Beoordelingen over Saint Jean 3-sterren

1 Rue Georges Romain, 62930 Wimereux, Frankrijk

#23 van de 44 hotels in Wimereux

De kamer was eerder klein voor een "superior"...

De kamer was eerder klein voor een "superior" kamer. (+- 130 euro) Badkamer was voorzien van leuke toiletartikelen, douche was wat "beschimmeld". Ontbijtbuffet was erg lekker! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Locatie is erg leuk, in centrum, aan zee met vele heerlijke restaurantjes in de buurt. De eigen parking was ook een plus-punt.

de badkamer viel wat tegen. Moeilijk te regelen kraan in bad en weinig warm water. Ook weinig zitplaats om te ontbijten 2 van de3 dagen hebben we ontbeten in de bar aan een te lage tafel om confortabel te zijn. Ontbijt zelf was goed voldoende van alles

perfect voor tussenstop of voor enkele dagen.

Ouder hotel waardoor we soms de buren hoorden sleuren met hun koffers.

Klein gezellig hotelletje. Veel Golfers uit Engeland logeerden er. Kleine bar in het hotel.

Perfect.

Alles was goed. De vriendelijke ontvangst bij de receptie, de kamer, de kleine maar zeer gezellige en knusse hotelbar, personeel. Ontbijtje was heerlijk. Een heel fijn klein en sfeervol hotel.

Prijs/kwaliteit dik in orde !!

Douche was regelmatig koud water.

Het was een goed ontbijt. Als er iets niet meer voorradig was werd het direct bijgevuld. Kamer was in orde, proper. Toiletten in orde

Het hotel had de kamer vooraf kunnen verwarmen.

Het hotel had de kamer vooraf kunnen verwarmen.Bij binnenkomst was de temperatuur rond de 10 graden. Het duurde vreselijk lang voordat het warm was. Geen prettige binnenkomer. En dus ook niet gastvrij!?

Leuk hotel, vriendelijk personeel.

Jammergenoeg was de zondagmorgen het water van de douche koud. Het hotel zat vol en als iedereen op hetzelfde moment wil douchen kan dat wel eens gebeuren. Ik onthoud al het positieve van mijn verblijf en niet dat detail.

Zeer proper hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Goed bed en mooie kamers.

We hebben geen ontbijt genomen.

We hebben geen ontbijt genomen. De prijs vonden wij te hoog. alles is stijlvol gerenoveerd in het hotel. Op de bovenste verdieping (dat was onze wens) waren de kamers wat klein vanwege de schuine daken (dat was niét onze wens) maar voor 1 nacht goed te doen.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Mooi ontbijtbuffet, alles netjes, vriendelijk onthaal, goede...

op "spitsuur" was ontbijtzaal net iets te krap waardoor we ons als gezin moesten opsplitsen.

Mooi ontbijtbuffet, alles netjes, vriendelijk onthaal, goede uitvalsbasis naar strand en centrum.

goed in zijn prijsklasse

S'avonds konden we vers fruitsap bestellen , ik wilde s'morgens bij het ontbijt ook vers fruitsap bestellen en daarvoor ook betalen, maar dit was niet mogelijk

verder prima

ontbijt en kamer iets te rommelig

locatie; wimereux is een leuke badplaats en rijden langs de cote opale is een feestje. Wimereux is een typisch voorbeeld van jugend stil bouw. In de hoofdstraat zijn enkele prima eetgelegenheden. De ontvangst is absoluut vriendelijk en voorkomen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Wij gaan hier geen tweede keer

Het ontbijt was zeer rommelig. Het personeel liep steeds over en weer aan het buffet, dit was zeer storend. Prijs/kwaliteit niet oké. Onze eenpersoonskamer had nog een tweede deur die uitgaf in de kamer ernaast. Misschien handig wanneer men logeert met zijn kinderen, maar in ons geval ook zeer storend door veel lawaai .

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Ontbijt was naar Franse normen ok, maar ook niet meer of min.

Parkeergelegenheid (parkeren in hotel kost 8 euro, en met een break auto is het quasi onmogelijk...)

Ontbijt was naar Franse normen ok, maar ook niet meer of min.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prijs kwaliteit OK zonder ontbijt

Ontbijt: keuze OK maar koude omelet met spek, half ongebakkken koffiekoeken met rauw deeg vanbinnen, eitje moet je zelf koken met een onveilig bazin Marie systeem, ik heb me er licht aan verbrand en het ei was niet vers. Ontbijtzaal veel te klein, je kan niet bewegen en je kan maar met 1 tegelijk aan het klein en smal buffet

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Leuk dorpje maar te veel geld voor wat je krijgt.

