Beoordelingen over Résidence Du Parc Val d'Europe 3-sterren

6,1

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

- Prijs kwalitatief was super
    • Studio (2 Volwassenen)

- Wij verbleven 3 dagen en geen een dag werd onze kamer schoongemaakt. We kregen ook geen nieuwe handdoeken. - Beneden staat een vending machine maar bij de balie konden ze geen klein geld wisselen. - Ontbijt was erg basic: croissants of toast met maar 4 soorten beleg. Melk/yoghurt met muesli/cornflakes. Voor €10 aan de dure kant.

- Prijs kwalitatief was super - Locatie naast bushalte die direct naar Disney rijdt

• Studio (4 Volwassenen)

Er was geen wc bril,en er waren geen pannen alleen een koekenpan,voor 4 personen maar 1 vork 2 messen 1 koffie lepeltje,de afzuiging was kapot van de keuken. Niet voor herhaling vatbaar

Dat de balkondeuren open konden
    • Studio (4 Volwassenen)

Dat de douche in het bad zat en dat de mensen op de bakons roken en dat we bij de receptie geen kitje konden kopen om af te wassen en als antwoord kregen we dat we de volgende dag afwasmiddel in een winkeltje dichtbij konden kopen

Dat de balkondeuren open konden

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Super hotel in combinatie met Disney
    • Studio (2 Volwassenen)

De Wifi werkte deze keer niet, dat was jammer maar verder geen bijzonderheden.

Super locatie, zeker als je het combineert met Disney. Wij komen hier al jaren en zijn elke keer tevreden. Vooral fijn dat je er een koelkast bij hebt en dat je bij de accommodatie kunt parkeren. Je ben binnen 10 min in Disney en er zit een groot winkelcentrum om de hoek.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Slecht hotel, en de duur voor de prijs
    • Studio (4 Volwassenen)

Het hotel is gedateerd. De kamer was oud, versleten en zelfs stuk. Het personeel regelde enkel de betaling, verdere vragen over bv toevoegen van ontbijt, gebruik van parkeergarage, hoe het verblijf was, werden niet gesteld. Ook geen uitleg over het hotel, zoals waar de kamer zich bevond. Op het bed lag enkel een laken met een smerig ogende fleece deken. Ja moet je eigen vuilnis wegbrengen anders worden er extra kosten in rekening gebracht en ik de keuken is geen schoonmaakkitje aanwezig. Die moet extra bijgekocht worden, maar ook daar rept het personeel niet over.

Wij konden geen positieve punten ontdekken. De kamer had een balkonnetje, maar zonder stoeltjes of tafel dus erg onhandig.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Parkeren ondergronds, voelt niet prettig.
    • Studio (4 Volwassenen)

Parkeren ondergronds, voelt niet prettig. Jammer dat er geen aparte ruimte is als je met 4 volwassen personen logeert. Helaas allemaal op 1 kamer/1 ruimte.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Goedkoop en makkelijk alternatief voor de Disney-hotels
    • Studio (4 Volwassenen)

Wifi werkte niet naar behoren. Tv: geen Belgische kanalen.

Kamers ok en proper, personeel vriendelijk. Mss zijn kamers en gang aan update toe (al komt dat vermoedelijk door de vele gasten met kinderen). Verbinding met Disneypark erg vlot.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Basic overnachting voor bezoek aan Disney met matig ontbijt.
    • Studio (4 Volwassenen)

Vieze handdoeken in de gang in een hoekje. Onduidelijk dat de branddeur een doorgang was naar de overige kamernummers. Versleten bedden met dekens en lakens, niet meer van deze tijd. Ontbrekende douchekophouder en heel vies tapijt. Wij hadden duidelijk een niet gerenoveerde kamer gekregen. Ontbijt matig. Weinig keuze en de dame die in haar eentje het ontbijt moest verzorgen kon de drukte duidelijk niet aan. Op onze eerste dag waren de borden, messen en kopjes op. Papieren onderleggers voor de dienbladen werden hergebruikt wat niet hygiënisch is.

