst door een overvriendelijke Laurent! Iets ouder hotel met wat vergane glorie, maar een prachtige eetzaal! Goede locatie praktisch midden in de stad Goede verhouding prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Gezellig hotel .

Vriendelijke ontvangst in een mooi Oud Hotel . De kamer met toilet en douchruimte netjes ,pas voor zien van een renovatie . Nieuwe bedden . Een fantastich ontbijt . Goede tips gekregen voor het avond diner.

Gewoon prettig

Waren er voor slechts één overnachting op doorreis. Hotel heeft twee sterren, maar kwaliteit doet zeker niet onder voor drie sterren. Leuke ontvangst, makkelijk parkeren, ruime kamer. Geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten. Omdat restaurant gesloten was door eigenaar verwezen naar goed restaurant met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer prettige overnachtingsplek op doorreis door Frankrijk.

De plaats Vittel stelt niet veel voor. Vergane glorie.

De gastheer van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam, spreekt goed Engels. Super thais restaurant aanbevolen. Voor Franse begrippen uitgebreid ontbijt.

Voor de doorreis een perfect hotel.

En daar kan het hotel niet eens wat aan doen: ik zou er niet met een caravan heen gaan. Op de parkeerplaats van het hotel is weinig ruimte, kunt er lastig komen. Natuurlijk (mit er plaats is) zou je langs de weg kunnen parkeren.

We kwamen aan, ontvangen door een enthousiaste eigenaar. Het hotel is een 2 sterren hotel, maar niet dat vieze waar aan ik bij een 2 sterren hotel denk. Kamers groot genoeg en schoon. Bedden uitstekend. Eigenaar wees op op een Italiaans restaurant (max 10 min lopen) en daar heerlijk gegeten. Onbijt was ook goed, keuze genoeg. Wij kwamen hier voor de terugreis naar Nederland, zal hier zo weer naar toe gaan de volgende keer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ideale ligging voor onze tussenstop naar het zuiden van...

Ideale ligging voor onze tussenstop naar het zuiden van Frankrijk. De eigenaar stond ons op te wachten ondanks het late uur (20h30). Heel vriendelijke ontvangst. Er is een parking achteraan het hotel.

Prima enkele overnachting op weg naar verder gelegen bestemming!

Het interieur van de kamers en de gangen maakte een wat sleetse indruk maar het ontvangst van het enthousiaste en allerhartelijkst personeel maakte dit ook wel weer charmant.

Hotelier/eigenaar is een uiterst hartelijke & klantvriendelijke gastheer. Hij liet je oprecht welkom voelen. Hij maakte ruim tijd om met ons als gasten contact te maken en was belangstellend om onze mogelijke behoeften vervuld te krijgen.

Wat een warm ontvangst een Fransoos die bijna alle talen...

Wat een warm ontvangst een Fransoos die bijna alle talen spreekt je begroet in het Engels paar woordjes Nederlands , super behulpzaam en vriendelijk ! Van mij een dikke 10 Het restaurant was helaas dicht , ontbijt zou aangevuld kunnen worden met bv een eitje en iets meer kwark ed

De manager van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Geen airco en geen luiken voor de ramen zodat raam ‘s nachts niet open kon blijven met kleine kinderen. Zondagavond restaurant gesloten.

De manager van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Niets dan lof!!

Alles. Een waanzinnig goede ontvangst. Super aardig (Engels sprekend) personeel. Goede prijs/kwaliteit. Voor Franse begrippen een buitensporig goed ontbijt. Kom hier zeker weer!!

Wij sliepen in Vittel onderweg naar ons adres.. Hotel Provodence is een goede keuze.

Restaurant was gesloten, maar daar wordt aan gewerkt. In de plaats heb je weinig mogeleijkheden om te eten.

Locatie dicht bij het centrum. Eigen parkeerplaats. Eigenaar Laurant is zeer behulpzaam en vriendelijk. Prima ontbijt.

Mooi overnachtings hotel prima geslapen en een lekker...

Mooi overnachtings hotel prima geslapen en een lekker ontbijt op. Van de omgeving hebben wij helaas niet veel gezien maar lijkt ons wel mooi om een keertje terug te gaan👍🏻.

Vriendelijke eigenaar.

Vriendelijke eigenaar. Prima en schone kamers voor 2 volwassenen en een kind. NL televisie is een plus. We zijn er een nachtje geweest op doorreis naar onze vakantiebestemming in zuid frankrijk

Goed voor een overnachting onderweg.

Met zijn charme en decoratie is dit hotel zijn twee sterren meer dan waard. Kleine badkamer, maar het is niet hinderlijk (apart toilet). Als er geen parkeerplaats meer vrij is: er zijn voldoende mogelijkheden in de onmiddellijke omgeving. Behoorlijk ontbijt aan een zeer redelijke prijs. Tip: de haardroger bevindt zich niet in de kamer (veiligheidsoverweging, wegens kleine badkamer) maar ligt ter beschikking in de gang.

