Beoordelingen over Séjours & Affaires Nantes La Beaujoire

4 Allée Baltard - Entrée 26 rue du stand de tir, 44300 Nantes, Frankrijk

#58 van de 109 hotels in Nantes

• Beoordeeld op: 14 september 2017

redelijk
    • Ruime Studio (2-3 pers)

Ondanks meerdere mails over tijd van aankomst besloot personeel dat het belangrijker was om een kwartier met elkaar te kletsen dan hun gasten helpen

Schone kamer, goede prijs

Prima kwaliteit en niet duur verblijf in de onmiddellijke nabijheid van de stad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We misten een waterkoker en we vonden de kitchenette erg klein. Het autolawaai van de naastgelegen weg gaf wel wat hinder aangezien het ontzettend warm was, de dagen dat wij er verbleven, waardoor we wel alle deuren en ramen open moesten houden. Het dekbed was erg dik en warm; een zomer dekbed was beter geweest.

Het was fijn dat het dichtbij Nantes was, waardoor het centrum van Nantes makkelijk en goed bereikbaar was. Verder waren we blij met de prijs/kwaliteitverhouding, veel vrijheid door zelf inchecken en sleutels in de keysafe, waardoor je prima aan kon komen zo laat je wilde. Het was heel fijn dat we er een balkon bij hadden, omdat het buiten boven de 30 gr. was toen wij er waren. Het was prettig dat we twee slaapkamers hadden; één met bedbank en de ander met een tweepersoonsbed, zodat ouders en kinderen apart konden slapen.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Geen aanrader
    • Studio (2 Volwassenen)

Viezige kamer, muren vol vlekken (beddengoed was wel schoon), de douchekop bleef niet hangen dus of steeds vasthouden of bijna op je knieën zitten om je haar te wassen. Weinig tot geen druk op het water. Ontbijt zeer karig, geen ham of iets, alleen kaas en zoetigheid. Stokbrood maar half gaar afgebakken. Tijdens een verblijf van 4 nachten geen enkele schoonmaak en ook geen wisseling van handdoeken. Veel studenten in het gebouw dus ook af en toe 's avonds wat lawaai op de gang.

De liggen tov waar ik moest zijn was goed. Het enorme balkon is een pluspunt

Ideaal om van hieruit, met de fiets, de stad te verkennen.
    • Studio (2 Volwassenen)

Ideaal om van hieruit, met de fiets, de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prijs-kwaliteit verhouding, de ruimte was prima.

Haren, bedbank met kuil, basiskookgerei en te weinig kookpitten. Helaas uitzicht op industrieterrein.

Prijs-kwaliteit verhouding, de ruimte was prima. Zeer ruim balkon, heerlijk buiten eten. 2 persoonsbed goed.