Beoordelingen over Grand Hôtel de France 3-sterren

35, Avenue du Général Leclerc, 65260 Pierrefitte-Nestalas, Frankrijk

#5 van de 5 hotels in Pierrefitte-Nestalas

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Geen verblijf mogelijk.

Wij hebben volgens alle regels tijdig geboekt. Het hotel werd overboekt. Er was geen gesprek mogelijk met het management. De oplossing, die werd aangedragen was niet acceptabel.

Wij hebben in februari 2018 bij dit hotel gereserveerd voor 11 personen! Twee weken voor aankomst hebben we per email nog een aantal vragen gesteld aan het management van dit hotel. Hierop hebben we geen reactie ontvangen. Wij waren met een groep van 10 mannen op de fiets en een chauffeur met een bestelwagen, waarin onze bagage werd vervoerd. Wij hadden die dag de col Marie Blanc, de col de Aubisque en de col de Soulord beklommen en zijn afgedaald naar Pierrefitte Nestalas. Bij aankomst werd ons meegedeeld, dat het hotel overboekt was. Men had zonder met ons te overleggen een hotel voor ons geboekt in Aucun. Dit is 25 km terug omhoog fietsen! Er werd ons wel aangeboden om taxi's te regelen. De volgende dag moesten we dan echter 25 km extra fietsen! We konden niet overleggen met de manager. Er was een scholier aanwezig achter de balie, die alleen telefonisch ruggespraak kon houden met de manager. Alle 10 fietsers waren uiterst vermoeid en niet van plan verder te fietsen. Er was geen enkel compromis of regeling mogelijk! Uiteindelijk hebben we zelf een oplossing gezocht voor die nacht. U begrijpt, dat we zeer ontevreden zijn over deze behandeling. Ook vragen we ons af wat voor rechten je hebt indien je via booking.com al zeer tijdig(februari 2018!) een boeking doet. Ik wacht uw reactie af. Vriendelijke groeten, Roel Simonis

Kwaliteit-prijsverhouding is goed te noemen

Ontbijt matig en kamer erg gehorig. De mini croissaints niet altijd vers. Het witbrood moest geroosterd worden want was van de vorige dag. De fruitspiesjes zaten vol met stukjes die uit blik kwamen. En de Jus d`orange uit pak. Die twee laatste zaken is overigens een Frans euvel (in zijn algemeenheid). Ontbijt is iedere dag hetzelfde, zit vrijwel geen variatie in. Voor 1 of 2 nachten prima maar 5 nachten zeer eentonig. Kamer erg gehorig. Als je naaste of bovenste buurman aan het bellen is of alleen al door de kamer loopt dan hoor je dat. Doorspoelen van het toilet hoor je door het hele Hotel denk ik. Neem oordopjes mee !

Kamer qua grootte was prima. Hygiëne prima. Elke dag een schoonmaakster. Personeel erg aardig. Prijs kwaliteit is prima (als je tenminste met korting boekt) en een hele mooie locatie. Maar in principe is iedere locatie in de Pyreneeen wel heel goed. Alles is omringt door bergen. Prachtig !

• Beoordeeld op: 12 september 2018

We hebben een top verblijf gehad.
    • Superior Familiekamer

We hebben 6 dagen in de Pyreneeën gefietst en verbleven in het Grand Hotel de France. De kamer die we geboekt hadden was de familiekamer. De kamer was schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Naast de kamer hadden we ook het ontbijt en diner gereserveerd dit was ook erg goed verzorgd. Misschien mag er iets meer variatie in de hoofdgerechten zijn. Het hotel heeft een aantal afgesloten fietsenstalling, mooie gemeenschappelijke ruimte met een bar prima ontbijtzaal en restaurant. De ligging van het hotel is erg centraal in het gebied vanuit het hotel kun je alle bekende cols fietsen. Het personeel is behulpzaam en klantvriendelijk.

Mooi authentiek, oud hotel, aardige mensen, goed eten in...

goede info over de directe omgeving, wandelroutes e.d. zou van meerwaarde zijn geweest.

