Beoordelingen over Hôtel Saint-Charles 3-sterren

6, Rue de L'Esperance, 13e Arrondissement, 75013 Parijs, Frankrijk

#466 van de 1.600 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Het ontbijt is uitgebreid en goed.
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

Er was geen familiekamer met tussendeur ondanks dat we die geboekt hadden. Nu kregen we twee aparte kamers.

Het ontbijt is uitgebreid en goed. Nette uitstraling van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prijs kwalitijt niet oke

Douche lekte Schimmel in de badkamer en in de koelkast Vedder ruikte het hotel de gangen voornamelijk heel muf Prijs kwalitijt komt niet echt over een.

Het bed was prima slapen , heerlijk rustige omgeving super .

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Het was weer heerlijk, lekker wijkje dat La Butte aux Cailles. Het hotel is als thuiskomen.

Voor mensen die liever geen airco gebruiken en het raam open willen zetten; het kan niet ver open of je moet ook het gordijn open houden. De leefruimte was beperkt, "compact" te noemen, ook de kastruimte.

Het ontbijt was goed, niet heel uitgebreid maar voldoende en met prima koffie allongé. De kamer was compact, als stel leef je dicht bij elkaar. Het bed was lekker breed. De badkamer was ook compact, er was niet zo veel ruimte voor toiletspullen. Handdoeken mogen wel iets frisser ruiken. Personeel was erg vriendelijk en fatsoenlijk. De wijk is heerlijk! Lekker relaxed en levendig.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima, leuk verblijf .

Het hotel ligt in een perfecte buurt. Goede verbindingen met het centrum. Een soort knus dorp binnen een grote stad. Een leuk opgeknapt hotel. Leuke binnentuin. Ik vond de kamers wat aan de kleine kant. Omdat mijn man uiteindelijk niet mee kon komen had ik voldoende ruimte in een tweepersoons kamer, maar met twee personen is het wat krap. Heerlijk dat de ramen open konden en dat er behalve airco ook normale verwarming via radiatoren was. Een hotel om zeker naar terug te keren

Het ontbijt was lekker.

Het behang in de kamer en op de gang begon wat af te bladeren. Een hoek in de kamer zag er verdacht uit als een vochtprobleem. Het ontbijt was lekker maar niet echt gezond. Vers fruit ontbrak echt wel.

Het ontbijt was lekker. De omgeving heel gezellig met een hoop restaurantjes en cafés. Vlakbij de metro.

Super hotel voor bezoek aan Parijs

Wat een aangename verrassing! Hotel is uitstekend met lekkere kamers, goede airco, kluisje, koelkastje, prima bedden en erg schoon. Locatie is top. In de directe omgeving van het hotel leuke barretjes en restaurants. Niet toeristisch. Metro op 5 min. Lopen en vandaar zo bij alle hotspots in Parijs.

prijs kwaliteit top verblijf!

geen tegenslagen voor ons

De kamer is niet groot maar zeker groot genoeg en zeker functioneel. Erg goede bedden, voldoende kussens echt top! Een propere badkamer. Het ontbijt is erg gevarieerd vancharcuterie, eieren, yoghourt, en granen alles is voorzien zelfs vers fruitsap. een echte aanrader prijs/kwaliteit. De buurt is aangenaam, twee metrolijnen op wandel afstand dus een goede uitvalbasis. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

Propere kamers, wc en badkamer.

Kleine kamer, op foto leken de kamers ruimer. Ontbijt zeer basic Voor ons iets te ver uit centrum gelegen. Bar niet altijd iemand aanwezig en bijna geen keuze zelfs geen rode of witte wijn!

Propere kamers, wc en badkamer.

Het hotel ligt in een fijne nette en rustige buurt.

Het hotel ligt in een fijne nette en rustige buurt. Leuke restaurants in de straat om te ontbijten of dineren. Supermarkt om de hoek zo ook 2 metro stations vlakbij

Voor herhaling vatbaar!

Kamer nogal krap voor met 4.

