Beoordelingen over Pullman Montpellier Centre 4-sterren

1, rue des Pertuisanes, 34000 Montpellier, Frankrijk

#8 van de 57 hotels in Montpellier

De gym was veel te klein en benauwd, het zwembad gaat te...

De gym was veel te klein en benauwd, het zwembad gaat te laat open ‘s ochtends en het is niet fijn dat de mensen van de ontbijtzaal en andere gasten er ook bij zitten.

Rustig, verzorgd hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is vrij duur, maar er was een mogelijkheid om een 'ontbijt express' te nuttigen tegen de helft van de prijs.

De kamers waren ruim en zeer proper. Alle comfort was aanwezig. Een pluspunt is het zwembad op dak met mogelijkheid tot nuttigen van een drankje.

fantastisch, goede ligging, veel leuk en gezellige restaurants op wandelafstand.

het restaurant, prijs van het eten te duur voor wat het is. ook de drank is te duur.

het ontbijt was heerlijk, de kamer heel mooi en confortabel. De ligging van het hotel is ook heel goed, heel dicht bij het centrum, zodat je alles te voet kan bezoeken.

De eerste en waarschijnlijk de laatste keer

Jammer dat sommige gasten zich beter voelden dan ons en dat door een opmerking ook moesten laten blijken. Ook merkte ik dat mensen, tijdens het ontbijt, heel veel op hun bord schepten om het daarna allemaal te laten liggen. Er was zelfs een koppel die heel laat op het ontbijt arriveerde. De croissants waren op, ze bestelden er 3 en deze werden vriendelijk gebracht. Nadien zagen we dat ze onaangeroerd waren blijven liggen. Daar hebben wij het dan wel moeilijk mee.

Prima kamer, mooie inloopdouche, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, zeer centrale ligging. Leuk zwembad, functionele fitnessruimte.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Voor ons de eerste keer in zo'n chique hotel en waarschijnlijk ook de laatste keer!

Eigenlijk niets, een klein detail, schenk aan een Belg een bier in het juiste glas en ja, er lopen nog veel snobs rond op deze aarde, spijtig genoeg. Ook was het wel wat vreemd dat er verschillende aansluitingsmogelijkheden waren voor USB, HDMI, ... alleen werkten ze niet!

Het ontbijt was heel gevarieerd, het personeel was zeer vriendelijk, je kan er zeer lekker eten, de wijnen zijn wel heel duur. De bedden zijn goed en er was een fijne regendouche! De ligging is prima, vlak bij Place de la Comédie.

Een aangename ervaring

De prijs van de drank

De kamer vond ik zeer goed, het eten was goedmaar niet bijzonder, het zwembad was geweldig!

• Beoordeeld op: 4 november 2016

een goed bed, vriendelijk personeel

een goed bed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ik vond het hotel zeer service gericht, de kamers prima, het...

Ik vond de faciliteiten rondom het zwembad beperkt, slechts een paar bedjes die al vroeg waren bedekt met de "bekende handdoeken" - zie geen echte oplossing gezien de beperkte ruimte, maar wellicht kan je de tijd dat mensen gebruik maken van een bedje bij zwembad ietwat beperken

Ik vond het hotel zeer service gericht, de kamers prima, het ontbijt geweldig goed!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

de bedden zijn uitstekend.

er viel mij eigenlijk niets tegen

de bedden zijn uitstekend. bij vertrek bood de receptionist mij een flesje water aan, gezien de warmte die dag in Montpellier

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Uitgebreid en verzorgd ontbijt, in een mooie ruimte met...

Uitgebreid en verzorgd ontbijt, in een mooie ruimte met vergezicht. Goed gelegen met tramhalte en centrum Montpellier op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Kamer, badkamer, zwembad

Hoge prijzen voor een drankje.

Kamer, badkamer, zwembad

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Ligging, restaurant, bed, personeel, .

Als je, zoals ons, met venster open wil slapen, is er wel wat lawaai van de tram. (vooraan)

Ligging, restaurant, bed, personeel, ...

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

zelfs met upgrade naar de luxe relatief kleine kamers, maar perfect in orde

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

De ligging.

Kwaliteit van het restaurant.

De ligging. De stijl van hotel. Het onthaal.