Ligging t.o.v. Disney parken ideaal. Gratis parkeren en vlotte incheck. Ventilatie in de kamer zelf te regelen en rolluik aanwezig waardoor je het lekker donker kunt maken.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Ach ja je kan niet alles hebben ...
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt .van 7:15 tot 10:00 Wij gingen rond 8:45. ontbijt zaal is klein en op elkaar gepakt , het is snel vol .. maar goed ... Borden waren nat en sommige nog vies . Het eten ( zoals croissantjes en chocolade broodjes ) werden matig tot slecht bij gevuld. Tafels bleven vol met dienbladen. Kaas en ham was er niet meer . Stokbrood daar in tegen was vers en warm. Sinaasappelsap smaakte naar water . Koffie pakken ging niet want er waren geen kopjes en of bekers . 20 euro betaald voor het ontbijt . Dat doen we dus echt niet meer .

De kamer was super . Je hebt een klein keukentje . Koelkast , magnetron/ oven , waterkoker, elektrische kook platen. Badkamer ziet er netjes uit . Dat was dan wel weer leuk . Al met al echt geen slecht hotel , alleen ontbijten daar zorgen we volgende keer wel zelf voor . We gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

mooi dichtbij disney de bakker om de hoek maar verwacht niet te veel van het verblijf
    • Studio (4 Volwassenen)

de algehele staat van de kamer

als je het bad vult lekt het door de muur naar de slaapkamer kast al onze bagage was nat en de vloerbedekking was doorweekt. de vloerbedekking was smerig, stopcontact bij de ingang hing los levens gevaarlijk

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De ligging.

Niets viel me tegen.

De ligging. Gratis parkeren en elk uur meerdere bussen naar Disney. Was maar 10 minuten met de bus . Personeel was vriendelijk en behulpzaam en sprak goed Engels

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Eigenlijk te kort, al met al zeer goed bevallen
    • Studio (2 Volwassenen)

Dat er alleen Franse zenders op tv waren

De kamer is goed bevallen, ruim 2 persoons bed, mooie keuken. Alles was goed voor 2 personen. Was ook maar 2 persoons kamer.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Vijfdaags verblijf met bezoek aan Disney.
    • Studio (2 Volwassenen)

Temperatuur is niet zo goed te regelen in de kamer. Ontbijt vonden wij niet goed.

Prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Parkeerplaatsen genoeg en maar 7 minuten rijden van Disney. Eigen keukentje is heel praktisch. Heerlijk bakkertje een paar deuren verder, zelfs op zondag mochten we even naar binnen voor een stokbroodje.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Studio (4 Volwassenen)

Bij aankomst werd 1 zetelbed de lakens niet vernieuwd, was vuil. Maar kreeg nieuwe achteraf. Er word niet elke dag handdoeken en lakens ververst dat is heel jammer. De laatste keer dat ik hier heb geboekt met mijn gezin. Douche zeep was leeg.

Omgeving en parkeren was positief

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Was dicht bij Disneyland +- 5a10 min rijden de kamer was...
    • Studio (2 Volwassenen)

Was dicht bij Disneyland +- 5a10 min rijden de kamer was schoon voor de prijs is het een mooie kamer niks mis mee auto achter een gesloten hek ook altijd fijn

• Studio (2 Volwassenen)

- Gevraagde rolstoelkamer was niet voorhanden ( er zijn slechts 2 rolstoelkamers en die waren bezet door niet invaliden) - Er werd een andere kamer aangeboden maar daar was dan weer geen kleerkast voorhanden en de keuken was in de slaapkamer. - Op de parkeerplaats voor gehandicapten stond dan weer een ongeoorloofd voertuig. - De zetel die op de foto te zien is zou zelfs de kamer niet in kunnen - We hebben ondertussen onze reservering voor december dit jaar gecanceld.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Verblijf uitstekend
    • Studio (2 Volwassenen)

Het bed ( 135x 160) was niet lang genoeg voor een mens van 1.80cm. In algemen rest is perfect.

Het ontbijt was heerlijk, kamers waren geweldig en de personel ook !

