Beoordelingen over Hôtel Restaurant Des Vosges

6,1

5,7

De ligging.
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is zeer verouderd en de hygiëne laat de wensen over. Het Hotel is dringend aan renovatie toe. Sauna en zwembad niet proper. Pas na 16u bedden opgemaakt en badkamer gepoetst.

De ligging. Een geluk dat ik geboekt heb via Booking.com aan een verlaagde prijs, de normale tarieven zou ik nooit betalen voor dit niet onderhouden hotel.

• Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een hotel dat zeker geen 3 sterren waard is . Als onze brandweer een inspectie zou voeren, zou dit verouderd hotel zeker worden afgekeurd. Van bij de incheck moesten we zeggen wat we die avond gingen eten. A la carte zou onmogelijk zijn geweest, we waren verplicht te kiezen tussen he opgelegde menu en peëlla. De keuken was zeker niet om naar huis te schrijven. Als je wijn besteld van een bepaald jaar, krijg je dezelfde van een ander jaartal, zonder dit te melden aan de klant. De afrekening heb ik ook nooit gezien, er werd gewoon gezegd hoeveel je moest betalen. Al bij al weinig professioneel. Het ontbijt werd aangeboden vanaf 8 uur, hetgeen toch laat is voor mensen die aan het reizen zijn. De kamer was super klein, weinig luxe in de badkamer. Weinig isolatie tussen de kamers. Hier komen we zeker niet meer terug.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Fijn hotel
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant is prijzig. Vloerbedekking in de gangen toont was vuiligheid. Kamer is wel erg krap. Krapper dan op de foto te zien is.

Het hotel is schoon. Personeel is vriendelijk en spreekt ook Engels en Duits. Zwembad was lekker met de Sauna er naast. Daar geen verrassingen wat betreft extra kosten. In de straat zit een bakkerij waar een prima ontbijtje tr halen is.

Ik heb er geen woorden voor!
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ALLES....en dan bedoel ik echt alles! Terras geen enkele stoel die niet stuk was....buiten 1 speelolifant dat in krellen aan elkaar hangt Kamers muf,vies,sigarettenpeuken overal,afvalcontainer staat propvol te stinken in de tuin,geen personeel....wij vonden het echt de hel

Niets!dat jullie dit durven te vragen...ronduit schandalig dat jullie dit nog aanbieden! Ik zou zeggen ga er zelf is naartoe...dan weten jullie dat dit niet overdreven is,wij zijn er na 1 nacht in de hel afgebold....Alles versleten,vies,rattenkeutels onder het bad in de badkamer,fruitvliegen in de ontbijtruimte met trouwens oud stokbrood en vervalllen confituur....enz...enz

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Voor 1 nacht prima.
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is voor €15 pp heel summier. Zeker in vergelijking met de andere hotels op doorreis. De kamer was klein en armoedig, maar het zou kunnen dat de gasten die langere tijd verblijven betere kamers hebben. Desondanks veel geld voor deze kleine kamer.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Motor tour
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant biedt slechts één menu en er valt dus niets te kiezen voor de avondmaaltijd. Typisch Frans geen mogelijkheid om de douchekop op te hangen dus haren wassen en normaal staande te douchen is een uitdaging.

Gezellig terras. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Hotel heeft dringend onderhoud nodig.
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij beter weer moet het terras aan het restaurant beschikbaar zijn. Het personeel in de bar gaf duidelijk aan dat zij graag snel wilden afsluiten.

Diner was zeer lekker en verzorgd.

Kwamen aan op zondag avond, restaurant gesloten?? erg vreemd.
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kwamen aan op zondag avond, restaurant gesloten?? erg vreemd. Kamer erg oud, wel schoon. Beetje vergane glorie

Het weer

Kwaliteit gebouw en voorzieningen

Het weer

matige hotel,
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

matige hotel, moet nodig opgeknapt worden

matige hotel,

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

ideaal voor een korte verblijf in de elzas
    • Satijn Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

avondeten, zwembad, ligging voor fietsvakantie

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

De locatie.

Het restaurant was niet geopend en er werd alleen maar een menu geserveerd zonder keuze mogelijkheid. Het restaurant is altijd op maandag en dinsdag gesloten. Als de gerechten bij het ontbijt buffet op zijn komt er geen aanvulling van dat product.

De locatie. De rust. De WiFi die werkte uitstekend

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Eten en ontbijt uitstekend

De wastafel was te groot ,daardoor zat je een beetje moeilijk op de wc

Eten en ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 17 mei 2015