Beoordelingen over Novotel Suites Lille Europe 4-sterren

Boulevard De Turin, 59000 Lille, Frankrijk

#10 van de 53 hotels in Lille

Ook voor de 3de volwassene een volwaardig bed.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Geen reactie op een mail ontvangen. Geluidsoverlast van het verkeer als het raam open was, 3 persoonskamer maar 2 bekertjes en 1cupje melk

Ook voor de 3de volwassene een volwaardig bed. Goede ligging qua bereikbaarheid, niet lang met de auto door de stad. En de trein, tram en metro zeer in de buurt. 10 min lopen naar centrum

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Super!
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Er is niet veel aan te doen, maar het uitzicht is niet interessant en je hoort de weg als het raam open is.

Kamer was heel ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Er was ook een ruime selectie van recente films om te bekijken. En de ramen kunnen open. Ligging is ook ideaal. Dus een erg prettig verblijf gehad.

relaxt
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Geen parkeergelegenheid van het hotel. Dus duur geparkeerd naast het hotel in de parkeergarage. Daar zouden ze best een leuke kortingsactie aan kunnen verbinden.

De ruime schone kamer met een twee persoonsbed

Een perfecte ligging ten opzichte van het centrum en het...
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Een perfecte ligging ten opzichte van het centrum en het openbaar vervoer. Ondanks de ligging tussen het spoor en een drukke weg zijn de kamers erg rustig door dubbele ramen in de gevel.

Ideaal voor citytrip!
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

De ontbijtruimte ligt ook in de aankomsthal. Het kan hier zeer druk zijn en dus ook minder gezellig. Een aparte ontbijtruimte en bar zou aantrekkelijker zijn.

Het hotel is gelegen aan het treinstation, maar totaal geen hinder hiervan. Kamers waren ruim en proper. Het ontbijt was zeer voldoende uitgebreid. Parking tegen betaling onder het hotel beschikbaar.

Slecht
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Kantine en ontbijt ook toilet op de kamer was apart en was niet handig kantine was zoooo rommelig en heel armoedig en geen apart ontbijt ruimte wat netter is

Ontbij was slecht erg rommelig kantine en armoedig, bar en receptie in een, ik heb veel spijt van het boeken van dit hotel prijsverhouding was erg slecht nooit meer.

niet voor herhaling vatbaar !
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

wij komen aan rond een 18 a 19 uur we hadden gezien dat er een parking was naast het gebouw wat ons 27 euro gekost heeft voor 1 nacht hebben zeker 15 min zitten wandelen om het hotel te vinden stond nergens geen bordje van hotel zit daar een persoon die bijna geen engels spreekt als we cash zouden betalen moesten we een waarborg van 200 euro betalen via onze visa en als we gewoon met de kaart betaalde moest dat niet we hadden geen vertrouwd gevoel hij had ons ook niet gevraagd voor ontbijt zo dus hebben wij later op de avond zelf aan het loket gaan vragen van zit ons ontbijt in de prijs in omdat de prijs die we betaald hebben ook niet de prijs is die dat op de website van booking.com stond de kamer was volgen ons in een week niet meer gestofzuigd en zag er niet uit zo als op de foto's we hadden een kamer voor 2 personen besteld en er stonden nog 2 bedden die het uitzicht heeft als een ziekenhuisbed ze wouden een waarborg dus dachten we dat is voor de mini bar maar die was leeg tegen het bad stond de plaat schuin die er hoorde tegen te hangen

dat het wc niet in badkamer was maar een apparte ruimte

Prima locatie voor een bezoek aan Lille.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

We wisten uit beoordelingen dat de ruimte om te ontbijten niet geweldig was, maar ons viel dat alles mee.

Kamers waren ruim, schoon, alles aanwezig. Koffievoorzieningen op de kamer, werden goed bijgevuld. Personeel was erg aardig en op het moment dat ons deurpasje niet meer werkte, werd dit snel opgelost.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Hip, trendy en efficiënt ingericht hotel
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

De ligging t.o.v. het centrum is niet ideaal; geen leuke wandelroute.

