Beoordelingen over Residhome Courbevoie La Défense 4-sterren

49, Avenue De L'Arche, 92400 Courbevoie, Frankrijk

#7 van de 30 hotels in Courbevoie

- ruime kamer
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

- electriciteitskast maakte zoemend geluid maar dit hebben wij niet kunnen melden wegens tijdsgebrek - waarborg te betalen bij inchecken (staat wel vermeld op booking.com)

- ruime kamer - balkon met tafel en 2 stoelen - zicht op het park (kamer 724) en geen uitzicht op gebouwen vlak bij - ondergrondse garage (rechtstreeks van verdiep van de kamer naar parkeergarage via de lift mogelijk) ; wel toeslag van 15 Euro per nacht maar dit is weinig in vergelijking met openbare parkeergarages. Vrij in- en uitrijden tijdens verblijf

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goed en voor herhaling vatbaar.
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Eigenlijk niets. Alleen bij aankomst hebben we van kamer gewisseld, omdat de eerst toegewezen kamer geen balkon had, zoals wel zichtbaar was op de foto tijdens de boeking. Geen probleem. Geruild aan de receptie.

Ligging in de stad en de afstand tot openbaar vervoer (Metro) uitstekend.

Prima ligging, mooie kamer, povere ontbijt service.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het ontbijt op zichzelf goed. Toen wij zondag binnen kwamen stonden alle tafels nog vol vuile tassen etc. Ook het feit dat je geen nieuw bord kan nemen als je bvb eerst eieren eet en daarna kaas wil. Dit is van laag niveau. Ook hebben we de eerste dag gewoon van tafel gewisseld om dat onze tassen, die voor proper moesten doorgaan, nog vol gedroogde cerials hing. Verder is er geen bar op zaterdag of zondag en bij navraag stelde de persoon aan de balie dat we maar naar het warenhuis moesten gaan, dat was volgens hem ook nog beterkoop.

De uitstekende ligging nabij La Defense en de ruime goed uitgeruste kamer.

De groepen Chinezen bij het ontbijt.
    • Studio (2 Volwassenen)

De groepen Chinezen bij het ontbijt. Werkelijk schandalig. Onbeschrijfelijk zoals die mensen graaien en opscheppen en dan de helft op hun bord laten staan. Echt niets overlatend voor anderen. Een ramp voor het hotel(personeel).

Goede locatie en schoon appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

parkeergarage duur (15€/nacht) en klein; 's avonds in de gang heerste een scherpe chemische geur alsof men te veel van een goedkoop geurtje had gesproeid.

dichtbij het metrostation La Defense en supermarkt om de hoek; rustige wijk; faciliteiten in de kitchenette

uitstekend verblijf voor een city trip Parijs
    • Studio (2 Volwassenen)

Keuken is klein en minimaal ingericht voor een appartement. De koelkast bleef niet werken zodra de elektriciteit voor de verlichting ( met key card) was uitgeschakeld. Heeft voor problemen gezorgd toen de schoonmaakster de key card heeft verwijderd. Hierdoor (speciaal ivm allergie) voedsel bedorven en moeten weggooien. Probleem werd in eerste instantie niet serieus genomen. Bij uitchecken nogmaals hierover gereclameerd en als pleister op de wonde kregen we toen een gratis ontbijt voor ons eventueel volgend verblijf ( een beetje laat als je weg gaat en intussen zelf al een aangepast ontbijt hebt gekocht in de shop tegenover omdat aangeboden ontbijt niet geschikt was ivm allergie)

de ligging bij het Metro Station La Defence.

Efficient
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

De faciliteiten in het hotel. We konden geen gebruik maken van het het restaurant want dat was gesloten, behalve voor het ontbijt. Ook de "bar" viel tegen. Het was niet meer dan een counter van 2 meter. Er werd dan ook nauwelijks gebruik van gemaakt.

La Defense met de indrukwekkende Grande Arche op loopafstand (vijf minuten van hotel) en de nabijheid van de metro die je in vijf minuten naar alle grote bezienswaardigheden "schiet".

• Beoordeeld op: 21 april 2017

fijn en comfortabel. fantatisch locatie en personeel super
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

dat je via de creditcard niet makkelijk kan betalen. Je geld wordt gereserveerd en je moet het volle bedrag contant betalen die je later terugkrijgt. Daar waren we niet op voorbereid. Hierdoor zijn we na 2 uur lang onderhandelen tot een oplossing gekomen.

personeel, locatie en gastvrijheid

Perfecte uitvalsbasis om met kinderen te genieten van parken, monumenten en speeltuinen van Parijs
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De kamer was nog niet klaar toen we te vroeg aankwamen, maar dat kunnen we hen niet kwalijk nemen. Het vorige bezoek hadden we een penthouse aan de achterkant van het hotel met een groter terras en nog minder stadgeluiden.

