Beoordelingen over Pierre & Vacances Premium Residence & Spa Houlgate 4-sterren

1-2 Rue Charles Sevestre, 14510 Houlgate, Frankrijk

#8 van de 17 hotels in Houlgate

Wij zijn goed uitgerust en maakten veel uitstapjes in de omgeving.
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De indeling van de keuken is niet erg praktisch.

De ligging is uitstekend en het zwembad is bijzonder, ook bij matig weer. Verder een fraaie toegang naar het huisje langs een mooi aangelegde rotswand met bloemen.

Geweldig uitzicht, mooi zwembad, fijne broodjes service.
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Hygiëne is helaas niet echt goed. Slecht schoongemaakt huisje, schimmel in de badkamer en stof in de slaapkamer. Ook echt niet te doen met vier personen, dan slaap je op de bank in de woonkamer. voor 2 perfect. Badkamer niet te doen als je enigszins slecht ter been bent. Hoge instap naar het bad.

Geweldig uitzicht, mooi zwembad, fijne broodjes service. Echt fijne bedden!

Zwembad was aanvankelijk heerlijk warm , maar werd op 11 mei...
    • Standaard Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

De ligging op de helling is prachtig met schitterend uitzicht! De toegangsweg er naar toe is te steil en te smal om met kinderen te fietsen. Dat konden we via de informatie te voren niet duidelijk vinden. De fietsjes bleven ongebruikt ook omdat het gelukkig mooi weer was om te zwemmen.

Zwembad was aanvankelijk heerlijk warm , maar werd op 11 mei een stuk kouder

Prachtig uitzicht.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

- Gebruik van de spa is erg duur en pas voor kinderen vanaf 16 jaar. - Huisje voor 6 personen is geschikt voor maximaal 4 personen. Anders veel te klein. - Veel pissebedden. - Twee badkamers, beide met toilet, waarvan 1 zo klein is dat je eigenlijk de deur open moet laten staan.

- Sfeervol park en mooie huisjes. - prachtig uitzicht over Houlgate - Goede bewegwijzering naar het park toe. - Hele goede bedden. - Complete keuken - Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een heel leuk verblijf in deze huisjes. We komen zeker terug!
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Jammer dat het zwembad slecht voor personen is vanaf 14 jaar.

Mooie locatie, prachtige huisjes. Alles was netjes. Een leuk speeltuintje voor de kindjes. In het park werden de anderen huisje opnieuw geschilderd en opgefrist tegen de zomermaanden, maar wij hadden er geen hinder van.

Heerlijk verblijf in Normandie.
    • Standaard Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Het buitenzwembad is open tm september. (Was bekend ). Alleen het zwembad is toegankelijk vanaf 16 jaar (en tegen betaling 20 euro). De leeftijdsgrens was ons niet bekend.helaas

De kust van Normandie blijft fascinerend. De accomodatie ligt daar lekker dicht bij. Fijn dat onze hond mee kon.

Zeer aangenaam verblijf
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

- De vloer in de gang (tapis plein) was echt vuil en is aan vervanging toe - voor het binnenbad betaal je €20pp extra. Buitenbad bijna niet verwarmd wel inbegrepen? Dit zou op z'n minst vermeld moeten worden bij reservatie... Geeft anders vertekenend beeld

Uitzicht domein zelf personeel kamer zelf zeker ok

Het uitzicht.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het was een 4 pers. appartement het was zelfs te klein voor 2 personen. Te weinig servies in de keuken, waar maar 1 persoon in kon staan. Zwembad buiten prachtig. Zwembad binnen idioot duur €20 pp. voor een halve dag.De accommodatie was op een heuvel gebouwd. Erg steil naar boven. Voor oudere personen niet handig. Geen restaurant bij accommodatie.

Het uitzicht.

• Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

geen cafetaria of drinkgelegenheid aanwezig van de 7dagen broodjes besteld en 3dagen waren ze het vergeten door te geven waarbij wij zelf naar een bakkerij moesten

kamer was netjes zoals het moet

Uitermate teleurstellend.
    • Standaard Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Het park bevat nauwelijks faciliteiten. Het huisje is sterk verouderd en is dringend aan onderhoud toe, zowel buiten als binnen. Voorbeeld: de keuken valt uit elkaar, de kraan zakt door het verrotte aanrechtblad etc. Dit zijn geen dingen die nog 'kunnen worden opgelost' zoals ze aan de receptie zeiden. Er was niet genoeg servies, de rest was een rommeltje. Het huisje was bovendien niet schoon, ronduit vies zelfs. Ook is het huisje is VEEL te klein voor 8 personen, maximaal 6 - maar zelfs dat is eigenlijk al teveel. Rondom het huisje woekert de tuin, de planten lagen op het pad. Achter het huisje kun je nauwelijks bewegen, daar loopt een pad waar iedereen langs loopt (dus weinig privacy). De afvalbakken waren ELKE DAG helemaal vol, daardoor stond het afval ernaast. Voor kleine kinderen is er helemaal niets te doen. De prijs-kwaliteitverhouding is totaal zoek en het woord 'Premium' kunnen wij niet plaatsen. Kortom: dit was helaas eens, maar nooit weer

De locatie is prima. Een mooi uitzicht en niet te ver van een aantal leuke bezienswaardigheden.

Locatie was mooi vooral als je uitzicht kunt krijgen op de...
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Bij aankomst gemeld dat de douchekop kapot was. Helaas is niemand deze komen maken. Zelf met draad provisorisch deze vastgezet zodat we hem wel konden gebruiken. Wij hadden een appartement gehuurd dat geschikt was voor 4 personen maar daarvoor is het echt veel te klein. Wij waren met zijn tweetjes en dan is het prima.

Locatie was mooi vooral als je uitzicht kunt krijgen op de zee. Het park ligt erg rustig in de heuvels boven het dorpje Houlgate. Lopend is het een flinke klim maar wel te doen. Fijn dat er een broodjes service aanwezig was.

Prima uitvalsbasis met geweldige view waar je heerlijk kunt zwemmen en waar je zelf zorgt voor eten.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Er is geen restaurant bij het complex. Geen must maar zou wel lekker zijn. Lopen naar het dorpje was voor ons geen probleem (20 min) Het zwembadfilter maakt enorme veel geluid. Deze staat ook de hele nacht aan. Onze kamer was met balkon en slaapkamerraam direct boven het zwembad. Best wel storend lawaai. Niet als er mensen zwemmen. Dat is gezellig. Maar wel de pomp/filter in de nacht. Het personeel is wat afstandelijk. Onze kamer was niet klaar toen we aankwamen maar we kregen wel de sleutel. Na dit te melden kregen we een vergelijkbare kamer die wel klaar was.

Het uitzicht, moet je even van te voren voor bellen, was fantastisch. Het is een prima uitval basis om Normandië onder de scene te ontdekken. Het dorp is dichtbij en sprookjesachtig. Op 5 min met de auto is een grote supermarkt. Zwemmen in het zwembad is prima. Spa niet gebruikt. Wifi zou voldoende zijn om te teksten maar onze kinderen hebben behoorlijk wat filmpjes op youtube gekeken. Wel zijn er wat sites van games geblokeerd (clash of clans o.a.).

Een heerlijke accommodatie en prima te wandelen naar dorp Houlgate!
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

de hoeveelheid pannen (te weinig om fatsoenlijk te kunnen koken); de pompen van Het zwembad maken ontzettend veel herrie. Zowel het nespresso apparaat en de föhn ontbraken; is in orde gemaakt.

