Beoordelingen over ibis Beaune Centre 3-sterren

7 Rue Henri Dunant, 21200 Beaune, Frankrijk

#27 van de 43 hotels in Beaune

Goede ligging dicht bij centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamers. Zwembad en ruimte erom heen een beetje verwaarloosd. Groene aanslag in zwembad en shabby geheel eromheen.. jammer gewoon een beetje bijhouden dan blijft het fris.

Goede ligging dicht bij centrum

Aan te bevelen voor één of twee nachten.

Niets, alleen ontbijt mocht iets uitgebreider voor de prijs.

Kleine maar comfortababele kamer maar dat is Ibis, goede matras, je kan er ook lekker eten en je hebt parking voor de deur. Ook goede ligging als je nog een bezoekje wil brengen aan de stad. Zwembad aanwezig.

Prima hotel voor een weekeindje weg.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het contact met de medewerkers was routinematig vriendelijk en vrij onpersoonlijk. Iets te drinken bestellen bij de bar duurde ruim 15 minuten omdat er één medewerkster zowel de bar als de receptie moest bemannen en haar collega niet even te hulp schoot.

De locatie is top, tegen het oude centrum aan. De kamers zijn basic maar functioneel.

Dat het zo dichtbij het centrum was

Een wel erg compacte kamer en vooral ook een piepkleine , maar mooie badkamer. Iets ruimer was fijn geweest. Ja kon je maar nauwelijks afdrogen zonder blauwe ellebogen te krijgen

Dat het zo dichtbij het centrum was

voor herhaling vatbaar

badkamer is nogal aan de kleine kant

goed voor één overnachting op doorreis en een bezoek aan Beaune.Het restaurant biedt wel lekker eten aan een zachte prijs, heb er al verschillende keren gegeten en was altijd in orde

Proper, heel centraal om Beaune te bezoeken.

Kamer te klein. Ik heb me bezeerd omdat de toegangsdeur tegen het bed sloeg en dan terug in mijn gezicht. VEEL te nauwe ingang. Ook de toegang naar de douche was voor dwergen....

Propere verzorgde kamer, alles netjes

Fijn, uitgerust en zeer goed hotel als tussenstation voor overnachting

Menukaart bij avondeten mag uitgebreider of vernieuwd worden. Wifi was zwak maar aan de andere kant wel gratis. Hotel was vol dus mogelijk Wifi daardoor traag, helaas schakelden we al vlug over op 4G.

Gerenoveerde hotelkamers helemaal top, uitstekende bedden, bieden erg goede nachtrust, mooie douch en badkamer. Ontbijt helemaal super, kinderen vonden pannenkoekjes met Nutella heerlijk.

Eten maar kan ook zijn omdat we pas laat gingen eten

De vernieuwing van het hotel en uitstekende bedden voor goede uitrust en slaapmogelijkheid om de volgende dag weer door te rijden naar zuid Frankrijk

makkelijk voor doorreis en toch even genieten van beaune

Er was erg weinig personeel. Er was 1 mevrouw die alle gasten moest inchecken en daardoor had ze geen tijd om de bar te bedienen. De kamers waren zo klein dat de kamer deur niet eens helemaal open kon want daar stond al een bed. Maar dat was te verwachten.

Prima ontbijt en super ligging, op loopafstand van het centrum van Beaune. Er kon een raam open op de kamer, erg prettig.

Vlakbij centrum

Toplocatie vlakbij centrum Beaune, dichter (gratis) parkeren kan haast niet. Heel attent om bij het ontbijt ook papieren picniczakjes te voorzien naast het fruit. De zelfgebakken madeleines bij het ontbijt waren memorabel ! Het ontbijt zelf was correct, niet meer en niet minder.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Ongelooflijk kleine kamertjes.

Ongelooflijk kleine kamertjes. We hebben slechts één keer een nog kleinere kamer gehad, maar dat was op de boot naar Engeland. Voor het bedrag van 84 euro mag je meer verwachten.

Gaat wel, volgende keer ander hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg kleine kamer, toilet pot erg laag en veel te klein, douchebak was verstopt, liep niet door

Ontbijt was prima, locatie vlak bij het centrum, bedden prima

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Aangenaam verblijf; komen zeker terug op weg naar het zuiden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Makkelijk bereikbaar; ligging vlak bij autostrade. Lekker ontbijt. Kamer praktisch ingericht met alle voorzieningen. Dicht bij het centrum van Beaune. Gelegenheid om 's avonds nog iets te drinken in de gezellige bar. Grote parking achter het hotel. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Ieniemienie hotelkamertje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zo ieniemieni dat ik bij het uit bed stappen overdwars langs de muur moest schuiven. De buitendeur ging open tegen het voeteneind van het bed en het douchegedeelte was zo klein dat je je overal stootte. De douchekop vloog steeds richting douchegordijn en bleef niet hangen en de wastafelkraan lekte. Voor de prijs die ik voor de nacht betaalde heb ik wel betere hotels gehad.

