Beoordelingen over Best Western Select Hotel 3-sterren

66 Avenue Du General Leclerc, 92100 Boulogne-Billancourt, Frankrijk

#22 van de 28 hotels in Boulogne-Billancourt

• Beoordeeld op: 4 september 2018

De kamers zijn net vernieuwd en zijn zeer proper ingericht.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Verwacht niet te veel van het ontbijt. De keuze is vrij beperkt. De lobby is aan vernieuwing toe.

De kamers zijn net vernieuwd en zijn zeer proper ingericht.

Kamer was beter dan op de photos.

Kamer was beter dan op de photos. Proper, rustig. Hotel is dicht bij de Metro. Personeel is vriendelijk en hulpzaam. Ik kijk er naar uit voor mijn volgende verblijf.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Kamer goed genoeg voor een nacht, zeker door de warmte.

De temperatuur, geen airco . Het was ontzettend heet. Echt liggen zweten , zowel mijn zoon als ik.

Het ontbijt was voldoende. Het was n overnachting voor een nacht en dat was voldoende, verder een eenvoudige kamer.

Prima hotel voor een kort verblijf in Parijs. Vlakbij Roland Garros

Er zat geen douchegordijn in de douche. hele badkamer was nat na het douchen. Het parkeerterrein had hele smalle vakken, waardoor het een kunst was om in te kunnen parkeren.

Vrij ruime kamer voor het type hotel. Geen last van lawaai van de straat, ondanks dat we aan de voorkant zaten.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Achterbaks personeel en dubbele betaling

Het personeel van het hotel viel mij het meest tegen. Ze hadden namelijk al vier maanden een reservering staan op mijn creditcard, deze reservering wilde zij niet omzetten in een werkelijke betaling omdat ze een transactie wilde hebben met een pincode zodat je de betaling niet kan terug trekken. Vervolgens moest ik op een andere manier betalen, waardoor ik eigenlijk dubbel betaal. Alleen hierdoor had ik wel minder te besteden met mijn creditcard voor een paar maanden en ook tijdens mijn verblijf in Parijs. Vervolgens gaf het personeel de schuld aan de bank terwijl die hebben hier niks mee te maken omdat het hotel dient de reservering in te trekken. Eventueel maken mensen misbruik van het systeem maar betekent dit dan dat je met al je bezoekers zo wantrouwig omgaat. Ik heb onder andere voorwaarden geboekt bij booking.com. De manier waarop ik ben behandeld vind ik een achterbakse manier. Verder vind ik het erg jammer dat het hotel niet leek te begrijpen wat voor ongemakken dit gaf. Op een gegeven moment was ik er klaar mee na vier uur bij de balie te hebben gestaan en ik heb op een andere manier betaald. Helaas is de reservering op mijn creditcard vandaag de dag nog steeds niet ingetrokken en ben ik zwaar ontevreden over de manier van handelen van het desbetreffende hotel. Vervelende nasleep van mijn vakantie, nu ik hier nog achteraan moet. Jammer dat na een aantal keer verbleven te zijn in dit hotel je zo behandeld wordt. De eerste keer hadden we ontbijt erbij besteld maar 14 euro voor toast en jam betalen is toch zwaar overdreven als je om de hoek voor minder en veel lekkerder kan ontbijten. Wij hebben besloten dat we hier niet meer terug komen en opzoek gaan naar een ander hotel met vriendelijker personeel. Mits je hier toch wil boeken, dan rest nog een laatste tip: bestel geen onbijt!

De accommodatie was gunstig gelegen voor het bezoeken van het tennistoernooi Roland Garros. Het ligt namelijk op loopafstand! Er zijn leuke restaurants en grote winkels in de buurt. Verder zijn de kamers schoon en de bedden zijn comfortabel.

Hotel was beter dan verwacht.

Woordje uitleg over kamer was handig. Hebben dag 2 pas ontdekt dat er airco was.

Hotel was beter dan verwacht. De foto's geven een oudbollig hotel weer terwijl dit in werkelijkheid niet is.

matige prijs kwaliteit

heel smalle ingang tot parkeerterrein (spiegels inklappen). airco was defect en kamer aan de voorkant was behoorlijk warm. Ontbijt was zeer matig. geen gebakken eieren (en op zondag helemaal geen eitje). Matig brood en mini croissantjes. Beperkt beleg. Voor 14 euro pp niet doen!

Prima locatie vlakbij metro

Heerlijke overnachting gehad

Hoffelijkheid nette kamers goed ontbijt

Mooie nette kamer

de balie is toe aan renovatie.

Mooie, vernieuwde, nette kamer.

Toppertje, volgende keer weer

Super schone nette kamer en top personeel

Neymar in Parc des Princes !

Dicht bij metro en het voetbalstadium Parc des Princes Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een aanrader voor een bezoek aan Roland Garros

Beetje meer ruimte voor 3 personen was het beperkt

Bed was lekker hard, voldoende handdoeken, prima ontbijt en op loopafstand van Roland garros

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Airco was stuk terwijl het 30 graden was, oude kamers.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

matig.

