Beoordelingen over Madame Vacances Les Terrasses De La Plage 3-sterren

760 bd du Général Sizaire, 80410 Cayeux-sur-Mer, Frankrijk

#12 van de 12 hotels in Cayeux-sur-Mer

• Betaald WiFi

4,1

Aangenaam verblijf in Cayeux !
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

Omdat we wisten dat de Franse appartementen gewoonlijk klein zijn, hadden mijn vriendin en ik een appartement voor 6 personen geboekt. Dat hield in: 1 goede 2-persoonskamer, 1 'cabine' dwz een kleine kamer met stapelbed, zonder ramen en een tamelijk aftands sofa-bed (2 prs) in de woonkamer. Voor ons dus geen probleem, maar wel voor wie eventueel wel met 6 pers. gaat. Keukengerei is versleten

De ligging is uitstekend!! Sanitair was in orde. Personeel is heel vriendelijk.

Algemene teleurstelling

Kwamen aan en er werd gezegd dat het zwembad de volgende morgen (9h) ter beschikking stond. Maar om 9h moesten ze het nog reinigen waardoor het pas na 10u zou zijn, De check out is voor 11uur en met 5 personen dan nog snel douchen zorgde toch voor wat verontwaarding want iedereen wou gaan zwmmen. Eten kan je in het Casino. Maar voor de rest is er echt niets in de buurt dat open is de moment dat wij nu daar waren. Faciliteiten zijn wat verouderd. Een lift is al een tijd buiten dienst duidelijk aan de deuren te zien. En in de slaapkamer was het verlengkabels insteken naar de kamer ernaast voor elektriciteit te hebben,

De locatie aan de zee is wel heel mooi en rustgevend. Ideaal voor als je wat wenst te relaxen. Enkel best wel veel zelf voorzien want het dorpje beschikt over niet veel zeker als je later aankomt is dit toch moeilijker. Kan in de zomer als de bars die op de dijk staan open zijn wel fijn zijn.

het gebouw is aan een grondige renovatiebeurt toe , het...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

het gebouw is aan een grondige renovatiebeurt toe , het vasttapijt in de gangen zat vol vlekken , de trap naar de ingang was kapot , het buitenschrijnwerk heeft dringend een verflaag nodig de inrichting is heel basic : er waren zelfs geen wijnglazen , enkel waterglazen het douchescherm lekt , zodat de badkamer helemaal nat is na een douchebeurt

We gaan nog naar de Baie de Somme maar zoeken wel een ander huisje te huren.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

Dat ze in deze appartementen er nier aan denken dat er in een slaapkamer ook een bed moet kunnen staan waar je in geraakt zonder blauwe plekken en builen op je hoofd.

Ligging. Wij waren hier voor de 2de keer en houden van de eenvoud en rust in Cayeux sur Mer.

Een verschrikking
    • Appartement met 1 Slaapkamer (6 Personen) - Toegankelijk voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Al de rest kamer van 76 € aankomst 16 u u moet nog een uur wachten om 17 u nog een uur dus pas om 18 uur konden wij in de kamer na vermoeiende reis maar dan hebt u bedlinnen nee dat is dan 10 euro per persoon dus 30 voor wegwerplinnen en dan borg van 260 euro in geval u iets stuk maakt en dan ook nog borg voor 86 euro ingeval u de kamer ongekuist achter laat wij hebben dus zelf de kamer moeten kuisen voor vertrek uitchecken voor 10 uur ( dit is dus check in om 18 uur en check out om 10 uur - elk normaal hotel is 15.00 uur en 12.00 uur ) oh ja ook nog supplement voor gebruik tv en ook voor wifi bovendien vele dingen stuk in de badkamer kortom nooit meer

Ligging aan zee

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Mooie lacatie, spijtig van de povere accomodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Geen afwasmachine zoals beloofd. Geen zetel, alleen een dunne matras die normaal dienst doet als bed voor als je het appertement zou huren voor 4pers. wat ik ten zeerste zou afraden. Het is te klein voor 4 pers. Raam in de kamer ging niet deftig open.

