Beoordelingen over Hôtel Roi Soleil Colmar 2-sterren

1B rue des Frères Lumière, 68000 Colmar, Frankrijk

#20 van de 33 hotels in Colmar

Hotel bij Colmar, geschikt voor verblijf voor een enkele nacht
    • Een- / Tweepersoonskamer

Bij binnenkomst een penetrante muffe stank in de kamer. Gelukkig kon het raam wagenwijd open waarmee het probleem opgelost was. Twee persoons bed nogal smal. Kleine kamer.

Rustig gelegen kamer, voldoende ruimte voor gratis parkeren, WiFi werkte goed. Redelijk ontbijt in een ongezellig zaaltje met de TV aan....

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Hotel geschikt op doorreis
    • Een- / Tweepersoonskamer

Heel grote bus met Italiaanse toeristen die neit alleen luidruchtig waren maar ook,de ontbijtruimte innamen... ze vonden blijkbaar dat het hun ruimte was en onze tafel werd gewoon weggeduwd door een van hen. De deuren naar de trap slotenniet geruisloos maar maakten heel veel lawaai

Toch een vrij deftig ontbijt

• Beoordeeld op: 12 september 2018

• Een- / Tweepersoonskamer

Dat er geen restaurant was, en wij s'avonds nog naar een restaurant moesten gaan zoeken, na aanwijzingen van de mevrouw aan de balie.

Ik heb al beter ontbijt gehad,maar het kon er door. De bedden waren, voor mij althans goed,andere in het gezelschap vonden ze te zacht ?

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Niet echt een hotel waar we nog teruggaan.

Het bijhorende restaurant "Le Boucherie Colmar" was barslecht. Ondanks onze lange reis en de nood aan een degelijke maaltijd vertikten ze het om ons een plaatsje te geven. Ze zeiden dat er geen plaats meer was ondanks het feit dat er verschillende tafels vrij waren en die ook nog vrij waren toen we ongeveer een uur later terug voorbij wandelden. Volgens mij was ons Frans voor de heren niet goed genoeg en vertikten ze het daarom om ons te bedienen. Een dikke afrader dus !!! We zijn dan iets verder in de "Campanile Colmar" gaan eten maar ook dit is een afrader omdat het eten er niet lekker is. Het vlees was kurkdroog en koud en de vis was zelfs nog rauw, dus niet volledig gebakken. Om die reden alleen zal ik dit Hotel nooit meer boeken. Je zit in een industriezone ver van alles en de omliggende restaurants vallen dik tegen.

De kamers en ontbijt waren ok. De ligging midden in een industriezone had wel als voordeel dat er voldoende gratis parking was. We hadden twee kamers die van de zoon rook fris, die van ons was iets minder. Er hangde een vreemd geurtje en het bed van mijn vrouw rook naar sigaretten.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goed doorgangshotel
    • Een- / Tweepersoonskamer

Locatie op bedrijventerrein buiten stad is wat minder. Wij zijn met de fiets naar centrum Colmar gegaan.

Dicht bij snelweg, prima kamer en goed ontbijt.

De kamer was 2de verdiep veel beter ,dan 3de verdiep zeker ...
    • Een- / Tweepersoonskamer

De kamer was 2de verdiep veel beter ,dan 3de verdiep zeker aan een opknapbeurt toe ,een nacht doenbaar, voor medere nachten in zomer zonder frigo niet !Ontbijt zeer goed prijs kwaliteit !!

Prima als je op doorreis bent.

kleine kamers. geen bar of zitruimte, geen buitenterras

het ontbijt was goed. De bedden lagen prima. Ligging van het hotel goed t.o.v. de snelweg. Restaurant op loopafstand. Gratis parkeren.

zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Een- / Tweepersoonskamer

de ligging We misten de toegang tot het meer achter het hotel, terwijl er op de foto"s op de site het meer goed te zien is.De indruk werd gewekt dat het meer toegankelijk was.Wij zaten op de beneden verdieping dus GEEN zicht op het meer.Er was ook geen terras of balkon bij de kamers

het ontbijt

goed hotel voor start bekijken colmar en omgeving
    • Een- / Tweepersoonskamer

iets te ver uit het centrum van Colmar om te lopen hotelnaam lijkt erg op die van de buurman: roi soleil colmar prestige

goede kamer met airco parkeren voor het hotel makkelijk rustig gelegen

Goede locatie voor op doorreis
    • Een- / Tweepersoonskamer

De locatie was wat afgelegen en na 21.30 was de receptie onbemand, wat niet echt een gezellige indruk maakt.