Kamer was heel ruim, efficiënt en trendy ingericht o.a. met een handige werktafel en draaibare t.v.. Ontbijt was goed en werd ook goed bevoorraad.

Leuke stad, ideale omgeving voor hotel.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Badkamer en toilet is wat raar, precies uit een mobilhome. Ontbijt: er is toastbrood maar geen toaster. Je moet zelf je eitjes bakken maar het vuur is ongeloofelijk traag. Kamer was heel warm.

Grote kamer waarin de drukte van de omgeving niet opvalt! Goed bed! Ontbijt is basic, maar voldoende om een drukke dag aan te kunnen. Personeel is behulpzaam. Leuke hippe onthaalruimte, past wel niet bij de rest van het interieur van het hotel. Ideale buurt: dicht bij het station, vlakbij groot winkelcentrum, enkele minuten van het oude stadsgedeelte.

Top Locatie , parkeren erg duur. Ontbijt matig
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Dure parkeren: Was 136euro kwijt voor minder dan 5 dagen. Hotel had ook geen prijs afspraak met de garage. Ontbijt was matig. personeel spreek slecht Engels

Top locatie, tegenover station midden in de centrum

Fantastisch en zou er zeker nog een keer heengaan!

Niks.

Wat een geweldig hotel! Fantastisch verblijf gehad met mijn gezin! Een heerlijke ruime kamer en een heerlijk rustig hotel! Vriendelijke personeel wat je snel en behulpzaam incheckt. Letterlijk naast Euralille!

kamers zijn ruim met prima sanitair.
    • Executive Suite (3 Volwassenen)

beetje onpersoonlijk sfeerloos hotel met werkstudenten bij de receptie. ik zou lekker ontbijt in de stad nemen.

kamers zijn ruim met prima sanitair. aparte WC. Prima minibar met koffie, thee. Ligt op loopafstand van de binnenstad. parkeergarage onder het hotel maar dat is dus €25 extra per dag,

Trip to Lille
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

De opstelling van de receptie van het hotel viel heel erg tegen, deze was zeer klein en weinig uitnodigend voor aankomende gasten

Heel toffe en ruime kamers.

Relaxed.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Prima. Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Lekker bed en goede badkamer. Aparte wc. Alles op loopafstand en direct gelegen bij uitgang station (Thalys).

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Een dikke tegenvaller voor de prijs
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Service was slecht. Koffie en thee op de kamer werden niet bijgevuld. Slecht 2 kleerhangers. De ruimte om te ontbijten was veel te klein, buitengewoon ongezellig en de keuze voor het ontbijt was uitermate beperkt. Eieren moest je zelf bakken maar de plaat was niet warm genoeg. Iedereen zag er maar vanaf. Gekookte eieren was te veel moeite. En voor het ontbijt moest nota bene € 15 p.p voor worden betaald.

De ruime kamer

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Komt hier niet terug.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Geluidsoverlast van het treinstation.

Hotel is mooi centraal gelegen, echter we hadden een kamer aan de voorkant van het hotel. Dat is tegenover het treinstation en dit geeft een groot deel van de nacht erg veel geluidsoverlast!!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Wij zijn ingecheckt rond 12u30, en al terug vertrokken rond...
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Aangezien we alles bij het inchecken betaald hadden (ontbijt inclusief), hadden we toch gehoopt op een kleine tegemoetkoming/terugbetaling omdat we na 3 uur terug vertrokken zijn. We hadden 2 kamers geboekt (voor vriendin die alleen reisde).

Wij zijn ingecheckt rond 12u30, en al terug vertrokken rond 16u. Ik ben nl bij het buitenkomen van het hotel gestruikeld, en gevallen : kon niet meer op mijn rechterbeen steunen. Enkel gebroken - maar dat wisten we toen uiteraard nog niet. We zijn terug naar huis vertrokken.... einde weekend!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Heerlijke kamer met tafel, mini keukentje, apart toilet.
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

Jammergenoeg geen parking bij de accomodatie

Heerlijke kamer met tafel, mini keukentje, apart toilet. Stuk van hotel naar treinstation wel wat slecht verlicht.

ontbijt was prima, lekkere koffie en zelf je eitje bakken.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

in de nacht ging het alarm af, heel de gang stond te kijken wat te doen, de receptie gebeld die gaven aan dat er niks aan de hand was. alarm bleef alleen nog 5 minuten afgaan. hadden ze de volgende dag even op kunnen terug omen

ontbijt was prima, lekkere koffie en zelf je eitje bakken. op loop afstand van het centrum en op kruipafstand van het station

Prima hotel voor stadsbezoek Lille
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Het "sleutel"systeem. Kaart met code om de kamer te openen was regelmatig van slag zodat je deze bij de receptie weer opnieuw moest laten coderen.