Enorm veel straatlawaai van passerende verkeer. Te warm op de kamer.verouderde douche. Tapijt overal !!!

Er was airco maar die werkte niet dus warm op de kamer

prettig verblijf in leuke badplaats

hotel was voor ons conform (prijs-kwaliteit) verwachting.

comfortabele kamer met goed bed, gebruikelijk ontbijtbuffet, vriendelijke en behulpzame medewerkers; goede ligging dicht bij strand en winkelstraat.

Wimereux beviel ons zeker ! Basic hotel met goede ligging.

De airco op de kamer liet het afweten , maar het raam open maakte al veel goed. Misschien was de prijs - kwaliteit beter in verhouding geweest als het ontbijt inbegrepen zou zijn geweest in de prijs.

De ligging beviel ons het meest. De kamers waren basic , aan de kleine kant , maar netjes. Het ontbijt was zeker in orde ! Keuze genoeg en lekker vers brood ! Vriendelijk personeel en steeds bereidwillig.

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel en héérlijk ontbijt.

Airco kamer matig, eigenlijk meer luchtverversing.

het ontbijt is er ronduit schitterend, één klein minpuntje, poeder roerei maar voor de rest heerlijk ontbijten.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Héél goeie accommodatie !

De afzonderlijke ruimte voor depot bagage mocht wel beter afgeschermd zijn.

De kamer voldoende groot,zeer goeie matrassen,zeer goed onthaal en vriendelijk personeel.We mochten vroeger ons bagage deponeren in afzonderlijke ruimte. Het ontbijt viel goed mee.

De kamer was klein, maar had alles wat ik nodig had.

Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Hier is langs de weg wel gratis mogelijkheden voor, alleen kan dit lastig zijn als het druk in het dorp is.

De kamer was klein, maar had alles wat ik nodig had. Door de lekkere temperatuur was het hier dan ook goed te vertoeven. Met een airco op de kamer die niet te veel lawaai maakt.

Tot in de puntjes verzorgd

De directe locatie wint het niet op esthetiek (achter de Marie hebben ze de gaten van WWII lelijk opgevuld). Veel auto's ook. Maar het is zeer dicht bij het strand en de belangrijkste winkelstraat.

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamer, badkamer, fijn bed, heerlijk ontbijt. Het personeel was zeer behulpzaam. Zelden deze kwaliteit meegemaakt.

heerlijk ontbijt, comfortabele kamer en goede douche, op 5...

een beetje gehorige kamer (voetstappen van de mensen die boven ons logeerden), parking was niet van/aan het hotel maar buiten in straat, openbaar. Nu was er veel plaats maar misschien is dit niet zo in het hoogseizoen.

heerlijk ontbijt, comfortabele kamer en goede douche, op 5 minuten stappen van het strand

Al bij al toch een aanrader!!!

Zachter bed is wenselijk, ik ben een waterbed gewend, dus ... Nogal wat herrie van wegenwerken onder het raam.

Het ontbijt is zeer volledig Vlak bij de zeedijk en de terrasjes Vlak bij de winkelstraat en de restaurants

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Een gezellig gastvrij hotelletje vlakbij strand en gezellig centrum van wimereux.

Wij sliepen op de kamer aan de straatkant op de tweede verdieping. Het verkeer van de straat gaf toch storend lawaai niettegenstaande we met de ramen dicht sliepen. De kamerisolatie is onvoldoende om het lawaai buiten de slaapkamer te houden.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker . Zeer vriendelijk personeel.

Prima plek, aardig personeel, auto dichtbij te parkeren.

Heb 2 keer betaald omdat de receptioniste niet op de hoogte was van een andere betaalconstructie. Ik had namelijk al via Ideal betaald en ze wist hier niks van. Ze zag later in de mail dat dit klopte.

Prima plek, aardig personeel, auto dichtbij te parkeren. Dit was voor mij de 2e keer en ik zal vaker dit hotel als tussenstop gebruiken

Het was een zeer aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar.

Bij het binnenkomen van de kamer viel de geur ons op --> te veel luchtverfrisser gebruikt!!

Een heerlijk ontbijt, veel keuze en verzorgd. Vriendelijk personeel. Mooie, nette, familiekamer met ruime badkamer. Ideale ligging --> dicht bij de zee.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Droomverblijf aan de opaalkust.

