Beoordelingen over Saint Georges Hotel & Spa 3-sterren

32 avenue Jean Jaurès, 71100 Chalon-sur-Saône, Frankrijk

#4 van de 19 hotels in Chalon-sur-Saône

geschikt voor doorreis, wel ongunstige prijs-kwaliteit verouding
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Zgn. bewaakte, afgesloten parking was niet afgesloten. Restaurant met Michelinster was zeer matig. Zeker geen ster. Wel te hoge prijzen voor de geboden kwaliteit. Voor het overige sober, maar saai hotel

Perfect!
    • Deluxe Familiekamer

Op doorreis terug naar huis in dit hotel geweest. Een echte aanrader! Auto kun je tegen beperkte meerkosten €7 parkeren achter het hotel achter een hek. De wielrenfiets konden we in de garage parkeren. De familiekamer was mooi, groot en schoon. Ontbijt was heerlijk. Mensen vriendelijk. Dit hotel heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Stadscentrum is leuk, wel even (20 min) lopen vanuit hotel. We komen zeker terug

We verblijven in dit hotel als afsluiter van onze week in...
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

De kamer was klein zodat er geen makkelijke stoel instond

We verblijven in dit hotel als afsluiter van onze week in Taize. Het was erg warm deze week en we genoten daarom erg van de heerlijk koele airco

Kamer is schoon en ruim.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Ligt bij het station (maar daar hoor je niets van). Omgeving is niet echt bijzonder. Maar op doorreis is dat ook niet echt belangrijk.

Kamer is schoon en ruim. Heerlijk bed. In het restaurant gegeten. Ruime keuze op de wijnkaart. Express-ontbijt ook prima (8,00). Uitgebreid ontbijt kost 15,00.

Goed hotel voor doorreis. Chalon sur Saone is vergane glorie en niet de moeite waard.

Personeel in restaurant viel een beetje tegen. Het was teveel moeite om een tafel van vijf te maken in serre waar we graag wilden zitten terwijl er nauwelijks gasten waren en dus moesten we in binnen gedeelte zitten. Het concept klant is koning is in Frankrijk helaas nog steeds niet doorgedrongen.

Goed ontbijt. Mag wat meer uitgebreid. Eten in restaurant is erg goed met zeer lekkere ris de veau - alleen veel te weinIg groenten. Receptie personeel is uitstekend. Kamers zijn zeer schoon en onlangs volledig gerenoveerd met mooie badkamers.

Prima verblijf op weg naar het zuiden.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Goed hotel voor een overnachting op weg naar het zuiden. Chalon-sur-Saone is niet groot. Dat heeft als voordeel dat het hotel gemakkelijk en snel te bereiken is vanaf de snelweg. Chalon-sur-Saone is groot genoeg om in de avond even rond te lopen en een hapje te eten.

Voor de 2e keer in St.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Voor de 2e keer in St. Georges geweest. Zelfde kamer als vorig jaar. Heerlijk ruim met comfortabel bed, een zitje, balkon, airco en een super badkamer met Wellnes douche met watervalfunctie. Uitgebreid ontbijt met goede producten. Handige privé parkeerplaats.

Prima locatie in centrum van leuke stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

Chalon sur Saône is een leuk plaatsje met een gezellig centrum. Op het eilandje in de Saône, ca. 15 minuten lopen van het hotel, bevinden zich diverse leuke en kwalitatief goede restaurants. Hotel Saint Georges is een prima accommodatie in het hart van de stad. Privé parkeren bij de accommodatie is mogelijk (€7-), wel van tevoren reserveren.

Het restaurant was goed.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

De kamer was te klein om comfortabel te zijn. Locatie was lastig te vinden en ook het parkeren was slecht aangegeven.