Voor de prijs een goed hotel voor een weekend Lille. Net buiten het centrum maar bij het station en het centrum op loopafstand. We hadden een familiekamer. Genoeg ruimte. Mogelijkheid om koffie/thee op de kamer te zetten. Ontbijt prima. Wel wat weinig ruimte om te zitten.

Lekker rustig veel gedaan en voldaan weer naar huis
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

Er wordt nergens aangegeven dat je beter van te voren een parkeerplaats kunt huren via de website wat normaliter goedkoper uitvalt. Parkeren max. €25,80 per 24 uur indien niet aangemeld.

Dicht bij het centrum, winkels, openbaar vervoer en bezienswaardigheden. Het gros is beloopbaar. Eenvoudig te parkeren in een parkgarage onder het hotel. Snelle incheck en uitcheck procedure. Kamers warden goed schoongehouden. Ontbijt wordt redelijk snel aangevuld.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Schitterende stad, hotel was prima om een paar dagen Lille te bezoeken.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Bij een 4-sterrenhotel verwacht je geen badkamer- en wc-ruimtes uit voorgevormd plastic. Dat leek wel een goedkoop Formule1-hotel. Bij het ontbijt lag het aan het personeel van de dag of het goed bijgevuld werd of niet. Jammer dat er nauwelijks normale eettafels waren, ontbijten aan een laag tafeltje is niet zo handig

De kamer was prima, ruime kamer, prima bed, kamer inclusief een nespresso-apparaat. Als alles goed was bijgevuld, was er een uitstekend ontbijt. Ligging uitstekend. Je was in een paar minuten lopend in het centrum.

Fijne kamer maar tegenvallende service
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Receptioniste sprak amper Engels, was geen gesprek mee te voeren en ze kon dus ook niet onze vragen beantwoorden. Geen uitleg over ontbijt etc. Nogal vreemd voor een business hotel. De kamer was niet heel schoon.

Ruime kamer, fijn bed, prettig dat er een pantry is in de kamer

Naast het hotel ligt een grote parking.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Er was zeel veel straatlawaai. Het hotel ligt naast het station. er stoppen ook constant bussen voor de deur.

Naast het hotel ligt een grote parking. Het ontbijt was sober maar er was voldoende.

Een aanrader op een goede locatie voor bezoek aan deze satd vol met cultuur
    • Executive Suite (2 Volwassenen)

Prijzige parkeergelegenheid voor 24 uur. Alhoewel Nederland kan er ook wat van.

Locatie vlak bij het Centrum. / Behulpzaam vriendelijk personeel / Keurige ruime sfeervolle suite's met alle nodige wensen , een bed met prima matrassen. Nette badkamer met douche en bad / Toilet op zichzelf / Airco / Televisie / Opbergkluis / Mogelijkheid voor koffie en thee of iets klaarmaken in de magnetron / Een gevulde koelkast met fris. / Leuke tafel op de kamer met stoelen voor ontspannend zitten / Gratis WIFI / Ontbijt dik in orde zelfs met mogelijkheid om zelf een eitje te bakken. / Bar bij de receptie / Onder het Hotel een ruime parkeergarage. / Ontbijt dik in orde.

top overnachting met gezin en hond in een super leuk hotel

niets, alles was super

we werden super ontvangen, receptioniste probeerde ons alle opties te geven om te parkeren met de auto met aanhangwagen. in de kamer aangekomen was ook alles super op en top. onze hond voelde zich ook meteen thuis. we hebben heerlijk geslapen met z`n vieren in een familykamer. dichtbij is ook nog een groot winkelcentrum. om even te shoppen of wat te eten.

