Beoordelingen over Residhome Asnieres 3-sterren

1 rue Eugénie Eboué, 92600 Asnières-sur-Seine, Frankrijk

#5 van de 12 hotels in Asnières-sur-Seine

Goede accommodatie voor bezoeken Parijs stad
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bij aankomst bleek de 6 persoonskamer niet beschikbaar en kregen we twee 2-persoon kamers. Kamers op zich schoon echter veel stof in vitrage. Voegen in vloertegels badkamer laat los. Knop om douche te gebruiken werkt zeer stroef.

Kamers voldoende groot voor ons doel, namelijk bezoeken Parijs stad. Goed aan te rijden en OV in de buurt. Kamer voorzien van koelkast en kleine supermarkt in de buurt. Parkeergarage onder hotel.

Vreselijk!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

kamer was vies, overal vlekken, bijv op gordijnen, lamp met vieze vegen, badkamerdeur met lippenstift, ramen vol vette vingers, 3 kapotte lampen, keukenkastje los (kon niet dicht), afzuigkap werkte niet, airco werkte niet, douchen lukte niet om om te zetten van bad naar douche. afwasmachine zonder vaatwastablet (bij de receptie wisten ze van niets). handdoeken te weinig, wc papier te weinig, bij vertrek lift kapot, waardoor we van 6e verdieping met 6 koffers met trap moesten. door onverlicht trapportaal (ook hier werkte het licht niet).

zwaar teleurstellend
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

6 persoons-appartement, kamer 101. zeer tochtig door niet sluitende deur naar balkon, niet goed warm te 'stoken', een nieuwe rol wc papier konden we niet krijgen om 5 uur 'smiddags, moesten we maar bij supermarkt kopen. bij ontbijt waren er veel te weinig (laatste dag helemaal niet) croissants, toen ik vroeg om alsnog een paar af te bakken of zo: niet mogelijk. dit was mijn derde bezoek, nog nooit zo slecht geweest.

goede ligging bij RER station

Niet aan te bevelen
    • Standaard Studio

Alles! Niet de kamer gekregen welke ik had geboekt! Dan ook nog tijdens incheken betaald. Vervolgens bij het uitchecken vroegen ze weer om te betalen! Bezwaar genaakt uiteraard maar wel een uur verloren tijd aan alle nonsens

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Stedentrip parijs
    • Standaard Studio

Geen echte plek om te eten wel een uitschuiftafeltje aan het bureau maar dat is wel wat krap.

Eigen keukentje,dichtbij treinstation, snel in het centrum van Parijs zeer vriendelijk personeel, veilige parkeergarage, bakkerij en winkel op 200 meter lopen, nette kamer

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

aanrader!

Luidruchtige frigo en airco/luchtverversingssysteem !

prima uitgeruste kamers : ruim, goede bedden, zeer proper, mooie kitchenette met de nodige toebehoren.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Wanneer je je verblijf op de verkeerde voet wilt beginnen, kies dit hotel. Ellende gegarandeerd.....
    • Standaard Studio

Zeer kleine kamer, nauwelijks groter als een tweepersoons bed. Had geen ruimte om koffers te openen. Kamers werden niet schooongemaakt. Slechts een keer per week schone handdoeken. Op de muur en het plafond zaten een 5-6 tal verpletterde vliegen/muggen en over plafond en muren zo'n 12 tot 15 afdrukken van schoenzolen (maat 45-46, zwaar geprofileerd). Waren er al iets langer als een dag, misschien wel een maand of langer. Nooit schoongemaakt, Zeer onsmakelijk. Rond het bed was er 30 cm ruimte aan de raamkant, 20 cm aan het voeteneinde van het bed en misschien 40-50 cm aan de andere kant van het bed. Groter was de kamer niet. Bij boeking stond er een foto met zitruimte op de kamer. Het hotel zegt dat dit door booking.com gebeurd en niet door het hotel zelf. Zeer misleidend. Had ik op voorhand geweten hoe belabberd dit hotel was, zou ik dit zeker niet gekozen hebben. Sorry, ik kan de ellende van dit hotel niet korter samenvatten. Oh ja, bijna vergeten, wanneer je contact maakt met wifi (als het mogelijk is) krijg je direct een melding van de provider dat er issues zijn met de security certificaten en dat de verbinding niet veilig is.

Goede locatie voor een kort verblijf in Parijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Onze reservatie stond, hoewel bevestigd via booking, niet in hun systeem geregistreerd, waardoor we niet de kamer hebben gekregen waar we recht op hadden. Enkele lampjes waren stuk en het ontbijt was erg basic.

Goede locatie in een rustige buurt, vlakbij het metrostation van RER C, waarmee je op een 20-30 minuten aan de eiffeltoren staat. Ruime, propere kamers - basic, maar netjes.

