Beoordelingen over Résidence De La Plage 3-sterren

36 Promenade Clemenceau, 85100 Les Sables-dʼOlonne, Frankrijk

#2 van de 46 hotels in Les Sables-dʼOlonne

Super! Absoluut een aanrader!
    • Appartement met Uitzicht op het Zwembad

Niks negatiefs

Direct aan het strand (letterlijk 15 meter vanaf de voordeur). Heel vriendelijk personeel wat redelijk goed Engels spreekt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zo had ik online tickets gekocht voor Disneyland, maar die moesten geprint worden bleek achteraf. Geen probleem, het personeel wilde met plezier de tickets voor me printen. Kleine moeite maar een enorme hulp. Top service! Het appartement was erg mooi, ruim, schoon en uitzicht op het strand en de zee. Het dorpje is leuk en gezellig. Genoeg eet mogelijkheden op de boulevard en nog meer in de haven. Leuke attracties in de buurt (aquarium, dierentuin, parc des dunes, enz). Ik als surf liefhebber was ook helemaal tevreden met het strand. Er is een deel waar niet gezwommen mag worden (hier breken de golven mooier) en een ander deel waar je juist niet mag surfen. Dus voor iedereen een eigen plek zonder dat het gevaarlijk of vervelend wordt. Dit was ons 2e bezoek in deze accommodatie en er zal zeer waarschijnlijk nog een 3e keer volgen (en een 4e...?)

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima appartement voor een korter of langer verblijf aan de Franse Atlantische kust.
    • Grote Studio - Straatkant

geen commentaar

Fijn compact appartement vlakbij het strand. Schoon, alles functioneerde prima. Uitstekend bed.