Zeer gevarieerd ontbijtbuffet, comfortabele en ruime kamers, rust. Eigenaars en personeel de vriendelijkheid zelf. Een aanrader. We komen zeer zeker terug.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Mooi, aangenaam hotel, zeker aan te raden.

Misschien een mogelijkheid voorzien voor een babybedje en opwarmen van een flesje melk.

Over de ganse lijn een prima hotel van ontbijt, sauna, accommodatie, ligging,... alles naar wens.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

rustig, aangenaam hotel op wandelafstand van de zee

NIETS

Zoals altijd was het heel aangenaam verblijven in Hotel St. Jean. Hartelijke ontvangst, vriendelijk en professioneel personeel, rustig hotel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Mooi verblijf, zeker vatbaar voor herhaling.

Druk weekend, dus zeer veel volk te Wimereux. Minpunt hierbij was het vinden van een parkeerplaats in de buurt van het hotel.

Uitstekend ontbijt, ruime keuze voor onze kleinkinderen (4 en 7 jaar oud). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Leuk behalve die 'opstapjes' - ik moet morgen naar het ziekenhuis voor rx-foto's...

de vele 'opstapjes' in de gangen. Ik nam altijd de trap ipv de lift... in de traphal was er licht / in de hal op het eerste verdiep waar je dan terecht komt GEEN licht met als gevolg dat ik dat 'opstapje' niet gezien had - > gevolg zwaar ten val gekomen op mijn linkerknie / met als gevolg dat mijn slijmbeurzen ontstoken zijn en ik immobiel ben!! TIP! zorg voor voldoende licht of doe die opstapjes WEG

De ligging, ontbijt en bar

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De matras van het bed was aan vervanging toe.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We konden onze trekkingfietsen achterlaten op een afgesloten privéparking. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Overnachting was goed maar niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt was gewoon. Bruin brood was om 9u30 niet meer te verkrijgen alsook roereitje/portie. Was direct weg Geen chauffage maar is door eigenaar opgelost met verplaatsbaar vuurtje

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Leuk gelegen hotelletje voor goede prijs kwaliteit.

De matrassen konden beter.

Het hotel was ideaal gelegen net aan de stads grens. Het ontbijt was lekker, wel spijtig dat het niet in de hotelprijs inbegrepen is. Mooie kamertjes niet groot maar van alles voorzien. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Service en klantvriendelijkheid waren ongelooflijk goed.

Als ik enorm in detail ga treden, bed was iets te smal, badkamer kon boven de deur wat beter afgewerkt zijn en wifi bereik kon beter op de kamer, raam kon je moeilijk laten openstaan (moest er iets tussen leggen). Nu als deze zaken opgelost geraken zijn we ook bezig over andere sterren. Dus nogmaals tophotel!

Service en klantvriendelijkheid waren ongelooflijk goed. Moet voor mijn werk vaak in hotels overnachten en maak vaak slechte zaken mee, maar over dit hotel geen klachten over hun kwaliteit naar de klanten/gasten toe!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

aangenaam en voor herhaling vatbaar.

Vroeg om een rustige kamer, dat bleek vanochtend om 7 uur niet zo te zijn. Drukke weg. Volgende keer liever aan de achterkant.

Alles netjes verzorgd. Hoorde inderdaad niks van andere gasten.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Airco werkte niet.

Airco werkte niet. Klachten hierover werden nauwelijks serieus. Behandeld. Er werd niet uitgelegd hoe en waarom. De ramen openen was geen optie vanwege de geluidsoverlast. Twee nachten nauwelijks geslapen vanwege de warmte en het gebrek aan noodvoorzieningen.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Uitstekende ligging: dicht bij zeedijk, centrum en parking.

Enkel een veluxraam langs een schuin opstaande zijde. Langs die kant in je bed kruipen of door het raam een luchtje scheppen is geen eenvoudige opgave.ee

Basic kamer en idem ontbijt. Kwantiteit en kwaliteit van het ontbijt: OK.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Betrouwbaar en degelijk hotel

Wellness stelt niet voor, enkel een sauna en een brubbelbad in een omgeving als een voetbalkleerkamer, dus geen echte relaxomgeving Prijs 20€ pp per uur is dan overdreven duur

Nette kamers, dagelijks goede opfrissing

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ontspannend verblijf in een aangenaam hotel op enkele minuten stappen het strand en het centrum.