Op doorreis hebben we dit hotel geboekt: goed bereikbaar van de doorgaande autowegen. De pluspunten: - op een paar kilometer is er een winkelcentrum - het onbijt is gewoon erg goed - ruime parkeergelegenheid

Dikke spinnen overal aanwezig, verschrikkelijke nacht gehad.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Overal in het hotel waren dikke spinnen aanwezig. Toen ik s' nachts in ons bed lag en naar boven keek liep er een dikke huisspin over het plafond. Mijn vriend sloeg daaropvolgend nog 3 spinnen dood. Hij keek naar het plafond en heel het plafond hing vol webben. Bovendien zag je overal in de gangen en in onze kamer stippen en resten van spinnen die eerdere gasten doodsloegen. Ik heb zéér slecht geslapen en was blij toen ik buiten was.

De badkamer was proper.

Prima hotel voor doorreis of een weekend Colmar.

Ontbijt is typisch uit die streek. Niet zoals wij in Holland gewend zijn. Maar mag je daar wat van zeggen??

Prima locatie en parkeren. Airco en goede bedden. Geen last van geluiden van buiten.

Het is de kwaliteit van Duitsland

De ontbijtruimte is daarna een ongezellige gemeenschappelijke ruimte met geen bar en/of koelkast. Echter op 100 meter is een betaalbaar goed café -restaurant.

Navenant in Frankrijk boven verwachting ruime kamers en prima uitgebreid ontbijt. Bezoek de mooie plaatsjes Colmar en Kayserberg en het Europapark met Voletarium is adembenemend en de wachtrij waard

de locatie niet ver van het centrum
    • Een- / Tweepersoonskamer

de lakens van nr kamer 34 waren niet proper ook de douche was niet proper ook de vloer was plakkerig voor de rest was het in orde.

de locatie niet ver van het centrum

Zeer goed "etappehotel" of weg naar het Zuiden vanuit België (en omgekeerd).
    • Een- / Tweepersoonskamer

Te smal (en te zacht) tweepersoonsbed. Aanbeveling om raam gesloten te houden om muggen en andere vliegende insecten buiten te houden. (Een hor plaatsen zou het probleem onmiddellijk oplossen.

Goed gelegen ten opzichte van het centrum van Colmar. Vrij rustige omgeving ondanks gelegen in een industriegebied Kleine maar nette kamer. Airco. Gevarieerd ontbijt. Gratis wifi Gratis parking

Prijs/kwaliteit dik ok.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Midden in een industriepark gelegen, volledig afgezonderd.

Prijs/kwaliteit dik ok. Kort bij de autosnelweg en dus goed gelegen als tussenstop naar het zuiden.

Aangenaam verblijf !
    • Een- / Tweepersoonskamer

Vers fruit bij ontbijt zou aangenaam zijn. Wij verbleven hier 3 nachten en moesten 10 €/nacht bijbetalen voor onze kleine hond. Eventueel werken met een max. forfaitprijs indien meerdere nachten worden gereserveerd ; onze hond was wel zeer welkom in het hotel, zeker een pluspunt voor ons.

Propere ruime kamer. Goed werkende airco, haardroger, douche & wifi. Lekker ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Grote parking. Mooi onderhouden tuin rondom hotel.

Het verblijf en het ontbijt was naar wens.
    • Een- / Tweepersoonskamer

A) De verwijzing naar het hotel. Het eerste hotel is een drie sterren hotel. De receptie heeft ons doorverwezen naar het 2e gebouw. De routeomschrijving mag duidelijk worden verbeterd. B) De capaciteit van het meubilair tijdens het ontbijt was beperkt. Een enkel persoon nam plaats aan een vierpersoons tafel waardoor waardoor er geen tafels voor meerde personen beschikbaar waren. Coördinatie door het overige vriendelijke personeel was wenselijk.

Goed ontbijt. Nette kamers. Goede hygiëne.

goede plek voor doorreis, jammer van de 'vuile' douche

hygiene, vooral de douche....