Mooi authentiek, oud hotel, aardige mensen, goed eten in bijbehorende restaurant 's avonds.

Al bij al viel het wel mee, we zouden voor dezelde streek misschien terugkomen

Er zat geen structuur in, we moesten lang wachten voor we ontvangen werden, drankjes aan de bar waren er dikwijls niet, we hadden half pension besteld ….. maar moesten onze keuze regelmatig aanpassen. We hadden ook de indruk dat de Booking reiziger apart lag in het bijgebouw.... zonder airco op de kamer?

Niettegenstaande het oude gebouw had ik de indruk dat alles goed onderhouden was, de kamers waren groot en proper, het bed was groot en goed, ontbijt was in orde.

Zeer slecht!!!

Wc zeer slecht ,airco werkte niet het was zeer koud op de kamer.we hadden half penscion genomen en daar hadden we van de eerste dag al spijt van door en door slecht.we hebben de andere dagen s’avonds zo goed als niks gegeten het was simpelweg niet eetbaar maar onder tussen wel ons centen kwijt s’morgens het ontbijt was ook zeer slecht wij zijn al in zeer veel hotels geweest maar dit nog nooit meegemaakt .dit is dan ook de eerste keer dat ik zulke negatieve kommentaar geef jammer

Kamer was proper

Prachtig in de natuur gelegen hotel.

Alles verliep naar wens.

We hebben om gezondheidsredenen geen ontbijt noch lunch genomen. Deze beslissing is louter aan onszelf aan te rekenen. We hebben hierover dus geen oordeel.

Een woord is voldoende: slecht
    • Superior Familiekamer

Verkeerde kamer gekregen, vervolgens op juiste kamer een haar in bed (leek niet echt schoongemaakt). Dag erna was kamer overgeslagen met schoonmaak (werd alsnog snel gedaan door de receptie). Veel lawaai van buiten (tegenover industrie) en ook vanuit aggregaat buiten en koeling beneden van de bar hoorde tot in de kamer. Als laatste hebben we gemeld dat de minibar het niet deed en deze is ook niet gemaakt Kortom, zeker geen aanrader.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ruime kamer (familiekamer), groot bed met goede matras,...
    • Superior Familiekamer

Ondanks de positieve punten: - het hotel faalt op managementgebied. Wij hadden kort na onze initiële boeking van een week een extra nacht geboekt (niemand leek dit opgemerkt te hebben en we zouden dus voor de laatste nacht moeten verhuizen - werd geregeld, maar toch). - het personeel wordt overbevraagd: dezelfde persoon die de receptie doet, de bar bemand, de kamers reinigt, de bediening bij het avondmaal doet, ... ? Dat loopt op piekmomenten zeker verkeerd.

Ruime kamer (familiekamer), groot bed met goede matras, badkamer OK, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Alles wat je nodig hebt om van een goed hotel te spreken. De inrichting van de gemeenschappelijke ruimten in de stijl van 100 jaar geleden.

Hotel dat beter personeel verdient.
    • Superior Familiekamer

Personeel was onvriendelijk, niet gastvrij en ongeinteresseerd.

Uitstraling van het hotel was goed evenals de ruime gezinskamer. Met uitzicht op de bergen.

Heerlijk verblijf dat ik zo wil overdoen.

Geen enkele opmerking. Kan niet bedenken wat me zou tegenvallen, had alles wat we nodig hadden. Echt niets viel er tegen.

Mij beviel de grandeur van het hotel, de charme en inrichting van vroeger behouden, prachtige trap naar boven in houtwerk, de kamer was ook in deze zin afgewerkt, mooi balkon eraan met prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Ruime badkamer en ruime kamer met prachtig bureau en de minibar of beter gezegd de mini ijskast. Deze was niet gevuld je kon er zelf inzetten wat je wilde dus prima zo. Ook het ontbijt was mooi en heerlijk, nooit wat te kort, personeel was er als de kippen bij om aan te vullen. Alles wat je maar wilde eten was er ook, zeer verzorgd.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Prachtig hotel met grandeur van vorge eeuw.

