Beoordelingen over P'tit Dej-Hotel Mulhouse Est 2-sterren

1 Petit Chemin De Sausheim, 68170 Rixheim, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in Rixheim

Simpel, goed hotel voor onze reis

De warmte bleef erg in de kamers hangen, geen airco of zoiets. Voor de ramen zaten geen horren, waardoor er muggen binnen kwamen.

Prijs kwaliteit is goed.

Rustige kamer.

Bij eerste kamer licht in douche kapot en afvoer douche liep niet door. Kregen andere kamer. De kamer is erg klein, klein bed, weinig licht.

Rustige kamer. Geschikt voor doorreis.

superieur budget hotel!

Ons viel niets tegen, maar bij een vol hotel zou er wat parkeerruimte te kort kunnen zijn.superieur budget hotel

Prima kamer, maar vooral het ontbijt! Wat een keuze! Zelden gezien. Plek om te onthouden.

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding mogelijkheid iets te...

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding mogelijkheid iets te eten in restaurant wat wij niet hebben gedaan omdat het vlak bij Mulhouse ligt. Goed ontbijt waar eigenlijk alleen wat vers fruit ontbreekt.

Zeer goedkoop
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco op de kamer. En het was zeer warm buiten. Hebben met de venster open moeten slapen. Hotel ligt naast een spoorweg. Maar voor de prijs die we betaalden klagen we niet.

Zeer goedkoop

Prima voor een overnachting op weg naar het Zuiden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer rook muf, niet fris. Het was wel schoon.

Goede tussenstop op weg naar Italië Dichtbij Mulhouse, makkelijk bereikbaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt was prima en voldoende parkeerruimte.

Prima overnachtingsadres
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbreken nachtkastjes/plankjes waren te klein. Verschillende lampen kapot. Maar hebben dat zelf ook niet doorgegeven aan receptie.

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Prijs-kwaliteit was in overeenstemming.

Wachttijd bij de bar,het duurde nogal lang voordat de bestellingen doorkwamen.Een vast persoon aan de bar zou dit oplossen.

Volop keuze bij het ontbijt!

Net hotel op een industrieterrein/naast een woonwijk.

Geen waterkoker met koffie, thee en suiker op de kamer. Geen minibar. De receptie sluit om 10 uur zodat je 's avonds niet wat langer kan blijven zitten in het restaurant van het hotel. Alle lichten in het restaurant en de lobby gaan uit zodat je alleen m.b.v. een code via de zij-ingang naar binnen kunt. Ietwat rumoerig door de spoorbaan die er tegenover ligt en waarover diverse goederentreinen en passagierstreinen rijden.

Goed bereikbaar en net hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten in het restaurant en een goed ontbijt. Nette kamer. Goede parkeerruimte. Redelijk uitzicht. Goede uitvalswegen.

Ik zou er gerust nog een keer overnachten.

Deur van douche/toilet afstellen, toiletbril zit los en zou een keer vernieuwd mogen worden. Houder van douchekop is er niet en dient vervangen te worden.

Ontbijt was goed en ruim voldoende

• Beoordeeld op: 7 april 2018

prima voor één nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zijn er eerder geweest. Weten wat we kunnen verwachten. Eén ding: geen speciaal bier van de tap!

Ontbijt is sober maar zeker voldoende. Kamers zijn ook sober maar prima gezien de prijs

Zoals verwacht. Alleen bed viel tegen

Bed te smal tweepersoons, kuil. Tegenwoordig hebben mensen veel meer dan een horloge naast hun bed liggen. Wij hebben 's avonds bij u gegeten. Heerlijke toetjes, maar rest van de kaart wat beperkt. We konden echter niet bij u ontbijten. Dus hebben wij het beste gemist?

Prijs / Kwaliteit

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij waren op door reis en gebruikten het hotel om te slapen en eten. Daar leende het zich uitstekend voor.

Prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Echt de moeite waard voor een overnachting tijdens een doorreis naar Italie

Wij hebben maar 1 overnachting genomen doordat we op doorreis warennaar Italie En kan alleen maar bevestigen dat alles perfect was voor een overnachting zowel kamer, ontbijt , diner en ook de vriendelijkheid van het personeel .