Op een rustige locatie (industrieterrein, het was weekend) een goed bereikbaar hotel. Op minder dan tien minuten rijden vanaf het centrum van Colmar dat zeker een bezoekje waard is. Een eenvoudig maar wel gedateerd hotel. Een zeker niet al te grote kamer, we konden de koffer maar moeilijk een plekje geven, met (helaas) twee eenpersoonsbedden (die we voor de gezelligheid wel tegen elkaar konden schuiven). Een kleine badkamer met wastafel, toilet en douche. Het geheel is redelijk gedateerd en kon zeker een opknapbeurtje gebruiken. De bedden sliepen voor ons wel goed. Helaas was de badkamer zeker niet schoon. Het voegwerk tussen de tegels zag er niet fris uit, de douche scoorde echter ver beneden peil want deze vertoonde veel bruine aangekoekte en verweerde randen. Heel jammer want dit haalt de score wel erg naar beneden. Daar hielp de douchekop met rode ledverlichting (.......) niets aan.... Al met al een goede plek voor een overnachting op doorreis. Als ze de hygiene op peil brengen dan kann het er best mee door voor deze prijs.

Geweldig en rustgevend verblijf om de dag erna uitgerust verder te reizen!
    • Een- / Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam! Zeer goed en gevarieerd ontbijt. Proper en mooie kamers, matras van zeer goede kwaliteit, hebben uitstekend goed geslapen. De airco maakt het comfort compleet. Dit was al onze derde boeking op doorreis maar komen hier zeker terug. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Waardeloos
    • Een- / Tweepersoonskamer

Kamer veel te klein, badkamer erg krap, slechts een stoel aanwezig. Airco erg lawaaiig en klinkt af en toe als een kabbelend beekje. Vrijwel geen ruimte voor kleding en bagage. Bed slordig opgemaakt. Haren op de muur van de badkamer. Mijdt dit hotel.

Basic
    • Een- / Tweepersoonskamer

Kleine kamer, smal bed,warm.in kamer (airco maar maakt veel lawaai) buiten nachtlawaai, basisontbijt, douche : ongemakkelijke in- en uitstap (niet proper aan randen)

Le Tourette: aanrader!
    • Een- / Tweepersoonskamer

Warm in de kamer, of droog door de airco.

Het personeel werkt ongeloofllijk hard maar blijft altijd heel vriendelijk en klantgericht. Groot complument!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Voor een nacht op doorreis uitstekend en rustgevend vanwege de parkeerplaats
    • Een- / Tweepersoonskamer

Voor een nacht op doorreis uitstekend voor een heel goede prijs en hartelijke mensen plus voldoende parkeerplek. Ontbijt matig en koffie ook maar het kost bijna niets dus wat verwacht je dan? Zeker voor een volgende doorreis in ons boekje genoteerd als goede optie.

Prima doorreis hotel.

Naastgelegen restaurant slecht: buikloop overgehouden aan de maaltijd (steak tartare).

Gewoon alles was goed als je op doorreis bent en er 1 nacht verblijft.

Voor ons ideaal als tussenstop met super prijs/kwaliteit verhouding.

Alles zeer netjes. Uitgebreid ontbijtbuffet. Altijd koffie, frisdranken en kleine snacks beschikbaar uit automaten. Ideaal als tussenstop op terugweg van het zuiden en op een paar km van het pittoreske Colmar.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

De kamer was simpel, maar netjes.

Het viel niet tegen, is ook maar een 2 sterren hotel. Maar we wisten dat op voorhand. Het was ok.

De kamer was simpel, maar netjes. Het ontbijt was goed, alleen jammer dat er geen ontbijtbordjes waren.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed gelegen. Prima prijs/kwaliteit. Vriendelijke ontvangst.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Storende geluiden in de ene kamer van de omliggende industrie (zware motoren) in de andere kamer van de interne ventilatie.

Ontbijt was prima, zeker gezien de kamerprijs. Goed gelegen voor een nachtje op doorreis, langs de autostrade.

Prima Hotel voor een paar dagen!
    • Een- / Tweepersoonskamer

Hygiene van de badkamer, rook niet erg fris!