-De bejegening van de receptie medewerkers is uitstekend
    • Studio (4 Volwassenen)

-Wi-Fi verbinding is slecht. We hadden bijna nooit Wifi - We vertroken elke dag meestal tussen 13: 30 en 13: 30 vanuit het hotel kamer en komt rond 22: 30 terug. Onze kamer werd niet schoon gemaakt. We hadden afgelopen zaterdag 1 september in de ochtend aan een schoonmakster van het hotel gevraagd om 1500 onze kamer schoon te maken. Ze ging akkoord Helaas toen we terug waren was de kamer niet schoongemaakt. Dus 4 dagen lang was de kamer niet schoon gemaakt. De vloer werd erg vies. -Televisie op de kamer deed het niet goed . Dit heb ik 2 keer aangegeven. Werd 2 keer gerepareed zonde goed resultaat. De tv maakte rare irritante geluiden en daarna valt de volume uit. Dus dan zit je alleen met het beeld voor je niet fijn. - Telefoon nummer van het hotel die op internet stond is niet goed. We hebben onderweg naar Parijs het hotel gebeld om doorte geven dat we in de late avond arriveren maar kon de receptie niet bereiken We kregen te horen dat we de nummer moeten checken want die is niet goed.

-De bejegening van de receptie medewerkers is uitstekend -Het hotel ligt centraal. -Aanwezigheid van kitchennet vinden wij erg handig.

Appartement is ruim en badkamer is goed
    • Studio (4 Volwassenen)

Geen waterkoker. Kreeg zeep met verlopen houdbaarheidsdatum. Toilet maakte herrie en toen ik het aan de dame aan de receptie zei, zei ze dat het niet hun probleem was: ik gaf aan dat als ik nog een nachtje zou blijven ik om een andere kamer zou vragen; toen viel het kwartje pas😳

Appartement is ruim en badkamer is goed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Vieze dingen aan de muur.
    • Studio (2 Volwassenen)

Vieze dingen aan de muur. Zeker niet schoon!!! Borden,glazen en bestek vies! Waren avonds naar Disneyshow geweest van 23:00 daarna reed er geen bus meer. Geen taxi was beschikbaar. Vervolgens het hotel gebeld om een nummer van de taxi’s man bij de receptie boos aan de telefoon, heel onvriendelijk!!!!!

Absoluut geen aanrader! Enigste pluspunt is de locatie, dichtbij shopping en Euro Disney
    • Driekamerappartement (6 Personen)

Late check in (16u) Verouderde kamers Prijs/kwaliteit absoluut niet in verhouding; veel te duur voor hetgeen je krijgt Vieze (bad)kamers

Locatie, dichtbij shopping, outlet en Euro Disney Bakkerij naast de deur Gratis parking

Groot ligbad, eigen wc, airco, ruime kamer, parkeerplaats +...
    • Studio (2 Volwassenen)

Enige wat "tegenviel" was dat er chloor water uit de drinkkranen komt. Ontbijt was niet veel keuze, maar wel lekker. In kledingkast geen lades, alleen hangen.

Groot ligbad, eigen wc, airco, ruime kamer, parkeerplaats + parkeergarage (wel onbewaakt). Groot pluspunt is dat het niet gehorig was, maar dat licht mssn ook aan de buren.

Zeer vriendelijke mensen aan de receptie

Hygiëne: haren, zand en watten van de vorige hotelgasten onder het bed, schimmel in de badkamer, dode muggen tegen de muur, zelfs op het rekje met infofolders aan de receptie zaten spinnenwebben inclusief de spin... Matras was 20 cm kleiner dan de boxspring zelf Boter bij het ontbijtbuffet was al meer dan een maand over de vervaldatum

Zeer vriendelijke mensen aan de receptie

prima locatie! maar doe wat aan onderhoud
    • Studio (4 Volwassenen)

door het slechte staat van onderhoud is het erg jammer dat de hotel smerig is!

de ligging van het hotel is prima. Met een bus verbinding en op loop afstand kan je naar een groot winkelcentrum gaan en treinstation. bij de buren is ook een supermarkt. En euro disney.