Vriendelijk personeel.

Had via booking.com geboekt en betaald. Bij uitchecken stond de kamerprijs toch nog op de nota erbijj. Moest voet bij stuk houden dat ik al betaald had. Personeel bleef volhouden dat het reservering is. Zelfs inliggen op betaalrekening app om te laten zien werd het nog niet vertrouwd. Ja dan sta je naar franse woorden te zoeken hoe je het nog duidelijker kan maken. Al met al werd ik toch uiteindelijk geloofd. Was niet echt een fijne ervaring.

Vriendelijk personeel. Schone kamer. Gied ontbijt. Voor 1 nacht goed te doen. Oud hotel. Wel netjes opgeknapt.

Nette kamers

Beperkt aantal parkeerplekken op eigen terrein. Is dat vol dan wordt het file parkeren aan een volle straatkant. Er is niet altijd iemand bij de receptie.

Laurent is een opvallend attente en vriendelijke gastheer. Ondanks dat de entree van het hotel een beetje vergane glorie indruk maakt, zijn de gerenoveerde kamers netjes en de bedden sliepen goed (iets aan de harde kant). Ramen kunnen open. Centrum Vittel met restaurantjes op loopafstand. Gratis snelle wifi. Medewerkers vriendelijk en behulpzaam.

Aanrader, schappelijke prijs: kamer rond de 60euro p/n. (ca. 15 km vanaf A31)

Zeer voorkomende eigenaar, die ook om 12u. 'snachts mensen prettig ontvangt, ook al is de deur officieel om 23.00u gesloten. (entree via intikken code, geen probleem). 's Ochtends prima ontbijt.

Teleurstellend

Bij aankomst lag er een mededeling dat we even moesten bellen er was op dat moment niemand aanwezig, de man was er vrij snel, stonk behoorlijk naar alcohol, heeft ons daarna wel vriendelijk naar onze smoezelige kamer gebracht. De rest van het verblijf en bij het uitchecken ook niet meer gezien behalve op een terras in Vittel. Dit hotel ook gekozen omdat ze een restaurant erbij hebben, wel handig als in de beschrijving had gestaan dat ze op zondag gesloten zijn, nog een reden om dit dan niet te boeken.

Parkeren op eigen terrein

Wij gaan wel terug voor de gezellige omgeving.

Wij hebben geen ontbijt genomen want de eetzaal sprak ons niet aan super donker en sfeerloos.

Het hotel heel mooi uit verleden jaren maar super gezellig ingericht en BVN televisie !! Het ontvangst was ook super aardig !!! Vittel is werkelijk een schattig plaatsje met een verleden heerlijk gewandeld daar.

Relaxed hotel in Vittel

Fijn ontvangst door enthousiaste eigenaar. Parkeren op privé-terrein met gesloten hek, zodat fietsen op de auto konden blijven. Heerlijke bedden en schone kamers. Fijn en vers ontbijt.

Basis hotel met uitmuntende service.

Hotel etc. is erg basis, geen probleem, maar wel goed om te weten. Perfect hotel voor op ‘doorreis’.

De gastheer was werkelijk waar fantastisch. We hadden een late check in maar dit was geen probleem. Bij het ontbijt even met de gastheer (Laurent) gesproken en toen hij hoorde dat we nog verder op reis gingen bood hij ons spontaan broodjes aan voor onderweg. Al met al fantastische service.

Fijne plek, vriendelijke eigenaars

kamers zijn iets aan de kleine kant. Prima als je op doorreis bent zoals wij, maar als je langer blijft is dat misschien vervelend

Heel prettige ontvangst, goede informatie over eetgelegenheden in de omgeving, eigenaar boekte zelfs een restaurant voor ons. Fijne prijs, nette kamers, goede bedden. En er wordt hier Engels gesproken.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima ontvangst en kamer voor een nacht

Communicatie onder personeel niet goed, de een wist niet van de ander dat ik al voorafbetaald had Mogen vooraf wel vertellen dat het enigszins karige ontbijt +10€ is en niet naderhand zonder overleg in rekening brengen

Prima ontvangst en kamer voor een nacht

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

prima hotel voor doorreis naar het het zuiden, beperkt comfort voor een gehandicapte.

Het restaurant, zowel de kwaliteit van het diner als de bediening. Hoewel er meer dessertkeuzes waren, werd de keuze voor ons in de keuken gemaakt, zonder toelichting.

