Beoordelingen over Villa Pruly Hotel Cannes Centre 3-sterren

32, Boulevard d'Alsace, Prado - Republique, 06400 Cannes, Frankrijk

#7 van de 103 hotels in Cannes

9,7

Gastvrij, mooi ingericht hotel met tuin, op loopafstand van bezienswaardigheden, goede bedden.

verkeerslawaai in de tuin (in de kamers was dit geen probleem). Had me niet gerealiseerd dat het pal naast de treinrails en een drukke doorgaande weg lag. Toch zou ik weer voor dit hotel kiezen want je went er na een paar dagen wel aan. Ontbijt is simpel (jam, broodjes, sinasappelsap - geen eieren oid). Hou je dus van een stevig ontbijt dan moet je hier niet zijn. Zelf heb ik in de ochtend genoeg aan een lekker kopje koffie en die was er.

De mooie inrichting van het hele hotel (ook de hotelkamers). Geeft je een warm welkom gevoel. De vriendelijke, gastvrije en vrolijke eigenaars. Bedankt voor de tip voor de kapper. Een tuin waardeer ik ook wel erg als je even niet op een terrasje wilt zitten of je partner een dutje wil doen en jij niet. Het beste bed van de hele vakantie. Ook het derde bed was goed wat je zelden meemaakt. Alles was op korte loopafstand te bereiken.

nette kamer en vriendelijke mensen

nette kamer en vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Mooie ruime en schone kamer.

Mooie ruime en schone kamer. Zeer huiselijk. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.