Beoordelingen over Residhome Val d'Europe 4-sterren

3, place Jean Monnet, 77144 Montévrain, Frankrijk

#5 van de 12 hotels in Montévrain

Ideale accommodatie voor een trip naar Disneyland
    • Studio (2 Personen)

- Hoewel het er schoon uitzag, rook het niet heel fris in de kamer. Daarom zo veel mogelijk de ramen open gezet.

- Alle faciliteiten aanwezig - Ruime kamers - Station om de hoek en 1 stop vanaf Disneyland (5 min) - Goede parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Voor een weekendje Disney en een dagje shoppen is dit de...
    • Studio (2 Personen)

Voor een weekendje Disney en een dagje shoppen is dit de perfecte locatie en prijs/ kwaliteit = top Met de trein naar Disney is perfect te doen, enkel de uiterste uitgang nemen in Val d'europe et voila. Voor 1,95€ enkele rit! Het shoppingcenter en outlet is 5 minuutjes stappen. Er is een veilige ruimte voorzien om bagage voor check in of na check out op te bergen! Ik logeer hier regelmatig en ben telkens heel tevreden.

Een fijn verblijf die onze verwachting
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

De slaapkamers hadden niet zoals gevraagd enkele bedden en dit was daar niet meer te regelen. Ook hadden ze niet alle kamers bij elkaar waar ook om gevraagd was.

Hotel/appartement was dicht bij het tijnstation waar we dagelijks gebruik van hebben gemaakt.

Ruim appartement ;
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Ruim appartement ; goede bedden voor 5 p, keuken met alles wat ik nodig had ; dichtbij Disney ( omdat het zo mooi weer was , hebben we gewandeld naar Disneyland, ongeveer 4 km ); winkelcentrum/supermarket op loopafstand Ik kom steeds terug naar dit appartement; goede ervarigen , vriendelijk personeel ; ik heb in de buurt elders gelogeerd omdat dat iets goedkoper was , maar dat beviel niet zo goed . Ik kan dit hotel van harte aanbevelen ; Het is ook gerenoveerd Appartementen zien er netjes uit; Eigen parkeergarage : voor een klein bedrag staat je auto veilig

Familiehotel
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Kamers hadden achterstallig onderhoud Wifi dekking in kamer niet goed Geen variatie in ontbijt Schoonmaak dagelijks kan beter

Dichtbij alles was we wilden bezoeken Dat de honden mee kunnen Betaalbaar ontbijt zeker met actietarief Koele kamer Parkeren auto

Perfectie lokatie voor Parijs en euro Disney te bezoeken
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Bleek geen ontbijt bij te zitten , maar we hebben zelf broodjes voor onderweg gehaald , scheeld ook tijd maar was niet duidelijk vooraf

Ruim opgezet en fijn mini keukentje Lokatie is super , leuk plein op loopafstand en de metro naar Parijs en euro Disney ook op loopafstand .

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

De ligging van het hotel.
    • Studio (2 Personen)

Voor de prijs had ik graag inclusief ontbijt gehad.

De ligging van het hotel. Dicht bij Disneyland en als je de straat oversteekt ben je bij het station. Met de trein ben je dan een half uurtje later in Parijs. Ook op loopafstand een winkelcentrum met o.a. grote supermarkt.

Prima, niets op aan te merken.
    • Studio (2 Personen)

Prima locatie op goede afstand van Disneyland Parijs. Verder alles wat je kan verwachten bij een overnachting is inbegrepen. Het ontbijt was goed en genoeg keus. Parkeren is goed mogelijk in de parkeergarage onder het gebouw, let op dit is tegen extra betaling en ook vooraf moet dit worden aangegeven.

De bedbank moesten we zelf nog helemaal klaar leggen en deze...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

De bedbank moesten we zelf nog helemaal klaar leggen en deze was totaal niet comfortabel. Je kon de douche niet instappen zonder de badkamerdeur open te laten. De indeling was totaal onlogisch en dus onhandig!

10 min rijden van
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

10 min rijden van Disney en de RER zit tegenover het hotel. Het is een keurige accommodatie met een ondergrondse parkeergarage. Ontbijt was prima verzorgd.

locatie bij eurodisney en dicht bij treinstation waarmee...

de hulpvaardigheid van bepaalde personeelsleden aan bar en ontbijt was niet altijd top. andere waren dan terug heel hulpvaardig. hier is verbetering nog wel mogelijk.

locatie bij eurodisney en dicht bij treinstation waarmee zelfs parijs op een dik half uur vlot bereikbaar is. parking onder het hotel is heel praktisch. prijs/kwaliteit perfect.