Ligging Hotel is erg praktisch vlakbij de doorgaande weg, alleen daardoor iets verder van de stad Colmar. Ruime kamer in dit segment, en erg goed bed!

Aangenaam hotel perfect voor doorreis
    • Een- / Tweepersoonskamer

Wat lawaaihinder 's ochtends van de naburige kamers. Ontbijt was lekker maar mocht voor die prijs wat uitgebreider zijn.

Zeer comfortabele bedden en een zeer ruime douche. Voldoende parkeergelegenheid, ideaal voor doorreis. Hotel is gelegen in een rustige buurt.

Goede airco, prima bedden en een prima ontbijt.

Het was verwarrend dat er 2 hotels naast elkaar liggen met dezelfde naam. Maar dat werd prima opgelost.

Goede airco, prima bedden en een prima ontbijt.

Lekker ontbijt, tevens rekening gehouden met glutenvrije...
    • Een- / Tweepersoonskamer

Rookgeur in de gang was hinderlijk bij aankomst, bedlinnen gaf geen al te propere indruk

Lekker ontbijt, tevens rekening gehouden met glutenvrije opties

Noodzakelijk vanwege de verdere reis

Wij dachten de *** maar bleek uiteindelijk de ** te zijn. Beetje jammer maar ook zelf niet goed opgelet. De ** is gedateerd.

Simpel maar netjes als overnachtings hotel

Voor doorreis uitstekend!
    • Een- / Tweepersoonskamer

Opzet ontbijttafels waren krap ingedeeld (het was druk). Prijslijst receptie gaf dezelfde prijs zoals geboekt, oftewel niet een aanbieding zoals geadverteerd.

Kamer, bed, douche, toilet en wifi waren goed.

Een prima badkamer, goede bedden, t.

Wellicht een waterkoker op de kamer

Een prima badkamer, goede bedden, t.v. en wifi. Ontbijt voldeed aan onze norm, niet erg duur en daarvoor toch behoorlijke keuze.

Goed voor één nacht op doorreis maar zeker niet voor een lang verblijf

De kamers zijn zeer pover ingericht, de bedden aan een snelle vernieuwing toe. De lattenbodems misten een aantal latten. Er is geen ijskastje voorzien. Er hing en onaangename geur in de kamers. Ook al was het een niet rokers kamer, de rook was duidelijk waarneembaar.

Een lekker vers ontbijt.

Hadden er meer van verwacht
    • Een- / Tweepersoonskamer

Kleine kamer,simpel ontbijt,we moesten wachten omdat alle tafels bezet waren (te kleine ruimte)vragen een rustige kamer en krijgen een kamer op 50 meter van een bedrijf waar om 7 u s'morgens vrachtwagens komen lossen en laden? Niet voor herhaling vatbaar

Dicht bij centrum en slelweg

Frisse ruime kamer en goed bed.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Restaurant op zelfde terrein, waarmee Hotel Roi Soleil samenwerkt, vereist reservatie, terwijl er wel verschillende tafels vrij waren.

Frisse ruime kamer en goed bed.

• Een- / Tweepersoonskamer

hadden een rolstoel gebruiker kamer -> voelt raar aan maar gezien het enkel voor tussenstop was van 1 nacht, geen probleem Spijtig zie ik bij thuiskomst dat mijn visa 2x gedebiteerd wordt voor deze nacht.

ontbijt/kamers volgens verwachting.

Een verademing na urenlange Zwitserse files!

Het slaapcomfort kon volgens mij wat beter, maar voor 1 nacht vond ik dat niet zo erg.

Een goed en gevarieerd ontbijt voor mensen op doorreis zoals wij.

Goed als doorreishotel
    • Een- / Tweepersoonskamer

Kleine kamers. Maar dat was wel te verwachten want het stond in de beschrijving. De geur in de kamer was niet altijd even aangenaam.

Goed ontbijt. Vriendelijk onthaal. Rustige kamers.

Als overnachtingshotel is het goed te doen.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Het bed stond tegen de muur, dus 1 van ons moest over het bed kruipen. De airco sloeg halverwege de nacht op hol.

Het ontbijt was heerlijk. Voor ieder wel een keuze mogelijkheid. Als overnachtingshotel ideaal, het ligt bijna aan de snelweg.