Geweldige buurt met leuke restaurantjes. Metro in de buurt, handig! Nette kamer met goeie douche. Alles goed geregeld!

Goed hotel, prima bedden en douche.

De kamer/hotel was prima. Echter bij het inchecken werden wij geconfronteerd met een rekening van boven de 100 euro. Deze bleek voor het ontbijt te zijn en de toeristen belasting. Het ontbijt hadden wij echter thuis achter de computer bij geboekt. De communicatie tussen hotel en booking.com schijnt bij bij boekingen niet optimaal te verlopen, zo gaf de hotelmedewerker aan. Wij zijn hiermee elke dag geconfronteerd. Het was zelfs zo dat we met een fietstour door Parijs bezig waren, we gebeld werden door booking.com. Gezien de huidige moderne tijd zou het toch een koud kunstje moeten zijn om onze betaling nogmaals te controleren. Ik kan het tenslotte ook. Dit was erg jammer, ik sta niet graag te boek als iemand die zijn rekeningen niet betaald.

Goed hotel, prima bedden en douche.

een goede ligging dicht bij de metro en het centrum van Parijs was te voet goed bereikbaar

het ontbijt viel de 2e dag wat tegen er was veel tekort of zelfs afwezig door het niet leveren van goederen op 1 mei het personeel moest zelf brood halen

de kamers waren klein maar zeer proper en alles was aanwezig

Ontbijt is prima mits je vroeg bent. Ben je aan de late kant dan wordt er nauwelijks aangevuld en is het karig.

Hotel ligt in een leuke rustige buurt, dichtbij een metrostation. Met de metro zit je zo bij de meeste bezienswaardigheden in Parijs. Prima te doen!

We hebben genoten en zou het zo weer boeken.

Het personeel bij het ontbijt mocht iets vrolijker kijken.

De kamer zag er netjes en schoon uit. De kamer was niet heel groot maar dat wisten we en dat is ook niet erg want we sliepen daar alleen. Het ontbijt was goed. Alles wat we lekker vonden konden we zo pakken, vers stokbrood, heerlijke croissants, geklutst en gekookte eieren, verse jus d’orange, thee, koffie en fruit. Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk. De metro naar alle bezienswaardigheden was heel dichtbij het hotel. Ook zijn er leuke restaurantjes en barretjes in de buurt van het hotel.

Vriendelijk personeel, nette kamer en een onbetaalbaar...

Onze kluis werkte niet omdat de batterij bijna leeg was, na 2 keer vragen is dat niet verholpen.

Vriendelijk personeel, nette kamer en een onbetaalbaar uitzicht. Leuke buurt met goede restaurants waar veel locals komen.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Leuke restaurantjes vlakbij in de Rue de la Butte aux Cailles

Hotel in het 13de arrondissement, wat verder van het centrum dus... maar absoluut een ontdekking! Dichtbij het hotel een echte Engelse 'cottage'-wijk, iets wat je helemaal niet verwacht in Parijs. En de schitterende 'cité internationale universitaire de Paris' eveneens op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ontzettend vriendelijk personeel, wij kregen zelfs een kamer...

Ontzettend vriendelijk personeel, wij kregen zelfs een kamer met balkon. Prima locatie, metrostations en restaurants in de buurt. Heel netjes en schoon.

Perfect, volgend bezoek boek ik dit zeker weer!

De bar in het hotel is helaas niets aan. Echter geen gebrek aan cafeetjes ed, in de straat volop leuke barretjes!

Aankomst zeer vriendelijk. Klein hotel met mooie nette kamers. Voorkant kamers wat lawaaiig, vooral in het weekend. Daarom een kamerwissel aangevraagd naar de achterkant. Geen probleem en kregen zelfs een grotere kamer op de hoek! Ontbijt prima, vooral als je denkt dat het normaal bestaat uit een pistolet met jam. Verse jus, fruit en genoeg stokbrood met beleg. Hotel ligt in een goede wijk, 3 min lopen naar het metrostation voor de central line.