Accommodatie was goed maar de ligging niet.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De verbinding (openbaar vervoer) naar het centrum. We kregen ook weinig hulp of uitleg hierbij. Geen metro in de buurt. We moesten een trein nemen. Ondergrondse parkeergarage was handig maar niet eenvoudig met een wat grotere wagen. Personeel niet even behulpzaam buiten de heel vriendelijke man die ons bij aankomst ontving. Maar precies toch een gebrek aan personeel. Daar ze erg gestresseerd waren.

Voldoende voor wat we nodig hadden.

Jammer Niet met goed gevoel.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Gereserveerd kamer voor 6 persoon niet ontvangen ivm water lekaje (duidelijk smoesjes )maar 2 andere kamers.309 en 321vieskamers. Vies Vloerbedek op elke verdiepingen. vies vlekken op de banken in de kamers.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Het ontbijt was erg karig en werd niet echt bijgevuld. wij hebben dan ook aan de overkant van de straat ontbeten bij een bakker 👍🏻

Centraal gelegen. Dicht bij Metro/RER en in de straat lag een supermarkt en eetgelegenheden.

Hotelkamer met koelkast en kitchenette, vlakbij treinstation.
    • Standaard Studio

Bij inchecken wilde de receptionist ons nog een keer laten betalen voor ons verblijf (dit was vorig jaar ook het geval) Wij hadden betaald bij boeking online. Ontbijt is 50 cent duurder geworden in vergelijking met vorig jaar, maar de ontbijtservice is stukken minder. Jus d'orange was op, keukenmanager zag het maar doet niets, nadat receptioniste ingreep na klachten van andere reizigers, werd een pak sap neergezet. Het tafeldekken door de keukenmanager was belangrijker dan het bijvullen van de broodjes, en het bijzetten van de koffie. Ga ontbijten op de hoek van de straat! Onrustige buurt 's nachts opstootje, veel geschreeuw op straat.

Hotelkamer met koelkast en kitchenette, vlakbij treinstation. Parkeren in straat voor 3,50 euro per dag (zaterdag, zon en feestdagen gratis, net als de maand augustus) Hotelkamer gebruikt als uitvalsbasis voor bezoek aan Parijs.

Matig geweest, niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Studio

Douche was slecht. Een zielig straaltje. Ontbijt was matig, weinig keus er werd nauwelijks aangevuld. Ontbijtzaal was zeer benauwd en warm. ook lawaaierig.

Locatie was rustig. Modern gebouw. Vanuit deze locatie is de stad goed bereikbaar met de trein/metro.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Sanitair is ietwat verouderd en niet helemaal schoon. Gebroken tegels in de badkamer. Bed was goed slaapbank was redelijk.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Genoeg ruimte voor gezin met twee kinderen. Aparte kamers.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Beide ochtenden gewoon geen stokbrood, eerste dag was men al nieuw brood aan het kopen, de tweede ochtend werd er gewoon gezegd dat het op was, na bij de receptie geklaagd te hebben werd er alsnog stokbrood gehaald. Erg weinig keuze in beleg, tweede dag geeneens een ei, geen kaas, echt waardeloos

De afstand naar het station

Wij hebben er alleen geslapen en ons eigen meegenomen ontbijt genuttigd. Hier is het prima voor.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De bedbank waar op geslapen moest worden was smoezelig en de leuningen waren afgebroken. Je kon er wel op slapen maar het zitcomfort is minder. De douchestang was afgebroken waardoor de douchekop niet opgehangen kon worden. Er was niemand die het kon maken dus hebben we het zelf met gekregen plakband een beetje gemaakt zodat we toch konden douchen...

Rustige omgeving met een treinstation om de hoek zodat we overal makkelijk naartoe konden.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Parijs
    • Standaard Studio

iets kleine kamer en in kitchenette weinig inventaris aanwezig. Sateliet tv bijna alleen franse zenders. Na boeking genius late checkin en check out aangevraagd. Was bevestigd maar in hotel wisten ze van niets...zelfs na normale check in tijd was onze kamer nog niet beschikbaar. Het ontbijt wat we 3 dagen voor arriveren hadden bijgeboekt was ook niet bekend bij hotel. Lijkt ons dat de communicatie tussen booking.com en hotel beter kan.

Goede douche/badkamer.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ruim appartement en zeer dicht bij trein-metro.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Veel dingen kapot in appartement zoals lampen, vaatwasser enz. Niet echt schoon maar gaat voor paar dagen.

Ruim appartement en zeer dicht bij trein-metro. Als je niet verkeerd loopt. Hotel uit gelijk rechts straatje naast gebouw in tussen spoorlijn en hotel. 200 mtr lopen. Parkeren konden wij gratis in deze zijstraat. Parijs top en disneyland laatste dag met auto.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

mijn verblijf was leuk in het algemeen. op de site staat erop dat check out is om 10u ipv 12u.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

voor een gezin meet veel kinderen er is een probleem met warm water. dit wordt snel op en dan moet je heel lang wachten voor dat je warm water terug krijgt.

