Beoordelingen over Residhome Roissy Village 3-sterren

6 Avenue de Montmorency, 95700 Roissy-en-France, Frankrijk

#19 van de 38 hotels in Roissy-en-France

De kamer was beter dan ik voor die prijs verwachtte.
    • Suite (4 Volwassenen)

De schoonmaak was wat met een franse slag, maar voor 1 nacht is dat goed te overzien.

De kamer was beter dan ik voor die prijs verwachtte. Met dat alles goed afgesloten was gaf het gehele gebouw me ook een zeer veilig gevoel. Het ontbijt was zeer in orde.

Nette schone kamer.
    • Suite (4 Volwassenen)

IJzeren frame van de bedbank waar de kinderen op lagen kraakte nogal.

Nette schone kamer. 24hrs inchecken mogelijk. Ontbijt apart betalen. Ontbijt was ok. Vanaf 06:30. Buffet met mini croissants, mini chocolatines en stokbrood. Keuze genoeg met hartig en zoet beleg. vers fruit en koffie/thee/chocolademelk uit automaat. Ondanks vlak bij luchthaven, geen geluidsoverlast. Dicht bij de snelweg en de auto kun je op het terrein bewaakt parkeren. Appartement heeft eigen keuken inclusief servies en koelkast.

Voldoet voor een nachtje maar dat is ook echt alles
    • Suite (4 Volwassenen)

Bij de info over het hotel staat bij booking.com dat er airco is. Helaas geldt dat alleen voor het hoofdgebouw en niet voor de apartementen. Hierdoor was het binnen zeker 28 graden. Ramen open is geen optie omdat het grootste vliegveld van Frankrijk op steenworp afstand ligt.

De kamer was ruim. De kinderen hebben op de slaapbank goed geslapen.

Verouderd appartement, maar zeer ruim met alle basic-voorzieningen
    • Suite (2 Volwassenen)

Jammer genoeg was er niet gestofzuigd in de kamer. De kamer was heel mooi ingericht maar verouderd, in het bad miste de afvoerstop dus enkel douchen was mogelijk, en de kranen werkten zeer stroef (verouderd). Er was jammer genoeg geen airco wat net tijdens de hittegolf wel handig was, maar niet altijd een must natuurlijk.

De ontvangst en check-out ging zeer vlot en de receptionisten waren zeer vriendelijk, spraken ook zeer goed Engels. Er was een uitgebreide keuken mét een klein setje afwaszeep en een spons, een groot appartement en een ruime badkamer. We vroegen een andere kamer aangezien de onze enomr warm was en in de vlakke zon, dit werd vlot geregeld. De bedden waren héel goed!

Het ontbijt was zeker oké (10 euro pp) : croissants,...
    • Suite (4 Volwassenen)

Het ontbijt was zeker oké (10 euro pp) : croissants, chocoladebroodjes, stokbrood, eitjes, ontbijtgranen, yoghurt, ...). Het bed vonden wij weinig comfortabel (matras had een put in het midden). De luiken konden niet goed gesloten worden in de leefruimte. Het was er ook zeer warm en zonder airco of ventilator was het zeer warm in de kamer. De locatie is zeker oké, op 10 min stappen van het kleine centrum met restaurants, bakkerij,..

Fijn appartement voor op doorreis
    • Suite (4 Volwassenen)

Ik vond het jammer dat je nog extra moest betalen voor de auto (10 euro) en geen informatie over de buurt beschikbaar op de hotel kamer.

We hebben het appartement gebruikt voor een doorreis overnachting met onze kleine van net 1 jaar en hiervoor was het zeer geschikt en aan te raden. Parkeren waar je extra 10 euro voor moet betalen kan onder je deur en er zijn rolluiken waardoor je rustig en donker kunt slapen. Verder alles aanwezig en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Zelfs voor een enkele nacht niet aan te raden
    • Suite (4 Volwassenen)

Deze accommodatie lijkt voornamelijk gebruikt te worden door werklieden. De kamer was helaas niet schoon. In de bank zaten brandgaten van sigaretten en heel veel vlekken. De deurklinken en lichtknoppen bevatten nog vlekken van vorige gasten. De brandmelder was kapot en lag los op een kastje in de kamer. De onderkant van de badkamerdeur was aan het rotten door vochtschade. Op het balkon lag een losse plank. Het ontbijt is onder de maat. De broodjes zijn niet vers en personeel niet vriendelijk bij ontbijt. Let op: parkeren kost 8 euro per dag.