Helaas auto opgebroken
    • Studio (4 Volwassenen)

Helaas is onze auto in de parkeergarage (evenals zes anderen) opgebroken. Ruit kapot en dus veel ellende. Personeel was wel super behulpzaam

Ligging t.o.v. Disneyland

Een flinke afknapper. Als ik niet naar Euro Disney had gewild, was ik onmiddellijk vertrokken.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het was klein en smerig, enigszins louche. Rommelig, prijs kwaliteit verhouding op geen enkele manier in balans. Ik zou er nooit meer heengaan en het iedereen ook afraden. Een flinke afknapper.

Je bent met de lijndienst snel in Euro Disney

Het was rustig aan t zwembad.
    • Studio (4 Volwassenen)

Wij hadden (zoals vaker beschreven) een gedateerde kamer. Vloerbedekking was vies. Geen schoonmaak tijdens verblijf of schone handdoeken.

Het was rustig aan t zwembad. Bakkertje om de hoek. Ook supermarkt LIDL en andere.

• Studio (2 Volwassenen)

Slechte WiFi, geen goed ontbijt, kleine kamer, klein bed, stinkende badkamer. Weinig te doen in de omgeving (geen fatsoenlijke supermarkt of restaurant)

Vlakbij Disneyland. Zwembad erbij.

Goed voor doorreis,
    • Driekamerappartement (6 Personen)

Zeer klein appartement voor 6 personen, je kon niet lopen of tegelijk aan tafel(4stoelen) Kapotte stopcontacten, wastafel welke niet doorliep, tl buis als lamp, interieur verouderd,

Bakker in complex ernaast, behulpzame receptie

Budget hotel met een tikkie luxe
    • Studio (2 Volwassenen)

De bedden zijn (te) klein en laag. Het ontbijt stelt weinig voor. De Wifi werkt alleen bij de voorste kamers. Er worden extra kosten in rekening gebracht als men een tussentijdse schoonmaak wilt bij een meerdaags verblijf!

De kamer is ruim en heeft een mooie badkamer. Het hotel heeft een buiten zwembad wat lekkere verkoeling bied op een warme dag. Het keukentje bied uitkomst als je zelf eens een verse maaltijd wilt koken of voor een lekker ontbijt.

Ideaal hotel om naar Disneyland te gaan. Betaalbaar en lekker dichtbij park.

1 van de 2 kookpitten was kapot

De ligging: dicht bij Disneyland en dicht bij het grote overdekte winkelcentrum. Gratis parkeerplaatsen bij het hotel. De studio was schoon.

Basic verblijf om een geweldige tijd in Disneyland te beleven!
    • Studio (2 Volwassenen)

Geen haardroger in de kamer. Weinig glazen, borden, kommen, ... voorzien. Busverbinding naar Disneyland niet altijd ideaal. Informeer zeker op voorhand. Andere regeling in het weekend en op feestdagen. Laatste bus vertrekt voor de lichtshow in Disneyland.

Goede parkeergelegenheid. Bus naar Disneyland recht voor het hotel. Mogelijkheid tot het boeken van een shuttle van en naar Disneyland aan een klein prijsje. Extra kussens en deken in de kamer. Voldoende handdoeken.

Een verblijf tijdens warm weer is een no-go hier. Locatie & free parking is een voordeel.
    • Studio (2 Volwassenen)

Airco en wifi deden het niet. Veel te warm in de nacht met het warme weer. Ik moest bij het raam gaan zitten, omdat ik het het niet uit hield.

De locatie & gratis parkeren. Normale kamer, waar je niet teveel van hoeft te verwachten.

De kamers waren basic maar proper.
    • Studio (4 Volwassenen)

Er hangt een vreemde geur in de kamers maar dat stoorde niet heel erg.

De kamers waren basic maar proper. De mini keuken had alles wat je nodig had voor 4 personen. Het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kamer op het gelijkvloers dichtbij het zwembad. Dichtbij Disneyland!

Zeer goede ligging als je naar Disneyland Parijs gaat en...
    • Studio (4 Volwassenen)

Kamer voor 4 personen gereserveerd. Er was slechts 1 dubbel bed en een uitklap bank. Ik ben geen fan om een meisje en jongen in hetzelfde bed te laten slapen.

Zeer goede ligging als je naar Disneyland Parijs gaat en niet in een Disney hotel wil overnachten. Prijs kwaliteit was goed, maar niet perfect.

