Beoordelingen over Séjours & Affaires Serris Rive Gauche 2-sterren

20 Cours du Danube, 77700 Serris, Frankrijk

#16 van de 31 hotels in Serris

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Toplocatie als je naar Disney wil, metro om de hoek dan ben...
    • Studio (2 Volwassenen)

Kamers heel gehorig, met oordopjes in verder geen probleem.

Toplocatie als je naar Disney wil, metro om de hoek dan ben je er in 5 minuten. Hartje Parijs op 45 minuten met de metro.

Top locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Kon wat schoner zijn en een ventilator was wel beter geweest met het warme weer van de afgelopen dagen.

De locatie is top! Echt alles in de buurt van Disneyland, treinstation en groot winkelcentrum met outletcentrum.

Veel te duur voor zo'n verblijf!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Veel te veel geld voor een mega basic kamer. Geen airco en de zon staat er heel de dag op dus bloedheet binnen. Er was geen bad-stop aanwezig dus hier konden wij geen gebruik van maken. Wc in badkamer rook naar urine , tegels slecht schoongemaakt. Aan de zijkant grenst er naar ons idee studentenwoningen die savonds/nacht veel herrie maken buiten. Ik ben normaliter geen zeurkous maar dit was echt slecht!

• Studio (2 Volwassenen)

Er hangt in het hele hotel, maar vooral in de hotelkamers (!!) een nare, chemische ‘bloemen’lucht.

Ombijt was eenvoudig maar prima. Perfecte locatie om naar Eurodisney te gaan, slechts één halte met de trein. Ook goede verbinding met de binnenstad van Parijs.

Prima kamers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De vloer in het appartement bestaat uit tegels. De eetkamer stoelen maken daar nogal veel geluid op als ze verschoven worden. een stukje vilt eronder zou wonderen doen.

Prima kamers. Kinderen sliepen in de slaapkamer (2x 1-persoonsbed) en wij op de bedbank die prima lag. Afstand tot de RER ca. 400 meter. Vanaf het RER station in 4 minuten naar Disneyland en in zo'n 30 a 35 minuten naar metrostation Les Halles in hartje Parijs. Recht tegenover de RER zit een prima pizzeria. De Auchan in het Val d'Europe winkelcentrum is om half negen open en heeft alles wat je nodig kunt hebben. De buurt is veilig ook toe we om half twaalf 's avonds terugkwamen van Disney. Parkeergarage onder het pand erg makkelijk. De parkeervakken voor de deur zijn met de parkeerkaart en daar je kun dus maar een beperkte tijd staan. In de buurt zijn wel grote parkeerterreinen voor het winkelcentrum.

Prima verblijf voor een paar dagen tov de prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De hygiene van het toilet kan veel beter. Bij het ontbijt waren er geen eieren. Dit was ook niet mogelijk. Dat viel behoorlijk tegen.

De grootte van de kamer was prima. De ligging van het hotel tov de trein is uitstekend.

Perfecte locatie voor Disneyland, met (betaalde) parkeerplaats
    • Studio (2 Volwassenen)

De bedden waren aan vervanging toe naar onze mening

De locatie is perfect voor een paar dagen Disneyland Parijs: slechts 10 minuten rijden naar het park. En tegen bijbetaling is parkeren mogelijk in de parkeergarage onder het hotel, geen overbodige luxe in Serris. Ook de faciliteiten in de studio waren prima in orde en voldeden aan de verwachtingen. De kitchenette is niet groot, maar voldoende om voor 2 personen iets simpels klaar te maken. Pluspunt was de late check-out om 12:00 uur, waardoor je nog even goed uit kunt slapen na een paar vermoeiende dagen in Disneyland.

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

bezoek aan disneyland parijs, goede uitvalsbasis! park dichtbij en winkels, restaurants op de hoek. prima appartement. prijs kwaliteit is prima. verwacht niet te veel!

Budget hotel als goede uitvalsbasis voor Disneyland
    • Studio (2 Volwassenen)

Voor de prijs kun je natuurlijk niet te veel verwachten. De kamers waren redelijk schoon maar nou niet dat je zegt heel erg net en spik en span.