Broodjes konden besteld worden bij de receptie; de volgende ochtend vanaf 8 uur konden deze worden opgehaald

Mooi maar erg onhygiënisch en saai
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het appartement waar wij in zaten was erg klein en zeer onhygiënisch, met name het sanitair. Beschimmelde kitranden in de badkamer en een zeer vies toilet. Ik had het idee dat er vanuit werd gegaan dat de gasten het wel zouden schoonmaken. Wij hadden een 4 persoons appartement en zaten er met 2 volwassenen en een baby, dit vonden wij qua ruimte erg krap. Zou er niet met 4 volwassenen willen zitten. Ook vonden wij dat er te weinig faciliteiten op het park aanwezig waren. Geen simpel winkeltje of barretje, met zeer jonge kinderen ben je dan erg op je (te) kleine appartementje aangewezen. Jammer!

Het uitzicht vanaf de accommodatie en de locatie zijn top!

Net en rustig
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Op het park is weinig te doen. Er is geen mogelijkheid om iets te eten of te drinken te halen. Buiten het park, in de nabije omgeving ook niet. Hier heb je een auto voor nodig.

Het uitzicht op Houlgate was geweldig! De luxe van de keuken, inclusief vaatwasser, ruime koelkast en Nespresso apparaat

Fijne locatie, middelmatige accomodatie
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het huisje was niet altijd even proper: in de woonruimte krioelde het van de mieren (die via het terras binnenkwamen) en het bestek lag bijvoorbeeld in hetzelfde kastje als de vuilnisemmer, die wegens een kapot deksel niet meer kon afgesloten worden. De badkamer was wel proper, maar het flauwe straaltje van de douche was geen 4 sterren waard. Jammer dat het zwembad vroeg sluit, waardoor je na een daguitstap geen frisse duik meer kan nemen.

De locatie is aangenaam: op wandelafstand van het kleine Houlgate (een rustig maar gezellig kustdorpje), met uitzicht over de baai en op een uurtje rijden van de meeste trekpleisters in de regio (Honfleur, Bayeux, landingsstranden).

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Onhygiënisch
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Het ligt redelijk afgelegen dus als je niet met de auto naar daar bent gereisd is het wel vervelend voor die mensen. Strand lukt op wandelafstand maar voor mensen met jonge kinderen (buggy,...) is het moeilijk wegens de hellingen,... Wij hadden geboekt voor 6 dagen 5 nachten, we kregen gratis WiFi, máár die maar 3 dagen geldig is... werd ons niét verteld aan het onthaal. Als je dan voor meer dagen WiFi zou willen nemen kost dat 8euro per dag en maar 1 gsm per appartement die dat extra kan nemen. Moest je meerdere gsm's willen aansluiten op gratis WiFi kan je het enkel nemen voor 1 maand, wat ongeveer €30,00 is... geen mens die dat gaat willen betalen. Voor alles vragen ze toeslag, fitness, binnenzwembad,... Ook zeiden ze toen we aankwamen dat we zicht op zee hadden, oké heel leuk. Daar mochten ze wel bij vermelden dat dat een extra €25,00 kost als je gaat uitchecken (wij hadden niet achter zicht op zee gevraagd, niet dat die 25 eur uitmaakt, maar vermeld het gewoon bij de aankomst óf zet het online op de site dat zicht op zee duurder is) We komen in ons appartementje aan, lijkt alsof er niet is gepoetst. Toen we onze schoenen uitdeden voelde je overal zand en vuil op de vloer, dat aan je voeten bleef hangen. De lakens en handdoeken waren wel ververst. Maar de vloer, badkamer, wc,... was echt niet proper. Schimmel aan het bad, vlekken op de spiegels,... Je krijgt ook maar 2 wc-rollen, dat was genoeg voor ons 2. Maar je kan er toch een paar extra leggen hé. In de 6 dagen dat we daar waren hebben we geen enkele keer een poetshulp over de vloer gehad, komen we daar te weten dat je daarvoor extra moet betalen moest je dat willen. Aan het zwembad zouden ze iets kunnen voorzien van eten/drinken, muziek,... zou gezelliger zijn.