Een goed matras en een proper klein appartement.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Zicht op zee
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Was studio voor 6 personen en er waren slechts 3 stoelen aanwezig en 4 koffiekopjes. ook de kookpotten waren niet groot genoeg om voor 6 te koken. Wij waren slechts met 2, hadden wij geen last van.

Zicht op zee

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Stormachtig weer maar wel een schitterend uitzicht op zee!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

De lift was die weken al 4 keer stuk, ook toen we moesten vertrekken!

We hadden op meer ruimte gerekend en de aankleding was " op z' n Frans"

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Enigszins bedaagde accommodatie, die aan renovatie toe is.

De enige zitbank in de kamer was een oncomfortabele slaapbank. De TV werkt alleen via een afzonderlijk af te sluiten abonnement. De Wifi gaf alleen summiere locale informatie en het weerbericht. Voor volledig internet moet afzonderlijk betaald worden. De staat van onderhoud was matig. Eén van de twee liften was defect. De andere weigerde af en toe. Koelkast binnendeurtje van vriesvak sloot niet af.

De accomodatie was ruim genoeg en op een goede locatie vlak bij zee. Het tweepersoonsbed was goed.

niet voor herhaling vatbaar; gelukkig niet te duur

Bijbetalen voor televisie, waarvan het scherm nog kleiner is dan doorsnee computerscherm; bijbetalen voor wifi op de kamer; afgeleefde kamers; superharde (goedkope?) matrassen; vuile plekken onderaan kast en op velux dakraam; kleine, muffe kinderkamer met stapelbed; muffe gangen met etensgeur; weinig parkeergelegenheid

niet te duur

Redelijk appartement, zonder al teveel luxe. Verder een prima vakantie gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Douche ipv ligbad. En glijstang ipv 1 vast ophangpunt op kniehoogte. Koekepannen stonden allemaal bol.geen koffiemachine. Betalen voor tv en betalen voor wifi. Parkeren buiten het eigen parkeerterrein dat te klein is kost 15,00 voor een hele week met een kaart van de accomodatie maar daar kan je in het hele dorp mee parkeren dus dat valt nog mee.

Simpele kamer in een mooie locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Onze kamer had vele mankementen: geen rookmelder, geen lamp bij de keuken, kapotte eetkamerstoelen, 5 stopcontacten deden het niet waardoor er geen elektriciteit mogelijk is in de slaapkamer, hal en badkamer. Het meenemen van een verlengsnoer is daardoor handig. Aangegeven bij de receptie maar werd niet gerepareerd. Het tv-kijken kost 35 euro per week, wat wij best duur vonden voor enkel Franse zenders. Bedkussens zijn erg slecht.

Kamer was schoon bij aankomst. Fijn balkon en goede bedden. Goede internetverbinding en rustige omgeving. Fornuis en magnetron werken goed, koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig. De stad zelf is erg mooi, het appartement ligt op enkele meters van het strand af. Genoeg parkeerplekken (15 euro voor een week, met die kaart kon je overal in het stadje parkeren). Meer dan voldoende eetgelegenheden, ook enkele leuke souvernirswinkeltjes. Op 20 minuten rijden zit een Lidl en McDonalds (Saint Valery Sur Somme). Dit plaatsje is ook leuk om rond te lopen. Aanraders: Dierentuin in Amiens, Klooster in Neuville sous Montreuil, en kasteel in Rambures.