• Een- / Tweepersoonskamer

In onze douche bleef het water lang in de douche staan. Vandaar tijdens het douchen bleef je in vuil ater staan. Heb dit gemeld de morgen nadien bij het verlaten van het hotel

was wat wij verwachten voor een overnachting

Zeer tevreden over hotel "de zonnekoning" in Colmar
    • Een- / Tweepersoonskamer

Misschien wat meer ruimte waar de gasten konden vertoeven, nu moest je op 2 bankjes in de tuin ofwel naast de auto op de parking. Wel mogelijk ook 's avonds in de ontbijtzaal zitten. Terwijl ze een enorme ruimte om het hotel hebben. Maar voor die prijs is dat teveel gevraagd denk

Dit is een zeer goed hotel qua prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangst zeer vriendelijk Personeel zeer attent en behulpzaam Ontbijt zeer uitgebreid(voor Frankrijk) Zeer goede klimaatbeheersing

Ideaal gelegen hotel op doorreis.

Het hotel is gelegen aan de autosnelweg, dus makkelijk bereikbaar. Het is een goede verhouding prijs/kwaliteit, ideaal om te verblijven voor 1-2 nachten. De afstand tot het charmante stadje Colmar is ongeveer 5 km. In de buurt is een winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prijs kwaliteit : een echte aanrader.
    • Een- / Tweepersoonskamer

De kamer was groot genoeg en heel proper. Er was ook airco voorzien. En heel vriendelijk personeel. Wij vonden de matras zalig om op te slapen. Zijn van plan om ons de zelfde aan te schaffen.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

De locatie en gemakkelijk bereikbaarheid.

Graag een kleine koelkast voorzien. Voor dranken en zeker voor de insulinespuitjes. Er zijn nogal veel suikerzieken in de wereld. Dus...

De locatie en gemakkelijk bereikbaarheid.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

de kamer en de badkamer waren te klein voor 2 volwassen personen.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Wanneer er veel bezetting was kon het personeel de drukte niet aan voor het ontbijt. Als de bezetting groot was, bleek ook de ontbijtruimte te klein te zijn.

Het ontbijt was goed. maar wanneer er veel bezetting was kon het personeel de drukte niet aan. Als de bezetting groot was, bleek ook de ontbijtruimte te klein te zijn.

Prima hotel voor tussenstop

Niet echt iets

Goed en uitgebreid ontbijt. Tamelijk basic kamers, maar toch voldoende voor een kort verblijf. Prima doorreishotel, door zijn ligging dicht bij autostrade zeer geschikt voor tussenstop. Goede prijs- kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goed voor het geld
    • Een- / Tweepersoonskamer

Het bed was een twijfelaar best krap voor twee volwassen. En er zou een tuin zijn, twee bankjes vol in de zon noem ik geen tuin.

Het ontbijt was oke. En het was super schoon!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het ontbijt was prima;
    • Een- / Tweepersoonskamer

De kamer was vrij klein, maar aan de andere kant ook niet zo duur. De onmiddellijke omgeving was een industrieterrein; niet heel inspirerend dus. Maar zoals gezegd: voor een enkele overnachting op doorreis is het hotel goed geschikt.

Het ontbijt was prima; maar qua hotel is het typisch voor een enkele overnachting op doorreis geschikt. Niet voor een langer verblijf.

gewoon tof voor een goede prijs/kwaliteit
    • Een- / Tweepersoonskamer

Een ruime parking, een basis ontbijt (brood, koffiekoeken, croissant, ...) maar alles was aanwezig en zeer vers. Ook het broodbeleg was basic maar zeer vers en lekker. Er waren verschillende soorten koffie bij het ontbijt. De koffie was van een goede kwaliteit. Er was geen bar aanwezig maar je kon in het hotel daarnaast (van dezelfde groep) zonder probleem iets gaan drinken in de bar. De parking was veilig. Zeer goed voor een Frans twee sterren hotel.

Matig! Prijs, kamer, service en locatie.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Locatie op industrieterrein. Smoezelige ontbijtruimte en overige publieke ruimtes. Kleine kamer, smal en kort bed. Te weinig personeel. Afrekenen bij incheck.