Hele dunne wandjes. Je kon de buren goed horen. Een heel karig ontbijt en dat voor € 14 pp.

De ligging. Dicht bij een metro station.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Heerlijk geslapen en de Metro vlakbij, je rijd zo naar...

Ik zou een douchegordijn kunnen aanbevelen, daar de vloer telkens drijfnat werd! Dit koste telkens een handdoek!

Heerlijk geslapen en de Metro vlakbij, je rijd zo naar hardje Parijs. Auto stond veilig op privé terrein.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Kamer en badkamer netjes en in orde

Ontbijt voor deze prijs viel heel erg tegen, dit kreeg ik al in hotels voor € 8/dag, voor € 14 verwacht ik iets meer uitgebreid...

Kamer en badkamer netjes en in orde

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

De metro lag voor de deur dat was geweldig

Parkeren was duurder als gezegd. En het ontbijt was taai stokbrood met jam kaas ham. Douch gordijn was niet aanwezig dus hele badkamertje vol met water.

De metro lag voor de deur dat was geweldig

• Beoordeeld op: 23 december 2015

Behoorlijk hotel op 50 m van een metrostation.

De dame aan de balie was niet echt vriendelijk. We zagen nooit een glimlach en alles wat gevraagd werd van info was precies te veel. Misschien was het maar een indruk.

Behoorlijk hotel op 50 m van een metrostation. Parkeren in Parijs is niet evident en zeer duur. Er zijn maar weinig hotels met parking. Ze zijn allen betalend, ook deze parking. Voor amper €12/dag (wat weinig is voor Parijs) stond de wagen veilig in de parking van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Om gebruik te kunnen maken van gratis wifi kreeg je een...

Om gebruik te kunnen maken van gratis wifi kreeg je een inlogcode. Zoals altijd is deze code een onmogelijke combinatie van cijfers en letters. Deze code moest je iedere keer opnieuw invoeren in je telefoon. Op de ipad was dit niet nodig.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De ligging en de prijs

Bed was erg zacht, kamer ligt aan zeer drukke weg veel herrie als het raam open gaat. Kamer was heel warm wel gied werkende airco.

De ligging en de prijs

• Beoordeeld op: 16 april 2015

-locatie hotel ligt vlakbij metro-station Bilancourt en is...

-Hotel ligt aan een drukke verkeersader (voorzijde hotel aan de Avenue Du general Leclerc). Onmogelijk om met de ramen (iets) open te slapen.Te weinig frisse lucht voor de nachtrust. -Inrit naar de achterliggende parkeerplaatsen bij het hotel is vrij smal. Te grote auto's kunnen hiet niet doorheen Moeten elders parkeren. Hierover wordt niets vermeld op de boekingssite !

-locatie hotel ligt vlakbij metro-station Bilancourt en is een prima vertrekpunt om Parijs in te gaan en vele bezienswaardigheden te bezoeken. -mogelijkheid om je auto op de binnenplaats van het hotel te parkeren (staat hier veilig). In parijs is het bijna onmogelijk een vrije parkeerplaats te vinden.

• Beoordeeld op: 15 april 2015

Prima ligging aan metrostation;

In diverse Best-Western-hotels had ik een uitstekend ontbijt meegemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat dit ontbijt me zwaar tegenviel. Veel schalen en bakken waren om 8h00 leeg en werden niet bijgevuld, er was onvoldoende brood. Beetje jammer want dit is een smetje o dit verder uitstekende hotel.

Prima ligging aan metrostation; uitstekende bedden; goede prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

+ Perfecte locatie buiten centrum door metrolijn 9 om de...

- gehorige kamers - weinig verdere faceliteiten (bar etc.)

+ Perfecte locatie buiten centrum door metrolijn 9 om de hoek + Simpele maar schone kamers + parkeergelegenheid (€10)

• Beoordeeld op: 19 april 2016

De ligging en bereikbaarheid en de eigen parkeer...

De ligging en bereikbaarheid en de eigen parkeer mogelijkheid. De metro naast de deur, het Parc des Princes op loopafsatnd.

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Alles vrij oud, uitgeleefd.

Alles vrij oud, uitgeleefd. Kleine kamers, duur in verhouding, maar heeft waarschijnlijk met de locatie te maken... Ontbijt vrij beperkt.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Parkeerplaats op eigen terrein was prima.

Airco functioneerde niet.

Parkeerplaats op eigen terrein was prima. Voldoende plaatsen, wel kleine plekken

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Ideaal om met auto heen te gaan va wege eigen parkeer plaats...

Ideaal om met auto heen te gaan va wege eigen parkeer plaats en metro voor de deur.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Ligging aan metrostation, parking auto

Ligging aan metrostation, parking auto

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

prijs/ kwaliteit verhouding.

prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijke receptie. Metrostation op 100 meter.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Redelijk kleine bedden, karig ontbijt.

Redelijk kleine bedden, karig ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Lekker maar eenvoudig ontbijt en de private...

Lekker maar eenvoudig ontbijt en de private parkeergelegenheid.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.