De locatie van dit hotel is top. In winkelcentrum Val d'Europe vind je alles wat je nodig hebt en via het metrostation sta je in een paar minuten pal voor de ingang van Disneyland. Ook fijn dat de auto in de parkeergarage kon staan.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prijs kwaliteit goed en super locatie om naar Euro Disney te gaan!
    • Studio (2 Volwassenen)

We hadden het op voorhand al een beetje moeten weten dat je voor 70euro per nacht geen mooi hotel zou krijgen. De kamer was heel basic, maar wel ok voor die prijs. Ontbijt is zoals op zijn Frans... zeer beperkt en veel te duur ;)

De ligging tov Disney Land Parijs is echt top! Voor €3,9 (heen en terug en per persoon) ben je met de trein in nog geen 15min in Euro Disney! - 3min wandelen van hotel naar treinstation - 3min op de trein (Euro Disney is eindhalte en is 1 halte verder van Val d'Europe, waar het hotel ligt) - 1min wandelen De prijs van €70 per nacht was heel goed. We kregen een ok kamer, maar meer moet je er niet van verwachten... zeer basic, maar ok.

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De accommodatie mag wat geupdate worden. De naden in de badkamer zagen er niet altijd even schoon uit.

Het personeel sprak 4 talen vloeiend. Man achter de balie was geweldig behulpzaam. Bedden waren heerlijk! We waren erg blij met de koffiemaker en waterkoker.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Top! Alles wat je nodig hebt bij een bezoek aan Disney
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Bed, mooi groot en schoon maar lag echt niet lekker

Kamers boven verwachting groot en fijn voorzien van faciliteiten! 1 minpunt was dat het bed niet erg comfortabel was maar dat viel in t niet bij de rest van de kamer en service

Een goede locatie voor bezoek aan Prijs en Disneyland
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Wij hadden 's-morgens ingecheckt en de bagage in de auto gelaten. Bij terugkomst bleek onze kamer niet schoongemaakt te zijn. Een ander nadeel is dan dat de receptie om 7 uur 's-avonds sluit. Wij hadden het geluk, dat er toen net een medewerker binnenstapte, die het probleem oploste door ons een andere kamer te geven en ons een gratis ontbijt aanbood. Helaas vonden wij de hygiëne in de kamer niet erg goed

De verbinding via metro naar Parijs of Disneyland was geweldig. Er is een groot winkelcentrum in Serris op loopafstand evenals de metro (RER). Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Door de problemen op te lossen kregen wij een gratis ontbijt aangeboden en een mooiere kamer

Het hotel is vrij nieuw maar zo ziet het er niet uit. Beetje rommelig op de gangen.

Op zich prima om hier te verblijven als je naar Disney gaat binnen 10 minuten ben je er met de auto. Naast het winkelcentrum, wat echt perfect is om S morgens je broodje te kunnen halen. De kamers zijn verouderd en gedateerd maar om alleen te slapen prima! Wij hadden goede bedden onze medereizigers niet. Parkeren in garage €10.- per dag

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Compact maar alles was aanwezig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Aankomst kon beter. Enkel Security was nog aanwezig (ondanks uur van aankomst doorgegeven) en die was van niets op de hoogte. Ik heb 5 minuten aan een gesloten deur gestaan wegens geen deurbel en niemand te zien om ons binnen te laten. Uiteindelijk per toeval de security aan de zaal van het ontbijt zien voorbij lopen. Er was op de website mogelijkheid tot parking maar eens daar bleek dat die enkel betalend was. Gelukkig wel parking op straat gevonden.

Compact maar alles was aanwezig. Een gezellig terras met meubilair. Moest het zomer zijn zeker kunnen gebruiken. Ramen waren zeer goed verduisterd.

Tegenvaller
    • Studio (2 Volwassenen)

Slecht onderhoud van het appartement , heel gehorig ( je hoort alles wat er in de kamer boven je gebeurde , optrekkende bussen enz.) hebben voedsel resten van de vorige gasten uit de koelkast moeten halen. Mag voortaan echt wel beter schoongemaakt worden.

