Beoordelingen over Résidence Les Temporis Caen Nord

2 Rue Du Petit Clos Saint Marc, 14000 Caen, Frankrijk

#54 van de 63 hotels in Caen

Zie bovenstaande
    • Studio (2 Volwassenen)

De foto's van onze studio kwamen nergens op jullie of hun eigen site voor. Het was heel sober met alleen een grote tl lamp. Dit in tegenstelling van de foto's van de andere appartementen/studio'S. Die zagen er heel gezellig uit... De deur van de vriezer en de kastdeur waren kapot bij binnenkomst. Mw vertelde dat ze niemand had om dit te repareren en ook nog geen tijd had gehad om iemand te vinden die dit kon doen..... Verder zat er zeil tegen de achterwand van het aanrecht en kookplaat geplakt en de grootste elektrische plaat zat aan de achterkant. Wij hebben elke dag zelf gekookt en de kookplaat dus ook veel gebruikt. Er zat op een gegeven moment een brandplek op de achterwand van de warmte die die grote plaat afgaf. Bij vertrek deed Mw hier heel moeilijk over en wilde dat wij de totale reparatie hiervan gingen betalen. Ze deed maar gewoon een schatting want ze moest iemand inhuren om dit te repareren. Wij hebben aangegeven dat het misschien handig was geweest als er tegels tegen de achterwand waren geplaatst of een stukje plexiglas wat bestand is tegen hitte. We hebben haar uiteindelijk €50,- contant betaald wat totaal niet goed voelt,maar ze bleef maar aandringe. We wilden naar huis, hadden nog een hele rit voor de boeg.. Verder kregen we bij aankomst ieder één handdoek terwijl we er 5 nachten waren. Hebben na twee dagen op haar gewacht om schone handdoeken te krijgen, wat dan verder geen probleem was. Verder was het door het ventilatierooster ook nog eens heel gehorig wat betreft de buren naast ons. Dus we zijn met een heel naar gevoel daar weggegaan en zeggen: nooit meer!!!! Voldeed dus totaal niet aan de verwachtingen.

Bij ontvangst een enthousiaste dame die in ons veel tips voor ons verblijf gaf. Heel vriendelijk tot het moment van vertrek...

Matig, ligging perfect, gastvrouw erg vriendelijk, accommodatie minder
    • Maisonnette/Duplex Appartement

Accommodatie was sober. Het was er niet smerig maar hygiëne had wel beter gemogen. Het bed stond boven wat op zich prima is maar het toilet is beneden zodat je snachts een steile trap af moest. Dit is erg onhandig.

De vriendelijkheid van de gastvrouw. Heeft ons gewezen op de mooiste plekjes en ze had daar helemaal gelijk in.

Redelijk
    • Studio (2 Volwassenen)

De prijs voor deze studio te duur naar mijn opvatting maar voor een nacht te doen .

Dat de locatie gunstig ligt om de omgeving van Mormandie te bezoeken zodat je op een dag veel kunt bekijken.

Geen buiten zitjes

Stilte

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

de zeer vriendelijke en attente medewerkers

de zeer vriendelijke en attente medewerkers 2 dagen in Les Temporis (auto bij hun laten staan dan in 8 dagen rondom Normandië gefietst en dan weer 2 dagen in Les Temporis,kan het iedereen aanbevelen !

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

De vriendelijkheid van de concierge

De lokatie en de geur die in het huisje ging

De vriendelijkheid van de concierge

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

We werden erg gastvrij ontvangen.

We werden erg gastvrij ontvangen. De accommodatie is een mooi vertrekpunt naar de kust en naar alle plaatsen die herinneren aan WO II en D-Day.