De kamers waren proper en goed. de locatie val heel goed mee. dichtbij van het station. winkels zijn ook dichtbij.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Drama
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bij aankomst, bleek het gereserveerde appartement niet beschikibaar te zijn. Receptie was wel behulpzaam voor alternatief, maar dat bleek uiteindelijk slechts 2 x tweepersoonskamer voor 5 personen. beoogde ontbijt in app was dus niet mogelijk, douche werkte in 1 kamer niet. Conclusie: drama ervaring.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

4,0
    Geen warm water in de hotel ?!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Cv was kapot kout. En geen warme water voor te dusche. U kunt informeeren. Ik dank u voor dit info.

Geen warm water in de hotel ?! Ik vind niet normaal, het was te kout omdat volgens receptioniste cv was kapot hele turisten waren niet te vrede, gelukkig wij zijn nu thuis en wij zijn bezig met dusche ik mijn vrouw en mijn 3 kinderen . Sory maar het was niet normaal.

Prima accomodatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Niet krijgen wat je wel geboekt hebt.

Schoon, dichtbij station, winkels, restaurant.

Triest

locatie mooi parkeren .

parkeren en comunicatie

locatie mooi parkeren ... valt tegen

Prima hotel voor redelijk prijs. Trein vlak bij

Douche niet geweldig

Loctie bij stadeFrance

Schoon!
    • Standaard Studio

Geen warm water van tijd tot tijd , en dan heel lang wachten tot er weer warm water is. Soms pas de volgende dag.

De kamer was wel schoon.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Studio

Schoon, eigen keukentje, dichtbij openbaar vervoer. Hele goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Receptie personeel

Receptie personeel

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Een uitstekend rustig gelegen accomdatie in het noorden van Parijs
    • Standaard Studio

Prachtige ruime kamer met bad, rustig gelegen met private parking onder het hotel

Uitstekende uitvalsbasis voor een weekend Parijs
    • Standaard Studio

Heel compleet. Prima bedden.

De kamers waren geweldig, schoon,Wifi goed , schoon, locatie...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De kamers waren geweldig, schoon,Wifi goed , schoon, locatie dicht bij een treinstation”

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Heel goed hotel voor een redelijke prijs
    • Standaard Studio

Mooie kamer en goed ontbijt. Parkeergarage onder het pand. Bereikbaarheid met RER naar centrum was prima. In 25 minuten sta je in het centrum.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

we hebben 1 keer een ontbijt geboekt was slecht alles was...

In de drie nachten dat wij er waren kregen we geen schone handdoeken vonden we een minpuntje

we hebben 1 keer een ontbijt geboekt was slecht alles was bijna op en werd niet bijgevuld.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Kwaliteit bed en badkamer

Kwaliteit keuken, zowel apparatuur als keukeninrichting. Ruimte in 1 kamer studio viel tegen omdat we een grotere 2 kamer studio besteld hadden bij Booking.com.

Kwaliteit bed en badkamer

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Nabijheid Openbaar Vervoer en bereikbaarheid met de auto.

Hygiëne (echt vies), veel zaken defect, geen warm water (2 dagen!) en weinig hulpvaardig personeel.

Nabijheid Openbaar Vervoer en bereikbaarheid met de auto.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Augustus 2015 mooi ruim 6-persoons appartement, mooie...

Slaapbank was vuil en sliep niet zo fijn als de bedden. Keukengerei erg beperkt, maar dat hadden wij niet nodig. Geen zitje op balkon. Ligt ondanks zone 3 redelijk ver weg van t centrum.niet alles voor 6 personen aanwezig, mocht je er echt langer willen verblijven dan een weekend.

Augustus 2015 mooi ruim 6-persoons appartement, mooie badkamer en goede bedden.ruime kasten, koelkast, magnetron, balkon. Trein aansluiting naar de Metro dichtbij! Prima voor een weekend Parijs.

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Parkeren voor de deur, goed ontbijt (€ 10 p.

Roermoerige buurt, 's nachts veel geluid op straat en 's morgens staat er een grote Duitse touringcar om half 8 voor de deur van het hotel te draaien.

Parkeren voor de deur, goed ontbijt (€ 10 p.p.)

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Vriendelijke mensen, goede ligging nabij station voor...

Vriendelijke mensen, goede ligging nabij station voor weekendje Parijs Voldoende ruimte voor 4 personen

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het personeel is ontzettend vriendelijk, auto staat veilig...

Het personeel is ontzettend vriendelijk, auto staat veilig in de parkeergarage en de locatie is prima.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

keuken en badkamer

keuken en badkamer

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

alles zag er goed uit

wij hadden appartement voor 4 personen het was jammer dat er maar 1 toilet was en wel op de badkamer

alles zag er goed uit

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Locatie, hygiene, garage, prijs, personeel

4 v/d 5 keer een goede douche

Locatie, hygiene, garage, prijs, personeel

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Dat je binnen enkele minuten bij de metro bent.

Dat je binnen enkele minuten bij de metro bent. Garage onder het hotel.

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.