Het uitzicht en het zwembad. We zijn veel stadjes enzo gaan bezoeken. Omaha beach, american cemetery and memorial, rotsen van étretat, cabourg, cap le blanc nez, was allemaal prachtig om te zien. Normandië is echt heel mooi!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prachtig gelegen, mooi uitzicht.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Klein, weinig privacy, gehorig. Slechtzittende bank die uitschoof. Betalen voor telefoon, onze deed het ook niet om de receptie te bereiken zonder betaling. Betalen voor tv. Betalen voor kluisje. Verhoog de prijs dan een beetje en doe het all in.

Prachtig gelegen, mooi uitzicht. Fijn zwembad. Twee aparte kamertjes, wel ienemienie klein maar prima. Prima bedden, wat aan de harde kant.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Het was net alsof we in een sprookjes dorpje zaten.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Onze dochter mocht niet in het binnen zwembad. En dat wisten we niet v te voren.

Het was net alsof we in een sprookjes dorpje zaten. Met heel mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prettig en rustig vakantieverblijf
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Er wordt geadverteerd met spa en binnenzwembad maar hier is alleen met bijbetaling gebruik van te maken. Zou in de prijs inbegrepen moeten zijn. Ook is deze niet echt gemakkelijk bereikbaar.

Locatie en uitzicht en rust

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

- Het is een mooi gebouw met veel bijgebouwen.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

- Gezien de ligging van de panden zijn alle balkons en terrassen op het noorden en in oktober is het dan echt koud. - kosten wellness 20 euro pp per halve dag. Dat hebben we dus niet gedaan. - Ons gebouw was erg gehorig. Vooral "contactgeluiden" zoals trap, bad, douche. Maar ook hoesten en lopen in huis van buren links/rechts. - Balkons grenzen aan elkaar en de gesprekken van de rokende buren zijn dan, ook in huis, letterlijk te verstaan.

- Het is een mooi gebouw met veel bijgebouwen. Een prachtige en goed onderhouden tuin. Wij hadden een goed appt/ mooi balkon. Dus wel mooi uitzicht over stad en zee. - Personeel bijzonder vriendelijk - Ondanks wat negatieve punten toch een gezellige vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Accomodatie was prima.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Er was maar1 koekenpan aanwezig, er was maar 1 pan aanwezig.De handdoeken mogen wel een keer extra verschoont worden.

Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Niet tevreden i.v.m. afhandeling/uitblijven beloofde korting en niet reageren op mijn email.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

We moesten ruim twee uur wachten tot het huisje schoon was. Omdat er geen restaurant en/of bar is (dat mis je dan op zo'n moment), hebben we dus al die tijd maar een beetje heen en weer gelopen (ondanks dat we best moe waren van de rit) en steeds geinformeerd of we eindelijk in ons huisje konden. De receptionist wist zich op den duur geen raad en heeft een manager gebeld. De manager beloofde een korting van tien procent en we mochten de laatste dag later uitchecken (hier hebben we geen gebruik van gemaakt). We hebben tot op vandaag (een maand later) nog steeds geen creditering ontvangen. Ruim een week geleden heb ik nog een email gestuurd of ze het geld over willen maken op mijn bankrekening, ook hier is niet op geantwoord!! E.e.a. is inmiddels bij Booking.com bekend. Ook was de kluis stuk, die is weggehaald op 28 augustus en daar is niets voor teruggekomen (heb ik ook gemeld aan de receptie). Verder hadden we geen uitzicht vanwege een bomenpartij, maar dit terzijde.

De broodjesservice.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Heerlijk rustig verblijf in een gezellig Normandisch dorp.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Houd rekening met de ligging op een heuvelachtig terrein. Een auto heb je echt nodig aangezien alles niet in de directe omgeving te vinden is. Tevens dien je jezelf te kunnen vermaken, er is geen avondleven! Ook niet op het park!