vriendelijk personeel en een goed hotel ook superlocatie!
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

klein minpunt- de netheid in de eetzaal kon beter

het was een zeer geluidloze kamer en ook zeer ruim met alle faciliteiten, microgolf, koffiemachine, douce/bad en een apart toilet! super! ook een zeer goede matras voor het 3de bed

Ok voor kort verblijf. Tegenover station, half uur lopen naar centrum
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Ik dacht dat t dichterbij / in het centrum zat. Maar locatie tegenover station naast snelweg en tussen grote kantoorgebouwen viel tegen

Prima ontbijt. Ruime en schone kamers

goed voor 1 overnachting voor doorreis, weinig voorzieningen hotel, niet 4-sterren waardig
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

- Geen eigen parkeergelegenheid van hotel, dus bij dichtstbijzijnd winkelcentrum geparkeerd. - Kamer op zich oke, maar voor een 4-sterren hotel verwacht ik geen badkamer met een hoop plastic afwerking - Geen fatsoenlijke douchecabine; 1 grote vlakke vloer (geen douchebak) dus bij gebruik douche werd de vloer van zowat hele badkamer nat - geen eetgelegenheid voor diner in hotel of met roomservice te bestellen (gelukkig winkelcentrum met eetgelegenheid) - na melding bij receptie dat zeep in douhe op was, werd er geen nieuwe zeep gebracht

- Ontbijt goed, personeel vriendelijk. Bereikbaarheid hotel - Goede bedden in kamer - scherpe prijs kamer, maar weinig voorzieningen

Super !!
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Super Hotel ! Hele centrale lokatie , parkeren onder Hotel en loopafstand van centrum. Kamer is ruim , schoon en geluiddicht dus geen overlast van trein station .

Top alleen parkeren was erg vervelend
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Het parkeren viel ons erg tegen. Er was geen eigen parkeerplaats. Wij hebben 1 overnachting gedaan op de terugreis naar huis. Wij vonden het erg vervelend om onze auto vol met tassen en koffers zomaar in een parkeergarage neer te zetten.

De kamers waren helemaal geweldig. Top.

Beantwoordt aan de verwachtingen
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Vriendelijk personeel, correcte kamer. Goed gelegen nabij station en op wandelafstand van het centrum. Uitgebreid ontbijt, zowel hartig als zoet, vers fruit. Ideaal voor weekendje Lille.

Leuk hotel en perfecte ligging dichtbij centrum én shoppingmall Euralille
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Ontbijt rommelig, te weinig personeel daardoor dingen vaak "op" en wachten op borden, croissantjes, jus d'orange, melk voor de koffie, etc.

Vriendelijk personeel, leuke inrichting

Comfortabel.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

De koelkast deed het niet. Wel gemeld maar ondanks belofte van de receptie niets mee gedaan.

Het was schoon, de bedden lagen heel goed, geluiddicht dus géén verkeersherrie. En vlakbij een enorm winkelcentrum én het historisch centrum van Lille.

heel aangenaam en voor herhaling vatbaar
    • Executive Suite (3 Volwassenen)

2 verduisteringsschermen waren buiten gebruik = heel vroeg vol daglicht in de kamer

ruime kamer, geen last van geluidshinder trein en autoverkeer, badkamer en toilet in aparte ruimtes: altijd handig met 3 personen op 1 kamer

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Na het ontbijtbuffet perfect mogelijk om nog een extra koffietje te dringen, terwijl de kinderen spelen in de speelruimte (tafelvoetbal). Bij warm weer, zeker uitstapje doen (+/-35min) naar het prachtige art deco openlucht zwembad van Bruay-La-Buissière.

Prima locatie , maar rokerskamer zijn niet meer van deze tijd!
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

In een rokerskamer gezet, terwijl mijn partner en ik allebei astma hebben. Tis echt niet meer van deze tijd om rokers kamers te hebben en zeker niet okey om zomaar ( terwijl je in reservering hebt aangegeven een rookvrije kamer te willen hebben) in een rokerskamer te worden neergezet. Schande !