Voldoende

Metro is niet zo heel vlakbij. Geen parking bij accommodatie, wel in de straat. Er was geen controle dus gratis geparkeerd i.p.v. 16€/dag in een nabijgelegen parking. Indien ze u toch beboeten is dit een 30€ (zei hoteluitbater). Goedkoper dan twee dagen uw auto op de parking te zetten.

Behulpzaam personeel, standaard kameruitrusting, prima ontbijt. Perfect hotel voor een bezoek aan Parijs.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontbijt was uitstekend.

Kamer was klein en gehorig maar wel netjes. Het bed was zo dicht bij de deur geplaatst dat je ertegen aanloopt als je de kamer in gaat.

Ontbijt was uitstekend. Alles was netjes klaargezet en bijgevuld. Genoeg keuze en verse producten. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Keurig hotel in een goede buurt
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

De kamers zijn erg klein, maar voor alleen slapen is dit niet erg.

Aardig personeel en schone kamers. Het hotel ligt op loopafstand van 3 metrostations en parkeergarages. In de nabijheid van het hotel zit een uitstekende bakker.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Praktisch hotel in centrum van Parijs op 10' stappen van het metrostation

geen specifieke verberpunten gevonden

Praktisch hotel in het centrum van Parijs op slechts 10' wandelen van het metrostation Zeer vriendelijk onthaal dat 24h geopende en bemand is Ondergrondse, bewaakte parkeergelegenheid in Parking van Winkelcentrum aan Place de L'Italtie voor slechts 45 € voor 2 dagen

Gezellige locatie!

Niet goed schoongemaakt vieze wc bril

Hotel gelegen in een gezellig straatje, paar minuten lopen naar het metro station om vanaf daar de Eifel-toren te bezoeken. Vriendelijk personeel, nette kamers, hier en daar NIET al te goed schoongemaakt maar voor het geld €75 ongv. Incl. Ontbijt voor twee personen prima accommodatie!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

levendige wijk buiten het toeristisch centrum.

Op de site was het niet duidelijk dat het ontbijt niet inbegrepen was.

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hygiënisch hotel, geen nachtlawaai, klein binnenterras en binnentuin. Een centrale metrolijn bij Place d'talie,

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Degelijk hotel voor kort verblijf, wij verbleven er 3 nachten.
    • Prestige Suite

Parkeergelegenheid vind je in openbare parkings een eindje van het hotel. Duur maar dat kan je verwachten.

Voldoende keuze bij ontbijt. Ruime verzorgde kamer. Rustige ligging op een paar minuten stappen van metro.

Een aanrader.

Hotel heeft geen parkeergelegenheid. In Rue Wurz ( 5 minuten lopen) grote parkeergarage. Makkelijk te bereiken.

Leuk hotel met vriendelijk personeel. Metro op loopafstand. Naast het hotel kan je een velobike huren. Kamers niet groot, maar schoon. Koffiefaciliteit, kluisje en koelkastje. Prima douche. Ontbijt was prima. Een van de weinige hotels waar de jus d'orange vers geperst wordt. In de straatjes rond hotel voldoende leuke restaurantjes.

Prima locatie, goed hotel, maar met wat verbeterpunten!

De kamer was klein, wat te verwachten is in Parijs, maar zo klein dat we onze spullen nauwelijks kwijt konden. De badkamer stonk nogal, naar rioollucht / stilstaand water, waarschijnlijk kwam dit uit de douchecabine. Daarom moest het raam in de badkamer voortdurend open blijven, anders was het niet te doen. WiFi op de kamer werkte alleen de eerste avond, hierna niet meer.

Het ontbijt was heerlijk! Goede koffie, verse jus d'orange en een prima ontbijtbuffet. Het hotel ligt in een gezellig wijkje.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Leuk verblijf met goed verbinding met Metro, bars, resto's en winkelcentrum

De muren zijn niet super geisoleerd. Als je slaapt merk je het niet echt maar als je op de kamer zit hoor je wel best wat..