Het restaurant was goed. Het ontbijt ook. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

kamer is prima
    • Superior Familiekamer

's avonds wat drinken mocht niet in het restaurant (alleen voor eters) maar moest in de ongezellige wachtruimte bij de receptie. Moeten qua hospitality nog wat leren.

kamer is prima

De kamer was mooi, modern en net.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

na het boeken (zonder annulatie mogelijkheid) te horen gekregen dat het restaurant gesloten was. We zijn doorverwezen naar een nabije bistro, die niet voldeed aan onze eisen. We boekten dit hotel specifiek om ons niet meer te hoeven verplaatsen na onze lange rit.

De kamer was mooi, modern en net. Veel keuze bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima routestop. Brandgevaarlijk
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Kamer op zolder. Zeer nauwe gangetjes die door het hele gebouw kronkelden. Dunne houten wandjes. Vlucht routes waren er niet. Enige trap was open. Brandgevaarlijk!!

Aardig zaken hotel met uitgebreide spa in het centrum van Chalon sur Saône
    • Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

Bediening bij het ontbijt. Dit was rond 9.45 uur. Alles om ons heen werd voor de lunch ingericht en de stofzuiger ging aan etc. Ik krijg daar geen welkomgevoel.

De lokatie was mooi, in het centrum. Prima, rustige kamer.

Prima plek voor een overnachting in de stad, ligt tegenover het treinstation.
    • Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

De sfeer in het restaurant is kil, en de kwaliteit van het diner kan beter.

Prima ontbijt, zeer uitgebreid buffet. De kamer was prima, ruim, net zoals de badkamer.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Goed hotel op doorreis
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Stationsbuurt. Het hotel is meer gericht op zakenlui.

Fijn dat je de auto aan het hotel kan parkeren. Je kan 30 min gratis gebruik maken van de spa maar dat hebben we niet gedaan. Je kan makkelijk naar het centrum wandelen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

We waren op doorreis, in die zin was het een zeer goede ervaring.
    • Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

Ontbijt: Koffiemachine i.p.v. koffie aan tafel is een min. Koffiemachine levert overvolle tassen, zonder problemen niet aan tafel te geraken. Ontbijtbuffet werd niet aangevuld, een groep was voor ons.

Het restaurant s'avonds was uitstekend.

Tegenvaller! Voor bijna 120 euro per nacht verwacht je meer dan dit.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

- Airco was matig, blies alleen lucht die niet gekoeld werd. - Wifi is slecht geconfigureerd, daarom wil telefoon vanwege beveiligingsrisicos niet verbinden (4 telefoons geprobeerd) - TV had alleen een antenne verbinding en dat was alleen storende zenders. Zender aanbod trouwens niet noemenswaardig. - De gang waar onze kamer aan lag, was soms verlaagd. Leuk voor de sfeer, maar niet als je groter dan 1,80 meter bent. Uit de kamer lopen betekende elke keer oppassen dat ik mijn hoofd niet stootte! - Als er iemand op de gang liep, leek die in de kamer te lopen. Schoonmakers kon je van ver aan horen komen. Vooral door de stofzuiger die door de gang gesmeten werd. - Geen hotel voor mensen die willen uitslapen; om 0900 uur wordt er op de deur geklopt of er schoongemaakt kan worden. Bordje "niet storen" wordt genegeerd. Jammer dat veel andere reviews onterecht zo super positief zijn; we hebben mede hierop dit hotel gekozen!

De locatie, dicht op het centrum.

Hotel is ideaal gelegen op terugreis van het Zuiden.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Het ontbijt was heel lekker en goed verzorgd, maar €15 is toch al prijzig!

Op terugreis van Zuid-Frankrijk was dit hotel ideaal gelegen, dicht bij autobaan, gesloten parking en kamer was prima met goed bed, badkamer heel netjes! (wel geen goed uitzicht vanuit kamervenster op 1e verdieping, beter eerst even checken alvorens kamer te aanvaarden, beter hogere verdieping) Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam!

Keurige ruime familie kamers.
    • Deluxe Familiekamer

Aanbod van het ontbijt mag iets ruimer voor het bedrag wat er voor gerekend wordt. De kwaliteit is uitstekend.

Keurige ruime familie kamers. Luxe uitgevoerd. Ruime badkamer met regen douche en bad. Erg goed bevallen.