TOP!
    • Studio (2 Volwassenen)

De badkamer was wat verouderd, douche in het bad. Verder TOP!

Goede locatie vlakbij Disneyland Parijs. Bus is voor de deur en anders is het in minimaal 10 minuten aan te rijden. Het grote winkelcentrum is in de buurt incl Primark met leuke Disney spullen. De receptie is 24 uur per dag open, super fijn als je nog lang in Disney wilt blijven. Er is een koelkast aanwezig waardoor je je drinken lekker koud kan zetten voor de volgende dag. Rustige ligging, en veilige omgeving.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Studio (2 Volwassenen)

De hygiëne was ver te zoeken. Het tapijt in de kamers leek er al 20 jaar te liggen en ook in geen 20 jaar gestofzuigd. Er plakten dode insecten tegen de muren. De check-in duurde heel lang, zelfs om 1u 's nachts. Er stonden redelijk veel mensen aan te schuiven en de receptionist was helemaal alleen. Toen er ook nog mensen kwamen om te klagen over de kamer (overhitte kamer, kamer met te weinig bedden,..) wist hij ook niet waar eerst springen. Om die reden ben ik niet teruggegaan om te klagen over de kamer. We waren heel moe en wilden snel slapen, niet nog een uur wachten voor een nieuwe kamer. Het ontbijt was heel erg basic, havermout, 2 soorten wit brood met ham, kaas, choco en confituur, en 3 soorten koffiekoeken. Voor €10 pp verwacht je nét iets meer.

De locatie. Op 10min rijden van Disneyland, ideaal gelegen en voldoende parkeerplaats.

Een goed Hotel
    • Studio (2 Volwassenen)

Eerste kamer, schimmel op het tapijt, afgebroken gordijn en Kamer stonk. Ander kamer gevraagd en deze had mini insectjes naast het bad.

Bedden zijn heel goed. Vriendelijk personeel. Frigo, vuur, keuken heel proper. Ligt dicht bij Disneyland

Slecht, niet het geld waard
    • Studio (2 Volwassenen)

het ontbijt was teleurstellend, de kamer had een onaangename geur (welke we na 3 dagen een geurkaars branden nog niet hadden weg gekregen) , we konden ons niet douche zonder dat de vloer nat werd, het water veranderend ook continue van koud naar warm. Dit is echt geen goed hotel.

Goede ligging.
    • Studio (2 Volwassenen)

Man van de receptie kwam om 07.30 aanbellen. Omdat hij per ongeluk 2 bonnetjes aan ons had meegegeven. Beetje vreemd tijdstip. Vervelend. Maakte ons wakker.

Goede ligging. Goede verbinding naar parijs. Mooie kamer.

Weekendje Disney
    • Studio (2 Volwassenen)

Bed werd niet opgemaakt en handdoeken niet verschoond. Zag er redelijk uit, rook niet zo fris.

Ideale afstand naar Disney. Goede service en vriendelijk personeel. Ontbijt was prima, frans ontbijt. Gratis parkeerplek ook fijn

Eenvoudig maar prettig hotel, auto noodzakelijk.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het hotel prijst zichzelf aan als liggende vlakbij Disneyland Parijs. Dit klopt, maar de parken zijn alleen per auto te bereiken; het openbaar vervoer stopt nog voor de avondshow Illuminations. De wifi in het hotel was sterk maar de gekoppelde internetverbinding was van het niveau analoog modem.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Sprak goed Engels. Goede en voldoende parkeerruimte. Indien de bovengrondse parkeerplaats vol is, vraag binnen om de code voor de ondergrondse garage. Eenvoudig maar voedzaam ontbijt met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het hotel bevind zich heel dichtbij Disney en een leuke...
    • Studio (4 Volwassenen)

het ontbijt vond ik zeer tegenvallen. Er was niet veel te eten en alle tafels waren vol

Het hotel bevind zich heel dichtbij Disney en een leuke shopping mall!

Drama
    • Studio (2 Volwassenen)

Hotel was slecht te vinden, de parkeerplaats bij het hotel was vol, de man achter de balie gaf aan dat er alleen per creditcard betaald kon worden omdat zijn collega de kas had geleegd. De kamer was niet te vinden meerdere branddeuren door donkere gangen welke via een bewegingssensor verlicht werden die te laat aan gingen. De hele nacht stroomde er water in de douche wat de nachtrust niet ten goede kwam.