Locatie was erg goed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Temperatuur van het water schommelde erg tijdens het douchen

Locatie was erg goed. Tegenover ingang van het treinstation. 1 halte naar Disney en ong 40 min voor hartje Parijs

2 dagjes Disney
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

De kennis en afhandeling door het personeel bij de receptie. echt gewoon af en toe slecht. checken je verkeert in , vergeten dingen aan je te melden en als zij een fout maken, waar jij niks van weet, blokkeren ze je kamer en mag je met ze gaan stoeien dat zij iets fout hebben gedaan en niet jij. in combi met slecht Engels is dat echt een feest. ik was niet blij, maar zag ook klanten compleet over de rooie gaan... verder kan het erg druk zijn bij het ontbijt, met de weinig personeel en te weinig tafels, terwijl er daarnaast een zaal leeg staat, mat tafels en al, waar ej dan niet mag gaan zitten

locatie is tov Disney land maar ook Parijs ideaal, met de Metro ben je met 3 min in Disney voor € 2,50 . ook is er vlak bij een leuk plein met leuke eet tentjes , die niet te duur zijn, zeker in vergelijk met Disney prijzen.

Ligging tov Disney perfect, treinstation recht voor de deur...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Badkamer is erg klein en de straal uit de douche moet je zoeken. Maar goed we kwamen niet voor de badkamer.

Ligging tov Disney perfect, treinstation recht voor de deur en brengt je voor €4,- pp heen en weer naar Disney.

Mooi hotel, maar jammer dat een aantal personeelsleden ons een nare smaak hadden bezorgd.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Wat ons tegenviel was dat we voor parkeren moesten betalen. Ze hadden alleen Disney kaartjes voor volwassenen maar niet voor kinderen. De slechte ontvangst was ook iets [check in was 15:30uur], maar bleek dat er pas tegen 17:30uur een kamer vrij kwam. Mijn drie kinderen en mijn partner en ik moesten lang blijven. Een dag voor het uitchecken kwam ik erachter dat wij ipv 12:00uur [wat standaard was om uit te checken], om 11:00uur moesten uitchecken. Ik had geprotesteerd en vond dat ze juist ons moesten compenseren voor de late check-in mogelijkheid. Uiteindelijk konden we uitchecken om 13:00uur. De dame bij de receptie was niet vriendelijk en pakte het kaartje af en zei dag. Ik had toch wat meer gastvriendelijkheid verwacht van een 4de klas hotel.

Kamers waren OK.

Super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Helaas was de bar bijna iedere dag gesloten. Wij waren hier met onze eigen kinderen en een ander stel met kind. Doordat de kinderen in de “woonkamer” sliepen wilde wij een drankje doen in de bar. Dit was helaas niet mogelijk.

Bereikbaarheid Disneyland Paris met de trein (EUR 1,90 volwassenen) is top!! Station is op 50 meter, daar zit ook een klein winkeltje waar je een broodje kan halen EUR 1,20 per croissantje. Mega Winkelcentrum op loopafstand, primark, Zara, H&M maar ook alle “dure” merken zoals Michael Kors, Furla, Gucci. Parijs met de trein is ook goed te doen. Je bent ongeveer een half uurtje onderweg en betaald EUR 14,- voor een retourtje. Ik was vergeten mijn Toegangskaarten voor Disney te printen en ik was erg blij dat het geen probleem was om deze gratis in het hotel te laten printen. Kamer werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken.

Prima plek om paar nachten te overnachten om bijv naar Disney te gaan. Niet om vakantie te vieren
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Kamer/interieur was verouderd en in matige staat. Kapotte kraan, schimmel op plafond badkamer, defect toilet en erg stoffig bij aankomst

Perfecte locatie, dicht bij metro, groot winkelcentrum en Disneyland

Geweldige locatie wanneer je Disneyland en Parijs wenst te...
    • Studio (2 Personen)

We kregen de mogelijkheid te parkeren in de parking van het hotel, maar er was geen voldoende plaats voorzien, om die reden moeten wachten tot een plaats vrijkwam.