Niet volgens verwachting!

Parkeergelegenheid en de dubbele betaling hiervoor. Personeel sprak vnl Frans, nauwelijks Engels. Voor de Spa moest van te voren een afspraak worden gemaakt, daardoor maak je er eigenlijk geen gebruik meer van!

Kamers waren o.k. Ontbijt was goed..

Compleet scheve kwaliteitverhouding
    • Deluxe Familiekamer

Toch besloten om een wat luxer hotel te boeken. Hadden we dat maar biet gedaan... Na een heftige regenbui bleek er een flinke plas water in de kamer te staan. Lekkage na een heftige bui kan gebeuren en er was geen gelijkwaardige kamer beschikbaar. Dweil over de plas water en dat was opgelost. Die dweil had beter over de hele vloer gehaald kunnen worden. Erg plakkerig en vies. Een can de wasbakken liep niet door. Nog een tissue in de doos en een bedbank voor de kinderen. Dit alles voor een stevig bedrag. Volgende ochtend melding gemaakt van toch wel onvrede over deze punten. Reactie bij de receptie was er serieus niet. Een lege blik en de factuur van eur 172 voor mijn neus. 3 weken op vakantie geweest op verschillende locaties in Spanje en Frankrijk en dit was echt een aanfluiting qua prijs kwaliteit verhouding.

Blij verrast!

Niets, alles was perfect

Direct bij binnenkomst heb je een luxe ervaring. Modern ingerichte kamers, fijne Nuxe producten bij de heerlijke inloopdouche. Heel goede bedden. 4 sterren waren ook op z'n plaats geweest!

Mooi verzorgd hotel waar men lekker kan eten en drinken.
    • Superior Familiekamer

De kinderen ( 9 jaar en 12 jaar ) sliepen in het zetelbed. Gelukkig was dit maar voor één nacht. ( kwaliteit van de matras was minder goed, de kinderen rolden telkens naar elkaar toe )

Zeer mooie kamer. Verzorgd ontbijt. Uitermate vriendelijk personeel! Dichtgelegen bij het winkelcentrum. Ideaal als tussenstop op doorreis.

Goede kamer
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Bediening in restaurant tijdens diner was: -gehaast -niet vriendelijk -onzorgvuldig: aan mijn aangegeven allergie werd tot 3maal toe, voorbijgegaan!!

Ontvangst receptie was vriendelijk. Kamer was uitstekend, goed bed, airco.

Comfortabel hotel met luxe details
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

Mooie ruime kamer met een heerlijk groot bed en goe werkende airco. Een apart toilet en een hele ruime badkamer met bad en separate zeer ruime douchecabine. De douche had een regendouche met watervalfunctie: een waar genot! Prima ontbijt met veel keuze: goede vleeswaren, diverse soorten kaas en heerlijke confituren. Daarnaast vers fruit, yoghurt e.d. Prima ligging en het centrum is op loopafstand.

Etiquette hotel met alles erop en eraan.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Er wordt geen reservering van de kredietkaart ingehouden, het bedrag wordt direct geïnd. (Aan de andere kant: dit is wel beter dan een gereserveerd bedrag dat enkele maanden blijft hangen.)

Mooi etablissement. Kamer nogal krap, weinig ruimte rond het bed, maar volledig en modieus ingericht. Was ruim voldoende voor 1-nacht verblijf. Waarschijnlijk de 'iets' mindere kamer voor het grote prijsverschil Booking-prijs vs. 'normale' prijs, maar nogmaals: volledig en modieus ingericht. Meer hadden wij niet nodig.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Prima hotel, leuke plaats
    • Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

Minpuntje is de koffie, maar bij het ontbijtbuffet staat een espressoapparaat (voor de liefhebbers)

Wij komen al jaren in dit hotel; prima accommodatie voor op doorreis. Het hotel is centraal gelegen, op 15 minuten lopen van een leuk, levendig centrum. Op het eilandje in de Saône zitten heel leuke eettentjes. Het hotel zelf is netjes, met vriendelijk personeel. De kamers zijn comfortabel. Het ontbijt is uitgebreid en vers.