Goede locatie dicht bij supermarkt , winkels en Disneyland en vriendelijk personeel

Was leuk weet niet of ik hier nog een keer terug kom
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De staat van de badkamer was beneden peil. Tegels los op de vloer ,douche-bad mengkraan werkte niet naar behoren. De bed bank is echt aan vervanging toe kapotte stangen eronder en matras doorgezakt. Kamers worden ook verhuurd aan buitenlandse arbeiders die in de regio moeten werken en die nemen het niet zo nauw met het niet roken beleid en na een bepaalde tijd mag het wat stiller zijn.

De locatie is echt top

Dit hotel is toe aan een opknapbeurt!
    • Studio (2 Volwassenen)

Het hotel is écht aan een opknapbeurt toe, vooral de badkamer!! Ook de plavuizenvloer is een minpunt, je hoort de hele nacht door dat mensen de stoelen verschuiven. We misten ook een bad, de keren dat we eral geweest waren was het bad er wel en nu helaas niet.

Wij hebben dit hotel gekozen omdat het dichtbij Disney ligt, we waren hier al een aantal keer eerder geweest en dat was bevallen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Er was een ruim bed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Parking hebben we dubbel betaald online en in het hotel. Helaas kon ik via de site en mijn bevestiging dit niet aantonen. Ook kleine belasting hebben we online betaald en ook nog eens in het hotel, ook dit stond niet vermeld in de betalings bevestiging.

Er was een ruim bed. De keuken was compact maar al het nodige is aanwezig.

Fijne accomodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Er was geen airco, was heel erg warm om te slapen, raam open doen geen optie vanwege de vele muggen. Ontbijttafel was meer een buro, er konden maar twee stoelen aangezet worden, wij waren met zijn vieren, en dat was passen en meten. En bij aankomst met een auto, is het moeilijk om een parkeerplaats te vinden om in te checken.

De locatie, en de mogelijkheid om in de garage te parkeren. En de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Slaapbank was beter als verwacht, gewoon netjes een matras...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Omgeving is wat lawaaiig, hotel zit namelijk achter de laad en losomgeving van het grote winkelcentrum in de buurt. Zolang de ramen dicht zijn hoor je niks, met ramen open is het maar net hoe erg je waarde hecht aan stilte.

Slaapbank was beter als verwacht, gewoon netjes een matras ipv op uitgeklapte bankdelen liggen. Losse slaapkamer was uitstekend. Keukentje was prima, niks te veel niks te weinig.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goedkoop.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De kamer viel tegen. Niet gezellig, kil ... het is vergelijkbaar met een studentenkot. Twee lampen werkten niet en de radiator lag op de grond. Het was niet verschrikkelijk maar ik raad het ook niet aan.

Goedkoop. Goede locatie. Vriendelijk personeel. Behulpzaam. Keukenmateriaal en handdoeken aanwezig. Ruim terras.

Prijs kwaliteit in orde
    • Studio (2 Volwassenen)

In het hele hotel hing een opmerkelijke geur. Het leek wel alsof iedereen aan het waterpijpen was ? :) Vlak onder onze kamer (314) was er een bushalte, wat zorgde voor veel lawaai van stoppende en optrekkende bussen.

De zelf-incheckbalie was heel aangenaam, zodat we konden inchecken wanneer we wilden/konden. In de kamer was alles voorzien wat noodzakelijk was. Goede bedden en grote ijskast/diepvries. De prijs was ook een meevaller.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goede locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Keukentje was wel aan vernieuwing toe

Het appartement was goed. Meubilair niet modern maar alles was schoon. Was een erg goede locatie om naar Disney toe te gaan. Ongeveer 6 minuten lopen naar de trein en 1 halte en je stapt voor Disney uit. Zou er zeker terug komen als wij nog een naar disney toe zouden gaan.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Zéér goede ligging; basis accomodatie.
    • Studio (2 Volwassenen)

Niet veel druk op het water en bijgevolg maar een dun straaltje uit de douchekop. Het was ontzettend warm op de kamer en je kon geen raam openzetten zonder dat er ongedierte naar binnenkwam.