Geweldige locatie wanneer je Disneyland en Parijs wenst te combineren. Dichtbij bevindt zich Val d'Europe en La Vallée Village waar elke shopacholic zich thuis voelt. Disneyland is op 5 minuten met de auto te bereiken en naast het hotel bevindt zich het RER station waar je makkelijk en snel Parijs kan bereiken. Deftig en comfortabel hotel, lichte geluidsoverlast ondervonden, maar niet storend. Zeker een aanrader wanneer je niet te hoge eisen stelt.

mooi, schoon en netjes hotel op een perfecte ligging
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Je moet uit de auto om de poort te kunnen openen naar de parkeerplaats

Perfecte ligging als je naar disneyland wil of lekker shoppen in winkelcentrum Val d'europe

Locatie van het hotel was top, heel dichtbij Disneyland...

Kamers waren kleiner dan verwacht, op de foto lijken ze veel groter. Douche onder de schimmelvlekken en stonk ook naar schimmel. Toilet stonk ook. Gordijn van de slaapkamer ging niet dicht. Prijs en kwaliteit verhouding klopt helaas niet. Ontbijt voor een ochtend uitgeprobeerd, was wel goedkoop maar niet te eten.

Locatie van het hotel was top, heel dichtbij Disneyland zowel met auto als trein. Treinstation voor de deur.

Het is ideaal gelegen ten opzichte van Disneyland en ligt...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het is ideaal gelegen ten opzichte van Disneyland en ligt vlak naast een RER station voor een prima verbinding met Parijs. Het ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Tegenvallend
    • Studio (2 Personen)

Kamer te klein voor 6 personen, veel te weinig inventaris ( b.v 3 bekers ,3glazen ) voor 6 personen terwijl in 2 persoons studio 3 kopjes en glazen aanwezig waren. Parkeren met een personen busje (kon of mocht niet op hun eigen terrein staan en buiten kon je alleen maar bij een blauwe zone 1,5 uur parkeren).

Warm weekend
    • Executive Appartement (4 Personen)

Airconditioning die niet aangezet is vanwege het feit dat het nog geen zomer zou zijn. Het was inmiddels al 30 graden. Ook konden we pas na 3 uur in de kamer terwijl het hotel niet vol zat.

Bedden zijn comfortabel, eenvoudige maar prima keuken, top locatie vlakbij het winkelcentrum en binnen 5 minuten in Disneyland

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Luxe hotel, handige locatie !
    • Studio (2 Personen)

We hadden bij de boeking aangegeven dat mijn man met mijn creditcard zou betalen en dat ik zelf niet aanwezig zou zijn. Ik had gemaild of er aanvullende zaken nodig waren , een kopie van mijn paspoort was voldoende. Toen mijn man en zoon aankwamen mochten zij lange tijd niet in de kamer totdat ik een ingewikkeld formulier thuis had ingevuld en opgestuurd! Dit had prima van tevoren gekund.

Luxe hotel, handige locatie ! Alles heerlijk schoon .

Ik had reeds ruim vooraf contact opgenomen daar wij vroeger...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Ik had reeds ruim vooraf contact opgenomen daar wij vroeger of voorzien zouden aankomen. Hier had ik gevraagd of het mogelijk was om vroeger in te checken. Ik kreeg het antwoord dat ze alles zouden doen om dit inorde te maken maar dat ze niets konden beloven. Toen wij effectief aankwamen wist het meisje aan de receptie ons bot te zeggen dat ze van niets wist. Verder werkte onze tv en telefoon niet, daar het zaterdagavond was, konden ze ons niet helpen... Jammer. Ik logeer hier regelmatig en deze keer was wel een tegenvaller.

Allen daarheen :)

Geen opmerkingen

De locatie t.o.v disneyland en parijs was top. Prijs kwaliteit perfect ! Alles was ook in een zeer goede staat. Receptie zeer vriendelijk. Onmiddellijk zonder vragen info en tips gekregen omtrent het reizen met de trein en metro . Station aan de overkant van het hotel en dit zonder geluidsoverlast. Wij komen terug !

Lokatie was prima tov eurodisney. Binnen 15 min ben je er.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Geen ophang haakjes voor jassen Bedbank was erg slecht om op te zitten maar slapen voor kinderen geen probleem

Dat er zonder gezeur van kamer geruild kon worden ivm een niet werkende airconditioning/verwarming die veel te hoog stond en niet lager kon

Superrrr
    • Studio (2 Personen)

Ingang parkeergarage kan beter aangegeven worden.

Was er 2 nachten met mijn dochter van 14 om Eurodisney te bezoeken. Perfecte aansluiting met metro, 15 min. van kamerdeur tot ingang Disneyparken (€4 retour pp). Auto stond veilig in de garage van het hotel ook op dag van uitchecken.

