Beoordelingen over Adonis Sacré Coeur Hotel Roma 2-sterren

101, Rue Caulaincourt, 18e Arrondissement, 75018 Parijs, Frankrijk

#1099 van de 1.578 hotels in Parijs

Geweldige locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

We zaten vlak boven het cafeetje eronder, dit leidde tot best wat rumoer, ook de drukke straat gaf veel geluid. Gelukkig konden we zelf alsnog prima slapen. Het geluid was niet heel storend en na zo’n dag in Parijs waren we toch wel uitgeput en vielen we als een blok in slaap.

Geweldige locatie!

Fijn plekje in een leuke straat voor de Parijzenaars zelf. Vlak bij Monmartre.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer had mooi uitzicht vanaf het Franse balkon op de straat en de stad in de verte. Het was een kleine kamer maar met voldoende bergruimte, zodat het gerieflijk bleef. De Rue Caulincourt is een heerlijke woonstraat en waar de Parijzenaars elkaar ontmoeten in de cafés. Door de weeks rustig gelegen. In het weekend iets meer rumoer.

Ruim 3 jaar geleden waren we hier ook met het gezin en het beviel ons net zo goed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tip: een waterkoker op de kamer zou fijn zijn, zelf een kopje thee of koffie zetten is prettig.

Echt een prachtige lokatie in de wijk Montmartre. Vlakbij de metrohalte Lamarck en veel leuke winkels en mooie gebouwen in de buurt.

Parijs is fantastisch, hotel dient grondig opgeknapt te worden.
    • Economy Tweepersoonskamer

Douche is smerig. Douchegordijn is beschimmeld. Ramen staan op instorten. Ontbijt zondag taaie broodjes van de dag ervoor.

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ligging is perfect.

Heerlijk hotelletje in gezelligste buurt

Geen stop voor het bad, kleine badkamer.

Mooie ruime en propere kamer, zalig balkon met uitzicht op Sacré cœur. Super vriendelijk personeel. Gezellige buurt, dichtbij metro.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima, we gaan er nog een keer heen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was savonds en ook snachts veel lawaai van feestvierende parijzenaars buiten. Met de ramen dicht viel het mee.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. Je kon kiezen tussen 2 soorten ontbijt. Wij hadden het duurste gekozen, 12 euro pp pd. Het personeel van het hotel was super aardig en behulpzaam. De kamer was eenvoudig maar ok en schoon. Dit geldt ook voor de badkamer.

Voor de prijs (Parijs) uitstekende ligging, leuk hotel, echte aanrader
    • Superior Eenpersoonskamer

Het is in het weekend nog laat een beetje druk buiten op zaterdagnacht.

Kamer op hoge verdieping (was een verzoek van mij en werd rekening mee gehouden) met uitkijk over Parijs, ligt achter de Sacre Coeur en op loopafstand van Gare du Nord, metrostation vlakbij hotel. In mijn hotelkamer stond lekker een groot bed (geen eenpersoonsbed), had een kleine badkamer, wel voorzien van de basics douche/toilet/föhn, lekker eenvoudig ontbijtje (verse broodjes, croissants) knusse ontbijtzaal, klantvriendelijk personeel, de man aan de receptie switchte over in het Engels, vond ik prettig, werd ook netjes gegroet bij binnenkomst. Leuk restaurantje onder hotel, maar ook veel goede andere eettentjes in de buurt.

Toplocatie, fijn personeel, maar veel te klein bed
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Het tweepersoonsbed was veel en veel te klein én te kort. Het leek wel een kinderbed. Wij zijn niet groot dus die 3 nachtjes hebben we het wel gered, maar als je groter bent dan 1.85m zullen je voeten over de rand steken. Godzijdank was de kwaliteit van het matras wél goed. De kamer had nogal last van achterstallig onderhoud: meubels stuk, buitenlamp deed het niet en de laatste dag was er niemand van housekeeping langsgeweest. Gewoon vergeten. De tafeltjes naast het bed waren zó scheef geworden dat je er niks op kon leggen, dan viel het er af. Ik vond hierdoor de kamer eigenlijk net iets te duur - al betaalden we natuurlijk ook voor het geweldige uitzicht, het balkon en dat was veel waard.