Dicht aan zee en supermarkt op korte afstand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Er zijn twee liften aanwezig, waarvan 1 permanent buiten gebruik. De andere lift is regelmatig defect. Slaapkamerraam was niet te openen en dichtgeplakt met duc-tape. Aantal stopcontacten had geen spanning. Beide problemen gemeld bij receptie, helaas geen actie van de accomodatie. Geen afzuigkap. Wel tv, alleen niet te gebruiken zonder kaart. Aantallen van het serviesgoed is te gering, mede gezien er een vaatwasser aanwezig is. Slechts twee stofzuigers voor het geheel complex aanwezig (moet je van tevoren reserveren). Aantal tegels van de trap bij de ingang zijn niet meer aanwezig. Vooral bij regenachtig weer kan dit struikelgevaar opleveren. Kortom, het begrip "met de Franse slag" is hier echt van toepassjng

Dicht aan zee en supermarkt op korte afstand.

Kortbij , heerlijk anders dus een sterker vakantiegevoel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

De appartementen zijn zoals gekend in Frankrijk eerder klein. Dus 6 personen is eerder geschikt voor 4, toch wanneer je de living niet als slaapplaats wenst te gebruiken. De liften en de traphal: onderhoud is echt wel nodig.

De ligging, vooral omdat we met zeezicht boekten. We huurden een appartement voor 6 personen , vandaar de ligging aan zee. De kleinere appartementen hebben zicht op de parking en straat. Na de negatieve beoordelingen vonden we het appartement wel heel netjes. We konden een parkeerkaart kopen ter waarde van 15€ waarmee we in heel Cayeux mochten parkeren , gemakkelijk! Bakker, winkels en restaurants vlakbij.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Een goede week in een prachtig gebied.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het gebouw is aan onderhoud toe. Kapotte trapingang, Gevaarlijk, De ruimtes zijn klein. Een 4 persoons was voor ons met 2 personen prima. Bed een beetje viezig en versleten. Badkamer piepklein en een onhandig bad.

De locatie is geweldig. Aan het strand. Appartement is heel compleet. Keuken prima! Met afwasmachine!! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

De ligging van het complex recht tegenover zee
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

Internet en tv op de kamer was betalend. Eindschoonmaak is duur: 87 euro Appartement had opfrisbeurt nodig: tegels los aan de ingang, schuifdeur kapot, vaatwas rook bizar, 1lift werkte niet,... Parking is te klein voor het complex: plaatsen kunnen niet gereserveerd worden

De ligging van het complex recht tegenover zee

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Zeer matig, eerder een tegenvaller.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het was helemaal niet proper, vele lampen stuk in de gangen zodat je het sleutelgat van je voordeur nog niet kon vinden, gebroken en losse tegels aan de trappen van het onthaal.

Prachtige streek !

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Rustig uitwaaien in december
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Prijzig. Kamer stoffig aangetroffen, schoonmaak lijkt geheel afhankelijk van de inzet van vorige gasten. Extra betalen voor lakens en handdoeken, 30 E voor 2 nachten (2 volwassenen). Bijbetalen vereist voor wifi in kamer, de gratis verbinding in receptieruimte is onbeveiligd.

Mooie locatie aan het water, erg rustig in decembermaand. Op korte afstand van een supermarkt en een grote Carrefour op 5/10 min rijden. Prima uitvalsbasis voor Saint Valery sur Somme.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Kleding in de koffers laten want voor uitpakken is geen plaats !
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Te klein. Geen kleerkast zodat we niet hebben uitgepakt en overdag de bagage naar de slaapkamer sleurde en 's nachts naar de badkamer. Het geheel had iets groter mogen zijn.

Ligging was uitstekend. Mooi keukenblok in woonkamer + terras.

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Wij komen volgend jaar terug.

Geen opmerkingen.