Prima huisje gelegen in een zeer rustige omgeving met uitzicht op Houlgate. Het huisje is compleet ingericht, met voldoende keukengerei. We hadden een huisje voor 6 personen, echter deze is meer geschikt voor 4 personen! Het park is mooi aangelegd, met voldoende groen. De auto's kunnen op een apart gelegen parkeerterrein geparkeerd worden. Supermarkt (Super-U en Intermarche) kun je vinden in het plaatsje Dives-sur-Mer, even verderop. Er is een zeer breed strand wel met merkbare eb en vloed. In het dorp Houlgate zijn voldoende restaurants te vinden. Het park heeft een schitterende spa, met vewarmd zwembad (echter wel tegen betaling).

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Was een zeer mooie locatie en de omgeving was echt super
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De herrie van de pomp van het zwembad! Geen winkel op het terrein! En na 20.00 u niemand meer aanwezig! Slaapbank was matig , en te weinig kookpannen aanwezig!

broodjes service was okay, personeel ook vriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed verblijf aazee in
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Gehorigheid van naaste-en bovenburen (tegelvloeren) Ik miste bij het keukengerei een simpel snijplankje.

Gemoedelijk ingericht huisje, echt van deze tijd. Goede boxspringbedden Goede douchekop Nieuwe pannenset Dikke grote badhanddoeken! De badjassen voor het zwembad. De prachtige tuin/ borders. Uitzicht op Houlgate en de zee

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Clinical
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Binnenkant huisje: klein en met slaapbank. Ongezellig park zonder enige koffie mogelijkheid. Klinisch park en personeel. Geen warmte. Erg duur voor wat geboden wordt.

Buitenkant huisje

Zwembad, rustige omgeving
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Te weinig kookpotten, terrastafel stuk, geen vlaamse zenders en properheid van huisje kon beter, prijs nogal aan de duurdere kant

Zwembad, rustige omgeving

• Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

geen toegang voor kinderen binnen zwembad

de locatie

De ligging van het geheel en het persoonlijk logement
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De toestand van de zetel/slaapbank en het wel vrij luide lawaai van de ventilatie

De ligging van het geheel en het persoonlijk logement

De rust

Bereikbaarheid naar centrum

De rust

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

• Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Klein en onfris en verouderd

Uitzicht

Prima voor een paar dagen. In het najaar weinig te beleven in de badplaats.
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Er was geen afscheiding tussen de balkons, buiten weinig privacy.

De rust op het park

Fantastisch, mooie omgeving, dichtbij zee, zwembad aanwezig, goed geregeld.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Niet alles was even schoon, toiletrand en kranen. Te weinig serviesgoed, bestek en pannen.

Het uitzicht, fantastisch!

super vakantie !

geen ontbijtruimte

ligging en zwembad

Aangenaam verblijf, mooie locatie, rustige en mooie omgeving.
    • Standaard Appartement met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Zetel in de woonkamer was niet hygiënisch. Ook de keuken was niet optimaal qua hygiene. Er waren ook geen geschikte kookpotten aanwezig.

Zwembad

Mooi, iets te weinig te doen voor grotere kids; tafeltennistafel of id
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Lawaai machines zwembad dag en nacht

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

• Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

eten zelf regelen in stad geen restaurant etc

zwembad en mooie ligging tuinaanleg

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Aangenaam vakantiepark !

---

---

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Alles was compleet
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Te ver van stadje en strandf

Alles was compleet

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Zicht op Houlgate

Info, hygiëne, onderhoud

Zicht op Houlgate

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Leuk appartement, prima om een week te verblijven.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Leuk appartement, prima om een week te verblijven.

Het personeel was erg vriendelijk en het uitzicht was erg...
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Engels spreken blijft moeilijk.