We hadden een kamer op de bovenste verdieping, met fenomenaal uitzicht en een ruim balkon met een zitje. De kamer was -zeker voor Parijse begrippen- behoorlijk ruim en heeft een minibarretje, ruime badkamer en airco (heel fijn in augustus). Het is een heel gezellig hotelletje op een superplek, bijna bovenop een metrostation en in een heerlijke buurt met vele barretjes en restaurantjes, waar veel locals komen. Ook pal naast de ingang van het hotel is een fijn eetcafeetje. Het personeel is er gezellig.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Goed hotel, service kan nog verbeterd worden
    • Economy Tweepersoonskamer

Onze kamer was naast de lift gelegen en deze hoorde ze heel goed in de kamer. De service bij de receptie had ook wel iets beter gekund. Vaak zat er iemand die geen Engels sprak dus voor suggesties hoef je daar niet aan te kloppen.

Het bed was heel comfortabel. Het was ook leuk dat we een Frans balkonnetje hadden in de kamer. Mont Martre is een leuke wijk en het hotel ligt echt naast een metrostation.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Zeer vriendelijk onthaal!
    • Economy Eenpersoonskamer

Het beste is er duidelijk af (o.a. de deur van de kast was beschadigd)

Zeer vriendelijk onthaal! Op de kamer was het heerlijk warm. Dus prijs-kwaliteit zeker in balans

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Montmartre in de vrieskou.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer dewelke we eerst hadden viel tegen,er hing een indringende geur.Maar toen we dit gemeld hadden kregen we een upgrade naar een superior kamer.Dus OK.

De locatie is uitstekend en de ontvangst was vriendelijk. Prijs kwaliteit valt dit hotel best mee.

Locatie is super.

Prijs kwaliteit TOP!

!!

Locatie top, hygiene flop
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was vies, overal haren en als deken een smoezelig fleece dekentje.

De locatie beviel ons het meest. En de prijs.

voor een nachtje slapen is het prima te doen.
    • Economy Tweepersoonskamer

het was niet schoon. de dekens was vies. zag nog haartjes erop. wel nieuwe lakens. oude stoel die al bijna kapot is.

locatie is prima

We komen gauw weer terug.

Niets. Alles prima.

Heerlijk geslapen op goede bedden in het centrum van Parijs op loopafstand (< 100mtr) van de metro. Geweldig.

het ontbijt was lekker, zeer vriendelijke dame
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wastafel niet in orde, water niet echt warm

het ontbijt was lekker, zeer vriendelijke dame

Kamer met mooi uitzicht over Parijs

Lift naast kamer

Kamer met mooi uitzicht over Parijs

Locatie, artistiek gevoel
    • Economy Tweepersoonskamer

Koud, slechte isolatie aan de ramen, veel geluid van straat en buren

Locatie, artistiek gevoel

Geen goede nachtrust!

Een verschrikkelijk slecht en klein bed. We hadden de premiumroom maar wat een slecht bed en kleinbed.

De ligging met metro om de hoek. Het uitzicht.

Prima locatie, perfect te bereiken met de metro.

De lift was wel heel krap; voor ouderen is de trap ongeschikt.

Prima locatie, perfect te bereiken met de metro. Genoeg te doen op loopafstand.

Top locatie!

Locatie!

schitterende ligging
    • Economy Tweepersoonskamer

bij het boeken vraag geen kamer aan de rue coulincourt! Teveel verkeerslawaai

schitterende ligging

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Topligging in fijne buurt. Aan de voet van Montmartre, maar zonder de toeristische drukte ervan.
    • Economy Eenpersoonskamer

Goedlachse receptionist doet je dag vrolijk beginnen. Authentieke bar met fijn terrasje om de hoek.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Leuk hotel voor zijn prijs en kwaliteit en zeer gunstig gelegen.

Eigenlijk niets.

Alles was super oké. Kamer prima en personeel heel vriendelijk. Dichtbij de metro. Voor een city trip zeker de moeite waard.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Gehorig.

Gehorig.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

relaxed verblijf, fijne omgeving
    • Economy Tweepersoonskamer

geen ontbijt genomen, ruime kamer uitstekende bedden

Goed betaalbaar hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Hotel ligt goed ten opzichte van de metro, daardoor ben je zo centraal in de stad. Vlakbij Montmartre en de Sacre Cour

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Super.