Super vakantie, slecht verblijf
    • Studio (4 Volwassenen)

De vrouw die ons heeft geholpen was totaal niet vriendelijk. Je kan er dus niet pinnen. Er is een pinapparaat maar met maestro kon je er niet betalen zei die vrouw. Gelukkig had ik genoeg contact geld bij om de kamer en toeristenbelasting te betalen. Toen moest er ook nog een borg betaald worden. Dat kon gelukkig later die avond omdat ik dus daar niet kon pinnen. Bij het uitchecken moest ik zelf om de borg vragen. Toen zei ze dat het even ging duren. Bleek na 10 minuten dat de envelop met geld al die tijd voor haar neus lag. Ook niet safe om zo met andersmans geld om te gaan. We hebben al meerdere hotels in de buurt gehad maar naar deze gaan we NOOIT meer!

Het hotel is heel dichtbij Disneyland en bij winkelcentrum Val ‘d Europe. Met de auto ben je binnen 5 minuten in het winkelcentrum en binnen 10 minuten ben je bij Disney.

Bedden lagen goed en op tien minuten afstand van Disney.
    • Studio (4 Volwassenen)

Het was erg warm in de kamer en de airco blies warme lucht. Verder kon de badkamer schoner. Bad was schoon, maar wastafel en deurpost hadden vieze vlekken die je zelf wel weg gepoetst kreeg😵. Er was 1 gewone pan in de keuken en geen koekenpan: eitje bakken niet mogelijk.

Bedden lagen goed en op tien minuten afstand van Disney. Kamer kon dmv rolluik verduisterd worden. Bakkerijtje naast hotel met veel keuze.

Op de 2e dag zijn er 12 auto's vernield in de...
    • Studio (4 Volwassenen)

Service vanuit het complex, voornamelijk mangement!

Op de 2e dag zijn er 12 auto's vernield in de parkeergarage van het appartenmenten complex, het appartementencomplex heeft ons totaal niet geholpen. Geen service geboden etc, heel erg teleurstellend. voornamelijk ook omdat ze in Frankrijk haast geen engels spreken!

Slecht
    • Studio (4 Volwassenen)

Alles als je wilt genieten van je vakantie dan zou ik absoluut niet dit hotel boeken een echte domper op je vakantie

Het personeel was onvriendelijk en sprak enkel frans zeer onbehulpzaam

4 daagse vakantie Disneyland
    • Studio (4 Volwassenen)

Matrassen hard en vol met kuilen. Kitchenette niet compleet. Opletten extra schoonmaken etc moet je meer voor betalen dus lees de lijst goed door.

Ligging vlakbij Disneyland en het grote winkelcentrum. Appartement schoon, personeel aardig en behulpzaam. Ontbijt hebben we niet genomen kan ik dus ook niet over oordelen.

Genoten! Vlakbij disney
    • Studio (2 Volwassenen)

Vloerbedekking die op was en vol vlekken,maar met sokken aan prima

Kamer prima..super rustig om te slapen . Alleen de vloerbedekking zou ik vernieuwen. Blij dat ik dekbed mee had genomen,zou het te koud vinden onder zo'n dun dekentje

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed hotel en op 2km van Disney
    • Studio (2 Volwassenen)

Aangezien het een apart hotel is, werd de kamer niet schoongemaakt. Dit kon wel tegen een vergoeding

De liggen is perfect, en het personeel zeer vriendelijk

Prima! Wij komen zeker terug
    • Studio (2 Volwassenen)

voor deze prijs geen luxe maar het was prima, eventueel zelf een kussen meenemen. Niet veel stopcontacten als je ook je bedlampje aan wilt en je telefoon wilt laden maar al met al echt helemaal prima, en 7 minuten rijden van disneyland parking!

De prijs, de boekingsvoorwaarden en de keuken

Keukentje in het halletje tussen badkamer en slaapkamer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Hard matras. Geen eten te koop in hotel, wel een drankautomaat. Geen cleaning tijdens verblijf, kàn wel, maar extra betalen.