De locatie is perfect, op loopafstand van het centrum. De receptioniste was behulpzaam bij het aanraden van de wijnhuizen in de buurt. Parkeergelegenheid was gratis en kon ook achter een hek. Het ontbijt was voldoende voor de prijs, maar niet heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima tussenstop naar het ZUiden.

Grootte van de kamers. Hier kom je enkel op om je te wassen en om te slapen.

De ligging. Vlot bereikbaar vanuit de autoweg en op wandelafstand van het centrum van Beaune.

Heerlijk!

Badkamer was heel klein, zelfs voor Ibis- begrippen, wel schoon maar door verouderd voegwerk lijkt dat niet zo.

Lokatie ten opzichte van het centrum is uitstekend. Met vijf minuten lopen sta je midden in Beaune. Prima ontbijt en parkeermogelijkheid. Fijn zwembad ook !

Goed hotel op een prima locatie

De kamer was vrij klein; de deur botste tegen het bed aan, waardoor je de kamer lastig in en uit kon.

Heel goede locatie, vlak bij het oude centrum. Aardige medewerkers.

Men had mij op voorhand een privé parkeerplaats beloofd...
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Men had mij op voorhand een privé parkeerplaats beloofd zonder reservatie. Bij aankomst was er niets beschikbaar en heb ik auto in straat moeten zetten. Die parkeerplaats was nochtans een van de hoofdredenen om voor dit hotel te kiezen

prima voor onderweg!
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Er komen steeds meer mensen die geen vlees en vis eten. Pas het diner en ontbijt hierop aan. De mevrouw van het restaurant had het totaal niet naar haar zin. Graag zorgen dat zij weer gaat lachen!

zwembad en de kamer

Hotel op loopafstad van de binnenstad, 5 minuten lopen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer met superkleine badkamer. Bedden niet zo goed als in andere Ibis hotels in Beaune. Zwarte haren in de douchebak onder t douchen (van vorige gast??)

Hotel op loopafstad van de binnenstad, 5 minuten lopen. Erg vriendelijk personeel. Parkeerplaats voor de deur.

Goed hotel voor acceptabele prijs vlakbij centrum Beaune

Nou ja, we kwamen vanuit de natuur, en het hotel staat aan de rondweg, dus slapen met open raam ging niet. Hadden we kunnen weten.

Ligging, parkeergelegenheid, ontbijt

Prima verblijf in Beaune Ibis Centre
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer mag iets ruimer zijn.

Ontbijt was prima. Locatie ligt op loopafstand van het centrum van Beaune. We zijn al vaak in dit hotel geweest. Het is een soort van thuiskomen.

Mooie kamer, je kan 's-avonds nog gebruik maken van het...
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Mooie kamer, je kan 's-avonds nog gebruik maken van het zwembad. Afgesloten parkeerplaats. Hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum. We hadden het hotel geboekt voor een tussenstop.

Beaune centrum is slechts een paar minuten lopen.

Erg kleine kamer, deur kon niet eens goed open. Klapte tegen bed. Gedateerde krappe badkamer. Kamer alleen te gebruiken om te slapen.

Beaune centrum is slechts een paar minuten lopen.

Ruim ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, goede ligging,...

De badkamer was zeer klein. Een half metertje extra was geen overbodige luxe geweest. De TV stond pal achter de inkomdeur.

Ruim ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, goede ligging, zeer dichtbij het centrum, ruime parkeermogelijkheid, verzorgd zwembad, heel netjes, heel goede bedden en kussens

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

prima overnachtingshotel, maar ook niet meer dan dat
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kamer en badkamer klein en basic, stinkende handdoeken, schimmel op douchegordijn

Goede locatie, prima ontbijt, prima algemene ruimtes, veel parkeergelegenheid, leuk zwembad

Beaune is top !

In feite niets... de kamer was wat klein - kleine douchecabine.. doch alles was aanwezig en prima dubbel bed en aangenaam matras en bedlinnen.

Zeer goed gelegen hotel voor bezoek aan Beaume. Op wandelafstand van het centrum. Heeft tevens een eigen bar, restaurant, groot terras, mooi zwembad. Goed verzorgd ontbijt.

Beaune absoluut een langer bezoek waard. Top.

Zie verhaal boven. De ontvangst moet vriendelijker zijn, en als men vragen heeft, ook die met een glimlach beantwoorden. De medewerksters zagen en gestresst en geirriteerd uit.