Tijd te weinig tijd voor Parijs. Super

Personeel was vriendelijk Kamers leuk. Omgeving geweldig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Prima locatie, uitstekende bedden, schoon, prachtige kamers.

Douchekolom was stuk, maar verder geen probleem. Soms wel wat gehorig vanwege de leidingen, maar na een drukke dag in Parijs doorgaans geen probleem als je in slaap valt.

Prima locatie, uitstekende bedden, schoon, prachtige kamers.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

ontbijt niet geboekt.

zeer gehorig, klein bed, 1.40m is een 2 persoonsbed. kleine kamers.

ontbijt niet geboekt. kamers en het gehele hotel zeer gehorig. v.a 6u 's ochtends slaap je echt niet meer door alle herrie. zou hier niet meer terugkomen

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Alle muurschilderingen in het trappenhuis van allerlei...

Veel lawaai op straat tot middernacht

Alle muurschilderingen in het trappenhuis van allerlei schilder die er logeerden. Hier heeft de schilder Braque 5 jaar gewoond. Picasso kwam daar op bezoek. Ook de teksten op de deuren vond ik geweldig. Heel vriendelijk personeel aan de receptie en inderdaad 25 m van de Metro Lamarcke. Een fijne buurt. Je kunt 's avonds gewoon alleen over straat.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

De locatie was supergelegen: in Montmarte, vlakbij de metro...

Niets eigenlijk, precies wat we hadden verwacht. Oordoppen mee als je niet tegen stadsgeluiden kunt, maar ja, wat wil je, in zo'n stad! Dat hoort erbij.

De locatie was supergelegen: in Montmarte, vlakbij de metro (handig!), vlakbij het Musée de Monmartre, een mooie wandeling verwijderd van de Sacre Coeur, fijne eettentjes in de buurt, lekker buurtje! 'Grijze fietsen' (Velib) voor de deur. Personeel was heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerk(st)ers.

Het enige minpuntje is als je een kamer aan de achterzijde hebt kijk je uit op een nogal rommelig aandoende binnenplaats. Naar dat weegt absoluut niet op tegen de voordelen.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerk(st)ers. De netheid, luxe,comfort. De centrale ligging ( Taksim Square) kortbij Metro, Funicular, Shuttlebus van en naar Ataturk Airport. Kortom een zeer aangenaam en luxueus verblijf gehad voor nog geen €.60,00. Badkamer is pure luxe en douchen is een weldoening.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

We wisten dat het een eenvoudig hotel was.

We wisten dat het een eenvoudig hotel was. Het wordt gerund door super vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Locatie top gezellige buurt. We hadden geen ontbijt. AANRADER ...

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Gastvrijheid, uitermate vriendelijk, behulpzaam personeel.

Het gedrag, gezeur (niet bekend met/verdiept in de gang van zaken in het hotel, m.n. bij het ontbijt) van andere, meestal Nederlandse gasten. N.b.: niet aan het hotel te wijten.

Gastvrijheid, uitermate vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Wat ons het meest beviel aan dit hotel was de locatie en de...

Het ontbijt is eigenlijk net iets te duur, daarbij heb je twee soorten ontbijt; standaard en continentaal (het verschil tussen deze is mij echter bijster) en je betaald dan ook gewoon automatisch voor de duurste (€12 p.p.). Maar goed het aanbod in etenswaar is goed. Echter kan ik je aanbevelen gewoon de naast gelegen supermarkt te raadplegen in lekker in een parkje te gaan ontbijten. Daarnaast is het personeel bij aankomst iets onverschillig en zou je zelf om informattie moeten vragen omtrent; ontbijt, betaling en in/uit checken. Maar ze zijn ten alle tijden behulpzaam.

Wat ons het meest beviel aan dit hotel was de locatie en de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Overigens zag het hotel er uit ofdat het reeds gerenoveerd was, dus een betere indruk dan je over het algemeen via het internet naar boven kan halen over het hotel. En wij waren wat sceptisch m.b.t. de aanwezigheid van bedwantsen, die we op het internet voorbij zagen komen bij dit hotel "Tripadvisor". Maar ik denk dat ze dit serieus hebben opgenomen want alles was keurig schoon, ook m.b.t. schimmel-vorming e.d. in douche/badkamer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Het terras van mijn, voor Parijse begrippen, echt ruime...

