Beoordelingen over Résidence Pierre & Vacances Green Beach 4-sterren

6 Rue Abbé Lemazurier, 14520 Port-en-Bessin-Huppain, Frankrijk

#8 van de 14 hotels in Port-en-Bessin-Huppain

Zwembad en keuken met alles erop en eraan.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Prijs van accomodatie was volgens receptie bij inchecken hoger dan geboekt. Ondanks dat ik een bevestiging kon laten zien moest ik toch het hogere bedrag betalen. Zal wel opgelost worden, maar houding van receptioniste hebben wij niet als prettig ervaren.

Zwembad en keuken met alles erop en eraan. Goede locatie voor bezoek D-Day stranden, maar wel een auto nodig.

Een prettige accomodatie in een mooie omgeving.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Het huis is gedateerd, er was veel stuk. Dat werd wel goed gerepareerd.

De buitenruimte, groot grasveld waar de kinderen en hond kunnen spelen. Mooi golf terrein. Port-en -bessin is een leuk havenstadje. Bayeux ligt op 10 min rijden. Erg mooie stad.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Niet echt een minpuntje, maar een winkeltje met de dagdagelijkse benodigdheden zou handig zijn.

Het was er heerlijk rustig. De omgeving is prachtig. De perfecte plaats om Normandië te ontdekken. Een supermarkt op korte afstand was heel handig.

Leuke rustige locatie, veel te zien en te doen.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

De huisjes zijn redelijk klein om met 6 personen in te zitten. Niet echt een probleem als je vaak weg bent. Maar als je veel binnen wil/gaat zitten is het toch redelijk klein.

Zeer goede locatie om sites van WO2 te bekijken. Zeer rustig. Mooie locatie. Zwembaden zijn goed!

Broodjes en croissants waren dagelijks te koop bij de...
    • Standaardstudio (4-5 Personen)

De receptie was moeilijk te vinden! Dit zou beter aangegeven kunnen worden.

Broodjes en croissants waren dagelijks te koop bij de receptie. Rustige omgeving vlakbij de invasiestranden. Genoeg te bekijken in de buurt. Leuk zwembad zowel binnen als buiten, maar niet heel erg groot.

Perfecte uitvalsbasis voor de verkenning van de prachtige kust van Normandie.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Klein appartement maar alles prima voor elkaar. Alles was aanwezig en veel opbergruimte. De bank wordt 's avonds een prima bed. Heerlijk om zowel een binnen als buitenzwembad te hebben.

Heel klein huisje vlakbij Normandie bezienswaardigheden
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Hygiene. Het rook niet fris bij binnenkomst: de koelkast niet, de wc niet, de keuken was niet schoon (kleefde bij de rand). Met 2 personen is dit huisje wel oke, maar met meerdere niet. Er zijn ook huisjes die groter zijn. Wellicht is dat een betere keuze.

Het is op korte afstand van bezienswaardigheden in Normandie. Point du Hoc is een aanrader en american cemetry.

Hwt uutzicht en we hadden met een paar andere accomodaties...
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Ik miste een barretje cq terras, waar je bij terugkomst nog even iets kon drinken en een kleine supermarkt.

Hwt uutzicht en we hadden met een paar andere accomodaties een eigen zwembad

Eens maar nooit meer
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Beschreven als royaal 4/5 persoonsappartement. Was net groot genoeg voor 2/3 personen. Hygiëne van toilet vreselijk. T rook naar oude pis, wat overigens ook op de muren zat. Onbewaakt zwembad, dat om 19.30 al gesloten was. Er is nog geen ijsje te krijgen. Minimale recreatie mogelijkheden. Al met al echt af te raden! Zeker voor de prijs die je betaalt! Je kan beter in een hotel gaan zitten

De ligging ten opzichte van de WOII bezichtigingen en mooie omgeving

heerlijke tijd beleefd met mijn zoon.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

heerlijke tijd beleefd met mijn zoon. Let wel op:accomodatie is klein. ik boekte een appartement voor 2 dat normaal bedoeld was voor 4 a 5 personen, maar eerlijk gezegd voor dat aantal veel te klein. Voor ons 2 perfect !