Het personeel was erg vriendelijk en het uitzicht was erg mooi.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

locatie

sofabed

locatie

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Ontbijt en ligging
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Niks te doen voor de kids en zwembad dicht

Ontbijt en ligging

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

prachtige omgeving, gezellig appartement

prijs spa

het uitzicht vanaf het balkon en de gezelligheid van het 4 p appartement

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

locatie prima, jammer van de slechte nachten op de bedbank!
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

de tweepersoonsbedbank; matras echt veel te hard voor 3 nachten!!

prima appartement. Schoon en compleet!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Heel schoon, vooral de keuken. mooi servies.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

De omgeving, de woningen en de tuin

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Normandië

Weinig parkeerplaats

Balkon met zicht op zee.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Het uitzicht was fantastisch en het huisje 7 pers prima
    • Standaard Appartement met 3 Slaapkamers (8 Personen)

De bank daar kon je niet best op zitten maar voor slaapbank was die prima

Het uitzicht was fantastisch en het huisje 7 pers prima

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Het verblijf was voor ons perfect
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

geen winkel in de directe nabijheid

De rust die er heerste ook aan het zwembad (geen schoolvakantie)

• Beoordeeld op: 15 september 2016

inrichting van het keukengereedschap.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

inrichting van het keukengereedschap. 1 koekenpan 1 gewone pan en kopjes etc te weinig

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Zwembad Duur brood

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

fijn verblijf in een mooie, rustige omgeving
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Fijn huisje, mooi uitzicht, alles voorradig in de keuken

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Mooie ligging.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

zit/slaapbank rook sterk naar hond(vies) en was eigenlijk als zitbank versleten.

Mooie ligging.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Weing potten/pannen in de keuken

Weing potten/pannen in de keuken

Miniem

Voor 2volwassenen en 2grote kinderen is het appartement véél te klein

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

We hebben er een fijne en mooie tijd doorgebracht
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Mooi complex op prachtige locatie.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Heerlijke week
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Prachtige locatie in een rustige omgeving. Alles bij de hand of dicht in de buurt. Veel restaurants vlakbij het strand.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Mooie locatie. Met vriendelijk personeel.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Sauna en binnen zwembad extra betalen en 16+.

Uitzicht Netheid Mooi park

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Nette kamers en vriendelijk personeel

Nette kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Supergaaf uitzicht in een heerlijk verzorgd schoon huisje!

Een echt tweepersoonsbed in plaats van slaapbank.

Supergaaf uitzicht in een heerlijk verzorgd schoon huisje! Bed lag heerlijk. Behalve dat waren de korte afstanden van parkeerplaats tot het huisje een fijne bijkomstigheid!

• Beoordeeld op: 3 april 2016

De rust , mooi uitzicht ,goed onderhouden park , vriendelijk...

In de woningen/ appartementen is de leefruimte en de keuken klein . Best iets groter huren zodat je niet in de leefruimte moet slapen .

De rust , mooi uitzicht ,goed onderhouden park , vriendelijk personeel .Nette woningen .

• Beoordeeld op: 20 september 2015

De ligging van het huisje was heel mooi.

Het sanitair in de huisjes was verouderd en de ruimtes heel klein. Ook had de schoonmaak hiervan wel wat beter gekund.

De ligging van het huisje was heel mooi. Mooi uitzicht en het park was keurig onderhouden.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Zeer aangenaam kader, proper en verzorgd

Voor vakantie huisjes in Frankrijk neem je best een groter dan het aantal dat je werkelijk bent. Wij hadden een huis van 8 personen en waren met 4. Dit was aangenaam. Met 8 in dezelfde ruimte zou voor mij niet gaan.

Zeer aangenaam kader, proper en verzorgd

• Beoordeeld op: 6 september 2015

- Goeie service (defecte vaat was dezelfde dag verholpen)

- Hadden 3 kamers verwacht, maar de 3de was de slaapbank in de living. - afdekplaatjes aan schakelaars en stopcontacten waren er merendeel af. - beenruimte tussen stoel en tafel is enorm krap - binnenzwembad enkel toegankelijk voor kinderen vanaf 12 (SPA) - beperkte speelmogelijkheden voor kinderen - krap voor 6 personen

- Goeie service (defecte vaat was dezelfde dag verholpen) - Vriendelijk personeel - Ligging en bereikbaarheid van het park - Netjes onderhouden park - Aangename temperatuur van het zwembad en netjes.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Het is nu de tweede keer dat we hier zijn geweest.