Correct etappehotel op een goede plaats rond Mulhouse op doorreis naar Zwitserland.

Er is niets bepaald dat in de gegeven omstandigheden ons tegenviel.

Het hotel is vrij gemakkelijk te vinden op korte afstand van de autoweg. Het is daarom een goed etappehotel. Kamer is correct, ontbijt voldoende en verse producten. Wij aten niet in het restaurant omdat we nog eens graag de stad Mulhouse bezochten. Daar is een fijn typisch Elzasser restaurant Vinstube Henriette in de rue Henriette. Het historisch en commercieel centrum van Mulhouse is aangenaam om er even rond te kuieren.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Goed voor doorreis aan de achterkant slapen dan!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naast een spoorlijn waar je vaak wakker van word Tenzij je de aan achterkant slaapt Wifi bereik niet aanwezig behalve in de lounge staat op de site dathet overal is bij navraag vertelde men dat er soms geen wifi is op sommige plekken

Dichtbij snelweg en goed bed

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed hotel op doorreis ,vrij dicht aan autobaan . Kamers achteraan zijn rustig met goede boxspring

Keuze kaart en kwaliteit restaurant

Kleine maar vrij confortabele kamer met badkamer .Kwaliteit van bed was supergoed. Restaurant is matig , ontbijt is ok .

Het ontbijt, lage prijs en goede ligging op doorreis naar...

Het lawaai 's nachts van de treinen, de receptie en nachtingang. Ook konden we alles van de buren horen (kamer bevatte een dubbele deur naar die andere kamer). Bed erg klein, pissebedden in de niet te ventileren badkamer en de wc-bril zat los.

Het ontbijt, lage prijs en goede ligging op doorreis naar Italië.

was een goed hotel voor als je op doorreis bent

misschien de menu kaart

kamer was klein,badkamer was in orde,lavior was aan vervanging toe ,je hoorde wel lawaai van de andere kamers,personeel was vriendelijk

Zeer goed voor een doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie bij het ontbijt was niet te drinken.

Personeel zeer vriendelijk, accomodatie zeer net. Mijn hond was ook welkom. Ligging bij drukke straat. Zeer goed voor een doorreis.

Goedkoop voor 1 nacht doorreis en weer gaan....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we even wilden gaan wandelen was er echt niets te beleven dichtbij. Hoe meer ik er op ging letten hoe meer stof en spinnenwebben ik zag. Zelfs op randen in de badkamer lag veel stof. Buiten was het fris dus wilden we binnen wat gaan drinken maar binnen alleen eettafels en geen lounge gedeelte. Wel een piepkleine bar maar deze nodigde niet uit om aan te gaan zitten. Toen zijn we maar naar Mulhouse gereden. Mooi stadje.

De prijs

Teleurstellend

Kamer was super donker, benauwd, heel klein bed. Als je het raam open deed dan kwam al het rook van mensen die beneden willen roken naar binnen.

Dichtbij de snelweg op de weg terug vanuit Italië. Ook restaurants in de buurt. Ontbijt was goed genoeg

Prima hotel voor een overnachting op de doorreis.

De kamers hebben geen airco, met open raam is het prima vertoeven, wel is de weg aan de voorzijde dan goed hoorbaar. De kamers zijn redelijk gehorig.

Prima doorreishotel. Het hotel ligt kort langs de snelweg, je kunt er makkelijk parkeren op eigen terrein. Je stapt terug in de tijd, maar alles is netjes en goed verzorgd. De kamers zijn voldoende ingericht.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel

Hotel op doorreis. Kinderbedje gereserveerd via Booking maar was niet aanwezig. Gelukkig hadden we ons eigen bedje bij. Kamer en badkamer waren erg klein. In de buurt was niks te beleven.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel

Overnachtingshotel zonder airco maar niet ver van de snelweg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet aan te raden bij warm weer omdat er geen airco is. Er zit geen hor in de ramen waardoor we veel last hadden van muggen. 10 EUR tax voor de hond terwijl er geen enkele faciliteit voor dieren is.