De kamers zijn ruim en licht. De ligging is perfect voor het bezoeken van La Defense en makkelijk bereikbaar vanuit parijs via de metro. De kamer is voorzien van 2 moderne tv-toestellen, een nespressoapparaat en een heerlijk kingsize bed! Door de indeling in 2 ruimtes was het appartement perfect voor ons als gezin met kleine kinderen. Terwijl de kinderen in bed lagen konden wij nog even gezellig napraten in de andere kamer.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima hotel voor lang(er) verblijf
    • Studio (2 Volwassenen)

Balkon. Erg klein. Zie foto. Daar kon je alleen overdwars op. Er stond een tafeltje en twee stoelen. De stoel achter de tafel hebben we nooit bereikt. Eerste kamer had geen balkon en zijn daarom teruggegaan naar de receptie. Die begon te klagen over Booking.com omdat zij op de site aangeven dat alle kamers een balkon hebben. Is dus niet zo. Na enig zoeken kregen we toch een andere kamer. Kamer met balkon is ook iets groter. Geef dit aan bij het boeken! Voor Booking.com is dit een puntje ter verbetering.

De ligging. Is buiten het centrum, bedrijvengebied, maar metro station is vlak bij. Goede kamer met keuken. Koelkast ging niet dicht en na melding stond binnen 15 minuten een monteur voor de deur. Ongekend goed. Kamer met bakon(netje). Prima airco. Groot winkelcentrum vlakbij. Behulpzaam personeel. Garage goed bereikbaar. Wel boeken van te voren! Let op: De gps leidt je naar het verkeerde deel van de straat. Het deel waar Starbucks zit. Daar moet je niet zijn. Ga naar de andere kant. Daar zit een pleintje tussen dus even omrijden. Afslag rue de dieppe en dan direct naar links. Aan de rechter kant van een restaurant (op het pleintje) is de ingang. Is een éénrichting weg.

• Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

Elke dag schone handdoeken.ook het bed was prima

Makkelijk naar toe te rijden, goede garage en op loop...
    • Studio (2 Volwassenen)

Makkelijk naar toe te rijden, goede garage en op loop afstand van La Defense

• Beoordeeld op: 29 december 2016

• Beoordeeld op: 14 november 2016

De kamer

Het was prima zo!

De kamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

De locatie was ideaal en zo'n balkon was heerlijk.
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer was niet goed schoongemaakt en dat was niet prettig.

De locatie was ideaal en zo'n balkon was heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

comfort, vriendelijke personeel, adequate management

drukke eetzaal

comfort, vriendelijke personeel, adequate management

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Mooie uitzicht en rustig.

Kamer was niet op tijd klaar, we hebben drie kwartier moeten wachten.Terras en tafel buiten was vuil!!! Jammer genoeg was er geen goede communicatie aan de balie en hebben we s'nachts bezoek gehad van andere toeristen die zomaar dezelfde kamer en sleutel hadden, dit was zeker onaangenaam, hebben daarvoor enkel excuses gekregen meer niet.

Mooie uitzicht en rustig. Mooie kamers. Vriendelijk personeel aan het onthaal. Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Hotel met vriendelijk personeel, ruime kamer, goed...

Niets is ons tegengevallen.

Hotel met vriendelijk personeel, ruime kamer, goed ontbijtbuffet, parkeren onder het hotel, makkelijk met auto bereikbaar en dicht bij groot metrostation van waaruit je binnen 10 minuutje in het hartje van Parijs zit.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Vlakbij winkelcentrum La Defance

Hotel was zelfs met nagivatie erg lastig om te vinden door de talloze tunnels. 1 verkeerde afslag en we waren 15 km verder voordat we eindelijk weer terug konden rijden

Vlakbij winkelcentrum La Defance

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Heerlijke kamer, erg vriendelijk personeel, goedkoop...

Heerlijke kamer, erg vriendelijk personeel, goedkoop parkeren meteen onder het hotel. Prima locatie, minder dan 10 minuten lopen naar het metro station. Vandaar met 5 min in het centrum.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Rustige zakenbuurt, 10 minuutjes op wandelafstand van de...

Rustige zakenbuurt, 10 minuutjes op wandelafstand van de metro. Centrum vlot bereikbaar . Parking het hotel aan 15 euro per dag.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Prijs

Prijs

• Beoordeeld op: 13 januari 2016

Prima locatie nabij Metro la Defense.

Het bed is een beetje smal.

Prima locatie nabij Metro la Defense. Comfortabel. Met eigen keukentje.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Personeel, kamer en locatie

Kamer mocht iets groter

Personeel, kamer en locatie

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Wandelafstand tot metro

Hygiëne een ramp: - rand van 10cm stof op rolluik kichinette - etensresten onder sofa - vuil bij deurtand

Wandelafstand tot metro

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De locatie, mooi hotel

Niets viel tegen

De locatie, mooi hotel

Prima locatie.

Prima locatie. Snel in centrum Parijs. Komen beslist nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Vlakbij le 4 temps en rustig wijk.

te weinig weggooi slippers.

Vlakbij le 4 temps en rustig wijk.

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.