We hebben een heerlijk weekje gehad en gedaan wat we wilden doen, helemaal top!
    • Studio (2 Personen)

De ligging tov Parijs en Disneyland is helemaal top. Je zit er zo met de metro welke voor de deur ligt. Leuke extra was supergroot winkelcentrum om de hoek. Kamer was prima de foto's op de site geven dat prima weer. Ontbijt was lekker en voldoende voor ons, we misten alleen een warm hard gekookt eitje maar er was volop andere keuze. Zeker voor herhaling vatbaar!

mooi appartement met optie parkeerplaats , dichtbij disney
    • Prestige Suite (6 Personen + 1 Kind)

verwarming deed het niet goed , koud in de nacht er is maar 1 toilet , 2 badkamers

ruim appartement , veel licht , kitchenette, dichtbij winkelcentrum en Disney;

Goed hotel voor disneyland.
    • Studio (2 Personen)

WC's aan de receptie waren een ramp, dit kon wel beter onderhouden worden met bv tijdens de dag door iemand dat schoon maakt.

Vond het geweldig dat je niet zomaar in de parking kon gaan, je moet je naam zeggen voor je met de auto kan binnenrijden en ja kunt enkel met een code van de lift terug naar beneden. Alles is ook goed geregeld inchecken was 5min wachten en uitchecken was meteen klaar. Het hotel ligt ook 50m van een tramstation waar er max om de 5min een trein reed naar disneyland! Kamer waren proper en onderhouden.

Perfecte ligging voor Disney en outlet shopping!
    • Studio (2 Personen)

Het ontbijt werd helaas slecht aangevuld, we kwamen iedere ochtend een uur voordat het ontbijt sloot.. Maar toen waren al heel veel dingen leeg. Jammer dat het parkeren betaald is (5 euro per nacht), maar het is dan wel alleen voor de gasten

De locatie is het beste; metro is aan de overkant van de weg, je kunt er bij wijze van naartoe rollen. Ook ligt het dicht bij een winkelcentrum en zijn er leuke restaurantjes in de buurt op loopafstand. We kwamen bij aankomst pas achter dat outlet La Vallee Village ook maar 5 minuten (met de auto) of 15 minuten (lopend) van het hotel vandaan is. Ideaal! Ook naar Parijs centrum is ongeveer 40 minuten met de metro, maar je komt dan midden in het centrum aan. Perfect! Kamers zijn OK, niet heel bijzonder, wel lekkere handdoeken! Ze kunnen beter wel wat doen aan het schotje van de douche/bad, want het water spettert eruit omdat het schotje te klein is. Met als gevolg dat de badkamer helemaal onder water komt te staan.

Prettig verblijf, uitstekend personeel.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Hier en daar wat achterstallig onderhoud aan de kamer. Geen enkele belemmering verder.

Steenworp afstand van het rer station. Slechts 1 halte naar Disneyland. Trein rijdt elke 3 minuten. Personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Met name Pascal was een uitstekende gastheer. Een verlenging van ons verblijf met een extra nacht was zo geregeld en de booking.com prijsreductie werd direct doorgevoerd. Ondanks dat het een zeer druk hotel is was er alle tijd voor wat maatwerk dus. De 2 bedroom kamer was ruim genoeg voor 5 volwassenen en 1 kind en voorzien van uitstekende bedden en een 2e badkamer(tje) in de 2e slaapkamer. Kamers zijn niet gehorig.

Een paar leuke dagen vlakbij Disneyland!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

We hadden verwacht dat er 2 badkamers waren, stond wel bij omschrijving op de reserveringsbevestiging! Het woonkamerdeel was wat klein voor 6 volwassenen.

We hadden geen ontbijt geboekt.

Ok voor een nachtje
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Het was veel te warm. Eerst 25 graden, na hulpvraag nog 22 graden en zelf niet te veranderen, terwijl voor ons 18 graden meer dan genoeg is ... we moesten maar een raam open zetten. Had vooraf 3 keer gevraagd of de opklapbedden alvast opgemaakt konden worden omdat we pas laat op de kamer kwamen. Dit is niet gebeurd.