Mooie ligging.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Hygienne onacceptabel. Rioollucht in appartement. Hondenharen op de bank en aan de gordijnen. Weinig waterdruk en duurt zeer lang voor het opgewarmd is. Vaatwasser en koelkast klemmen. Appartementen zien er vanaf afstand prachtig uit. Echter onderhoudsbeurt dringend nodig. Receptie zeer matig. Jong meisje met weinig interesse.

Mooie ligging. Ruim appartement. Perfecte locate voor verkennen regio WO2 stranden. Mooi zwembad.

Locatie is prachtig.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Vakantiehuisje was niet goed schoongemaakt. De receptie had geen schoonmaker beschikbaar, dus kreeg ik een ander huisje aangeboden. Deze was beter. De standaard huisjes zijn qua grootte prima voor 2 personen, maar zeker niet voor voor 5 personen. Tenzij je naast de koelkast in de woonkamer wilt slapen. Verder is alles vrij basic. De tussenhuisjes zijn vrij donker en gehorig (buren geluiden). De hoekhuisjes zijn beter doordat er extra ramen in de zijmuren zitten.

Locatie is prachtig. Park is leuk opgezet en er is een mooi zwembad en (klein) speeltuintje. Wifi werkt goed en snel.

fijne vakantie gehad.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

kamer- badkamer en wc te ver van mekaar geur in badkamer onaangenaam. personeel moeilijk verstaanbaar deden weinig moeite om duidelijk te spreken

bedden goed, stilte rustig

Alles krap en klein. Wel centraal gelegen.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Super klein huis..3 mtr breed. Alles krap,: de badkamer, de toiletruimte, de trap naar boven. De bank was het uitklapbed. De keuken had geen afzuigkap. Douchen in bad..bad was daardoor super glad. Geen combi-magnetron. Toilet beneden...waar je je kont niet kon keren. En dat voor 83,- per nacht...is teveel. Kortom : eenmaal naar nooit meer.

Centraal gelegen in Normandië..dus was alles goed te bereiken ...juist in deze D-Day week. Park midden in golfterrein gelegen.

Prima naar ons zin gehad.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

De gehorigheid in het huisje. Te dunne tussenwandjes.

Park ruim opgezet. Huishoudelijke apparaten in het huisje aanwezig. Park zag er schoon en mooi uit.

Ok voor het doel nl het bezoeken van de bezienswaardigheden m.b.t. WO II.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Hygiene, stoffig, niet goed schoon. Kleine accomodatie. Prima voor 3 personen en voor een paar dagen, maar zeker niet voor meer personen of een langer verblijf. Binnenzwembad, niet echt schoon te noemen.

De locatie v.w.b. de bezienswaardigheden m.b.t. WOII is prima! Heel centraal gelegen. Mooi aangelegd park.

Het voldeed aan de basis-verwachtingen maar voor 2 nachten side sighing raad ik een hotel aan.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

-Er was geen winkeltje. Er kwam 's morgens wel een bakker naar het park maar je kon nergens koffie of confituur kopen. -Ik kreeg geen bon van de betaling van de toeristenbelasting. Ik heb moeten aandringen om een ontvangstbewijs (manueel geschreven) te krijgen.

De ligging en de privacy waren uitstekend. Het huisje was heel goed gepoetst.

Tevreden
    • Standaard Huis met 4 Kamers (7-8 People)

Niet genoeg zitplaatsen in de salon. Als je een huisje boekt van 8 personen, dat je maar voor 6 personen gebruikt, en er is in de zetel/salon maar plaats voor 3 personen: te weinig dus. Vaatwas en koffiezet werken ondermaats!