Kort bij de snelweg onderweg naar Zwitserland en Italië. Goed ontbijt met lekkere koffie.

Prima hotel met goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel voor op doorreis en ook dichtbij de snelweg. Je kan er lekker eten en ontbijt is goed verzorgd. Parkeergelegenheid is aanwezig bij het hotel.

doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het avondeten in het hotel zelf, de privéparking, de kamers zijn gewoon maar nuttig, de badkamer heel goed, goede douche. niet te ver van de autostrade.

Goed doorreishotel

Geen airco op de kamer.

Goed hotel om even te overnachten tijdens doorreis. Verbindingskamer met de kids mogelijk. Leuk dat je er 's avonds iets kon eten.

Niet wat beloofd werd!

Kamer rook niet fris. Wifi werkte NIET en er werd ook geen actie ondernomen door het hotel om dit op te lossen. Onbeleefde reactie op de melding daaromtrent. Geen airco, toch wel een must.

Nette kamer, badkamer ok maar slechts 1 handdoek per persoon.

Mager ontbijt.

Mager ontbijt. Weinig verse producten. Taart en cake bij ontbijt stonden de vorige dag ook in de inkomsthall als welkomsthapje. Waarschijnlijk ook al de dag(en) ervoor.

De vriendelijkheid van het personeel, kunnen avondeten in...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vriendelijkheid van het personeel, kunnen avondeten in het hotel en het ontbijt was eenvoudig maar goed. De parkeerplaats bij het hotel is ook heel goed, en dicht bij de autostrade.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Vermoeiend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een kamer aan de voorkant is een crime. Treinen en het verkeer op straat houden je uit je slaap. Kiezen tussen raam dicht in een warme kamer of open raam en slecht slapen.

Prima hotel!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Redelijk ontbijt.

Smal 2-persoonsbed

Redelijk ontbijt. Voor deze prijs kun je niet echt veel meer verwachten. Klein terras om na een langere rit nog even wat te drinken.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ligging vlakbij snelweg.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig. Vlakbij spoorlijn. En echt Frans: wel leuk opgeknapt en ingericht.. maar half afgemaakt. Maar schoon en goedkoop.

Ligging vlakbij snelweg. Op doorreis naar Italië

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Goede tussenstop op weg naar het zuiden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goed overnachtingshotel als tussenstop naar het zuiden. Fijn dat we bij aankomst een stukje taart en croissantjes aangeboden kregen. Ook ons hondje was welkom (€5 per nacht) zelfs in het restaurant.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Doortocht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WIFI ZEER SLECHT BUITEN OP HET TERRAS EN IN DE KAMERS VIEL STEEDS WEG EN RADIO GING HELEMAAL NIET. 1 JUNI 2017 VEEL TE WEINIG PERSONEEL VOOR BEDIENING VAN HET RESTAURANT IK HAD BEWONDERING VOOR DE VROUW DIE ALLES MOEST VERZORGEN. EN HEEL IRITANT VANUIT DE KEUKEN HET GEKLOP OP DE DEUR ALS ZE WEER IETS MOEST BEDIENEN EN ER EIGENLIJK GEEN TIJD VOOR HAD.

Parkeren prima, kamers zijn goed schoon en prima voor de overnachting

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima hotel op doorreis.

Eigenlijk viel er niets tegen, maar als Hollanders graag wat meer kaas :-) bij het ontbijt.

De kamer op de begane grond ivm onze hond. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant had voldoende keuze, voor iedereen wat wils.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

proper eenvoudig etappehotel

hadden gelijkvloerse kamer die ook dienst kon doen als familiekamer (met tussendeur). verblijvers op naast gelegen kamer waren redelijk luidruchtig (TV, stemmengeluid). was enige 'tegenvaller'

eenvoudig en proper hotel - dicht bij autoroute gelegen - op weg naar het zuiden. huisdiervriendelijk. restaurant eenvoudig, niet duur, gewoon lekker. prijs/kwaliteit OK hotel voldeed aan de verwachtingen gesteld aan een etappehotel: aankomen, verfrissen, drankje, eten , slapen en verder rijden richting Zuiden.