Perfecte ligging en goede prijs kwaliteit verhouding! Heerlijke dagen mogen hebben hier!
    • Studio (2 Personen)

Helaas geen Nederlandse tv zenders. Schoonmaak kon echter beter, het noodzakkelijke werd schoongemaakt en was schoon. Echter op de grond en voornamelijk in de hoekjes stof en vuil en tegen plafond ook stofspinwebben zichtbaar.

De locatie was perfect, dicht bij een bruisend groot winkelcentrum waar veel te doen was. Ook lag de metro pal naast de ingang wat maakte dat je meteen richting parijs of disney kon. De kamer was erg gezellig en volledig ingericht met allerlei apparatuur (vaatwasser etc.). Handdoekenservice was tol, iedere dag verse schone handdoeken (kreeg zelfs een voorraadje waardoor je nooit te kort kwam). Twee televisies op de kamer, mooie comfortabele kamer. Erg fijn was dat je woonkamer gedeelte kon afsluiten van de slaapkamer. Wij hadden een gerenoveerde kamer. Tot slot de bedden krijgen een 10! Grote comfortabel en geen afscheiding tussen tweepersoonbedden in. Heerlijk uitgerust wakker geworden zelfs echtgenoot met een hernia zonder rugklachten wakker geworden!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel het...
    • Studio (2 Personen)

de afwerking van de toiletruimte was minder.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel het personeel van de receptie als in de ontbijtzaal. Zeer praktisch ingerichte accommodaties.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Good location for disney land and Paris city
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Bedompt binnenklimaat en temperatuur lastig te regelen (koud) in appartement.

Locatie, naast de metro (RER) met 1 stop naar Disneyland, en 40 minuten naar hartje Parijs.. Restaurants, supermarkt en oveige winkels op loopafstand. Schoon appartment die elke dag schoongemaakt werd.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Verblijf was super ! onvergetelijke ervaring voor onze kinderen !
    • Prestige Suite (6 personen)

We hebben spijtig genoeg dubbel betaald voor de kamer ! bedrag was al automatisch van mijn mastercard gegaan voor de check in, en mijn vriendin heeft terplaatse nog eens betaald. Heb hotel al opgebeld en ze gingen het bedrag dat zogezegd als borg diende terug overschrijven, maar heb dit spijtig genoeg nog altijd niet ontvangen ! Kunnen jullie hier nog iets aan doen aub ?

Super hotel, bediening, kamer (penthouse) met terras rondom rond !

Gelukkig was het maar 1 nacht
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Kaders hangen scheef aan de muur, tv hangt scheef,afstandsbediening werkt niet, douchewand hangt los en kan niet toe, kranen staan los op het bad, schimmel in de douche, stofnetten in de living en kamers, eten in de snackbar trok op niks, helft van wat op de al beperkte kaart stond was niet meer te verkrijgen, en de pizza en pasta die we aten was absoluut niet lekker.

Heerlijk!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Netjes, op een steenworp afstand van het station, in 5 minuten in eurodisney, 30 minuten in hartje Parijs en lopend in 15 minuten bij een enorm winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Disneyparken, goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Studio (2 Personen)

Aan 1 kant kan moeilijk langs het bed worden gelopen(er hangt een tv in de hoek), douchen in bad(krappe badkamer). Geen NL zenders op tv.

Zeer goed bed, kamer en keuken prima uitgerust. Apart toilet. Goede locatie, in een paar minuten bij Disney. Ruime parkeergarage en ontbijt doordeweeks goed. Op loopafstand een groot winkelcentrum met grote supermarkt. We kregen een upgrade van studio naar 4-persoonsappartement. Voor 4 personen zou dit appartement erg klein zijn.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Super genoten van een perfecte uitvalsbasis voor Disneyland Parijs.

Geen minpunten.

Iedere dag werd het bed opgemaakt en de badkamer gereinigd. Dit gebeurt meestal niet bij een appartement. Was super prettig! Direct naast het metrostation.

Aanrader!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het enige puntje dat misschien wat minder was, was dat we met de thermostaat in de kamer de temperatuur niet hoger kregen als 21° en dat dit voor sommige mensen 's avonds wat frisjes kan zijn, vooral als het buiten ook koud is.

We logeerden in een mooie ruime en comfortabele studio met een kitchenette, ontbijthoek, salon en aparte slaapkamer, waar nog een aparte flatscreentv is, naast die in de woonkamer. Er is zelfs een microgolfoven en een vaatwasmachine aanwezig. Heel fijn is ook het bordje met thee, koffie en suiker en twee flesjes water die het hotel voor de gasten in de kamer klaarzet bij aankomst. Het hotel beschikt over eigen ondergrondse parking en de ligging is ideaal, net naast de rer en vlakbij het shoppingcentrum Val d'Europe. Het is al onze derde keer dat we reserveerden in dit hotel en we keren er zeker terug.

