Beoordelingen over Madame Vacances Residence Les Fermes de Saint Sorlin

5,9

3,2

Mooi skigebied.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (6 Volwassenen)

Lange wachtrij bij inchecken. Appartement is vies en heeft diverse gebreken. Ook slechte bedden. Zwembad is te klein voor het complex en slechts 1 sauna is in bedrijf. Kortom, veel achterstallig onderhoud en weinig comfort.

Skibus stopt naast het appartement (appartement ligt niet direct aan de piste) en ook winkels in nabijheid. Gunstige prijsstelling. En vriendelijk personeel.

Appartement voor 10 maar zonder faciliteiten voor 10. Schande
    • Appartement met 4 Slaapkamers (10 Volwassenen)

Zeer slechte huisraad: een kapotte elektrische plaat zodat we met 3 kookplaten moesten koken voor 10 personen en geen alternatief door personeel. Ook zeer onvolledige inventaris.

Lokale

Heel spijtig dat wij niet de juiste kamer hebben gekregen en ons dit een halve dag heeft gekost.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Bij aankomst bleek onze kamer aan andere gasten vergeven te zijn. Hierop kregen wij een veel kleinere kamer met drie bedden (we waren met 4). De kamer zat vol met schimmel (deels verstopt) en als er gedoucht werd stromende de douche zo over dat het gehele appartement blank stond. Hierdoor zijn we overgeplaatst naar een andere accommodatie welke in een ander dorp op 15 minuten rijden lag. Al met al waren wij hierdoor een halve dag van onze vier daagse vakantie kwijt en zaten we ver van onze vrienden die in hetzelfde complex zaten.

Ligging, vlakbij de piste en Yeti bar

Zeer teleurstellende accommodatie. Af te raden.
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

De accommodatie viel erg tegen. Het was beschreven als een appartement met 3 slaapkamers. Er was 1 slaapkamer ipv 3. De andere bedden stonden op een overloop en een stapelbed in een soort hal waar de anderen doorheen moesten als ze moesten plassen. Het was niet erg schoon. Schimmel en lekkage in de inbouwkast. Verder moest je extra betalen voor de tv (45,00 euro). Er was geen ruimte voor je skischoenen. We hadden voor 8 personen een locker van ca 50 bij 50 cm om de ski's in te plaatsen. Skischoenen moesten dus in huis en het was al heel krap voor 7 personen (in 6-8 persoons huisje). Ook het personeel is niet service gericht. Zwembad en receptie bleven dicht tussen 12.00 en 16.00 en ook de hal met de spellen (biljart en tafelvoetbal, waar je overigens ook apart weer voor moest betalen).

De locatie is goed. Dicht bij de piste en dicht bij de halte van de bus naar het dorpje. Ook supermarkt vlak bij en bakker en een leuk restaurant

Een hostel in de sneeuw, prima voor low budget vakantie met vrienden
    • Appartement met 1 Slaapkamer (6 Volwassenen)

Het ging maar net met 6 personen. Het was echt niet schoon en het beddengoed/matras was viezig maar dat Was eigenlijk wel conform verwachting. De receptie was maar af en toe open en het zwembad pas ‘s middags na 16:00 uur.

Prijs! Het uitzicht en de locatie: bij het verkooppunt voor skipassen, de yeti bar, restaurant le baroque en opstappunt voor de skibus. Ook sta je zo op de piste en kun je naar de meeste liften skiën.

oke
    • Appartement met 3 Slaapkamers (8 Volwassenen)

Appartement aan de kleine kant, niet alle spullen aanwezig, niet overal WiFi ( maar dat wisten we wel, alleen jammer dat in het chalet zelf geen WiFi was ).

Meevaller was het kunstmatig aangelegd meertje waar de kinderen in konden zwemmen met een prachtig uitzicht

Goed gelegen en de sfeer van de après-ski is voor ons en onze jeugd SUPER.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (6 Volwassenen)

Het is een app. voor 6p. maar wij waren met 4p. en dan was het ok, voor 6p. is dit echt aan de kleine kant.

Het was er netjes en alle materiaal was voldoende aanwezig. Mooi zonnig terras!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

De ligging + de warme douche.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (7 Volwassenen)

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Wij hadden met 4 een zeven-kamer appartement geboekt zodat iedereen toch een eigen bed zou hebben en niet in de zetel moest slapen. Desondanks hadden er 2 geen eigen kamer en moesten ze op de overloop/mezzanine slapen waar de rest moest passeren (geen privacy). Iedere keer als er 's nachts iemand opstond, kraakte de vloer zo hard dat al de rest wakker werd -> zeer slechte nachtrust tot gevolg. Zwembad en jacuzzi liggen niet in hetzelfde gebouw en het appartement was niet deftig gekuist.

De ligging + de warme douche.

• Appartement met 2 slaapkamers (8 volwassenen)

verouderd , slechte matrassen

• Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Het bed.

• Appartement met 2 Slaapkamers (7 Volwassenen)

Kastruimte Kwaliteit bedden Netheid zwembad

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

te betalen televisie
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

te betalen televisie

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Locatie aan piste.

Sauna was buiten gebruik, zwembad was koud, zowel water als lucht temperatuur. Mensen achter balie werken inefficiënt. Alles duurt lang.

Locatie aan piste.

• Beoordeeld op: 24 april 2015

Ligging voor onze jeugd, la grotte du yeti, kleine...

Geen zonneterras dit jaar. open slaapkamer voor de ouders (mezzanine) én van de jeugd (15 en 16 jaar) in wiebelend stapelbed!

Ligging voor onze jeugd, la grotte du yeti, kleine supermarkt. ook skikot-studenten aanwezig. Op korte afstand van de skipiste, zodat ieder op eigen uur kon beginnen en stoppen.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Hoofdkussens en dekens sterk verouderd.

Hoofdkussens en dekens sterk verouderd.