Een aanrader als tussenstop naar het zuiden
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Voor ons was de kamer wat te warm, zelfs met het raam lichtjes geopend.

Zeer net en aangenaam hotel op wandelafstand van het station met geluidsdichte kamers. Omdat we op weg waren naar het zuiden was voor ons een privéparking van belang bij de keuze van een hotel en die werd 's avonds idd afgesloten. Na een bezoek aan het centrum hebben besloten we om in het restaurant van het hotel zelf te eten en dit was een goede keuze. Prijs / kwaliteit zeer goed en uiterst vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

- Echt tof personeel
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

-Verwarming kamer, is met verschrikkelijk luidruchtig blaassysteem -Verwarming badkamer staat juist aan toilet, echt niet handig

- Echt tof personeel - ligging - hygiëne hotel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goede tussenstop, jammer van de korte duurtijd van de spa !
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

We boekten kamer met toegang tot spa, maar dit is enkel voor een 1/2 uurtje. Dit stond nergens vermeld. Zeer kleine kamer. Onpersoonlijk ontvangst. We boekten een parkeerplaats, ze verwezen ons naar de parking achteraan maar deze was vol. Moesten een plaats zoeken op straat. Pas laat 's avonds was er ruimte. Bij vertrek meldde ik dit aan de balie, en pas toen zei men dat ze nog een tweede parking hadden. Prijs kwaliteit te duur voor de kleine kamer en korte duur van (zonder vermelding) van de spa.

Ontbijt was lekker. Ligging was goed. Wellness mooi. Nuxe producten in badkamer zijn top.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer goed
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Restaurant, welk als zeer goed geboekt staat, was gesloten op zondag, dat viel tegen.

Goede hygiëne, bed en badkamer en parkeergelegenheid.

kleine kamer

kleine kamer

uitstekend zeker een aanrader voor iedereen

kamer en ontbijt

Heerlijk hotel vlakbij station

Net buiten centrum

Goede bedden en fijne airco. Prive parking

Het avondeten was supr

Het avondeten was supr

Duur ontbijt

Ontbijt was te duur

Prima Hotel met goede bediening en kamers.
    • Superior Familiekamer

Alles was naar wens. Het ontbijt moet je wel appart betalen.

Comfort voor een goede prijs.

Goed locatie en we hadden een mooie en ruime kamer.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Bij aankomst aan de receptie hadden we wat meer vriendelijkheid verwacht/

kamer was heel netjes en een uitstekend ontbijt

Keurig net hotel ‘

Jammer , geen buiten terras

Kamers waren zeer schoon en correct

heerlijk uitgebreid ontbijt

heerlijk uitgebreid ontbijt

heerlijk ontbijt, voor elk wat wils !
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

heerlijk ontbijt, voor elk wat wils !! heel verzorgd hotel !! vriendelijk personeel! voor herhaling vatbaar!

Mooie kamer, centraal gelegen, makkelijk parkeren

Mooie kamer, centraal gelegen, makkelijk parkeren

Het ontbijt in verhouding met de prijs

Het ontbijt in verhouding met de prijs

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Uitstekende tussenstop.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Kosten ontbijt, en samenstelling.

Schoon, modern

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Uitstekend hotel

Personeel vriendelijk ,lekker eten ,goed geslapen

zeer goed
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

wij hadden een betere kamer gekregen en het was super

Het restaurant was gesloten.
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Het restaurant was gesloten.