TOP
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Was een hele mooie kamer, beter dan verwacht. Complete keuken zelfs een vaatwasser. Slaapbank kraakt heel erg bij het omdraaien maar verder niets aan de hand. Metro kon je zien zodra je de hoofduitgang uit liep en binnen 5 minuten bij Disney.

perfect voor een bezoek aan disneyland
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

kleinigheidje: parking in kelder is enkel te bereiken via lift

ontbijt was ok en ruim, kamer proper, keukentje was ook volledig, maar 1 halte verwijderd van disney land

Het ontbijt was super en de ligging aan de trein is ook...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De ramen sloten niet goed, dus het was er koud en er was enkel een kleine verwarming in de badkamer. We zijn extra dekens gaan vragen maar die waren er niet meer

Het ontbijt was super en de ligging aan de trein is ook super, heel snel naar eurodisney en naar Parijs

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Teleurgesteld, niet waard voor wat ik heb betaald.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Er was kakkerlak in de kamer. Kamer te klein voor 6 personen, terwijl aangegeven was voor 6 personen. Op de site zag veel beter uit dan in werkelijkheid. Het is echt geen 4 sterren hotelappartement!!!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Perfect gelegen bij de metro op vijf metrominuten afstand...

Erg kleine kitchenette. Niet echt geschikt om voor een gezin een maaltijd klaar te maken.

Perfect gelegen bij de metro op vijf metrominuten afstand van Disneyland en ongeveer 40 minuten van het centrum van Parijs. Groot winkelcentrum tegenover hotel. Goede (betaalde) parkeergelegenheid onder het hotel. Bedden ook prima in orde (zelfs de slaapbank is oké).

Geslaagde week Parijs (3 dgn Disney + 2 dgn centrum), ondanks (te) klein appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Kleiner dan verwacht (te klein voor een gezin van 5), keuken verre van compleet en te klein, 2 persoons bedden van matige kwaliteit (in het midden wat doorgezakt, je rolt naar het midden)

Ligging voor Disneyland en Parijs was perfect pal aan het station van de RER trein. Val d' Europe handig voor de boodschappen

Matig.

We hadden 5 kamers geboekt. Kamers waren om 15:00 uur niet gereed, de laatste kregen we pas om 18:00 uur. We waren verdeeld over het hotel, dus over meerdere etages. Hotel was vol, maar bar was bijvoorbeeld niet open. Koffie of een ander drankje was niet te krijgen. Kregen de verkeerde kamersleutels, dus mocht nog een paar keer naar de receptie. Buitendeur zit dicht en moet je aanbellen. Door drukte aan de receptie moest je soms lang wachten. Garage is slechts 1.95m hoog en door een dakkoffer moest ik buiten parkeren (beperkt aantal plaatsen). Niet alle kamers waren even schoon. Voor de kleinkinderen mochten we de bank uitklappen, ondanks de geboekte 4 persoons kamer

Dichtbij groot winkelcentrum en EuroDisney. Ontbijt eenvoudig maar goed.

Tevreden met ons verblijf. Prima bedden. Dichtbij winkels en openbaar vervoer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Vaatwasmachine niet aangesloten. Ook geen verlengsnoer daarvoor aanwezig. Gordijnen te smal en niet juist opgehangen.

Dichtbij RER station. Winkels dichtbij.

Goed te doen voor kort verblijf voor 2 personen bij Disney.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

er staat voor 4 personen maar daar was het net te klein voor (2 andere personen zouden dan op de slaapbank kunnen slapen). Badkamer erg klein en douche straal was matig en veranderde regelmatig vanzelf van temperatuur. WC is apart.

compleet netjes klein appartement met eigen keukentje en aparte slaapkamer met 2 pers.bed.

Goede locatie voor langer verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Er miste een handleiding van de slaapbank/inductieplaat/vaatwasser.

Ruime schone kamers Fijne Kastruimte Complete keuken, met vaatwasser Iedere dag schone handdoeken

Prima kort verblijf voor bezoek disneyland
    • Studio (2 Personen)

De kamer kon een kleine opknapbeurt gebruiken, hier en daar was het wat smoezelig en verouderd.