Keukentje in het halletje tussen badkamer en slaapkamer. Goeie verwarming. Frans balkon. Goeie, makkelijke busverbinding naar Disneyland Parijs.

Top hotel dichtbij Disney
    • Studio (2 Volwassenen)

Of hete of koude douche.

Engels, Frans en Spaans pratend personeel. Schone, ruime kamer met 1 tweepersoonsbed. Schone, ruime douche met schone, fijne handdoeken. Bushalte naar Disney recht tegenover hotel (enkele reis €2,- p.p.)

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Lekker dicht bij Disneyland.
    • Studio (2 Volwassenen)

Weinig eigenlijk. Voor deze prijs verwacht ik geen 5* hotel. Het is een prima hotel voor een bezoek aan Disneyland. De enige minpuntjes waren dat de bedden uit elkaar schuiven en ik ‘S nachts bijna naast het bed lag. En de douchekop kon niet worden opgehangen, dat was wel irritant. Lang leve een haarelastiek en wat creativiteit.

Lekker dicht bij Disneyland. Keukentje in de kamer is heel fijn.

Wanneer je niet te veel verwacht een prima hotel voor 1 nachtje voor een lage prijs.
    • Studio (4 Volwassenen)

De bedden lagen waardeloos, harde, dunne doorgelegen matras, zelfs de bedbank lag beter! Piepkleine kussentjes zonder enig comfort! De kamer was wat muf en het meubilair wat versleten. Het hotel ligt niet op de meest gezellige plek wel dicht bij Disney.

Vriendelijke receptie, goede parkeermogelijkheden dicht bij Disneyland. Redelijk ruime kamer. De kamer heeft een klein keukentje met borden etc. en een tafel, de bakker naast het hotel heerlijk verse broodjes!

Het ontbijt is heel simpel, weinig keuze, maar opzich prima.

Ontbijt.

Het ontbijt is heel simpel, weinig keuze, maar opzich prima. Er zit ook een bakker in de straat. Hotel is prima. Schone kamer, bed. Badkamer met bad en klein keukentje. Alles wat je nodig hebt, niets extra's of luxes, maar als je de hele dag in Disney bent heb je dat ook niet nodig. Prijs, kwaliteit is in verhouding. Gratis parkeerplekken.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima hotel om naar Euro Disney te gaan!
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt.... Maar gelukkig zit er een bakker naast dus volgende keer jam en Nutella mee!

Dicht bij Euro Disney en goede parkeergelegenheid. Eigen dekbed en kussen meenemen was een gouden tip van de eerdere reviewers! (Kussen is echt helemaal niets en ligt een laken met een verwassen fleece deken op het bed). Kleine keukentje met waterkoker en koelkast is top

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Het bed is heel hard en de lakens niet aangenaam.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het bed is heel hard en de lakens niet aangenaam. Wij nemen onze eigen lakens en hoofdkussens mee. Ook niet genoeg stopcontacten voor de gsm naast bed op te laden

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Wij komen al jaren in Residence du Parc, ,Inmiddels al een...
    • Studio (2 Volwassenen)

Wij komen al jaren in Residence du Parc, ,Inmiddels al een jaar of 4 a 5. Ik was aangenaam verrast dat er nieuw zijl lag en ook de bedden vernieuwd . Dit was idd wel nodig!

Goed en goedkoop alternatief voor een Euro Disney hotel
    • Studio (4 Volwassenen)

De verwarming stond op 25 graden. Het was net een sauna bij binnenkomst. De prijs voor het ontbijt vind ik nogal duur zeker als je een aantal kleine kinderen bij je hebt. Die betalen ook de volle prijs

Het was schoon prettig dat er 2x een 2persoons bed was. En een klein keukentje. Zeer dicht bij euro Disney.

Super! Lekker dichtbij disney en schoon
    • Studio (4 Volwassenen)

De douchekop bleef niet zitten, dus was een beetje onhandig douchen,maar de rest echt netjes,en schoon.