Eten in restaurant was goed, maar de bediening, vooral van een vrouw, was slecht. Bij aankomst receptie ook geen vriendelijk uitziende medewerkers, geen lachje kon eraf. Bij vertrek volgende ochtend wel een glimlachende die afrekende, en bij haar heb ik me beklaagd, vooral over de bediening in het restaurant van die vrouw. Vriendin kreeg toen een glas wijn, van de bar de avond tevoren, gratis als gebaar.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

prima hotelletje voor op doorreis of om de stad Beaune te bezoeken.

Koffie bij het ontbijt uit een automaat.

We waren op doorreis en verbleven 1 nacht in de Ibis Beaune Centre. Zeer vriendelijk personeel, propere hotelkamer. Met de ideale ligging op wandelafstand van het centrum van Beaune, kan je nog een aangename avond doorbrengen in dit pittoreske stadje. Het ontbijt was zeer goed voor wat we ervoor betaalden. Koffie uit een automaat iets minder. Een aangenaam verblijf voor wie op doorreis is of de stad Beaune wil bezoeken.

een mooi ééndaags verblijf

geen opmerkingen

voor ons was dit een tussenstop , maar toch zeer geslaagd ; het hotel is proper , personeel vriendelijk en behulpzaam ; er is een heel mooi terras waar je iets kan drinken en 's avonds ook kunt eten , de keuken is goed ; het hotel ligt op 5 minuten wandelen van het gezellige centrum , wat zeker een bezoek waard is

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Heel goed als tussenstop !

De ligging vlakbij centrum, compacte maar verzorgde kamer met uitstekend bed ! Heel vriendelijk onthaal . Goed ontbijt . Bij mooi weer, gezellig terras aan zwembad .

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Goed hotel voor de doorreis en ligt op loop afstand van het centrum.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

We wilden 'avonds nog wat drinken ....we hebben een half uur zitten wachten. Maar niemand kwam naar ons toe....terwijl en genoeg personeel was. Dat was jammer.

We hadden een drie persoonskamer voor z'n tweeën dat was ruim genoeg. De deur van de badkamer was aan de onder kant verrot....Jammer want de rest van het Ibis had een grondige opknapbeurt gehad. (zeker vergeten )

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

superkleine kamer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

superkleine kamer!!! dit was al de 3 de keer dat we steeds zo een kleine kamer krijgen ,helemaal niet proper,de muren waren vuil en de douchegordijn is zeker aan vervanging toe !

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

4,5
    3 sterren onwaardig

Kamer veel en veel te klein matras versleten 3 sterren dat zijn er 2 teveel ontbijt heel simpel gewoon 3 sterren onwaardig Dit was kamer 224

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Goed voor 1 nacht

De kamers die we hadden, waren echt wel heel klein. Zeker de badkamer....

Ontbijt, goede ligging van het hotel (dicht tegen centrum en toch heel rustig), het overdekt terras

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

De menukaart had wat spannender en gevarieerder mogen zijn. Voor hamburgers kun je ook wel bij een ander groot Amerikaans bedrijf terecht.

Eindelijk een hotel gevonden met een goed matras voor de rug van mijn echtgenoot en waar het bed redelijk hoog staat zodat je zonder heel veel moeite kunt opstaan!! Geweldig! Nu maar hopen dat dit voor alle kamers geldt. Aanbod ontbijt was goed en voldoende gevarieerd. We hebben in het hotelrestaurant gegeten en de kwaliteit was voldoende.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

superkleine kamer,met piepklein vensterke ,het was er heel...

superkleine kamer,met piepklein vensterke ,het was er heel warm op de kamer ondanks de airco die opstond ,ik weet niet of die wel fatsoenlijk werkte! We hebben al heel vaak geboekt bij Ibis Centre Beaune ,maar dit was echt niet te doen !

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goed hotel om te overnachten tijdens lange autoreis zonder meer.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Avondeten in restaurant van hotel was niet per se slecht, maar kan veel beter.

Het ontbijt en zwembad, aangenaam voor kids om na een lange autorit te ontspannen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Prima hotel, restaurant is minder.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het diner in het hotel was overwegend slecht van kwaliteit. Het personeel in het restaurant liet ook wat steken vallen. Niet voor herhaling vatbaar helaas.

Locatie is goed, prima bedden en fijn zwembad. Ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Goed hotel voor overnachting tussen zuid en noord
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bediening in restaurant sprak alleen Frans, dit is niet klantvriendelijk / acceptabel voor een internationaal hotel

Kort bij snelweg, kort bij centrum, goed ontbijt, goed restaurant, goed overnachtingshotel op doorreis van zuid naar noord

• Beoordeeld op: 18 juli 2016

Het doel van 1 nacht is een lekker bed, meer moet dat niet zijn.

