Beoordelingen over Hôtel Restaurant et Spa Au Tilleul 3-sterren

• Beoordeeld op: 24 september 2018

4,0
    Tegenvallend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen confortabel zitje in hotel. We zijn in een dependence ondergebracht. De "speelhal" was totaal verwaarloosd. Zelfs van de biljartballen waren stukken af.

Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 4 september 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij waren met 8 onderweg kreeg en een ongeval 260 km van hotel. Moesten personen naar ziekenhuis gebelt om te anuleeren . Niemand thuis zou de helft trugh gestort krijgen moet nog komen

Genoten van de omgeving , vertrek wandelingen vanaf het hotel . Voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Personeel was wel vriendelijk maar spraken geen Engels , wat wel op jullie site geschreven staat

Ontbijt was prima , kamers wat verouderd maar wel proper . Rustige kamer in het bijgebouw . Hondjes waren welkom

Heel tevreden, vriendelijke ontvangst.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De slaapgelegenheden bevinden zich grotendeels in een ander gebouw op 50m. Na het diner je slaapplek opzoeken in een gebouw dat niet verlicht is, is niet zo gezellig en niet uitnodigend. Het meubilair van de slaapkamers is wel aan vervanging toe.

Aangename ontvangst, lekker diner en goed ontbijt. We hadden graag de spa ook gebruikt maar daarvoor hadden we spijtig genoeg geen tijd.

BETER dan goed !

ZIE HIERBOVEN

Ontbijt inorde, vriendelijke uitbaters een heerlijk avondeten voor 16,50 euro, - 3 gangen - verzorgd en genoeg ! Kamermeubilair iets minder .....

Ongeveer niets
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen Wifi, niettegenstaande mijn expliciete vraag bij (zeer vroege) boeking. Geen ontbijt vóór 08.00 (ik ben op businessreis!) - vroeger was dat hier nooit een probleem. Na het opruimen overdag werd de kamer niet terug afgesloten. Aan de receptie wordt ik - totaal ongevraagd en onverwacht - zeer onvriendelijk bejegend: ik ben helemaal niet "sympa" en waarom kom ik terug als ik verleden jaar niet tevreden was - allemaal omdat ik het gewaagd heb om vorig jaar een mindere beoordeling te schrijven voor booking.com. Ik heb hier al eerder verschillende jaren verbleven zonder noemenswaardige problemen maar sinds er nieuwe eigenaars/uitbaters zijn (2016) is de klantgerichtheid absoluut onvoldoende.

Ongeveer niets

Leuk verblijf voor een korte vakantie / lang weekend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamers in de annex kunnen nu echt een opknapbeurt gebruiken. De prijs voor de kamers zijn laag. Maar zou met liefde iets meer willen betalen voor een iets minder gedateerde kamer

Ontbijt was prima. Ook het eten in het restaurant was erg goed en lekker. Wel een kleine kaart. Ze hebben iedere dag een dagmenu. Erg lekker en heel gunstig geprijsd.

Prima !

Beperkte menukaart.

De kamers waren kraaknet, vriendelijk personeel en behulpzaam, lekkere koffie Goede bedden. Prijs kwaliteit.

prima hotel.

prima hotel. vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet , wij zouden er zo weer terug gaan.

Kleine maar ordelijke kamer.

Kleine maar ordelijke kamer. Dagmenu zeer lekker voor 16,5 euro. Welness en Spa zeker in orde.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Wij sliepen in een vernieuwde kamer in het hoofdgebouw met...

Shampoo en douchegel werden niet aangevuld.

Wij sliepen in een vernieuwde kamer in het hoofdgebouw met prima sanitair, mini-koelertje en degelijke WIFI. Onze kamer was heel klein, maar voldeed zeker. Bij de eerste herfstdagen werd de verwarming opgezet. 4-gangenmenu 's avonds op 'grootmoeders wijze'. Er is geen menukeuze, maar bij 'speciale' gerechten (lever of mosselen) werd een degelijk alternatief voorgesteld. Je kan gebruik maken van een vernieuwde SPA-ruimte. Supervriendelijke, niet meer zo jonge, uitbaters.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Wij hadden voor 2 dagen geboekt.

De kamers waren piepklein en ouderwets. De deur kon zelfs niet helemaal open omdat het bed tegen de deur stond. De vloerbekleding was vast tapijt. Om de bedden lagen ouderwetse dekens en sprei. Het uitzicht vanuit de kamer was een achterkant van een ander gebouw. We verbleven bovendien in een bijgebouw wat ook niet was vermeld. We dachten om lekker te eten in het restaurant maar niets was minder waar. Er was geen keuze mogelijk - enkel een vast menu ( wat bij de kinderen niet in goede aarde viel). Ook de tafelwijn was er enorm duur ( 8,5€ voor een halve liter)

Wij hadden voor 2 dagen geboekt. Omdat de kamers zo klein en ouderwets waren konden we nog de 2de nacht annuleren zonder extra kosten

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

we zijn vaker te gast in tilleul.

geen, ga terug indien ik deze streek bezoek.

we zijn vaker te gast in tilleul. hotel heeft verschillende kamertypes. soms iets ouder met moderne badkamer, t.v. wifi. Restaurant is eten wat de pot schaft. Maar gevarieerd, dus altijd iets wat je lust. Voorgerecht, hoofgerecht, kaas, nagerecht, en prijs/kwaliteit is goed. Huiselijke sfeer, spreken alleen frans, maar dit is hier geen probleem. Gastvrij ten top.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Het lekkere eten en de supervriendelijke bediening.

Kleine oude kamer, zeker in combinatie met een baby. Gratis maar antiek babybedje. Slechte of geen wifi-ontvangst.

Het lekkere eten en de supervriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Beperkte keuken

Prijs / kwaliteit

• Beoordeeld op: 21 september 2015

altijd zeer vriendelijke ontvangst

menu keuze is erg beperkt

altijd zeer vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Fijn centraal gelegen in de Vogezen.

Fijn centraal gelegen in de Vogezen. Vriendelijk personeel, mooie kamer. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Verblijf en lekker eten

Misschien wat jong volk om op te dienen

Verblijf en lekker eten

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Lieve zorgzame gastvrouwen.

Lieve zorgzame gastvrouwen. Heerlijk dagmenu gegeten in het restaurant. Museum voor houtwerk tegenover is ook erg leuk

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Onvoorstelbare vriendelijkheid en service.

Onvoorstelbare vriendelijkheid en service. Altijd klaar om te helpen. Zeker aanrader om naar zelfde plaats terug te gaan.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

locatie, rustige omgeving