De ligging en de rust op het domein.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Mooie bestemming en park op 6 uur rijden van Utrecht; heerlijk voor een paar dagen weg!
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Kitrand rond het bad in de badkamer had wel opnieuw gekit mogen worden, schimmel. Douche (boven het bad) miezerig straaltje. Bad vollopen duurde dus ook half uur.

Mooie huisjes, gezellig ingericht. Huisjes zijn gerenoveerd; opnieuw geschilderd in frisse kleuren, nieuwe gordijnen. Park is heel rustig, de kinderen waren de enigen in het (binnen) zwembad. Geen voorzieningen verder op het park, maar niet gemist. Mooie omgeving met natuurlijk veel D-Day verleden en gezellige dorpjes met restaurants in de buurt.

Zeer mooie en rustige omgeving, prima uitvalbasis om de wijde omgeving te bezoeken.
    • Standaard Huis met 4 Kamers (7-8 People)

De huisraad was een beetje krap. Voor een huisje met 8 personen verwacht je toch iets meer potten en pannen.

Mooi huis in een mooie omgeving, rustig gelegen, we huurden wel buiten het hoogseizoen. Goede uitvalbasis om de verschillende historische dorpen en steden te bezoeken.

Het was een prachtige omgeving en locatie met een beperkt comfort in het appartement.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Kleine keuken en TV met geen Belgische of Nederlandse zenders, uitsluitend Franse. De TV was niet te horen vermits het geluid heel miniem was.

Omgeving en de locatie

Volledig ingerichte studio met alle keukengerei en vaatwasser aanwezig.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Appartement was geschikt voor 5 personen, maar dan houd je denk ik erg weinig ruimte over. Voor met z'n 2-en was het wel lekker ruim. Douche naast de slaapkamer was erg krap vanwege het schuine dak.

Volledig ingerichte appartementen met eigen keuken. Voor 2 personen was dit appartement lekker ruim.

Ligging is superieur
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Appartement is klein zeker gezien ons appartement voor 5 personen was. Met 2 personen goed te doen. Er zijn 2 badkamers die een opknapbeurt waardig zijn. Daarnaast zou ik liever 1 badkamer hebben die goed onderhouden id (lees geen kapotte kranen, kitnaden, geen schimmel) dan 2 krappe ruimtes. Bed boven was erg hoog.

Het appartement ligt op een prachtige rustige locatie. Geen last van anderen en goede uitvalsbasis om uitstapjes te ondernemen. Port en Bessin is leuk zeker als je bij de visafslag de vis rechtstreeks van de boot kunt kopen. Bedden en matrassen zijn perfect en slapen goed. Keuken is klein maar wel volledig.

Heel tevreden!
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Huis een beetje uitgewoond, maar voor deze prijs prima. Het scheiden van vuil onduidelijk. Alleen Franse tv zenders.

Heerlijke bedden, en dekbedden. Wc zowel boven een beneden. Lekker rustig en stil met herfstvakantie. Prima uitvalbasis voor D-Day bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Mooie omgeving, prima accomodaties.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Let op dat 5 persoons accomodaties met 2 persoons al niet heel groot zijn. Wij waren hier van op de hoogte en vonden dit geen probleem. Kregen upgrade aangeboden tegen een prijs hoger dan als we 'm vooraf hadden geboekt. Als de upgrade goedkoper was geweest, hadden we dit wellicht gedaan

Prima accommodatie voor een week weg. Geweldige omgeving rond Omaha Beach. Golfliefhebbers zijn hier zeker welkom.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prima locatie en leuke huisjes
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Weinig faciliteiten op het park: geen eetgelegenheid, bar, winkeltje enz. Huisje was helaas niet goed schoon.

Leuke huisjes, binnen- en buitenzwembad met peuterbadje. Dicht bij de landingsstranden en leuke stadjes.

Wij hebben het erg fijn gehad, het schoon,rustig en erg mooi

Geen toilet boven!!