Prima ontbijt en een goede locatie

Prima locatie om kort te verblijven en de stad te ontdekken.
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

Prijs van het ontbijt te hoog, in de zeer dichtbij gelegen restaurants ( Euralille winkelcentrum) is het ontbijt uitgebreider en veel goedkoper. €18,- voor 3 pers. Parkeergarage ruim € 25,- per 24 uur.

Ruime kamer.

Prachtige moderne kamers, ontbijt kon beter.
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

Ontbijt was een teleurstelling. Eerder beperkte keuze en onpraktisch door kleine dienborden. Slechts beperkt plaats aan 'normale' eettafels, als die bezet waren moest je in de zeteltjes zitten aan tafeltjes die te laag waren om fatsoenlijk aan te kunnen eten.

Prachtige 3-persoonskamer!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Géén service
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Absoluut nul service. Ontbijt was niet inclusief, nog booking.con nog het hotel wilde het ontbijt erbij boeken. Dus een gezin met 2 kinderen in de ochtend op straat om een ontbijt te zoeken. Schandalig

Prima zakenhotel
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Ontbijt kwalitatief prima. Echter geen ontbijtzaal aanwezig. Ontbijt in lobby erg onrustig en vaak niet genoeg plekken. Meeste plekken ook ingericht als lounge plek en niet om aan tafel te ontbijten. Personeel doet erg z'n best om alles tijdig bij te vullen maar desondanks vaak wachten op borden, bestek en broodjes. Hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Voor 22 euro per dag kun je in parkeergarage onder het hotel parkeren.

Locatie hotel perfect voor citytrip.

goed maar duur in parkeren
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

parkeer gelegenheid een drama . nooit meer !!!!! ik ga weer naar lille maar ander hotel . parkeren kostte me 25 euro per dag !!!!!

ontbijt goed wifi goed

Goede ligging, schone en ruime kamer.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Ontbijt was 2 ochtenden bijna leeg. Zelfs de borden ontbraken. En het zat helemaal vol dus ook even op een plekje moeten wachten. Nadat we hadden aangegeven dat het ontbijt op was werd het later een beetje aangevuld. Helaas geen gratis parkeren €25,- per dag.

Goede ligging, schone en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima maar kan beter!
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

Bij de boeking wilde we 2 kamers naast elkaar, dit heb ik aangegeven in boeking en anders zou ik graag gebeld worden. Onze kamers lagen 6 verdiepingen uit elkaar terwijl er naast ons een suite vrij was. Ik heb ook van te voren een bericht gestuurd over parkeren en nooit antwoord verkregen. Als laatste: de toiletten in de lobby waren echt heel vies (vind ik niet kunnen voor een Novotel) en onze tassen waren deels zoek die we hadden achter gelaten (met nummertjes etc), het duurde 10 minuten tot ze gevonden waren.

Prijs kwaliteit was prima, we sliepen in een suite en zochten last minute een verblijf in Lille. Het zit dichtbij het centrum en fijn dat er parkeergarage onder zit. Kamers waren ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

• Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

We hadden een vierpersoonskamer geboekt, volgens de beschrijving met 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden. We kregen een driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 (behoorlijk kort en smal) slaapbank.

Hele fijne locatie als je met de trein gaat, je loopt vanuit het station meteen tegen het hotel aan.

Prima locatie en goede kamers
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

We hadden via booking.com een kamer inclusief ontbijt gereserveerd, maar tot tweemaal toe werd geprobeerd ons het ontbijt nogmaals aan te rekenen.

Vriendelijk personeel. Perfecte locatie, vlakbij stations Lille Europe en Lille Flandres, shoppingcenter en centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Gewoon ruim voldoende. Maar na 4 nachten hadden we 't echt wel gehad.
    • Executive Suite (3 Volwassenen)

a.Stokbroodjes zijn niet lekker; klef en dik deeg. Hebben niks wat een frans stokbrood zo aantrekkelijk maakt. b. Als je vanaf de ontbijttafel naar buiten kijkt is de directe hotelomgeving goor. Blikjes; vieze tissues; sigarettenpeuken etc. Blijkbaar uit de boven etages gegooid.

Hygiëne op de kamer is uitstekend

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel om enkele nachten te verblijven.
    • Executive Suite (2 Volwassenen)

Duur ontbijt, dus niet gedaan. Toilet was schoon, maar de geur was niet fris.