Het was lekker dichtbij disney, en we konden gier slapen met onze kinderen! En het had een keukentje

Goede locatie vanaf Disneyland Parijs.
    • Studio (4 Volwassenen)

Gangpad tapijt naar hotelkamer is vies. Overal vlekken en ruikt muffig. Weinig parkeerplaats. Als je in de avond terugkomt is er bijna geen plek.

Ruime kamer en goede locatie. Personeel receptie behulpzaam.

Nooit meer
    • Studio (4 Volwassenen)

Service was slecht. Bad had lekkage daardoor stonk de kamer naar poep we moesten het zelf opruimen kregen amper een paar handdoeken mee om het droog te krijgen was om te huilen. Ze hadden ook geen andere kamer zeiden ze. Nooit meer

Hier komen we niet terug. Het slechte bed gaf de doorslag.
    • Studio (4 Volwassenen)

Het bed was vreselijk! Leek net een harde plank. We hebben echt slecht geslapen!

De kamers op zich waren in orde, klein keukentje en badkamer. Hygiëne was in orde.

• Studio (4 Volwassenen)

Vloerbedekking erg vies en oud. Drinken en eten tegen de muren en erg versleten. En schimmel op het plafon. Niet een kamer wat hoed voor de gezondheid is. Hebben wel niet veel betaald maar als ik dit wist. Had ik er meer voor uit gegeven om een normale kamer te krijgen

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Lekker dicht bij disney!
    • Studio (2 Volwassenen)

Bedden waren dramatisch, hotel heeft echt een opknapbeurt nodig. Erg gehorig en oud. Lampen in de badkamer kan echt wel beter...

Lekker dicht bij disney! Aardig personeel

Top, volgende keer weer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Verlichting in de gang deed het niet en de afstandsbediening van de tv was kapot, ook na het plaatsen van nieuwe batterijen. Maar vond dit geen probleem want mijn partner wisselde van zenders achter op de TV.

Vriendelijk personeel, goede bereikbaarheid, goed parkeren, keurige kamers. Als we weer een keer die kant op gaan boeken we weer daar.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Een prima hotel op een goede locatie voor een leuke prijs.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ingang van de parkeerplaats was niet helemaal goed aangegeven. Bed was een klein beetje hard, maar prima voor 1 nacht.

Locatie, inchecken, fijne kamer, zeer rustig en geluidsdichte kamers.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ontspannen
    • Studio (4 Volwassenen)

De verwarming werkte niet, werd overigens goed opgelost door elektrische kachels. Het deed wat verouderd aan, vonden wij geen probleem.

Lekker dichtbij Disney. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

teleurstellend
    • Studio (2 Volwassenen)

We verbleven maar voor één nacht, maar toch zijn we niet zo tevreden. De verwarming op onze kamer is stuk. Er was wel een elektrisch vuurtje voorzien, maar het is levensgevaarlijk om dat heel de nacht op te laten staan. We hebben het dus zeer koud gehad deze nacht... Het water in de badkamer was enorm vuil en het toilet liep heel de tijd door en het dekentje op het bed was enorm vuil. Dit was geen fijne nacht.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prima locatie en prijs kwaliteit
    • Studio (4 Volwassenen)

De nieuwe douchekop zat in een verkeerde houder waardoor je niet lekker kon douchen.

Fijne grote 4 persoons kamer. Deze kamer was gerenoveerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Onvoldoende aandacht voor de klant
    • Driekamerappartement (6 Personen)

Wanneer we gingen melden, bij aankomst, dat het bed stuk was, verwachtten ze eerst dat er in een kapot bed moest geslapen worden. Ze hebben de moeite niet gedaan dit te controleren. Na aandringen hebben we een andere kamer gekregen. Dit vind ik absoluut NIET klantgericht werken!

Matige toeristen fabriek.
    • Driekamerappartement (6 Personen)

Afvoeren verstopt. Douche te laag. Geen licht in kamers. Hangende deuren. Geen haken voor kleding in gang en badkamer. Karig ontbijt.

Vlakbij Disney. De hulp bij de receptie. Het vertrek.

Super locatie en schone kamer
    • Studio (4 Volwassenen)

Klapdeur in de gang maakte veel lawaai. Deur van onze kamer trilde elke keer als iemand door de klapdeur liep.

Kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Super locatie.