Het terras van mijn, voor Parijse begrippen, echt ruime kamer op de 7e verdieping bood een schitterend uitzicht over Parijs. En: bijzonder gastvrije ontvangst aan receptie!

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Wel schoon hotel en had een eigen sfeer.

Er mag wel eens wat opgeknapt worden, vlekken in vloerbedekking slecht schilderwerk. Prijs ontbijt niet duidelijk 9 euro als Continetaal en 12 euro Buffet. Dat was ons niet verteld, we hebben alleen brood en jam gegeten ,yoghurt en het bleek bij afrekening 12 euro te zijn. Erg duur!! Als je geholpen word door personeel is het dus goedkoper!!

Wel schoon hotel en had een eigen sfeer. Schildringen op de muren, erg leuk!!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Het was een mooie locatie met een fijne sfeer.

De Wifiverbinding was slecht

Het was een mooie locatie met een fijne sfeer. Het hotel is goed verzorgd, maar simpel. Ook handig dat het zo dicht bij de metro is.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Proper onderhouden kamers.

Ontbijt niet genomen omdat het tegenviel voor die prijs. Sommigen van het personeel niet echt bereidwillig extra info te geven.

Proper onderhouden kamers. Sommigen van het personeel bereidwillig extra info te geven.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Personeel is erg vriendelijk.

Continental ontbijt stelt niet zoveel maar kost ook maar 9 euro pp

Personeel is erg vriendelijk. Ligging naast metrostation erg handig, ook leuk dat er een eetgelegenheid onder het hotel ligt. Hotel ligt in een leuke buurt.

• Beoordeeld op: 20 april 2015

De ligging ten opzichte van bezienswaardigheden.

Kamers zijn gehorig als je buur luidruchtig is.

De ligging ten opzichte van bezienswaardigheden. Openbaar vervoer ( metro om de hoek) en leuk etablissement als buurman om de dag af te sluiten.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

De goede locatie vlak bij metro en Place du Tertre/Sacre...

Tweede ochtend was de douche koud, echt onder de maat! Tapijt op de gangen en trappen erg vies, zou echt vervangen moeten worden

De goede locatie vlak bij metro en Place du Tertre/Sacre Coeur. Het leuke interieur van de kamer. Bed lag goed.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

voor deze lage prijs een kamer met ligbad, en de...

staat van onderhoud van kamervloer (duidelijk versleten) en trappenhuis

voor deze lage prijs een kamer met ligbad, en de bereikbaarheid per metro

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Heel vriendelijk personeel!

Heel vriendelijk personeel!! Goede locatie

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Ligging aan metro Lamarck, in een gezellige wijk.

Grootte van de kamers.

Ligging aan metro Lamarck, in een gezellige wijk.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

plastic over matras erg irritant

plastic over matras erg irritant

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Perfecte ligging vlak bij de metro en in een fijne buurt.

Perfecte ligging vlak bij de metro en in een fijne buurt.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Bedden

Temperatuur te warm

Bedden

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Perfecte centrale locatie, zeer dicht bij metro en velib.

Perfecte centrale locatie, zeer dicht bij metro en velib.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Aardig personeel, behulpzaam.

Aardig personeel, behulpzaam. Vrolijke kleuren op de muren waardoor het een opgeruimd gevoel geeft.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

dicht bij metro station, en ook te voet kan men vele zaken...

voor een verblijf van meerdere dagen zijn er weinig opbergplaatsen voorzien.

dicht bij metro station, en ook te voet kan men vele zaken bezoeken

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Goede prijs prestatie verhouding.

Goede prijs prestatie verhouding. Alles is op loopafstand en anders pak je de metro, de halte ligt onder het hotel. Leuke restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 19 april 2015

de locatie, in Montmartre, boven een metrostation.

de locatie, in Montmartre, boven een metrostation.

• Beoordeeld op: 11 april 2015

Great location, good value

Limited warm water in the mornings.

Great location, good value

• Beoordeeld op: 7 april 2015

de locatie is super

geen warm water 's morgens.

de locatie is super

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

De locatie is super

De douche was nooit echt warm en erg zachte straal

De locatie is super

• Beoordeeld op: 27 januari 2015

heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige ontspannen sfeer.

Er zijn ook 34 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Adonis Sacré Coeur Hotel Roma