Beoordelingen over Radisson Blu Hotel Nice 4-sterren

#113 van de 169 hotels in Nice

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

ontbijt = ok
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

onthaal was ronduit slecht hotel is bijzonder slecht gelegen, héél ver van het centrum, er is overigens niets te doen. in restaurant zitten de klanten met een dikke jas wegens airco fietsverhuur is zuivere oplichting door hotel geen taxi's beschikbaar

ontbijt = ok kamers = ok onthaal = zwak

We hebben elders er zelf wat van gemaakt,het hotel moet je niet anders zien dan een slaapplaats.
    • Premium Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

Bediening zwembad was waardeloos evenals het opruimen. Zee was warmer dan zwembad. Prijzen voor drankjes 2 x zo duur als elders bij een vergelijkbaar hotel.

Dagelijks hetzelfde( te duur) ontbijt met enorm veel duiven om je heen en zelfs op de tafels. Je wordt wordt dan op je vakantie verzocht of je zelf de ontbijttafels leeg wilt halen zodat duiven minder kans hebben om eten van de tafels te pikken. Zelf blijft personeel binnen lekker te kletsen en moet je ze erop wijzen dat op sommige tafels zo'n 10 duiven zitten. Birds van Hitchcock is er niets bij (:) De volgende dagen lekker elders ontbeten zonder klachten en tegen betaalbare prijs.

Eerste en meteen allerlaatste keer Radisson Blu
    • Superior Kamer

De dag na ons huwelijk namen we het vliegtuig naar Nice om een weekje na te genieten van deze gebeurtenis en van te bekomen van de lange voorbereidingen op deze dag. Bij onze aankomst in het hotel (en na een halfuur wachten om te kunnen inchecken, aangezien er maar 1 receptioniste was) verwees de vriendelijke vrouw ons meteen naar onze huwelijksreis en vroeg ze of we graag een upgrade wilden naar een kamer met zicht op zee. Uiteraard zeiden we daar geen neen tegen, maar nadat we hadden toegezegd en ze ondertussen de kamer aan het wijzigen was in haar computer, zei ze dat dat wel op 50 euro per nacht (x6) extra kwam. Aangezien het onze huwelijksreis was, lieten we dit niet aan ons hart komen en namen we dat er met de glimlach bij. Uiteindelijk bleek dat we een kamer hadden gekregen op de eerste verdieping op de Promenade des Anglais. Door het lawaai hadden we het gevoel dat we OP de straat sliepen en hierdoor hebben we dus eigenlijk geen gebruik gemaakt van het terras. Dit was dus de eerste 300 euro dat Radisson Blu uit onze zakken haalde waar we eigenlijk weinig of niets voor terug kregen. Onze week hebben we ingevuld door vooral te relaxen aan het zwembad met af en toe een uitstapje naar Nice. ‘S Middags aten we steeds in het restaurant aan het zwembad en ondanks de beperkte keuze, was dit wel steeds lekker. Uiteraard horen er bij zo’n weekje vakantie ook de nodige cocktails bij, maar ook al bestelde je dezelfde cocktail als diegene ervoor, je wist nooit wat je kon verwachten. Als je bijvoorbeeld een ‘Russian Summer’ besteld, heeft die de ene keer een roze kleur, dan weer rood en dan weer gewoon helemaal wit. Nu moet ik toegeven dat ze wel steeds lekker waren, maar voor een cocktail van 17 euro verwacht je wel wat meer oog voor detail. Wat vooral pure oplichterij was, is dat we de ene keer onze cocktail kregen in een groot glas van bijna een halve liter en de andere keer (meestal) een champagneglas. Het enige dat uiteraard wel hetzelfde bleef, was de prijs.

Een nachtmerrie
    • Superior Kamer

Onvriendelijk, arrogant en geen service. Pas na 3 nachten van doffe ellende door een op drift geslagen servicelift die elkenachtrust onmogelijk maakte en ontelbare meldingen, is er met veel tegenzin iemand komen kijken. Een alternatieve kamer werd nooit voorgesteld.

Modern interieur en goede airco

De ligging is iets buiten het centrum, maar de alle bussen...
    • Premium Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

Er staat dat het hotel een privestrand heeft. Wat er niet bij staat is dat een strandbed voor 1 dag €18 kost en dat hotelgasten zelfs geen korting krijgen op die prijs. De kamer werd pas na aandringen, zonder enig excuus, om 17.30 uur schoongemaakt. Als ik de reviews lees is dat geen uitzondering, dat kan echt niet als je 350€ per nacht voor een kamer betaalt. In luxe hotels staan er altijd flesjes water, in dit hotel dien je 5€ af te rekenen voor een klein flesje Evian.