Wij kregen bij aankomst te horen dat de accommodatie die wij hadden uitgezocht niet meer vrij was en daardoor kregen wij een upgrade, een heel huisje, dat leek ons erg leuk!! De bedden waren goed en de badkamer was schoon. Het was erg fijn om er te zijn. Wij gaan zeker nog een keer terug!! Maar er was geen toilet boven en een erg smalle trap, dat is voor de nacht als je wat ouder bent niet erg fijn!!

Mooie locatie dichtbij de bezienswaardigheden van Normandië.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Huisje klein (3 pers. voor een 5-6 pers. huisje is max.), tv klein+weinig zenders, WiFi werkt niet optimaal, parkeerplaats steeds vol.

Park is netjes, huisje schoon en een mooi zwembad.

• Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Een kleine supermarkt op het complex zou prettig zijn. Een oven in het huisje zou ook een goede toevoeging zijn.

Prima plek voor een aantal nachten. Heel rustig park, hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het in het hoogseizoen is. Zwembaden binnen en buiten hebben we geen gebruik van gemaakt, maar zagen er goed uit. Plaatsje vlakbij is met auto goed te doen, paar kilometer, en dan vind je een aantal restaurants. Goede locatie om allerlei bezienswaardigheden te bezoeken.

Niettegenstaande de gebreken is het verblijf vlot verlopen omdat we ook iedere dag er op uit trokken
    • Standaardstudio (4-5 Personen)

Sanitair in de badkamer vertoont gebreken (stop lavabo vast, douchekop, badwand los). Lang wachten tot warm water 's morgens uit de kraan vloeit. Deur koelkast sloot niet met kastdeur verbonden. Het appartement was een studio voor 4à5 personen maar is te klein voor 4 volwassenen en 1 kind. Tafeltje als zitstoeltje te gebruiken aan de eettafel. Buitenlamp terras stuk.

Zwembad binnen en buiten waren goed verwarmd. Sauna was gratis. Gratis wifi.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Fijn huisje, fijne locatie, alleen de bedden vielen tegen.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

De bedden vielen ontzettend tegen. Heel hard en niet comfortabel.

De omgeving was prachtig. Eenvoudig om de bezienswaardigheden in de regio te ontdekken.

Omgeving mooi maar niet meer via deze huisvesting
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Het hele huisje is veel te klein, ook de bijbehorende tuin, de kamers zijn veel en veel te klein, de faciliteiten in het huisjes te gedateerd; Ze worden verhuurd als 5/6 personen, maar zelfs met 4 personen is het al veel te klein. De bedden waren vies en in de kleine woonkamer moet je dan ook nog een slaapbank toepassen, hetgeen echt oncomfortabel was. De douche functioneerde niet, douchekop blijft niet op zijn plaats en de waterdruk is slecht. De keuken was vuil, bijvoorbeeld de bestekladen, borden en bekers. De Wifi werkt niet. De dienstverlening is onvriendelijk en te gering..., De vaatwasser werkt niet. Er werd 600 euro gevraagd om dagelijks handdoeken te verschonen... (niet overdreven)

verwarmd zwembad, wasmachine en tuin

Wel alles aanwezig.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Sober en niet schoon ogent. Geen fatsoenlijke zithoek. Badkamer was erg klein en toiletten erg sober

Wel alles aanwezig. Wasmachine droger en vaatwasser.

Aangename uitrustvakantie.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Huisjes hadden best wel wat groter geweest mogen zijn. Wij hadden een accommodatie voor 6 personen geboekt en waren daar met 2 volwassenen en 2 kindjes (1 en 3 jaar) en we hadden zeker geen ruimte over. Het had leuk geweest indien er extra faciliteiten aan het zwembad waren, zoals een schuifaf.