Goed ontbijt met een ruime keuze uit o.a. vers brood, diverse soorten hartig en zoet beleg, yoghurt en lekkere cappuccino. Het hotel heeft een ideale locatie t.o.v. Disneyland Parijs., deze staat naast metrostation Val d'Europe en vandaar is het 1 halte (3 minuten) naar Disneyland. Ook hartje Parijs is met deze metrolijn goed bereikbaar. Wij hadden een studio geboekt, welke ruim was met een groot en comfortabel bed.

Voor het bezoeken van Disneyland en Parijs is dit een perfecte locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Wij ( gezin 2 volwassenen en 3 kinderen 2x 15 en 12 jaar) wilden een locatie op loopafstand van de OV ivm het bezoeken van Disneyland en de stad Parijs. De locatie lag perfect gelegen ( 1 minuut lopen naar metrostation) . Appartement was klein maar prima voor twee nachten. Wij zijn zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima hotel voor bezoek Disney
    • Studio (2 Personen)

Het personeel bij de receptie is niet echt klantvriendelijk. Ze doen hun werk maar hebben weinig oog voor de klant. Daarnaast is de kamer prima, alleen vind ik het geen 4 sterren hotel. 3 wel. Beetje verouderd.

De locatie is perfect voor een bezoek aan Disneyland

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Voor de prijs een goed hotel.
    • Studio (2 Personen)

Het hotel komt een beetje smoezelig; de kamers komen wat stoffig/ouderwets over maar met name in de gang op onze verdieping was een zeer rare zoete geur. Waarschijnlijk gebruikt om een andere (viezere) geur te verbergen. Hotel kan dus wel een kleine opfrisbeurt krijgen.

Voor de prijs een goed hotel. De bedden lagen vrij goed en het was niet gehorig. Het personeel was verder vriendelijk en behulpzaam.

• Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Goede ligging, nette schone kamers, vriendelijke personeel. Parijs is ongeveer 1 uur met de auto. Tegenover het appartement heb je een metro / trein station. 2 min lopen grote winkelmall

kamer goed maar verder niet echt een 4 sterren waard of 8.2 kwa score
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

de bar die heel vroeg al sluit je kan niet dingen vooraf bestellen bijvoorbeeld eten of alcohol of normale drinken en dan heb ik het over bijv fles champagne of wijn of een pizza die ze daar maken je moet er persoonlijk bij zijn en gelijk betalen.

50 jarig huwelijk met kinderen en kleinkinderen gevierd
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Kamers waren niet schoon een kamer lag bed van vorige bewoners nog open vuil in badkamers spoelbakken liepen niet door

Nette accomodatie en dicht bij de metro een halte tot euro disney

• Beoordeeld op: 23 september 2017

ok voor 1 nacht
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Het bed in de woonkamer was te zacht. Het was erg warm in het appartement. Het parkeren onder het residhome kan beter aangegeven worden.

De ligging ten opzichte van Euro Disney was erg goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prijs kwaliteit topper!

Geen opmerkingen.

Ligging nabij Disney (20meter tot treinhalte- daarna 3 minuten tot park). Kamers prima en netjes. ontbijt vers en ook prima. Personeel vriendelijk. Ondergrondse parking . Rustige buurt.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Goede mogelijkheden voor een bezoek aan Disney, stopping en Parijs met treinverbinding.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De lift viel tegen, hij stopt altijd op de eerste etage voor de receptie. Het doel is uiteraard om te zien wie er naar en van de parkeergarage komt, maar het is ook een beetje irritant. Een vierpersoons kamer met bed-bank is geen aanrader, maar met zijn twee is de kamer meer dan voldoende.

Goede locatie voor bezoek aan Disney, maar ook dichtbij groot winkelcentrum met leuke outlet. Parkeren ondergronds, afgeschermd en niet duur. Ik ga graag nog eens terug naaar dit hotel. Naast het hotel is mogelijkheid voor openbaar vervoer naar Parijs. Super !

• Beoordeeld op: 15 september 2017

goede prijs-kwaliteit op enkele minuten met de metro verwijderd van Disneyland
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

verlichting in de hal van het appartement (om iets negatiefs te vermelden), voor de rest: alles positief

keukentje leent zich tot het bereiden van eigen ontbijt en (eenvoudig) avondmaal, alles voorhanden (van microgolf tot kleine vaatwasser), locatie is ideaal voor Disneyland park (metro op 5min), restaurants op enkele straten verwijderd (5min), goede bedden, geluiddichte ramen, ... kortom: topadres

prima kamers, maar vieze matrassen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

De hygiene, ik had na de eerste nacht uitslag over m'n hele lichaam van het bed. De matrassen waren de smerig voor woorden, alleen een laken eroverheen is onhygiënisch. Het hotel zou er goed aan doen beschermhoezen over de matrassen te doen, die regelmatig gereinigd worden. Ook mijn partner en kind hebben dagenlang jeuk en bultjes gehad.