Heel goed bed.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

2 studio's gereserveerd.
    • Studio (2 Volwassenen)

2 studio's gereserveerd. Bij 1 stonk de badkamer (rioollucht), de ander was fris, reukloos. Na eerste nacht hierover geklaagd en direct een andere studio voor de volgende nacht toegewezen gekregen. Die was ook fris. Ontbijt voor Franse begrippen royaal met veel keus.

Goede ligging en veel mogelijkheden voor korte vakantie
    • Studio (2 Volwassenen)

In de ietwat krakkemikkige schuifdeuren van de muurkast, stond de kluis. Helaas stond de kluis los. Inbreker zou deze zo naar buiten kunnen smijten, zijn handlanger op straat oppakken en wegwezen. Televisie mistten we niet maar we kregen toch geen beeld voor bijvoorbeeld alleen wat muziek. Internet maakt dat goed want je gebruikt gewoon je smartphone.

We hebben geen gebruik gemaakt van de ontbijt mogelijkheid. Ontbijt op de kamer alles nieuwe pannen, ketels servies en bestek etc. Koffiezet- apparaat met magnetron alles werkte schoon en zonder problemen. Tevens een klein bistro set. Fijn goed bed met schonen lakens. De badkamer ruim zat en schoon. Top is de (snelle) internet verbinding op de kamer. Als we iets nodig hadden was de medewerker zeer behulpzaam. Aardige medewerkers over het algemeen daar. De ligging top het is nog steeds mogelijk om te voet naar Disney Village of de parken te gaan. Wandel van 25 minuten (zonder kinderen geteld). Sowieso is in de omgeving op loopafstand van alles te doen. Centro comercial val d'europe (groot en sjiek), de Outlet en vele eet- en bars faciliteiten.

Rustige locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Bij reservering 4 persoonskamer, is er 1 twee persoonsbed + slaapbank. Geen extra bedden mogelijk.

Rustige locatie. Vlak bij winkelcentrum en 5 minuten rijden vanaf Disneyland. Metro eveneens dichtbij.

Super locatie, schoon appartement, aanrader.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Erg gehorig (van de bovenburen), door de tegelvloer en de metalen stoelpoten. De bedbank is niet super comfortabel, maar voor kinderen goed te doen.

De locatie was absoluut geweldig! Op loopafstand van het winkelcentrum (en de supermarkt) en op 5-10 minuten rijden van Disneyland. Parkeren was prima geregeld, de 8 euro per etmaal meer dan waard. We waren blij verrast met het terras (omdat we op de begane grond zaten). Appartement was schoon, bedden ook. Zeer vriendelijk personeel. Wifi verbinding was prima. Veel kastruimte! Een bad, altijd lekker. De kitchenette is niet uitgebreid, maar voor ons voldoende met koelkast, inductie kookplaat, magnetron, koffie-automaat en waterkoker. Als je uitgebreid wilt koken is het behelpen. Wij hebben er niet gekookt.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Ouwe meuk kamers...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het is echt een oud hotel en oude inrichting, oogt ook vies. Met kinderen ook niet handig; ze slapen op een slaapbank.

De lokatie was prima, vlakbij groot winkelcentrum. Je kan op straat gratis parkeren met parkeerschijf. Het is vlakbij disneyland, 5 minuten met de auto of openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 21 april 2017

De locatie was perfect aangezien wij op 10 minuten aan het...
    • Studio (2 Volwassenen)

Het lawaai 's morgens kan waarschijnlijk voor sommigen wat storend zijn.