Bad én douche, goede kwaliteit. Toilet afzonderlijk. Zeer dichtbij Euralille, dus ontbijten bij Paul was een goede optie. Heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

De locatie was goed, dichtbij het centrum.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Veel te weinig plaats om te ontbijten, eerst de verkeerde kamer gekregen die al bezet was. Tot 3x onze kaart moeten laten activeren op 2 dagen tijd! Muffe geur aan de receptie. Ingebouwde badkamer en WC op kamer, deed ons aan kamperen denken.. Oud chauffagesysteem, teveel geld en geen 4 sterren waard...

De locatie was goed, dichtbij het centrum..

• Beoordeeld op: 30 december 2016

• Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Bij binnenkomst de receptioniste. Hoewel vriendelijk was haar transpiratie geur reeds in de hal te ruiken. Dit is niet overdreven en had ik nog nooit meegemaakt. Ook haar engels was niet te verstaan. Voor de rest was het een prima kamer. Ook wi fi good geregeld, Slecht is de parkeermogelijkheid en was er niet verteld( ook op de site niet) dat dat per 24 uur betalen is. Ook de aanwijzing waar de garage ingang voor de auto ophalen is niet in orde.

Goed en smakelijk ontbijt in onrustige ruimte

• Beoordeeld op: 14 december 2016

de kamer was ruim en had veel faciliteiten maar koffie of...
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

ontbijtruimte is veel te klein voor grootte van het hotel. Het ontbijt is te basic voor de gevraagde prijs

de kamer was ruim en had veel faciliteiten maar koffie of thee uit een kartonnen beker smaakt niet en paste niet bij de rest.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Leuk voor citytrip
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Ontbijt: het was erg druk en er waren eigenlijk te weinig borden en bestek. Het personeel kon niet volgen en er was wat weinig zitplaats. Hotelbar zeer duur! Wel details want mooi hotel.

Prachtige kamers met mooie, propere badkamer en alles wat je nodig hebt. Goede locatie voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

rustige kamer, proper, de voorzieningen aanwezig.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

misschien bij 2 x ontbijt wat variatie. (vb 2 x zelfde koeken, brood, kaas, enz...

zeer vriendelijk personeel, heel hulpvaardig, direct in stadscentrum.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

zeer goede locatie, heel goed personeel en heel lekker ontbijt!!
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

wij hadden een rokerskamer, zeer teleurstelllend; konden ons geen ander aanbieden!! Wij zijn om 10 u gearriveerd met 4 personen, en na wat activiteiten om 15.30 terug in het hotel aangekomen was er nog maar 1 kamer vrijii en dan nog rokers!!

zeer goede locatie, heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

stad mooi locatie goed hotel matig
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

we hadden een familiesuite gereserveerd maar we vonden het spijtig dat het een 2 persoonskamer was met 2 kleine bedjes bij gezet waardoor de ruimte beperkt was en het was er echt niet warm eerder koud en de verwaming gaf geen warmte. het was sateliet tv maar er was geen kanaal wat nederlandstalige ondertiteling en spraak gaf .het jeugdige personeel aan het onthaal kon ons niet helpen

de ligging was goed kort tegen het centrum

• Beoordeeld op: 17 november 2016

goed city trip hotel
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Ontbijtruimte. Parkeergarage erg duur voor verblijf van drie dagen.

Goede kamer met koffie en thee Werd ook aangevuld.behulpzaam personeel wees ons op gratis parkeergelegenheid naast Hotel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prijs/kwaliteit dik in orde
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Airco werkte niet, een vuurtje was niet meer voorradig en uiteindelijk een extra deken gekregen maar het was wel een 1-persoonsdeken. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar zij kunnen zich maar behelpen met de middelen die ze hebben. Tweede avond een vuurtje gekregen maar toen merkte ik op dat er die dag wel warme lucht uit de airco kwam. 's Morgens soms wachten op een plaatsje bij het ontbijt, daarna soms wachten op nieuw bestek en/of borden.