Zeer proper en hygiënisch. Zeer mooie rustige ligging. Ideale uitvalsbasis om Normandië met de auto te verkennen. Centrale ligging. Zwembad was goed. Ook voor met zeer kleine kindjes. Goede geluidsisolatie tussen boven en benedenverdieping.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

wij hebben een zeer prettig verblijf gehad en veel van Normandie gezien
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

In het binnenzwembad hing een chloorlucht, maar dat zal wel niet anders kunnen ivm desinfectie zwembad. Op het zeer grote grasveld stond wel een volleybalveld maar twee voetbalgoals met netten zou ook wel een uitkomst zijn. Een gezellig terras waar je wat drinken kunt ontbrak ook, maar ik weet niet of dat uit kan en of andere gasten daar ook behoefte aan hebben. De ligging van het park is dichtbij de d- day stranden, waar van alles is te zien (musea). Je moet het vertier buiten het park zoeken. Op het park heerst rust (maar wel met een heerlijk buitenzwembad dus en met ligstoelen)

Het heerlijk verwarmde buitenzwembad. De openingstijden van het bad waren ruim en de waterkwaliteit werd elke dag goed gecontroleerd. Verder was het zeer groen rondom de accomodaties. In de receptie kon je heel veel toeritische info krijgen (folders) Het was over het algemeen zeer rustig (stil) op het park, ook s-avonds en dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen.

Doe dit niet!
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

-gevangenisbedden, een schuimrubber mat met een houten plank eronder -vies huis, uitgewoond -geen enkele faciliteiten park -onbeschofte receptie, nul service -dit is 2 sterren niet 4 -na 4 van de 13 dagen weg geggaan

omgeving

Wij hadden een fijne vakantie!
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Spijtig dat het domein geen eigen restaurant had. Er is wel een restaurant (l'Albatros) op wandelafstand. De badkamer en slaapkamers waren netjes en van alles voorzien. Echter de leefruimte kon properder.

Het huisje was een ideale uitgangsbasis om Normandië te verkennen. Het was rustig gelegen in een prachtige groene omgeving, te midden van een golfterrein. Heel leuk om over het golfterrein richting de haven van Port-en-bessin te wandelen! Het zwembad was verzorgd. Personeel was heel vriendelijk. Ook komt er 's morgens een bakker langs bij de receptie die koffiekoeken en dergelijke verkoopt. Steeds heerlijk vers ontbijt! Wij hebben genoten van ons verblijf!

gezinsvriendelijk park, zeer mooie locatie en dicht bij de stranden!
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

helaas het huisje wat wij gehuurd hadden,was veel kleiner dan op de foto,s. balkon zat er niet aan bv, en zijn maar een paar huisje die dat wel hebben. ze adverteerde met een 5 persoonshuisje maar was amper groot genoeg voor 3 personen. zwembad is voor kleine kinders wel aardig,maar klein.verder weinig te doen op het park zelf dorpje naarbij wel aardig,en goedkoop supermarkt!

dit park ligt op een prachtige locatie naast een golfbaan..heerlijk rustig mooi uitzicht..en je rijd vanaf daar de hele kust en museums af..echt perfect!mocht ik weer richting normandie gaan, dan is dit park zeker weer een optie maar dan in een wat groter huisje met balkon!!(:

Goede huisjes met veel faciliteiten
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Een bar/eetgelegenheid op het park zo fijn zijn. Er waren overigens wel 's ochtends (stok)broodjes te koop.

Één binnen zwembad en twee buiten zwembaden (die daadwerkelijk verwarmd waren) voor voor zo weinig huisjes was perfect! Daarnaast was het huisje van vaatwasser en wasmachine voorzien.

het was netjes en schoon, goede bedden, wel hard
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

voor een 5 pers. appartement was het vrij klein in de kamer stond maar 1 tafel met 4 stoelen er was maar 1 toilet beneden, maar het was wel erg klein de standaard WiFi was niet best, extra snelheid bijkopen was duur er was maar 1 pan, maar wel verschillende koekenpannen

het was netjes en schoon, goede bedden, wel hard

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Wij misten vooral parasols aan het buitenzwembad. Het waren heel warme dagen en een sprong in het zwembad deed deugd, maar op de tuinstoelen liggen in de zon was niet uit te houden, toch niet voor ons. Het zou ook niet slecht zijn om per huisnummer een parkeerplaats te voorzien. Soms hadden we geen plaats meer dicht bij ons huisje en moesten we op zoek naar een vrij plekje. Maar dit zijn echt details :).