Alles was prima. Het was een leuk Hotel voor een bezoek aan Parijs. We zijn hier 3 nachten gebleven en was een super gezellige buurt.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Leuk en gezellig
    • Prestige Suite

Parkeergelegenheid. Auto moet op straat blijven staan.

Leuk hotel buiten het centrum in een rustige straat. Niet super maar gewoon en goed. We zijn geweest met twee kinderen en verliep prima.

aangenaam

eigenlijk niets

kamer was prima, klein maar alles was er en in orde

Heel leuk vriendelijk buurtje met veel restaurantjes,...

Airco te hard

Heel leuk vriendelijk buurtje met veel restaurantjes, barretjes maar weinig toeristen

Prima hotel op gezellige locatie

Niets, prima hotel en kamer

Locatie. Prijs. Restaurant en cafe in de buurt.

Prima hotel voor paar dagen Parijs

De locatie, de kamers en netheid van het hotel

Kamers waren sfeervol en het personeel heel vriendelijk.

Kamers waren sfeervol en het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

paar fijne dagen in Parijs, goud van oud!

we hadden bewust voor deze buurt gekozen: gezellige restaurants , metro niet al te ver , inclusief een lekker ontbijt en heerlijke bedden

Bed

Kleine badkamer en de vochgige handdoeken.

Bed

fijn hotel op een geweldige locatie.

fijn hotel op een geweldige locatie.

goed verblijf om 2a3 dagen te verblijven

te weinig licht in de kamer om 's avonds wat te lezen,deur ontbrak om wc af te sluiten

ontbijt is sober maar lekker

Top hotel voor een leuke prijs

Locatie van het hotel in een verrassend leuke wijk in Parijs.

Perfecte locatie, rustige schone buurt

Kleine kamer

Uitstekend hotel

Lift is gehorig, zal niet fijn zijn om een kamer naast de lift te hebben.

Prima locatie. Mooie kamers en vriendelijk personeel.

De kamer was erg klein

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Schone kamer. Goede douche.

Heerlijke dagen in Parijs

Aardig ontvangen, elke dag goed schoon gemaakt (inclusief schone handdoeken) en rustige ligging.

ideaal weekend hotel

prima prijs kwaliteit verhouding, lekker en uitgebreid ontbijt. Goed hotel

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Goed modern hotel in leuke wijk

Eigenlijk niets

Goede en schone kamers met het meeste wat je nodig hebt. Dichtbij metro en in leuke wijk met veel horeca. Personeel spreekt Engels.

Genoten!

Hartelijk personeel. Net, mooi hotel in een leuke, rustige buurt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

toch genoten van het 3 daagse verblijf

Kamer was iets aan te kleine kant

Het ontbijt met vers fruitsap was schitterend

Een en al gezelligheid en romantiek daarvoor ging ik met mijn partner naar parijs

Niks is was super

De kamers waren uitstekend en schoon.

Leuke buurt, metro vlakbij, aardig personeel, rustig

Leuke buurt, metro vlakbij, aardig personeel, rustig

aanrader voor families met kinderen
    • Prestige Suite

alles was tip-top in orde...

Bijzondere locatie midden op Butte aux Cailles.

Niks. Verrassend goed. Perfect en groot bed, stille airco...

Bijzondere locatie midden op Butte aux Cailles. Rustig en toch bij alle cafés.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Het was heel propere

Ik vond meer uitleg mogen geven over parijs

Het was heel propere

Kleine maar goede hotel waar je in alle rust kunt ontspannen na een drukke dag door Parijs heen.

Geen klachten

Kleine maar schone kamer, ergens anders ontbeten

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Na telefoontje over taxi, hielpen ze meteen.

Alles was prima

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 28 april 2017

aangenaam

uitzicht vanuit de kamer

Heerlijk ontbijt - vriendelijk en gedienstig personeel

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Zeer aardige personeel. We waren iets te vroeg maar mochten al wel de kamer in. Zeer goed verzorgd.