Veel te weinig bedden bij het zwembad. Het was echt vechten voor een stoeltje.

Het is nu de tweede keer dat we hier zijn geweest. Normaal gaan we nooit terug, maar dit is echt een fijne plek. Mooi uitzicht vanuit de locatie, prima appartementen en een supergrote supermarkt in de buurt. Zwembad ook prima. Sinds de vorige keer ook veel beter schoongemaakt en de bedden hebben ook een upgrade gehad!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Locatie en zwembad

Complex slecht onderhouden; Klein, donker appartement ondanks voor 4 personen aangemerkt. Weing opberg-ruimte; Niet goed schoon gemaakt; Matrassen hebben plastic omhulsel waardoor slapen niet prettig is. Geen kranten in receptie (wel beloofd); relatief dure bezorgdienst voor broodjes , etc.

Locatie en zwembad

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Relatief kamer kamers , Wifi ( traag en valtsteeds weg) extra betalen voor binnenbad gasten rezerveren de zwembadstoelen door vroeg in de ochtend een handdoek op te leggen en de hele dag weg blijven

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Zwembad zelf was prima, en uitzicht over Houlgate en zee...

Huis voor 6 personen is heel erg klein, en zeker niet geschikt voor zes volwassen personen. Zelfs voor ons gezin met drie kleine kinderen was het net aan. Sanitair was slecht, wc bleef lopen, kraan zat los en een volwassen man kan zich na het douchen nauwelijks in de badkamer afdrogen. Het terras buiten is ook erg klein en niet erg geschikt voor zes personen. Bij het zwembad waren niet genoeg ligbedden waardoor wij regelmatig op de tegels moesten zitten. Er was ook geen bar, of iets waar je wat te drinken of eten kon halen. Maaltijden moesten 24 het vantevoren besteld worden. Voor kinderen is er buiten een klein speeltuintje niks te doen.

Zwembad zelf was prima, en uitzicht over Houlgate en zee prachtig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Vooral de locatie is schitterend, wel wat afgelegen t.

De appartementen zijn ronduit slecht. Erg klein, zeer matig uitgerust en absoluut achterhaald. De schoonmaak en hygiëne laten meer dan te wensen over.

Vooral de locatie is schitterend, wel wat afgelegen t.o.v. het dorp. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Ligging en uitzicht

De accomodatie nu voor de tweede keer bezocht en de ruimte was aanzienlijk minder fris als voorheen. Douche vol schimmel, kamer en keuken nauwelijks schoongemaakt.

Ligging en uitzicht

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Het zwembad, de kleinschaligheid, de tuin, de schoonmaak na...

Harde bedden. Vieze vloer, vies terras. Buiten (terras)weinig privacy.

Het zwembad, de kleinschaligheid, de tuin, de schoonmaak na 1 week verblijf.Mooi uitzicht en we konden 2x gebruik maken van de kluis: er is veel vertrouwen in de mensen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Ligging van het complex is erg mooi, bovenop en heuvel met...

Wifi niet optimaal.

Ligging van het complex is erg mooi, bovenop en heuvel met goed uitzicht op Houlgate. Rustige omgeving. Leuk ingericht. Goede bedden. Voldoende parkeer gelegenheid.

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Mooie locatie met schitterend uitzicht op het dorp, de klif...

De locatie is lastig te vinden (navigatie adres staat niet in systeem)

Mooie locatie met schitterend uitzicht op het dorp, de klif en de zee. Mooi zwembad en bijzonder kindvriendelijke omgeving. Er is voldoende te zien en te beleven zowel voor natuurliefhebbers als actievelingen.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.