Elke ochtend was er een bakker met heerlijk verse ontbijtkoeken en Frans brood. Dat was genieten als een God in Frankrijk! De omgeving is rustig en mooi. Vanop het domein is het ongeveer 25 min wandelen naar het havenstadje 'Port-en-Bessin-Huppain', dus heel goed te doen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hadden last van mieren buiten en na melding stond men daar heel snel om het nodige te doen. Het domein zelf is goed onderhouden en biedt veel mogelijkheden door het enorme grasplein. Nog een serieus pluspunt is een binnen- en buitenzwembad! Beiden ruim én goed onderhouden! Honden zijn hier ook welkom. Qua ligging kan je van hieruit overall naartoe. Omaha Beach ligt dichtbij, Longueville-sur-mère is ook zeker een aanrader met de bunkers waar de kanonnen nog in zitten. Het Amerikaans militair kerkhof heeft een diepe indruk bij ons nagelaten... Normandië biedt ook een prachtige natuur met voor elk wat wils.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prettige apparteenten met veel privacy
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Geen (klein) winkeltje voor een ontbijt bijvoorbeeld, geen restaurant en slechte openingstijden receptie. Bijvoorbeeld opent pas om 08:30, terwijl veel gasten vroeg vertrekken voor een lange terugreis.

Eindelijk opvallend veel kastruimte in het appartement, heerlijk en een geweldige compacte indeling.

De omgeving het zwembad zijn echt prachtig
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

De veel te kleine huisjes we waren er met 5 volwassen mensen maar dan kun je echt amper draaien of keren De slaapbank staat mee in de keuken ...voor 2 personen max 3 perfect ! Maar zeker niet voor 5 😣

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Normandie!!
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Het enige wat ik kan zeggen over de accommodatie is dat we de bedden wel erg hard vonden liggen. Verder viel ons niks tegen

De rustige en mooie omgeving van het park, beviel ons uitstekend. De accommodatie was van alle gemakken voorzien en erg netjes! Ook buiten het park was de omgeving schitterend en veel geschiedenis te vinden.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Het was een zeer leuke vakantie.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Er is niet veel te doen. Een klein winkeltje voor bv broodbeleg was er ook niet.

Het was centraal gelegen. Zeer goed voor daguitstappen. Er werd aan de receptie elke dag verse koekjes en bagetten gebracht door de bakker.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

In orde, enkele opmerkingen maar leuke plek om te vertoeven.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Het babyzwembad was te koud. We hebben een huisje geboekt voor 4a5 personen met 2 slaapkamers. Maar ons kindje moest op onze slaapkamer slapen.

De speelruimte voor de kinderen waren heel ruim.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Prachtige locatie, mooi opgezet park.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Prima appartement, enige minpunt was de verouderde badkamer beneden (schimmel), maar boven is een 2e badkamer aanwezig met ligbad en toilet en deze was ruim en schoon. Bedden liggen heerlijk, verder alles dik in orde.

Prachtige locatie, mooi opgezet park.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Prachtige ligging aan golfbaan en leuk huisje met alle...
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Receptie beperkt open, en gasten die zich dus niet aan de 'eigen' parkeerplek houden !!

Prachtige ligging aan golfbaan en leuk huisje met alle comfort, wij waren hier voor drie dagen. Er is een eigen parkeerplaats aan je huisje gekoppeld en er staan wagentjes om je bagage te vervoeren.

Fijne

Het is prima zo!

Het prachtig ingerichte huisje.

Fijne accommodatie welke erg mooi is gelegen.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Wifi verbinding (niet stabiel)

De accommodatie (het huisje) en de ligging,

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fruitvliegjes na een aantal dagen in grote getallen aanwezig...
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Fruitvliegjes na een aantal dagen in grote getallen aanwezig, veroorzaakt door een compostbak naast de vuilnisbakken.