De locatie was perfect aangezien wij op 10 minuten aan het Disneyland Parc waren. Samen met het feit dat onze wagen veilig in een gesloten garage kon geparkeerd worden, zorgde dat ervoor dat wij heel tevreden waren over dit hotel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

vriendelijk personeel, hadden geen pan en maar...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

dat de garage apart te betalen is

vriendelijk personeel, hadden geen pan en maar 1ontbijtkommetje en die hebben ze gebracht zonder problemen, alsook heb ik een koffiezakje gekregen want was koffie vergeten te kopen

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ruim verblijf, goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Studio (2 Volwassenen)

Keukenspullen waren niet compleet. Geen deksels voor de pannen, geen onderzetters, geen theedoek en geen afwasborstel/doek

Ruime kamer. Keukentje en bank,en een heerlijk ruim balkon

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Hondvriendelijke accommodatie nabij Disneyland Parijs
    • Studio (2 Volwassenen)

Tja, voor ons persoonlijk geen tegenvaller, we hebben er niet minder om geslapen. Voor wie het heel belangrijk vindt, de laminaatvloer in de slaapkamer zat vol met hele ruime kieren, dus niet lekker om op te lopen met blote voeten en in de badkamer lag de stekkerdoos van de verwarming open.

Het welkom zijn van onze hond en de vriendelijke ontvangst. We waren in de ochtend al aanwezig om de sleutel op te halen aangezien we anders buiten de reguliere openingstijd pas konden inchecken, en de voor ons gereserveerde kamer was nog niet gereed. Had ik ook niet verwacht en het was zeker niet onze bedoeling om alvast van de kamer gebruik te maken. Van de aardige meneer bij de receptie kregen we daarom een andere en ruimere kamer toegewezen waar we meteen al in konden. Het hotel is op nog geen 5 minuten rijden van Disney en op loopafstand van shopping centrum Marne la Vallee. Diverse restaurants in de buurt. Vergeet niet van te voren een parkeerplaats te reserveren!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

• Studio (2 Volwassenen)

Inchecken bij late aankomst gaat makkelijk via het systeem aan de buitenkant. Parkeren in de straat is in de avond gratis (tot 8am). Keuken is fijn. Prima locatie voor de dag voor aankomst bij Disneyland. Supermarkt/Val d'Europe op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Goed! we hebben een nacht extra bijgeboekt.
    • Studio (2 Volwassenen)

Erg aardig personeel. Ligging zeer goed. Station op loopafstand Trein Disney Eur 3.60 en Parijs Eur. 6.90.. Mooi luxe winkelgalerij met eetgelegenheden op loopafstand

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Keuig netjes verblijf, geweldige prijs kwaliteit verhouding
    • Studio (2 Volwassenen)

Er is een keuken, maar verwacht daar niet te veel van. Als je iets wil opwarmen is er een Magnetron. verder koffiezet apparaat (filter) en een waterkoker. Voor ons genoeg

De ligging is perfect voor bezoek Parijs of Euro Disney. Euro Disney is 1 halte met de trein, station op 4 minuten lopen. Parijs 30 minuten zonder over te hoeven stappen Perfect de lange rijen mensen die naar de auto's liepen en wij stapte snel in de trein en waren binnen 10 minuten in het hotel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Leuk Disney hotel
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Voor €8,50 is het ontbijt niet echt geweldig, maar er zijn slechtere accomodaties.

Het is een ideaal hotel om te verblijven als je naar de Disney parken gaat. Met de auto is het 10 minuten rijden en met de metro is het ongeveer 15 minuten.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Een prima plek om naar Parijs centrum & Disneyland...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Misschien meer parkeerplaatsen om te reserveren?

Een prima plek om naar Parijs centrum & Disneyland Parijs te gaan. Goed bereikbaar vanaf de snelweg en goede treinverbinding. Kamer(studio) voor 3 is een fijn verblijf voor een weekend.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Precies wat we verwachten
    • Studio (2 Volwassenen)

Tv geeft alleen Franse zenders, liever een paar nationale ( Engels), geen radio, geen lampje bij de bank.

Het is schoon, je hoort geen andere gasten, lekker stil 's nachts, leuk keukentje. Makkelijk die automaat voor de sleutels !