De kamer was ruim en de accommodatie bevindt zich vlakbij de snelweg. Handig voor een doorreis naar Zuid Frankrijk of terug naar Nederland. Er is een hele goede sushi tent verderop die komt bezorgen aan je deur.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Service is niet goed.
    • Suite (2 Volwassenen)

Service is niet goed. 1 person in de ochtend om uit te checken en neemt royal de tijd om een praatje te houden met klanten. 10 min. nemen om 1 klant te helpen is veels te lang in de ochtend.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Uitstekende ligging om Parijs te bezoeken !
    • Suite (2 Volwassenen)

De shuttle naar het station Roissy / Airport Charles De Gaulle mocht wel gratis zijn ....... De prijs voor het verblijf viel mee ( iets meer dan € 60 per studio / dag ), maar met alle extra's ( parking, shuttle , ontbijt aan € 10,5 per persoon ) loopt de rekening snel op ......

Kleine studio, met aparte zithoek en klein keukenhoekje, gelegen in een domein met verschillende ' residenties ', beveiligde privé-parking op het domein ( 8 euro per dag ), 2 x per uur een shuttle naar het treinstation van Airport Charles De Gaulle ( heen / weer 10 euro per dag ) Residhome is gelegen op wandelafstand van het dorpje Roissy-en-France, met enkele kleinere restaurantjes / bar / cafés ;

• Beoordeeld op: 21 september 2017

We gebruiken deze accommodatie reeds jaren als we beurzen...
    • Suite (2 Volwassenen)

We gebruiken deze accommodatie reeds jaren als we beurzen bezoeken in het nabijgelegen Parc des expositions Paris Nord. Het appartement is zeer ruim en proper.

Prima.
    • Suite (2 Volwassenen)

Met blote voeten op de vloer lopen resulteerde in zwarte voeten! Dus schoonmaken kan zeker beter!

Goed bereikbaar. Keuken erg handig. Voldeed aan de verwachtingen.

Grote gezinskamer
    • Suite (4 Volwassenen)

Dekbedden waren op!!! Ontzettend kou geleden en met fleecevest in bed gelegen onder een dun laken. Ik vind dit echt niet kunnen!!! Tevens haren in bed die niet van ons waren.

Grote gezinskamer

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Kleine studio met meer ruimte dan een gewone hotelkamer.
    • Suite (2 Volwassenen)

Parkeren met onze VW Van was haast onmogelijk. We zijn buiten het domein gaan parkeren.

Kleine studio met meer ruimte dan een gewone hotelkamer. Absoluut goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 24 september 2016

goede locatie slecht beleid
    • Suite (2 Volwassenen)

het ontbijt was echt totaal niets,slecht bijgevuld.na de vraag of er nog vlees was werd bevestigend geantwoord,maar na 10 minuten wachten nog steeds niets,opnieuw gevraagd kreeg ik als antwoord dat ik geduld moest hebben.geen vlees meer gezien.de mokken voor de koffie hetzelfde niet verkrijgbaar.advies hier ontbijt ik nooit meer

de kamers waren perfect.goede bedden en veel ruimte

Locatie nabij snelweg.
    • Suite (4 Volwassenen)

De afwerking van de kamer was matig.

Locatie nabij snelweg.

• Suite (4 Volwassenen)

Dat de ramen niet in kip konden voor te verluchten

Goede bedden

Zeer tevreden

Aantal parkeerplekken.

Het was schokn en ruim

• Suite (4 Volwassenen)

Appartement is niet schoon.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Geen baguette voor ontbijt, was om 8uur al op.
    • Suite (2 Volwassenen)

Geen baguette voor ontbijt, was om 8uur al op...!

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Omdat het dichtbij de beurslocatie ligt is het acceptabel. Als hotel buitengewoon matig
    • Suite (4 Volwassenen)

Het tweepersoonsbed is 120cm breed. daar kan je met twee mensen absoluut niet goed op slapen

Dichtbij het Parc des Expositions

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Verouderd.
    • Suite (2 Volwassenen)

Verouderd. Als gezin 2 kamers geboekt, met vraag dicht bijeen te zitten. Zaten uiteindelijk in 2 aparte gebouwen.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

• Suite (4 Volwassenen)

Het appartement is ruim en zeer gunstig gelegen. Er zit een fantastische sushi tent om de hoek. De Parijse pretparken liggen om de hoek.