De ontvangst door de eigenaar van het hotel

Prettige ervaring: als tussenstop voor herhaling vatbaar

Ontbijt was magertjes. Faciliteiten zijn heel basic maar voldoende bij doorreis.

Zeer vriendelijke gastheer. Veilig parkeren uitstekend geregeld. Vittel is een mooi dorp, veel eetgelegenheden op loopafstand.

prima voor een nacht!

de kamer was wel wat oud, de douche erg klein, we konden niet dineren in het hotel zelf vanwege drukte, maar in het plaatsje waren genoeg restaurants om te eten, weinig parkeer plaatsen bij het hotel zelf, we hadden nog net een plekje, het ontbijt was sober maar genoeg.

vriendelijke medewerkers.

Goed voor een overnachting op doorreis!

Aan het hotel viel ons niets tegen, de kwaliteit is goed in verhouding met de prijs. De kamers zijn netjes en schoon voor weinig geld.

De gastvrijheid van Laurent die ons ontving bij aankomst! Zijn tips over hoe we de middag konden doorbrengen en waar we goed konden eten!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Vergane glorie met een glimlach

Het ontbijt viel tegen. De kamers zijn super achterhaald, maar we hebben heerlijk geslapen.

De gastheer is alleraardigst. Hij verwees ons door naar een super eetgelegenheid in het dorp 'tout feu tout flam'. Lekkerste eettent van de hele vakantie. Verder vergane glorie in Vittel.

Oude grandeur

Toen wij er waren was het vrij stil, alsof je de enige gast was.

De ontvangst van de gastheer was zeer gastvrij. Het hotel zelf had wat van de grandeur van vroeger: marmer, brede trappen. Uitstekende bedden. Vlakbij het centrum.

Prima overnachting op doorreis

We waren op doorreis naar het zuiden. Niet iets echt tegengevallen.

De ontvangst was zeer hartelijk. We waren wat later aangekomen, maar de gastheer heeft een tafel gereserveerd voor ons voor het diner bij een restaurant in het centrum op korte loopafstand. Netjes achter het hotel gratis en beveiligd kunnen parkeren. De volgende ochtend een ontbijt met niet veel keus wat betreft vleeswaren, maar verder prima.

Prima hotel voor doorreis.

Makkelijk hotel. Parking aanwezig. Kamers simpel maar schoon. Ruimtes klein maar groot genoeg voor de doorreis. Aardige uitbater met volop tips qua horeca.

Fijn hotel

Geen minpunten

Gastvrijheid van de eigenaar was top!, fijn dat er een lift was. Schone kamer. Mooi oud hotel met prima ligging, rustig maar toch dichtbij het centrum. Heel goed ontbijt

Ideaal voor een korte overnachting.

De badkamer is wat een de kleine kant, maar wel proper.

De service en klantvriendelijkheid beviel mij het meest. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima verblijf voor een stop naar het zuiden! Vriendelijke medewerkers.

Kamercomfort beetje gedateerd, kleine badkamer

Vriendelijke en behulpzame ontvangst, Top! Uitstekend ontbijt. Kamer schoon lift aanwezig parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed voor 1 keer en niet meer

Onthaal!

Ontbijt bevredigend,personeel zeer vriendelijk,maar van het onthaal niet te spreken!Niemand bij de receptie, ook niet na telefoontje naar de verantwoordelijke, die niet opdaagde en pas na ongeveer 2uur(onze kamer hadden we al" ontdekt") kwam hij opdagen:onfrisse man met stoppelbaard en sterk ruikend naar alcohol.Douche belachelijk klein(50x50 cm!) Kamer wel gereinigd, maar onfris ruikend.Bed Ok,interieur wat afgeleefd,buiten (beplanting) onverzorgd.onthaal

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Er was veel aandacht voor het ontbijt;

Receptie was onbemand; ingechecked via automaat, hetgeen niet lukte. Toevallig kwam personeel naar buiten voor rookpauze.

Er was veel aandacht voor het ontbijt; voorraad werd continu aangevuld.

Prima overnachtingsadres van of naar Zuid-Frankrijk

Een prima tussenstop! Buitengewoon aardige beheerder/eigenaar. Zullen dit adres zeker vaker als tussenstop boeken. Ontbijt eveneens prima verzorgd.

Een vriendelijk twee sterren hotel, prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, hartje centrum Vittel.

Zeer vriendelijke hotelmanager. Ligging hartje centrum. Onze gereserveerde parkeerplaats (afgesloten) was keurig geregeld. Eenvoudige kamer, maar niets op aan te merken, prima bedden, schoon, zelfs de Nederlandse zender BVN-tv werd ons direct gemeld toen men ons Nederlands hoorde spreken. Prima restaurant, kortom, niks te wensen...

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima hotel voor een eenvoudig verblijf.