De ligging is iets buiten het centrum, maar de alle bussen stoppen voor de deur van het hotel. Het zwembad op het dak is groot en geweldig!

Prachtig en duur. Voor de nieuwe rijken.
    • Superior Kamer

Schreeuwende kinderen in zwembad met mooi liggende ouders, een citruspers die niet ( nooit?) werkt en een gast die stiekem 5 croissants in haar tas stopt gaven niet het idee om 400 euro voor een nacht te rechtvaardigen. Rijkdom ervaar je hier als de nieuwe armoede. Doel les in relativering was echter wel zeer geslaagd.

Mooie locatie. Prachtige kamer met uitzicht op zee. Prima service personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Mooi hotel, aangenaam logeren wegens zwembad en dakterras
    • Standaard Kamer

Kamers worden pas na 4 u. gedaan, soms de moment dat men zich wil klaarmaken na een dagje zwembad. In de directe omgeving niet veel te beleven, wel bussen vlakbij hotel om naar centrum te gaan.

Onmiddellijk kamer bij aankomst om 8u30 (ipv om 15u) Heerlijk ontbijt, alles lekker en van goeie kwaliteit, ook vers fruitsap en verse fruitsalade, voldoende plaats op terras buiten. Ruime, mooie kamer, goede bedden en geen lawaai. Leuk zwembad op het dak met aangenaam terras, mooi uitzicht en lekkere cocktails...

Uitstekend ontbijt, nette kamer, zwembad en fitness/Spa...
    • Standaard Kamer

Prijs kwaliteit verhouding. 180 eur excl ontbijt (a24 eur pp) en dan ook nog een 35 eur pd parkeerkosten. Dit zou incl horen te zijn! 180 eur voor alleen de kamer is way overprised voor dit hotel.

Uitstekend ontbijt, nette kamer, zwembad en fitness/Spa aanwezig.

heerlijk
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

restaurant op het dak beperkt in menu keuze, niet zo geschikt voor kinderen

ontbijt heel goed. Wel eindje naar het centrum, maar met de fiets ideaal. heerlijk zwembad op het dak

Mooi hotel, niet in centrum (bus stopt voor de deur).
    • Standaard Kamer

Airco functioneerde niet en om 18.00 uur kwamen ze de kamer doen terwijl er de hele dag niemand aanwezig was. Prijs/kwaliteit buiten verhouding. Had meer verwacht.

Mooie en lichte kamer

• Beoordeeld op: 29 september 2018

De kamer, het uitzicht
    • Premium Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

De duiven aan de ontbijttafel

De kamer, het uitzicht

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Fantastisch !
    • Superior Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

Een zeer aangenaam verblijf gehad, totaal geen opmerkingen. Service perfect !!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Gezellig, genoten van Nice.
    • Premium Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

Boulevard voor hotel was wel druk.

De kamer was in orde, mooi zicht en rooftop zwembad en restaurant waren top.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Nothing

Nothing

redelijk, te duur voor wart het is
    • Premium Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

prijs/kwaliteit verhouding. te duur voor wat het is.

zeezicht kamers hebben een mooi uitzicht

Dingen vergeten

Dingen vergeten

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Kamer

Net hotel, uitgebreid ontbijt, mooi uitzicht, vriendelijk personeel! Men heeft niet meer nodig?!

viel tegen, prijs kwaliteit totaal niet in verhouiding
    • Premium Kamer met Terras en Uitzicht op Zee

prijs kwaliteit, huishoudelijke dienst slecht, ontbijt matig, zeker niet de prijs waard.

lokatie

Prive strand (zgn) niet inbegrepen moet extra voor betaald...
    • Standaard Kamer

Prive strand (zgn) niet inbegrepen moet extra voor betaald worden!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Dakterras.
    • Standaard Kamer

Kamer veel te warm. Airco deed het niet voldoende. Raam kon amper open.

Dakterras. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Menu keuze restaurant

Menu keuze restaurant

Voor herhaling vatbaar met kamer vooraan

geen terras

Heerlijk ontbijt

We komen terug

Wat ver van centrum

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.