Bedje dat klaargezet was voor baby

Bedje dat klaargezet was voor baby

Best ok
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Restaurant was gesloten toen wij er waren

Onbijt is prima

Tussenstop op weg naar huis
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Had juist geboekt vanwege spa en hammam. Maar die was al om 19.30 dicht en zat volgeboekt - mij wed ook geen compensatie (korting) aangeboden

Perfect hotel voor de doorreis

Prachtige grote kamer

• Deluxe Familiekamer

prima voor overnachting op doorreis

zeer kleine / krappe lift

prima afgesloten parking locatie makkelijk te bereiken rustig op zondag

de kamer en de badkamer

de kamer en de badkamer

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

prima!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

prima rustige kamer met goede voorzieningen waaronder airco; goed restaurant

Top hotel voor tussenstop naar Spanje
    • Deluxe Familiekamer

Airco was top, bloedheet buiten maar heerlijk kunnen slapen. De douche was ook heerlijk. Prachtig sanitair.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ideale tussenstop naar het zuiden

Ideale tussenstop naar het zuiden

Niets totaal niets

Vriendelijkheid en professionele service.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Lekker eten

Lekker eten Restaurant goed

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

nachtje weg

eigenlijk niets

dat het zo mooi in het centrum was voor een nachtje handig

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Een absulate aanrader op weg naar zuid franrijk

Grootte van kamer

Modern en schoon met een voortreffelijk restaurant

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Super lekker restaurant, vriendelijk personeel, parking ter...
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

kamer was wel naar de kleine kant...

Super lekker restaurant, vriendelijk personeel, parking ter plekke....

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Goed ontbijt, goede service, net hotel

Goed ontbijt, goede service, net hotel

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zie negatief punt
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Douchen in het bad voor oudere mensen. Gevaarlijke situatie als je wat slecht ter been bent.

Ligging, parkeren, ontbijt, goede bedden

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Goed verblijf in goed hotel.

Ontbijt.

-Vernieuwde grote kamers. - Grote badmkamer

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Het geheel, bovendien geweldige maaltijd met uitstekende...
    • Traditionele Kamer met Toegang tot de Spa

Het geheel, bovendien geweldige maaltijd met uitstekende wijnen in het restaurant

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Fijne maar te dure tussenstop.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.

Ruime kamer met een comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Heerlijk ontbijt en prima kamers

Heerlijk ontbijt en prima kamers

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Vriendelijke receptioniste, leuke, moderne kamer van alle...

Vriendelijke receptioniste, leuke, moderne kamer van alle comfort voorzien. Gemakkelijk is dat je 's avonds ter plaatse kan eten. Het restaurant is erg lekker. Ontbijt 's morgens is ook in orde. Lekkere koffie.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

- bereikbaarheid + ligging tov centrum

- parking slechts 's nachts afgesloten - ondanks promotie-prijs toch erg duur

- bereikbaarheid + ligging tov centrum - mooie, nette kamer + goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Moderne, grote kamers met alle comfort.

De locatie ligt wat uit het centrum.

Moderne, grote kamers met alle comfort. Gratis water en sap in de minibar. Goed ontbijt voor redelijke prijs. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Mooie kamer, badkamer ok!

Mooie kamer maar zicht op blinde muur! Tweepersoonsbed mocht zeker wat breder zijn! Ontbijt lekker maar aanbod versus prijs... Ontbijt te duur! Prijs voor de parking ook duur!

Mooie kamer, badkamer ok! WiFi op de kamer ok! Private parking is een pluspunt!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Naast het hotel ligt een of andere kebabzaak die wel nog...

Het restaurant van het hotel gaat al om 22:00 uur dicht, dus als je wat laat arriveert, kun je er niks meer eten en daarnaast heeft het hotel geen bar.

Naast het hotel ligt een of andere kebabzaak die wel nog laat open is.

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Een mooi hotel.

Wil je de stad bezoeken, dan moet je wel een eindje lopen.

Een mooi hotel. De bedden zijn prima. Grote badkamer met aparte wc. Het restaurant is goed, maar wel zijn de wijnen aan de prijzige kant. Een privé-parkeergelegenheid is aanwezig, deze moet je wel van te voren reserveren.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Ligging hotel, prima om de bourgogne te ontdekken, prima...

Prijs van de drankjes en van het ontbijt. Bij het diner (3 gangen) nauwelijks groenten te bekennen, beetje saaie bordjes.

Ligging hotel, prima om de bourgogne te ontdekken, prima wijnen bij het diner

Er zijn ook 47 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.