Beoordelingen over Residence Des Thermes

6. Rue De Pavigny, 39000 Lons-le-Saunier, Frankrijk

#8 van de 8 hotels in Lons-le-Saunier

Het ligt heel dichtbij het gezellige centrum van de stad en...
    • Studio

De kamer was veel kleiner dan we hadden verwacht. Lag ook aan onszelf, omdat de oppervlakte wel vermeld stond op onze bevestiging. De badkamer was niet schoon, d.w.z. veel aanslag op de tegels en in de hokken bij de voegen. De gordijnen waren kapot en smerig.

Het ligt heel dichtbij het gezellige centrum van de stad en toch in een rustige straat. Het mooie park er achter is overdag een waardevolle plek om een wandeling te maken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Voor een doorreis of kort verblijf een prima prijs/kwaliteitsverhouding
    • Appartement

De gratis Wifi werkte alleen de eerste paar uren, daarna niet meer en bovendien alleen voor 1 toestel. Wifi tarieven en activatie onduidelijk.

Lokatie dichtbij centrum en dichtbij uitstapjes zoals Baume les Messieurs en Chateaux Chalon.

• Beoordeeld op: 13 september 2016

doordringende schimmelgeur in het hele gebouw
    • Studio

doordringende schimmelgeur in het hele gebouw

• Beoordeeld op: 7 februari 2015

geen receptie in echte betekenis.

geen receptie in echte betekenis. wel de zogenaamd receptie die tussen 9.00 en 12.00 uur open is. Ik kwam 19.00 aan, ik zie geen ingang, geen licht bij het gebouwd. ik moest 10 minuten zoeken naar de ingang. Het bleek in het donker dat de ingang wel dergelijk open was zodat ik een grote donkere gang kon binnen lopen. Ik zag heel toevallig op de aanrecht van de receptie waarvan de luiken dicht waren, een briefje met mijn naam erop en het nummer van de kamer waar ik kon logeren. Na binnenkomst van de kamer merkt ik op dat de internet niet aanwezig was en het was ook niet gratis en moet men aanvragen bij de receptie. Voor mij betekende dus tot de dag daarna afwachten alvorens ik een internet toegang kon krijgen. Aangezien ik voor zaken in Lons was kon ik ook niet op tijd naar mijn zaak gaan omdat ik moest wachten tot 9.00 uur voordat iemand de receptie kwam openen. Al met al een bijzondere ervaring die ik eerder nooit had mee gemaakt met een hotel. Overigens het hotel heeft helemaal niets te maken met de termen waarvan de naam suggereert.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

vriendelijkheid van beheerster.

grauwheid van muren gebouw en balkons en flats in omgeving.

vriendelijkheid van beheerster. dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

locatie

studio op zich wel ok als je deze als overnachtingsplaats gebruikt, residentie zelf wel aan opknapbeurt toe.

locatie