Rustig, goede bedden

Rust

Lekker makkelijk boeken onderweg in de auto via booking.com
    • Suite (4 Volwassenen)

Hygiene vloeren en rotte wastafelkast

Ruimte

Goede locatie ruime nette kamer
    • Suite (4 Volwassenen)

Tot middernacht lawaai van vliegtuigen

Ruime kamer vlakbij de snelweg

moeilijk sluitende deur

geen overlast van het vliegveld gehad

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

geen aanrader
    • Suite (2 Volwassenen)

het hotel was wel heel erg basic. de douch leek wel een ruimteschip.. heel apart

vlak bij het vliegveld en de prijs

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Voor één nachtje was het prima, maar ik keer niet terug

Pauper appartement

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

• Suite (2 Volwassenen)

Het ontbijt is belachelijk duur. En je auto parkeren kost 18€! Dit slaat werkelijk nergens op

De kamer is erg mooi net als de entree.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

niet zo proper
    • Premium Suite (2 Volwassenen)

niet zo proper

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

De grote kamer.

Er was een sexfeest boven ons gaande. 11 mensen in de kamer, aan het koken om 12 uur s'avonds. Ongure types, mij man is gaan kijken. Volgens de portier was dit elke week het geval, waarom hij ons dan in de kamer onder deze party heeft gestopt is mij een raadsel. De portier deed er niets aan. We zijn om 2 uur s'nachts naar een andere kamer gegaan. Dit was op de begane grond en we hoorde steeds mensen af en aan lopen. Dames met hakjes.. De volgende ochtend kregen we geen excuus, niets, geen compensatie. Na klagen bij booking hebben we ons geld terug gekregen. Echt vreselijk om te stoppen om uit te rusten en dan hierin terecht te komen met jonge kinderen.

De grote kamer.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Ruime appartementen, redelijk dicht bij de snelweg, handig...

We hadden een premium suite geboekt, maar kregen een gewone. En die was kleiner, enigszins uitgewoond en veel minder schoon.

Ruime appartementen, redelijk dicht bij de snelweg, handig op doorreis met gezin.

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

De kamer die ik had rotte plinten door water lekkage,...

De kamer die ik had rotte plinten door water lekkage, scheuren in de badkamer slecht afgekit. Wastafel liep niet door. Geen restaurant . Ontbijt was wel o.k.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Prima ruimte, alles was schoon, prima bedden, goed locatie...

Er is ons eigenlijk niets tegengevallen. Wat wel vreemd was dat we een kamer voor 4 personen hadden (we waren ook met z'n vieren) en dat er dan maar 2 handdoeken en 2 stoelen waren. Dit werd snel aangevuld nadat we het gemeld hebben.

Prima ruimte, alles was schoon, prima bedden, goed locatie (loopafstand van dorpje met restaurant en winkel en met de RER zit je zo in Parijs)

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Prima locatie langs de A1 richting Lille.

Prima locatie langs de A1 richting Lille. Hier geslapen vanuit doorreis spanje. 4 persoonskamer geboekt alles was prima, zelfs een eigen keuken met apparatuur.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

ruim appartement, parkeergarage gebruik

naast een vaste slaapkamer met 2 persoonsbed bestonden de overige twee bedden van het 4 persoonsappartement uit een bedbank. verder geen diner gelegenheid op loopafstand.

ruim appartement, parkeergarage gebruik

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Handige stopover plek op weg naar het zuiden.

Ook al is er een kookplaatje en een koelkast, het is niet echt mogelijk om te koken, omdat de inventaris heel erg karig is. Veel meer dan een magnetron maaltijd opwarmen is niet echt mogelijk.

Handige stopover plek op weg naar het zuiden. De transfer van het vliegveld werkt prima. De appartementen hebben slaapbanken, niet echt comfortabel, maar okee voor een nachtje.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Het bed was prima.