Tijdens het boeken bestaat er de keuze voor een comfortkamer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het boeken bestaat er de keuze voor een comfortkamer tegen een geringe meerprijs. Trap hier niet in. Je krijgt precies dezelfde kamer. Ook ligt de accommodatie vlak bij een spoorlijn. Een kamer aan die kant laat je hier flink van meegenieten.

Prima overnachtings hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Makkelijk te bereiken. Parkeren prima. prima prijs kwaliteitsverhouding. vriendelijk personeel. goed ontbijt en gunstige ligging t.o.v. snelweg. goed overnachtingshotel.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima overnachting met lekker avondeten voor een nette prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas een goed bereden goederenspoorlijn tegenover het hotel. Bij warme dagen dus een kamer aan de achterkant vragen zodat het raam open kan blijven.

Prima hotel, keurig verzorgd. Beetje kleine kamers en smallere bedden maar alles paste netjes en was van uitstekende kwaliteit.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Dit was allesbehalve aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer het meest, met een vuile badkamer met beschadigd toilet en beschadigde wasbak en een ongezellig restaurant waar de temperatuur ondermaats was om niet te spreken van '' koud ''.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Perfect doorreishotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden vrij hard Langs de voorkant nogal wat lawaai van verkeer en treinen die vlak voor de deur voorbij komen.

Goed doorreishotel voor deze prijs Ontbijt in orde. Kamer in orde en proper Parking bij het hotel

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Goed doorgangshotel op weg naar vakantie

De kaart van het restaurant mag wel eens aangepakt worden! Slaande deuren in het midden van de nacht.

Ontbijt ok. De kamers waren goed voor verblijf van 1 nacht.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

1 nachtje in crema
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was goed. Waar kwam alleen die rooklucht vandaan in de rookvrije kamers. Hahaha, de gasten in aangrenzende kamers rookten allemaal bij het raam en die rook kregen wij in onze kamer. Maar die klacht werd meteen opgelost.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Prima voor doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Redelijk veel lawaai , niet zo ver van een spoorweg. Je kan niet met open raam slapen

Prima voor doorreis. Niet zoo ver van de snelweg. Ontbijt was oké

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima doorreishotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De buurt eromheen is niet helemaal jofel. Verder niets.

Prijs kwaliteit verhouding is subliem, personeel is erg aardig en behulpzaam. Kamers zijn prima. Basic maar meer ook niet nodig als je op doorreis bent. Op korte afstand van mulhouse met leuke restaurantjes. Ontbijt ook prima op orde.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Schone kamers.

Voor een langer verblijf niet aan te raden vanwege ligging en erg ongezellige, kale en kleine kamers

Schone kamers. Prima hotel om daarna door te reizen.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai op de locatie, slaande deuren, midden in de nacht veroorzaakt deels door de constructie van de sloten. Het lawaai van zeer frequent langsrijdende treinen. Raam stond open vanwege de warmte, er is geen airco.

Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 1 september 2016

schoon, vriendelijk en voordelig overnachten op doorreis naar italie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omgeving, dorpje, iets minder interessant maar prima las doorreishotel.

Zeer vriendelijk personeel, eerlijke keuken. Goed bed. Fantastische prijs kwaliteit en super als hotel op doorreis.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima overnachtingshotel onderweg naar Italië

Geen airco in de kamer, dus als het buiten 30 graden is, is het er warm.

Kamers schoon en netjes. Fijne douche. Vriendelijk personeel. Restaurant heeft een eenvoudige kaart, maar het eten was goed.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

In orde als je op doorreis bent; niet gezellig.
    • Comfort Driepersoonskamer

Het gebouw is niet up to date; er ligt een mooie tuin die ze niet gebruiken en niet onderhouden (jammer). Veel zaken waren kapot (toiletknop, wc bril, deksel pedaal emmer etc.) Jammer dat ze het niet beter onderhouden.

De ligging is prima voor een doorreis. Slaapkamer is schoon en ontbijt is best goed voor Franse begrippen.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Ons verblijf was aangenaam.

de kamer waarin wij verbleven was bestemd voor een invalide i.v.m. het toilet en de begane grond situatie en dus klein.Ook was er te weinig verlichting in de kamer.

ontbijt voldoet aan de norm

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Een aanrader om hier onderweg naar je vakantieadres te overnachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift. Maar men was zeer behulpzaam de koffers naar boven te dragen.