Vriendelijk personeel, goed gelegen (dichtbij de zee en bij het centrum van het stadje), lekker ontbijt, geluidsdichte kamers, net en goede service, parkeergelegenheid in de buurt (gratis)

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

ideaal voor een kort verblijf met een fantastisch ontbijt

de grootte en inrichting van de kamer en badkamer waren nogal basic in verhouding tot de prijs en het bed was ook niet zo geweldig

heel lekker en uitgebreid onbijt, zeer veel keuze in broodsoorten, er waren zelfs pannekoekjes centrale ligging vlakbij de winkels en op wandelafstand van de zee zeer geluidsdichte kamers, geen last van andere gasten op de gang

Ligging ontbijt

Vloerbedekking id kamer

Ligging ontbijt

prijs/kwaliteit is ok

prijs/kwaliteit is ok

niets ....

Helemaal niets op aan te merken .... voor herhaling vatbaar , wij gaan zeker nog terug ....

Goede locatie.

Goede locatie. Geen problemen om te parkeren. Vriendelijk personeel.

Een zalig verblijf van 2 nachten

Niets eigenlijk.

de kamer met uitzicht op de Wimereux. Ruime kamer. Kamer nr21 is normaal voor 4 personen

Ok

Straatlawaai

Twee dagen aan de coast OPAL , de natuur en de fruits de mer HEEEEERLIJK

De hoofdkussens , maar dat is zeer persoonlijk en moeilijk te voldoen aan ieders wensen

mooie en nette kamer en een heel verzorgd ontbijt

tevreden

Bad ging stuk, hebben een andere kamer gekregen.

Ontbijt, bar

Beter dan verwacht !

Ontbijt was dik in orde, de kamers verzorgd, personeel gedienstig

Er is geen tuintje of terras.

Er is geen tuintje of terras.

Fijne tussenstop op leuke locatie.

Zeer vriendelijk. Mooie kamer.

Ontbijt is uitstekend, personeel vriendelijk, de kamer was...

Ontbijt is uitstekend, personeel vriendelijk, de kamer was naar wens.

heel goed

het water was lauw, en weinig volume/druk. Niet zo prettig om een douche te nemen.

heel lekker ontbijt.

Globaal gezien ok

De kamer mocht iets groter zijn en een beetje frisser ogen . En liefst geen vast tapijt

Het was zeer goed,niets op aan te merken

Goed gelegen hotel, met een degelijk ontbijt.

Er lagen nog haren in het bad van de vorige gasten :(

Goed gelegen hotel, met een degelijk ontbijt.

Dik in orde prijs kwaliteit .

De frenchkoffie mocht iets warmer hebben

Heel nette kamer, goede locatie,uitgebreid ontbijt ,vriendelijk onthaal,alles was in orde .

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Heerlijk Frans hotel!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Tevreden.

Vriendelijk personeel.

we komen terug

Zalig ontbijt

aangenaam

warm onthaal, heel vriendelijk personeel

Relax

Prijs kwaliteit, goed bed en fijne omgeving. Ook goede bar.

goed voor een kort verblijf ontbijt kan beter en een kostelijke bar

Een glas wijn kost 6 euro

Het personeel is heel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Kwalitatieve slaapaccommodatie.

Kwalitatieve slaapaccommodatie. Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel.

Fantastisch hotel, super vriendelijk en zeer proper hotel. Echt een aanrader !

n.v.t.

Goed gelegen, goede prijs/kwaliteit, ruim en net hotel, ecologisch

Ideaal voor een tussendoor vakantie

Ligging, ontbijt

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Goed hotel met vriendelijk personeel en een uitgebreid...

Goed hotel met vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Was zeer goed hebben ons geamuseerd

Warm water was minder de zondagmorgen toen er veel volk was.

Het onbijt was goed alles wat we nodig hadden

• Beoordeeld op: 15 november 2017

comfortabel

Comfortabel hotel, mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

locatie, nette kamers

wat gehorig soms

locatie, nette kamers

• Beoordeeld op: 7 november 2017

super

heerlijk ontbijt - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Comfortabele kamer, helaas nog enkele haren in de badkamer.

Comfortabele kamer, helaas nog enkele haren in de badkamer. Zeer goed ontbijtbuffet, vriendelijk personeel.

Goed, zonder meer. Vatbaar voor herhaling.

Relatief kleine kamer.

Behulpzaam personeel. Stevig en ruim ontbijt.

Netjes en correct prijs/kwaliteit

Bij het ontbijt is vers geperst fruitsap en verse yoghurt absoluut een meerwaarde

Prijs Kwaliteit correct