Ontbijt was zeer uitgebreid en heel goed verzorgd. Zelfs verse jus d'orange. Aardige bediening.

Prachtige stad, uitstekend personeel

lawaai tegenover het hotel 's avonds en in het weekeinde (bar)

De stad; de buurt

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed hotel, goede locatie en goede kamers

Het ontbijt was een beetje aan de dure kant maar het was toch OK

Goed hotel, goede locatie en goede kamers

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Hele goede bedden, ruime kamer en badkamer en lekker ontbijt...
    • Twee Aangrenzende Tweepersoonskamers

Hele goede bedden, ruime kamer en badkamer en lekker ontbijt ! Heel vriendelijk personeel !

het was warm op de kamer maar er is airco.

het was warm op de kamer maar er is airco. Wij hadden een rustige kamer gevraagd maar zaten toch aan de straatzijde

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Degelijk hotel - niet super

Gedoe inzake parkeren. Op site stond dat je kon parkeren, maar kan wel - betaald voor de deur

Kamers waren klein

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

We hebben 1 nachtje geslapen om Parijs te kunnen zien voordat we naar Disneyland gingen en dit was p

Bed was wat klein daar we erg lang zijn allebei

We hebben prima geslapen en personeel dacht goed met ons mee

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Genieten in onbekend Parijs

Leuke meer onbekende wijk, echt fijn hotel, rustig, alles prima

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Wifi had sneller gekund, skypecall viel af en toe weg.

Ontbijt en locatie, veel gezellige eetcafé s en barren in de buurt

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Leuke inrichting, modern, fris, stijlvol, terrasje en klein...

Leuke inrichting, modern, fris, stijlvol, terrasje en klein stukje groen. Gezellig buurtje.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

We hebben een fijne tijd gehad

Alles was prima

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Het lag heel centraal.

De kamer was heel erg warm.

Het lag heel centraal. Dichtbij metro en restaurants. Goede uitvalbasis

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Great hotel

Mooie kamer, goed locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Geen

Parkingen

Plats was goed

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Lekker ontbijt.

Geluiddichtheid is niet optimaal.

Lekker ontbijt. Goede verbindingen wat betreft metro. Aziatische wijk en dus ook dito restaurants zijn een pluspunt.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

👍

Kamer ietsje aan de kleine kant

Prijs-kwaliteit/ ontbijt/ lokatie

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Voor hen die wat weg willen van de drukte, een heerlijke plek

Hoewel wat verder af van metrostation vinden wij het een erg leuke plek om te vertoeven. Een gezellig dorp binnen dit grote Parijs. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Keurig hotelletje met vriendelijke personeel in een...

kamersleutel moest steeds na 24 uur weer geupdate worden terwijl we voor 72 uur hadden geboekt. De wifi is niet heel sterk.

Keurig hotelletje met vriendelijke personeel in een levendige buurt. Ontbijt prima voor Franse begrippen vrij uitgebreid, met verse jus, croissants, stokbrood en hartig of zoet beleg, eitjes maar ook yoghurt met toebehoren.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

Lekker ontbijt en goed gevarieerd.

Onvriendelijk personeel aan de receptie . Weinig comfort in de kamer , zeker de kapstokken vielen uit elkaar , geen mogelijkheden om jassen op te hangen . Heel kleine badkamer .

Lekker ontbijt en goed gevarieerd. Rustige kamer , weinig of geen lawaai. Nabijheid van de metro.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Ligging in 13e arr is prima.

Airco deed het niet. Erg warm. Bij receptie vermeld. Bleek alleen airco in de zomer te zijn. Nu verwarming.

Ligging in 13e arr is prima. Hotel ligt bij metrostation Corvisart. 7 minuten lopen. Rustige ligging. Ontbijt tot 10.00 uur is prima, zelfs verse sinaasappelsap. Vriendelijk personeel, spreekt Engels. Kamers klein, badkamer prima. Bedden liggen comfortabel. Lift aanwezig.

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hôtel Saint-Charles