Perfecte ligging studio (incl. terras) met volledig ingericht keukentje (gelegen in een rustige omgeving vlak aan zee) + Lift + TV + Wifi + Klein Zwembad + Parkeermogelijkheid (kaart a/d receptie) + Uitgestrekt strand met platte ronde keien (aangename zuivere lucht + zon (vlugge opklaring v/d sliert-wolken: 22 à 26 °C) + rechte wandelweg langs het strand (ong. 2 Km lange houten plankenvloer 3m breed met zitbanken onderweg, ideaal voor de hond, wandelaars, buggy' s, rolstoelen) + Mooie fietsparcours. Vlakbij: Grootwarenhuis, Bakker, Restaurants (met als aanrader: Le Petit Baigneur), Apotheek, Dierenarts, Dokter, Post, Politie en Tankstation. Huisvuil- en PMD-zakken ter beschikking. Perfect correct onthaal (Hondvriendelijk) + Vriendelijke mensen. Slechts op ong. 15 Km van St-Valéry-sur- Somme. Dit is echt onthaasten en bij zonsondergang is het nog steeds aangenaam wandelen op het strand bij temp. van rond de 20°C.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Nog nooit een accomodatie geboekt waar je moet betalen om televisie te kunnen kijken!Wi-fi juist gratis aan de receptie,anders 10 euro voor 3 dagen.Gratis parking,maar er zijn maar 15 staanplaatsen voor 78 appartementen!Ondergrondse parkeergarage,eveneens te betalen..Gemeenschappelijke ruimtes zijn niet proper.s'Morgens totale chaos aan de receptie.Personeel niet aanwezig omdat ze veel andere dingen moeten doen.Controle van de kamers van gasten die vertrekken.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Perfecte locatie maar slecht onderhouden appartementen en traphallen!

Appartement was totaal niet inorde! Slaapzetel en frigo afgebroken! Koffiezet echt vuil! Slechts 2 kussens aanwezig voor slaapplaats voor 6 personen! Radiators aan het roesten! Niet goed gepoetst! Schimmel in de badkamer! Betalen voor TV en internet, hetgeen dat dan ook helemaal niet goed werkte! Alles is verouderd en heeft dringend een opfrisbeurt nodig!

Het personeel was vriendelijk! De ligging was perfect!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Mooie locatie maar teleurgesteld in de accomodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

te weinig gratis parking, parking onder het gebouw was bij te betalen, tv enkel tegen betaling per dag en alleen Franse zenders, WIFI enkel gratis aan de receptie, WIFI op het appartement was opnieuw bij te betalen en ging traag, inrichting verouderd, slechte hygiëne zowel in algemene delen (vb zwembadrand beschimmeld, spinnenwebben in traphal...) als op het appartement (Vb. schaamhaar van andere gasten nog duidelijk te vinden op de matrasbeschermers, een laag stof op de hoge kasten van maanden tot jaren oud)... We verbleven met 2 + baby in appartement voor 6 personen, zo lukte dit. Met 6 is in ons ogen erg ongezellig en haast niet haalbaar.

Locatie aan het strand is mooi (wij boekten een app voor 6 personen met zeezicht)

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Matig voor zijn prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

1.De info vermeldt kamer met zicht op zee. we waren op het gelijkvloers gelogeerd en het enige wat we zagen was de achterkant van de strandkabines !!!!! 2.Koffiezetapparaat werkt zeer traag en de koffie is lauw. WC-papierhouder stuk, handmatige rolluik systeem stuk. 3. De kamer met stapelbed is ultra klein.

Slechte slaapplaats voor 4 of 6 personen slaap is was een bezemkas

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het verblijf heeft ons volledige voldoening gegeven.

Alles was perfect.

Parking in het domein en een bijzonder goed gelegen appartement op de 4de verdieping.

Alles was pico bello zoals wij het verwacht hadden !
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Alles was pico bello zoals wij het verwacht hadden !!!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Ronduit slecht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Alles!!!!!! 2 liften kapot. Alle restaurants in de buurt gesloten. Zelf bedden opmaken. Zelf poetsen!!!!!!