Slaapbank voor kinderen moest zelf opgemaakt worden. Was zoeken naar het dekbed en de kussens. De douchekop was lam en kon alleen in de hand gebruikt worden. Vieze schimmel op de kitranden van het bad. En de badkamer veels te klein. Kan alleen op de wc met de deur open. En tot 5 uur in de ochtend een groep Fransen onder ons die een druk feestje hadden.

Het bed was prima. Receptie en ontvangst zeer keurig. Zat bij de familiekamer keukentje met koelkast. Vlakbij snelweg, handig voor tussenstop.

• Beoordeeld op: 4 april 2015

De vriendelijkheid van het personeel.

In de badkamer was de poetsvrouw blijkbaar niet tot in de hoekjes geweest met haar dweil.

De vriendelijkheid van het personeel. De shuttle van en naar de luchthaven.

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Kregen groot appartement met 1 slaapkamer, terwijl 2...

Locatie naast vliegveld Charles de Gaulle, daardoor ramen dicht houden voor de herrie 's nachts en de auto vuil door de luchtvervuiling. T.v. in slaapkamer heeft storend blauw lampje. Geen liften aanwezig.

Kregen groot appartement met 1 slaapkamer, terwijl 2 persoons was geboekt, ruime woonkamer met ruime keukenhoek en badkamer, uitstekend bed, veel bergruimte. Mooie gladde vloer (laminaat), moderne uitstraling, balkon. Betaalde parkeergarage ondergronds. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

service aan de balie

slecht schoongemaakt, veel vlokken stof in de huiskamer en stof op de planken en onder het bed, lampje in de keuken kapot, afzuigkap kapot... ook doorgegeven aan de balie...

service aan de balie

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Mooi ruim apartement.

Het stonk een beetje in het woongedeelte.

Mooi ruim apartement. Veel handige zaken aanwezig.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Leuke en ruime kamer

Geen vlotte chevk in gehad en ontbijt viel zwaar tegen. Onze kamer werd ons ook 2 keer van onze credietkaart gehaald!!

Leuke en ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

de kamers zijn erg ruim

tweede verdieping alleen via trap te bereiken

de kamers zijn erg ruim

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

het ruime appartement met alles wat nodig was om een goede...

niets , alle fantastisch

het ruime appartement met alles wat nodig was om een goede overnachting te hebben en compliment voor het prima bed

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

kamers en receptieunit

kamers en receptieunit

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Alles wat je nodig hebt is aanwezig

De locatie, erg afgelegen.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Prijs

Vervoer naar Parijs

Prijs Comfort

• Beoordeeld op: 29 september 2015

locatie

beetje veroudert, heeft een opknapbeurt nodig

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Slaapbed was van goede kwaliteit

Slaapbed was van goede kwaliteit Appartement ruim opgezet. Fijne aparte slaapkamer Keuken ruim voorzien van alle benodigdheden

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Dit hotel voor doorreis.

Dit hotel voor doorreis. In de nacht aangekomen en alles stond klaar. Zeer vriendelijke nachtportier.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

badkamer + tweede slaap gelegenheid was een zetelbed

badkamer + tweede slaap gelegenheid was een zetelbed

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Ruime kamer

Parkeren 's avonds.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Bij boeking bleken honden te zijn toegestaan, bij...

Bij boeking bleken honden te zijn toegestaan, bij bevestiging opeens niet meer. Pfff...

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Ruim appartement voor een nacht

Geluid van opstijgende vliegtuigen ivm nabijheid vliegveld

Ruim appartement voor een nacht Goed schoongemaakt

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

vriendelijk ontvangst, behulpzaam en leuke appartementjes.

vriendelijk ontvangst, behulpzaam en leuke appartementjes.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Vriendelijk onthaal

Het brood van het ontbijt was oud en taai

Vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Ruim appartement woonkamer los van de slaapkamer, ideaal met...

Slaapbank kraakte verschrikkelijk, dat kan beter.

Ruim appartement woonkamer los van de slaapkamer, ideaal met kleine kinderen

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Locatie, Parkeergelegenheid

Wifi had iets beter gekund maar niet slecht!

Locatie, Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

ruime kamers

1x in de week schoonmaak!!!!!

ruime kamers

• Beoordeeld op: 14 januari 2015

grootte van de ensuite

grootte van de ensuite

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.