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prijs in verhouding tot het gebodene

Prijs in verhouding tot het gebodene

Prima verblijf voor paar dagen

Wel veel dingen beschadigd

Netjes appartement. Nu zelfs met terras. dat was helemaal luxe

kamer is goed en verzorgd, maar achterstallig in onderhoud,...

achterstallig onderhoud

kamer is goed en verzorgd, maar achterstallig in onderhoud, ondergrondse parkeergarage is top

Budget vriendelijke locatie dicht bij Disney park
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Slaapbank was niet goed. Weinig water uit de douche.

Genoeg ruimte voor gezin. Fijn bed. Schoon.

familiaal
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

dat je de parking apart moet betalen

bed was goed, genoeg dekens, lekker warm binnen, voordeel dat je zelf kan koken, ligging is zeer goed

Woonkamer, keuken

Bed

• Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Heel goede bedden. Het ontbijt was beperkt maar wat er was was goed.

Redelijk

Badkamer was vies

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Afstand naar RER.
    • Studio (2 Volwassenen)

Bedden zijn niet echt comfortabel.

Afstand naar RER.En shopping centre!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Kamer was netjes, bed goede kwaliteit, warm en genoeg dekens

Onze bovenburen

Kamer was netjes, bed goede kwaliteit, warm en genoeg dekens

Heel tevreden voor herhaling vatbaar

Verwarming

Slaapplaats

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Goed verblijf, pover ontbijt.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het ontbijt is veel te duur naargelang wat er te verkrijgen was.

Netheid van de kamers.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Vieze badkamer

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Perfect locatie voor Disney
    • Studio (2 Volwassenen)

Veel dingen die kapot waren in de kamer

Locatie. Dicht bij Disney

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Ruim appartement vlakbij Disneyland
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Prima locatie op1 metrohalte van Disneyland, ruim appartement en vlakbij groot winkelcentrum Val d'Europe

3 dagen Disney
    • Studio (2 Volwassenen)

Alles prima schone kamer vriendelijke ontvangst prima ligging voor paar dagen Disney

Lekker dicht bij Disneyland Paris

De hygiëne was matig.

Een rustige, centrale ligging met erg ruime kamers.

Goed!
    • Studio (2 Volwassenen)

Super dicht bij Disneyland.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

We hadden een heel leuke vakantie met onze kleindochter in Disney Parijs !!! Het logement was prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Wifi De internetverbinding was niet sterk.

Heel goed ontbijt. Super vlotte incheck en ook uitcheck. Goede bedden

Super locatie.

Vrij basic maar voor een paar dagen prima!!

Perfecte locatie tov Disneyland.

Goede locatie in de buurt van Disneyland
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Veel geluid van buiten en van de frigo.

De kamer was proper

prima verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het parkeren was slecht en op de locatie van het hotel is duur.

de locatie en de bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Locatie en parkeergarage
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Zag er redelijk basic uit.

Locatie en parkeergarage

Prima kamer voor een bezoek aan Disneyland Paris

Locatie was super, 1 metro halte vanaf Disneyland Paris

Super! Weer erg genoten

De handdoeken. Voor de hele week 1 paar handdoeken

Mooie studio, ruim,erg volledig,goed bed en goede slaapbank,...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Mooie studio, ruim,erg volledig,goed bed en goede slaapbank, goed ontbijt, lekker dicht bij Disney, uitstekend schoon

alleen voor overnachting oke 1 a 2 dagen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

slechte staat ,weinig onderhoud.

de locatie

het zal wel fijn zijn als de appartement om 2 a 3 dagen schoon gemaakt

super personeel goed ontbijt

personeel en badkamer

Fijn verblijf

De deur van de badkamer kon niet dicht

De ruime kamer/appartement. Dicht bij winkelcentrum Val d'Europe, Disneyland Parijs en treinstation.

Minder dan verwacht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De automaat om in te checken buiten de uren werkte niet.

De ligging.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fijne week gehad
    • Studio (2 Volwassenen)

Gastvrij en behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

kom hier zeker terug
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

weinig handdoeken voor 4 personen enis mis een theedoek dat hebben andere accommodatie wel

kamers waren goed alles was aanwezig

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Slecht
    • Studio (2 Volwassenen)

Bad kamer ruimte in de kamer totaal niets lucht van koken uit de keuken heel de gang stonk