Kamers aan de krappe kant, gelukkig bleven de koffers in de wagen. In de morgen bij de afrekening hebben we wat tijd verloren, 1 persoon aan de balie en veel hotelgasten!

Frans ontbijt, maar men kan indien gewenst zijn buikje rond eten! Geen lawaai gehoord gedurende de nacht. Ligging hotel goed, op wandelafstand van centrum. Wagen op afgesloten parking van hotel ( indien er nog plaats is, kan vooraf niet reserveren ). In hotel geen diner genomen, er zijn genoeg restaurants in het centrum.

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Goed bed, sobere kamer, prima ontbijt !

Dure kamer (90 euro) voor grootte en inrichting van de kamer (eerder kleine kamer en kleine badkamer en zeer eenvoudige inrichting)

Ontbijt is 10 euro waardig.

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Goed verblijf voor twee nachten vlakbij centrum

Het personeel was vriendelijk, maar kon niet heel veel vertellen over wat er zoals te doen was in de omgeving. Het Engels van sommigen aan het onthaal zou veel beter mogen zijn.

Praktische, basic kamer met alle voorzieningen. Gratis wifi werkte prima! Lekker ontbijt. Ideale ligging vlakbij het centrum. Fijn dat er een afgesloten privé parking bij het hotel hoort.

Locatie midden centrum en toch heel rustig

Locatie midden centrum en toch heel rustig

Op doorreis en of een nachtje extra is ibis aan te raden
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Heerlijk dicht bij het centrum

het was de derde keer dat we daar logeerden dat zegt genoeg denk ik !!!

Was perfect niets negatief !

Goed gelegen niet ver van het centrum !

Uitstekend overnachtingshotel voor de doorreis naar zuid-Frankrijk

Kamer mag gemoderniseerd worden maar is nog wel netjes

Uitstekend hotel

De ligging is goed,en de gratis parkeergelegenheid is een...

Kamer is aan de kleine kant,maar was wel schoon.

De ligging is goed,en de gratis parkeergelegenheid is een pluspunt.

ontbijt

basic kamer en te basic badkamer

ontbijt

gelukkig slechts voor 1 nacht

piepkleine kamer, nog piepkleinere douche/wc

redelijk ontbijt, uitstekende ligging hotel

Bediening restaurant en kamer

Verrassend leuke plaatsen voor een nachtje

Grote kamer en inrichting hotel heeft meer aandacht nodig (bv. Ontbijt ruimte binnen en buiten)

Locatie t.o.v. Stadscentrum

zeer vriendelijke ontvangst

zeer vriendelijke ontvangst

prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel

prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ideaal voor bezoek aan Beaune

Nogal kleine badkamer

Ligging, vlak bij het centrum

Badkamer

perfect
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kamers proper en het buffet was heerlijk

Aangenaam verblijf

Nietsaangenaam

Hebben een grotere kamer gekregen want de kleine waren nog niet klaar

Goede slaapplek.

Erg kleine badkamer.

Goede ligging en parkeergelegenheid.

voldoende voor op doorreis, maar kamer mag groter zijn

zeer kleine kamer

parkeermogelijkheid, nabijheid van centrum Beaune en nabijheid autostrade

Personeel, bar, ontbijt

Halfpension bestond uit 2 gangen ipv 3

Personeel, bar, ontbijt

Locatie is erg aardig

Locatie is erg aardig

Tussenstop, leuk om Beaune te ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Krappe kamer en badkamer.

Prima ontbijt, uitstekende locatie vlakbij centrum.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Beaune is een ontzettend leuk plaatsje.

Beaune is een ontzettend leuk plaatsje. Wij overnachten hier vaak voor/na de wintersportvakantie.

stop naar verder vakantie

alles was in orde

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

De ligging vlak bij het centrum

De kamer. Klein en te hard bed.

De ligging vlak bij het centrum

Prima voor 1 overnachting

Kamer kleiner dan beloofd.

Het ontbijt was erg goed en goedkoop : €6 pp!goedemaarklekne douche. Vlakvij historische centrum.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

De kaart in het restaurant, te beperkt.

ontbijt super,kamer goed, parking goed, dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Goede kamers en goed ontbijt

Goede kamers en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Zeer kleine kamers, zeker de badkamer is mini.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ideaal als je Beaune bezoekt

Badkamer erg klein

Locatie-schoon

Kan beter
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Vuile grote hond die binnen kwam bij ontbijt. En ontbijt mocht wel wat meer zijn.

Vriendelijke ontvanst

La Lune, super restaurantje!

La Lune, super restaurantje! Fietstour

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017