De ligging en geluidshinder van tegenoverliggende fabriek.

Vriendelijke ontvangst, mooie ruime kamer. De sfeer en grandeur van een luxe hotel uit de vorige eeuw.

alles was Ok

alles was Ok

Uitzicht 1 vd 2 kamers ok
    • Comfort Familiekamer

Kamer was niet klaar om 18.00u, moesten nog 1 u wachten. Slechte geur in badkamer. Oploskoffie bij ontbijt.

Uitzicht 1 vd 2 kamers ok

Goed maar prijzig

Wifi zeer marig

Ruimte

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Comfort kamer met badjas, slippers en nespresso apparaat.

Comfort kamer met badjas, slippers en nespresso apparaat. mooie ruime kamer met een groot bed. Goed ontbijtbuffet. Mooi charmant hotel.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Prima kamer, ontbijt was goed

bediening in het restaurant was chaotisch. Beter om het menu op de tafel te leggen zodat gasten dat al kunnen bekijken. Er waren ongeveer 15 gasten waarvan in ieder geval 2 zijn weggelopen.

Prima kamer, ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 4 september 2015

De prachtige kamers met "grandeur", zeer mooi als...

De dame van de receptie moest alles doen: gasten ontvangen, de receptie dus, maar ook in haar eentje "de zaal doen" in het restaurant én koken: waanzinnig! Je moet lang wachten op je diner dus. 's Morgens bij het ontbijt daarentegen, was er voldoende personeel aanwezig.

De prachtige kamers met "grandeur", zeer mooi als je van klassieke stijl houdt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Locatie in de buurt van de Tourmalet en andere beklimmingen...

Avondeten was koud en onder de maat Er wordt gerookt boven het fornuis Personeel niet aanwezig Personeel spreekt geen Engels Geen schoonmaak van de kamers, zelf maar het nieuwe linnengoed gehaald Stank van riool wat verbloemd werd met de geur van bijenwas Er werd geprobeerd ons meer te laten betalen

Locatie in de buurt van de Tourmalet en andere beklimmingen om te wielrennen

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

locatie en uitzicht

geen airco zoals vermeld op website. ook geen vermelding dat er geen lift beschikbaar. onze ouder hebben het moeilijk met de trap naar boven.

locatie en uitzicht

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Charle

Wij zijn om 17.30u toegekomen en hebben tot 19u in het salon moeten wachten ( ging 20 min duren). Er werd niks aangeboden door het huis om te drinken.s avonds liepen verschillende dingen in het honderd. Duidelijk een personeelsprobleem. Een andere gast had dit hier wel nog nooit tegen gekomen, dus wss eenmalig probleem?

Charle

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Ruim appartement en het ontbijt was goed verzorgd

er was onvoldoende personeel, waardoor onze kamer niet klaar was om 17.30 uur, moesten 1,5 uur wachten. Ivm onderbezetting bediening gekozen voor kindermenu, dit was zelfs van onvoldoende kwaliteit. Volgens hotel zouden we 30 euro meer moeten betalen dan reservering via booking.com, uiteindelijk prijs betaald waarvoor we hebben geboekt, hadden eigenlijk korting moeten krijgen.

Ruim appartement en het ontbijt was goed verzorgd

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Prachtig "charmehotelletje", met voor ons...

Er was blijkbaar een probleempje met het restaurantpersoneel, dit was 's avonds nl niet open...

Prachtig "charmehotelletje", met voor ons (wielertoeristen) perfecte ligging tussen de reuzen van de Pyreneeen. Zeer nette en verzorgde infrastrucuur "met een ziel", ruimte voor de fietsen, overvloedig parkeergelegenheid naast en voor het hotel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

Ligging i.

Ligging i.v.m maken wandelingen

• Beoordeeld op: 28 augustus 2015

Alles was netjes en verzorgd

Alleen de ober 's avonds sprak engels. Met handen voeten dus moeten inchecken

Alles was netjes en verzorgd