Redelijk ontbijt. Kamerprijs was oké maar verblijf was ook niet meer waard.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Spijtig dat er geen vlieg- of muggenraam aanwezig was, anders kon 's nachts het raam openblijven want 't was er redelijk warm.

een vers uitgebreid ontbijt was steeds een mooie start van de dag - bij aankomst na een toeristische rit was het een aangename verrassing dat de kamer er steeds opnieuw netjes bij lag.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

ideale tussenstop
    • Een- / Tweepersoonskamer

Jammer van de Nescafé bij het ontbijt! De Fransen hebben nochtans zo'n lekkere koffie!

Perfect als tussenstop. Vriendelijk personeel. Lift aanwezig! Mooie kamer met goede bedden. Lekker en uitgebreid ontbijt. Prive parking.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Een heerlijk koele kamer terwijl het buiten 37 graden was!

De ligging op een industrieterrein was niet volgens verwachting en het ontbijt was matig. Dat het ontbijtbuffet aan de receptie/balie begon, was een beetje vreemd...

Het feit dat er airco was op de kamer, was geen overbodige luxe!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

super hotel voor deze prijs
    • Een- / Tweepersoonskamer

melk glazen schuifdeur voor de wc-badkamer niet ideaal (lawaai en geur )

ontbijt goed verzorgd , kamer proper , rustig gelegen en toch centraal vertrekpunt top

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Goed hotel, in die prijklasse,op nauwelijks één km van de autobaan.

Omdat er een bus met toeristen in de ontbijtzaal zat was het er zeer druk en teveel lawaai om rustig te kunnen ontbijten. Wij hebben dan ook in de rapte iets gegeten en zijn dan vertrokken. Spijtig want alles was aanwezig om de dag goed te beginnen.

De mooi uitgerustte kamer met zeer comfortabele bedden. De badkamer was ok alhoewel in de douchecabine er op verschillende plaatsen schimmel was op de siliconenband.

eenvoudig hotel, maar de kamer is voldoende ruim, praktisch...

eenvoudig hotel, maar de kamer is voldoende ruim, praktisch ingericht en schoon; wat je nodig hebt is er.

Gastvrij, behulpzaam, prima kamer, heerlijk ontbijt

Gastvrij, behulpzaam, prima kamer, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Beetje stoffig onder het bed

Vriendelijk personeel Goede parkeermogelijkheden Restaurants op loopafstand

Prima overnachtingshotel op doorreis
    • Een- / Tweepersoonskamer

Kamer is wat gedateerd en iets aan de krappe kant.

Alles aanwezig. Prima bed. Goed ontbijt. Goed adres

Geen frigo,kamer te klein en kasten te klein

Geen frigo,kamer te klein en kasten te klein

Vriendelijk personeel.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer. Kan absoluut opfrisbeurt gebruiken.

Vriendelijk personeel. Goede uitleg rond bezienswaardigheden

Fijn hotel voor een overnachting.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Het was een schone kamer, badkamer netjes en verzorgd. Kort bij de snelweg, rustige omgeving.

Geheel niet slecht. Ontbijt prima. Hygiëne ook. Alleen bed niet breed en slechte matras
    • Een- / Tweepersoonskamer

Slechte matras waardoor heel slecht geslapen 😣

Bereikbaar vlak bij de snelwegen

gehorige kamers en gangen
    • Een- / Tweepersoonskamer

gehorige kamers en gangen de drukte bij het ontbijt

Goed verblijf gehad
    • Een- / Tweepersoonskamer

Het bed is te smal voor 2 personen.

Prima doorreis hotel.

De douche had properder gekund

De douche had properder gekund Geen bar,had spijt dat we niet in de Prestige zaten Maar ik wist niet dat dit ook kon

Goede locatie,dicht bij de autoweg.
    • Een- / Tweepersoonskamer

Het is een prima hotel pm te overnachten als je op vakantie gaat ( tussenstop)

ontbijt is goed

de grootte vd kamer maar daar is de prijs ook naar

ontbijt is goed

Douche vol schimmels

Douche vol schimmels

Zalige nachtrust en goed ontbijt
    • Een- / Tweepersoonskamer

Low budgethotel met de kwaliteit van een 3 sterren. Degelijke bedden en een proper sanitair. Ideaal voor de doorreis Super vriendelijk personeel