Het warme water in het bad was snel op, dit was bij beide kamers.

Het is er netjes, goede ontvangst en mochten we later zijn konden we via sms de check-in regelen. Kamers zien er verzorgd uit

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

prima overnachtingsplek onderweg naar verre bestemming.

Kamer voldoet maar is niet ruim. Op site Booking.com aangeklikt dat we laat arriveerden, maar dat was niet bij hotel bekend. Punt van aandacht voor Booking!

De ontvangst: zeer hartelijk. Ontbijtbuffet is eenvoudig maar goed en met persoonlijke aandacht geserveerd.

goede tussenstop naar nederland

Zeer vriendelijke ontvangst en goede suggesties voor dineren in Vittel

heerlijk klassiek gedateerd hotel.

heerlijk klassiek gedateerd hotel. ideaal voor doorreis.

Kort en goed

Kussens

alles piekfijn inorde

basis ontbijt maar lekker. kamers waren prima inorde 👍🏻 zeer vriendelijk ontvangst!

De ligging, goed ontbijt voor de betaalde prijs.

Niets eigenlijk

De ligging, goed ontbijt voor de betaalde prijs.

Prima verblijf voor een doorreis

De dames bij het ontbijt spraken alleen Frans, en ik miste een gebakken of gekookt eitje

De ontvangst bij aankomst (middernacht) was zeer hartelijk

Ons doorreis hotel

Sanitair is aan vernieuwing toe

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Makkelijk gratis parkeren op eigen terrein.

Aangenaam hotel als doorreis-hotel. Voor warme maaltijd zijn er enkele restaurants in Vittel zelf.

Rustige locatie, goed ontbijt en kamers OK.

Heerlijk ontbijt met leuke service.

Redelijk warm ,geen fan of airco

Heerlijk ontbijt met leuke service. Vriendelijke ontvangst met veel informatie,leuk

Keurig hotel!

Keurig hotel!

Prima overnachtingshotel

Alles was prima verzorgd voor 1 overnachting.

1 nachtje voor doorreis geslapen erg tevreden!

Eigenaar denkt mee in oplossingen.

Prima overnachtingshotel

De entree maakt een verouderde indruk

De hartelijkheid van de eigenaar

Fijn hotel.

Fijn hotel. Heel aardig personeel.

Het personeel was extreem vriendelijk en bereid te helpen

De WiFi

Het personeel was extreem vriendelijk en bereid te helpen

Geen airco

Eenvoudig, schoon, We waren er duidelijk hartelijk welkom!

Het was er erg warm

Fijn Hotel

De gastvrije ontvangst

super
    • Executive Tweepersoonskamer

DE kamers waren geweldig. Enige minpunt het meisje in de bediening sprak geen woord engels

Prima plek voor een overnachting onderweg naar huis.
    • Executive Tweepersoonskamer

De lichtgekleurde sprei op het bed zat onder de vlekken, dat was echt te vies!

Een ruime kamer met mooie badkamer. Het ontbijt was voortreffelijk.

Parkeerplaats

Het was niet schoon, schimmel in douche en het rook er niet fris.

Parkeerplaats

Veel

Lampje boven de wastafel was stuk. Dat wist de eigenaar en waarschuwde ons. Beter is om een defect meteen te maken...

Veel

Prijs-kwaliteit verhouding zeker OK.

Badkamer te klein en slecht verlicht.

Vriendelijk en dienstvaardig personeel. Rustige wijk.

Waanzinnig gastvrij en behulpzaam team. Je kan er Engels, Duits en uiteraard gewoon Frans spreken.

Verlichting op gang iets langer instellen.

Laurent en zijn team zijn super gastvrij. Hospitality met een grote H!

Leuk dorpje

Leuk dorpje

goed voor 1 nacht

gedateerd, toe aan renovatie,slecht bed.

Heel vriendelijk personeel

Geen

Voor een 2-sterren hotel een aanrader

Uiterst vriendelijke en hehulpzame gastheer

Alleszins ook perfect voor doorreis nr zuiden

Vers fruit voor in yoghourt

Rustig om te slapen; oud hotel maar goed gerenoveerd; afgesloten parkingmogelijk

goed verblijf voor een half-way stop. Prettig in combinatie met restaurant

iets grotere badkamer

De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de gastheer.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Kort, goed en niet duur.

Niet van toepassing.

Vriendelijke ontvangst. Prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Kan beter voor die prijs

De kamer...slecht bed en kussens. Kleine badkamer. Ouderwets

Plek

Goed prijs/kwaliteit voor kort verblijf.

Ontbijt biedt weinig keuze.

Vriendelijk personeel, kleine maar gerieflijke kamers

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

ontbijt goed.

ontbijt goed. Eigenaar uitzonderlijk vriendelijk.