Er was geen optie ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goedkoop
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Slaapbank en algemene toestand van de accomodatie

Goedkoop

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

De locatie is schitterend.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

De locatie is schitterend.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

kamers simpel maar goed te doen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

prijs/kwaliteit, extra kosten wifi en parkeren

kamers simpel maar goed te doen. Goede locatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

de ligging
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

dat we voor alle extra's nog moesten betalen

de ligging

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Heerlijk verblijf, jammer van het parkeren.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Parkeren, veel te weinig plaatsen en in de directe omgeving overal betalen.

vriendelijk personeel, het ruime verblijf

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima weekje gehad op een leuke locatie voor een prima prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (6 Personen)

Appartementen zijn niet heel erg schoon

Locatie is top!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Prima verblijf op een leuke locatie

Staat van het meubilair

Bakkerij en supermarkt om de hoek. Prima! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig uitzicht voor een prima prijs.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

We keren hier nooit terug.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Hygiëne, reiniging. We vonden het appartement onvoldoende proper.

Zelf voor ontbijt gezorgd. Niets geweldig.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

de vaatwas werkte niet en niemand is komen kijken.

de vaatwas werkte niet en niemand is komen kijken.Het water in de afwasbak liep heel traag weg.Er was geen wc borstel.Het is heel dringend aan renovatie toe.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

In dit seizoen is het wel rustig, zwembad is wel aangenaam.

we hadden appartement 004 met zicht op zee geboekt maar door de strandcabines was de zee niet zichtbaar. Graag hadden we de meerprijs voor zicht op zee teruggekregen. Daarnaast: als dit een appartement is voor zes personen dan vraag ik mij af of twee potten en een pan voldoende is om een volledige maaltijd klaar te maken. Vergoeding voor de opkuis is buiten proportie, we dienden gedeeltelijk de opkuis van onze voorgangers ook te doen.... Wifi alleen aan de receptie.

In dit seizoen is het wel rustig, zwembad is wel aangenaam.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

de omgeving

netheid in appartement, wanneer je zelf alles reinigt zie je pas echt wat er ontbreekt aan hygiëne. toilet bij het vervangen van toiletrol zag je dat er kaka aan de onderkant van de toilethouder was en op de muren... gordijnen zaten vol met gaten, de badkamer had schimmelvlekken en het kookgerei was niet te gebruiken, gelukkig waren er restaurants genoeg in de buurt. kortom: de appartementen waren aan een opfrisbeurt toe.

de omgeving

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Fantastisch zicht op zee, is zeker de meerprijs waard (vanop...

Ons zespersoons appartement viel heel goed mee ( we waren maar met 4) . Ik vraag met wel af hoe dat zou gaan met 6 personen (er waren trouwens maar 4 stoelen). De bedden waren goed maar we waren blij dat we het zetelbed niet nodig hadden want dat ligt niet comfortabel. Minpuntje vonden we de dekens, donsdekens zijn toch hygiënischer. Voor vier personen vonden wij het een goede prijs-kwaliteit.

Fantastisch zicht op zee, is zeker de meerprijs waard (vanop 3e verdieping). Je komt buiten en bent op het strand. Ideaal om te wandelen en de kinderen kunnen volop spelen. Leuk zwembad voor de kinderen. Wij waren alvast heel tevreden en komen nog terug!

• Beoordeeld op: 3 april 2016

mooi appartement, mooi zee zicht

mooi appartement, mooi zee zicht

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

De toestand van het appartement, slecht onderhouden, maar er is al contact over geweest.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

De goede ligging aan de kust.

De goede ligging aan de kust.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Het personeel was vriendelijk

Slecht geïsoleerd, veel lawaai niet zo hygiënisch, tapijten in de gangen, wollen dekens, geur hinder op appartement....

Het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

lokatie is prima om uitstapjes te maken

onverwachte hoge extra kosten en achterstallig onderhoud appartement.

lokatie is prima om uitstapjes te maken

• Beoordeeld op: 12 april 2015

zwembad (wat klein) en fitness ok

De zetels die als dubbel bed moet dienen zijn aan vervanging toe, niet goed voor de rug!

zwembad (wat klein) en fitness ok hygiëne ok

• Beoordeeld op: 7 april 2015

De broodservice 's morgends

Het bed was te hard

De broodservice 's morgends

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.