De uitstraling, de rustige omgeving, de ligging (vlakbij Mulhouse, een aanrader om daar even naartoe te gaan), prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

karig maar (net) voldoende.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen airco en direct onder het slaapkamerraam lag het vol met afval. Koffie ( uit automaat) en broodjes waren niet vers.

rustige omgeving en voldoende parkeermogelijkheden.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Op doorreis

De Wifi deed het niet.

We waren op doorreis en daar is dit hotel uitermate geschikt voor. Ontbijt was ook in orde. 's avonds even naar Mulhouse geweest, mooie stad.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Niet zo goed hotel.

Overal hangt een soort schimmel lucht. Bedden zijn erg klein. Hotel is gehorig (pret bij de buren was zeer goed te horen op andere verdieping). Personeel bleef consequent Frans tegen ons praten terwijl we waarschijnlijk erg verloren keken.

Zoete snacks bij ontbijt waren zeer lekker.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

De ligging is ideaal als tussenstop van of naar het zuiden ...

Veel keuze bij ontbijt, mr niet erg vers. Je merkt dat het een doortocht-hotel is

De ligging is ideaal als tussenstop van of naar het zuiden (Italië) De kamers zijn rustig, geen geluidshinder.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

De ligging van het hotel ,dicht bij de autostrade waardoor...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is basic ,de kamers ,het ontbijt ..... Gans het hotel bied een wat sombere uitstraling door het donkere interieur .Wel proper . De kaart van het restaurant stelt niets voor en is heel beperkt ,wij gingen ergens anders eten.

De ligging van het hotel ,dicht bij de autostrade waardoor het ideaal is voor één overnachting op doorrit van of naar Italie .

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Eenvoudig doorreishotel

Men spreekt alleen Frans en Duits. De Genius-aanbieding van Booking.com bleek gewoon de reguliere prijs.

De kamer (geen airco) zijn eenvoudig maar schoon. Geluidsoverlast door hard dichtvallende deuren. Restaurant beperkte keuken maar prima. Ontbijt goed. Voor die prijs een prima doorreishotel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking in het trappenhuis is erg vies en dat is jammer want verder was het prima!

Ontbijt was prima, kamer was ok

Het ontbijt .

Het ontbijt . Moet apart betaald, maar het geld niet waard

Prijs kwaliteit is zeker ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een opwaardering van sommige zaken zou mogen waardoor het soms de indruk geeft van niet 100% hygiënisch te zijn

Goed als overnachtingshotel.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Dubbel bed is smal (1m40)

Goed als overnachtingshotel. Prijs kwaliteit is ok

viel tegen, niet voor herhaling vatbaar

verouderde accommodatie

in de buurt van de autoroute

Meer dan uitstekend!

2 jaar geleden waren we hier ook een nacht en dat beviel goed. Dus nu op weg naar Italië weer hetzelfde hotel geboekt. Alles was supergoed!!

Rumoerig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoon bed, eenvoudig maar praktisch.

Weer een prima verblijf

Het ontbijt was uitstekend.

Prima doorgangshotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten van het restaurant

Prima kamer, erg schoon. Aardige ontvangst en prima ontbijt.

Prima adres voor op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima adres voor op doorreis...

goed voor 1 overnachting

restaurant was toch open , maar alles was bezet

goed ontbijt , maar zeer druk

goede kwaliteit voor kort verblijf op doorreis.

niets bijzonder

comfortabele kamers, lekker eten s'avonds,goed ontbijt.

Prima voor overnachting onderweg

Het verblijf voldeed aan de verwachtingen

Alles was prima voor een overnachting onderweg.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Ontbijt enorm uitgebreid!
    • Comfort Driepersoonskamer

Algemene toilet beneden was erg verouderd en vies.

Ontbijt enorm uitgebreid! Personeel enorm vriendelijk.

Dat je buiten kon eten.

Geen airco