Last minute geboekt.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Zwembad opent pas om 10 uur. Dat mag 9 uur zijn.

Last minute geboekt. De prijs was dus meevaller.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Bevrijdend
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

De ligging temidden van de D-day stranden, vlakbij een echt havenplaatsje.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Mooi groen park met vriendelijk personeel.

Bedden te hard.

Proper. Rustig gelegen. Goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

WiFi verbinding was slecht.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

WiFi verbinding was slecht.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Door omstandigheden vroeger nazr huis gemoeten maar ik kom er zeker terug. Prachtige omgeving
    • Standaard Huis met 4 Kamers (7-8 People)

Prachtig en zeer verzorgd resort.

Echt iets voor een gezin met kleine kinderen.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Bedbank in de woonkamer en daardoor amper nog ruimte over

Net even buiten de stad in het groen (golfbaan) en met een prima zwembad.

Locatie ten opzichte van omohabeach enz.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Huisje zelf. Was oud, vies en in slechte staat

Locatie ten opzichte van omohabeach enz...

Perfecte kigging om kust Normandië te ontdekken.

Huisje is klein

Perfecte kigging om kust Normandië te ontdekken.

De locatie is prima.
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Het huisje was niet helemaal schoon bij aankomst.

De locatie is prima. Alles wat je nodig hebt tijdens vakantie is aanwezig.

Mooie omgeving.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Niet zo schoon, kil en ongezellig appartement...de buitenkant ziet er mooier uit dan de binnenkant...

Mooie omgeving...

• Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Mist versnapering om te halen

Zwembad

De rust, prachtig uitzicht, de zwembaden zeer proper

De rust, prachtig uitzicht, de zwembaden zeer proper

Diefstal uit appartement.
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Diefstal uit appartement. Niet geholpen door personeel. Totaal geen actie. Passieve reactie. Moesten het zelf maar met de politie regelen!

Boven onze verwachtingen. Rustig, proper en dicht bij alles rondom Normandië 44
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Mensen zonder kaart gehandicapt die op de voorbehouden plaatsen parkeerden

Rust en ligging prachtig

• Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

De tijden zwembad mogen uitgebreid worden. Eerder open, later dicht. Kwaliteit van de wifi was heel slecht.

Zowel binnen als buiten zwembad aanwezig.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Leuke lokatie centraal gelegen.
    • Standaardstudio (4-5 Personen)

De matrassen van de bedden waren aan vervanging toe. Restaurantje of iets op het park zou hem overbodige luxe zijn.

Schoon en alles aanwezig.

het is erg klein, deuren en trap 60cm breed
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

alles is erg klein van afmeting. en wel voor een volle prijs

het is erg klein, deuren en trap 60cm breed

Prima plek voor een lang weekend Normandie
    • Standaard Huis met 2 Kamers (4-5 Personen)

Huisje was niet optimaal schoon, receptie beetje karig met informatie

Zwembad, omgeving, rustig

mooi lokatie
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

totaal GEEN WIFI, voelen ons bekocht, gezien de notitie vooraf. Receptie heeft ons ook niet kunnen helpen..

mooi lokatie

Locatie top!
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Onvriendelijk personeel. Geen info.

Locatie top!

We hebben ervan genoten

Slaapgelegenheid had beter gekund.

Perfecte uitvalsbasis en rustige ligging

De omgeving
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Het poetsen van het huisje

De omgeving

Prijs kwaliteit verhouding goed. Park netjes verzorgd en Mooi centraal gelegen park
    • Standaard Huis met 3 Kamers (5/6 Personen)

Jammer dat de tv alleen maar Franse zenders had

Mooi, vooral dichtbij de invasiestranden en de musea

De studio 4/5 personen, waren met 3 was erg klein

Mooi park, rustig,