Beoordelingen over Hotel Boris V. by Happyculture 4-sterren

73 Rue Louise Michel, 92300 Levallois-Perret, Frankrijk

#2 van de 20 hotels in Levallois-Perret

leuk hotel, prettige ontvangst door personeel en mooie ligging om de stad te bezoeken.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn wel een beetje aan de kleine kant maar een uitstekend hotel. Keurige kamer en sanitaire voorzieningen. Hulpvaardig personeel ook engels sprekend. Goed ontbijt en lekker dicht bij de metro. In de omgeving ook restaurantjes om te eten of te drinken. Hulpvaardig personeel, we zijn een bril vergeten en deze werd netjes nagestuurd.

Knus hotel. Perfecte locatie. Gratis parkeren. Matige service. Geen vier sterren naar mijn mening.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks de viersterren vind ik het een zeer matig hotel. In Parijs heb ik veel grotere en luxe hotels gezien met een driesterren waardering. *Samen met mijn partner ben ik hier het afgelopen weekend geweest. Het was toen 2 dagen lang 30 graden. Bij aankomst deed bij ons de airconditioning het niet. Alleen de ventilatorstand kon worden geactiveerd. Bij het klikken van het sneeuwvlokje viel de airco uit. Ik ben toen naar beneden gelopen en heb dit aangegeven. Ze hebben toen achter hun monitor wat instellingen gereset en vroegen mij weer naar boven te lopen om het te controleren. Dit heb ik uiteindelijk 4 keer moeten doen, want de airco bleef maar storing aangeven. Ik heb meneer toen gevraagd met mij mee te lopen naar mijn kamer zodat ik het kon laten zien. Meneer gaf aan dat dit geen effect zou hebben. Vervolgens kreeg ik de sleutel van een andere kamer. Ook hier deed de airco het niet. Toen ik voor de vijfde keer naar beneden liep gaf meneer aan dat hij helaas op dit moment niks kon doen. De eerste nacht heeft de airco het uiteindelijk gedaan voor 30 minuten! De volgende nacht helemaal niet, we hebben toen door de hitte bijna niet kunnen slapen. * De kamers beschikken niet over een minibar.

Het is een mooi knus viersterren hotel gelegen op een mooie locatie rondom meerdere cafes, supermarkten en bakkerijen. Ze beschikken niet over een eigen parkeerruimte, echter kun je rondom het hotel in het weekend gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

De locatie is echt top!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij waren er een weekendje maar als je langer weg blijft is het bed wel een dingetje want het bed is wel te hard. Verder is er alles wat je nodig hebt aanwezig voor een zakelijk als zowel stedentripje!

De locatie is echt top! Wij waren zelf met de auto en het is even zoeken naar een parkeerplek maar op zaterdag en zondag is het gratis! Dus we hadden mazzel en konden zo voor de deur parkeren! Metro is ook super dichtbij!

Bed en badkamer

Forse prijs parkeergarage voor 1 nacht

Bed en badkamer

Goede locatie; tegenvallende kamer

kamer zelf was geen 4 sterren waard

Ontbijt was goed - zonder meer

Geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Loopafstand naar de metro. En de ruime kamer met mooie grote badkamer.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

lokatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi lag er helft vd tijd uit en de badkamer was erg klein

lokatie

De locatie was prima.

Kleine kamer en badkamer

De locatie was prima. Het bed was goed. Hotel ziet er prima uit.

De vriendelijkheid van het personeel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt kan net wat beter.

De vriendelijkheid van het personeel!

• Beoordeeld op: 4 januari 2016

Ideale plek vlakbij metrostation Louise Michel, je bent zo...

Ideale plek vlakbij metrostation Louise Michel, je bent zo in het centrum van Parijs, personeel behulpzaam en vriendelijk, ontbijt was voldoende, spraken goed Engels, gezellig familiehotel met huiselijke sfeer, perfect hotel voor een paar dagen Parijs.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

5,5
    Ontbijt was ok voor de prijs (11 euro), niet heel bijzonder.

Bedden en kussens te hard. Douche zo klein dat je heel stil op 1 plek moet staan. Op toilet zitten is een uitdaging omdat je knieen de muur raken (ik ben maar 1.68m).

Ontbijt was ok voor de prijs (11 euro), niet heel bijzonder. Locatie was handig ivm kantoor om de hoek. Redelijke metro-afstand van centrum Parijs

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

De locatie en ligging van het hotel.

De wifi viel vaak uit. Het kamertje was aan de kleine kant waardoor ook de badkamer weinig ruimte had. De eerste dag stond de hele badkamer onder water. Lastig dat het personeel niet goed Engels sprak. Elektriciteit viel uit in enkel onze kamer en we moesten het maar uitzieken omdat de dame aan de receptie niet wist wat ze moest doen.

De locatie en ligging van het hotel. Er zijn genoeg winkels in de omgeving en het metrostation id twee blokken verderop..

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

propere kamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening...

kleine douche

propere kamer, uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening (fietsen mochten in het hotel kosteloos overnachten)

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

s'Nachts rustige buurt, prima ontbijt.

Te kleine badkamer.

s'Nachts rustige buurt, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

vriendelijk personeel!

De kamer was aan de krappe kant

vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Leuk en knus hotel.

Airco die elke dag om 6.15 uur aansprong

Leuk en knus hotel. Met super aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

voor Franse begrippen prima ontbijt

voor Franse begrippen prima ontbijt

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

- close to palais de congres

- small rooms and bathroom

- close to palais de congres - quiet if windows closed - good airco - good beds