Bereikbaarheid van het hotel, kleine kitchenette op de kamer

Het waren drie geweldige dagen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Prima hotel voor een bezoek aan Disney. Metrostation ligt tegenover het hotel. 5-10 Minuten later loop je de poort van EuroDisney naar binnen. Mooie gezinskamer/ appartement. Prima ontbijt. Parkeergarage is erg handig.

In principe redelijk tot goed.

Schimmel in douchecel.

Kamer en keuken efficient en goed ingericht. Douchecel uitzonderlijk vies met schimmel aan de muur. Hieruit blijkt dat structureel daat niet goed wordt schoongemaakt!!! Rest was brandschoon.

Heel leuk
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

Wij hadden een kamer geboekt met vijf personen. Er lagen gedurende de drie dagen, telkens maar 4 instant koffies op tafel. Wel jammer daarvan. De avond van aankomst, was de mevrouw aan de balie niet zo vriendelijk (moe ?), ze sprak ook veel te vlug, waardoor ze moeilijk te verstaan was. De volgende dagen waren het andere mensen, en die waren wel vriendelijk.

Kamer netjes, ontbijt prima, personeel in restaurant zeer vriendelijk. Heel gemakkelijke aansluiting met de trein.

Zeer aangenaam verblijf in Val d'Europe
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

In de kamer kon je prime verblijven met een gezin met drie kinderen. De slaapbanken waren verrassend comfortabel en ook eenvoudig weer 'op te bergen' zodat je er overdag geen last van had. De nabijheid van een groot winkelcentrum met alle faciliteiten, gezellig centrum en openbaar vervoer (naar Eurodisney) maakten het verblijf in Residhome Val d'Europe zeer aangenaam.

Prima uitvalsbasis voor Disneyland.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

De parkeergarage is krap, donker en je moet er €5,- per nacht voor betalen.

We waren er al om half 1 (inchecken is vanaf 3 uur) maar de kamer was al klaar dus we mochten er al in. Heel fijn! De kleine extra's zijn erg fijn: bijvoorbeeld een dienblad met flesjes water, koffie en thee enz. En in het keukentje er liggen theedoeken, een vaatdoek, afwasmiddel en een schuursponsje.

Mooi hotel op een goede locatie en dat alles voor een goede...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

De extra douche was aan renovatie toe, de douchestang was stuk, de douchedeur was stuk en er zat erg veel schimmel op het plafond

Mooi hotel op een goede locatie en dat alles voor een goede prijs

Heel prettig!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Misschien handig om een afzuigkap te monteren bij kook gelegenheid.

Nette ruime appartementen met alles wat je nodig hebt, dagelijks nieuwe handdoeken etc. Ruime parkeer garage onder het gebouw. Behulpzaam personeel. Goed ontbijt buffet. Gunstige ligging tav Disney Parijs en station voor RER A naar Parijs.

Het ontbijt was in orde, de mensen aan de receptie tijdens...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Personen)

We zijn baggage vergeten en ik heb hier dadelijk bij thuiskomst voor getelefoneerd. Er is me op het hart gedrukt dat er opnieuw contact met me zou opgenomen worden, maar dit is niet gebeurd. Resultaat: we beschikken over minder kleding, terwijl dit eenvoudig opgelost had kunnen worden. De room service: de maaltijden waren niet geweldig, wel vriendelijk gebracht.

Het ontbijt was in orde, de mensen aan de receptie tijdens het onthaal vriendelijk.

ruim appartement , netjes; komen er zeker terug
    • Prestige Suite (6 Personen + 1 Kind)

Eigenlijk niets ; woonkamer was een beetje fris savonds; kinderen sliepen in de woonkamer

Lokatie dichtbij Disney en winkelcentrum vald'europe Kamer was vernieuwd ( prestige app 7 pers) ; keukenapparatuur vernieuwd en netjes ; goede bedden ; vriendelijk personeel . We kregen een gratis drankje en fruitmand :-) omdat de kamer bij inchecken nog niet gereed was .