Ruime, nette kamer. Zeer goede douche (95% van de tijd een constante temperatuur) vriendelijk personeel. De ligging van het hotel is uitstekend!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Prima hotel met vriendelijk personeel en uitstekende kamers.

Hotel ligt vlak over station. 'S avonds wat veel lawaai heel af en toe. Voor de rest weinig op aan te merken.

Ideaal hotel om met gezin op citytrip te gaan.De kamer was uitstekend. Grote, ruime en frisse kamers met een zalig bed. Het ontbijt was prima. Heel vriendelijk personeel die je met plezier tips wou vertellen over Lille. Fijne stad trouwens.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Perfecte ligging, had meer verwacht van een Novotel
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Suite gemaakt met aanbouwstuk, badkamer en toilet geven container gevoel, toilet stonk enorm Veel te druk à ontbijtruimte. Heel klein en aanschuiven voor buffet, geen plaats om te zitten

Ligging, aanbod ontbijt, heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Moet beter kunnen. Voor ons geen aanrader.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Kamer was niet klaar op afgesproken uur. Wanneer we na een stadswandeling van 2 uur terugkwamen, was de kamer nog steeds niet klaar. Dat vonden we zeer vervelend. Vloerbekleding vol met vieze plekken. Vernieuwing is nodig. Borden en tassen bij het ontbijt waren niet allemaal proper.

Goede ligging, dicht tegen centrum en station.

Comfortabel en rustig, perfecte locatie.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Internet werkte tijdielijk niet.

Rust en stilte op de kamer, ondanks drukke buurt (station vlakbij). Ruime kamer. Koffie op de kamer, frigo. Ideaal om vanaf deze locatie de stad te bezoeken. Auto in ondergrondse garage vlakbij hotel.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Prima ligging, helaas geen bedden met twee aparte matrassen beschikbaar
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Toilet rook onaangenaam. Terwijl wij expliciet om twee aparte bedden hadden gevraagd, en op website van booking.com vermeld staat "twee aparte bedden" bleken alle kamers slechts 1 bed te hebben met 1 dekbed. Ontbijtruimte niet echt gezellig.

Ligging ten opzichte van centrum en ov. Ruime suites, geen last van geluid van buitenaf.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Echt een aanrader.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Bij booking.com gevraagd of wij ook tussen 10 en 11 konden inchecken, toen mail teruggekregen dat dit mogelijk was alleen bij aankomst bleek dat wij toch nog 3 uur moesten wachten met inchecken. And please put normal doors to the bathroom! Deuren met stylvolle gaten erin.. Kun je er net zo goed geen deuren in zetten.

Super schone suites en super goede bedden! Vriendelijk personeel en mocht er een probleem zijn komt het personeel meteen in actie on het te verhelpen. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Goed hotel voor een weekend break.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Het hotel heeft geen parkeergelegenheid en de nabijgelegen parkeergarages rekenen zeer hoge tarieven. Tegenvaller dat t hotel daar geen arrangement voor heeft gesloten. Is eigenlijk wel een must. Ontbijt is best duur maar in de stad zijn genoeg goedkopere alternatieven te vinden.

Ruime kamer, schoon en comfortabel. Efficient ingericht. Als je met de trein naar lille komt is t hotel maar 2 minuten lopen. De binnenstad is dan ongeveer 10 minuten lopen. Locatie is dus verder prima. Op de kamer kun je koffie en thee zetten.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Mogelijkheid een uitzondering te maken NIET gelukt
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Te rigide toegepaste regels omtrent het rekenen van onze 6 maanden oude zoon als volwaardig persoon. Daardoor ( de regel is: 4 personen per kamer, blijkbaar 4 + baby = 5?! ) was het onmogelijk om met ons hele gezin in 1 kamer slapen maar bleken we genoodzaakt een extra kamer te moeten boeken.En uiteraard hadden we toen 3 bedden over. Hij kon nota bene in zn eigen MaxiCosi of bij ons in het volwassen bed slapen!

schoon, ruim

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Verzorgde kamers en ontbijt, zeer rustig ondanks nabijheid openbaar vervoer
    • Superior Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Er was een ruim assortiment (croissants, brood/baguettes, vers fruit, fruitsalade, verschillende soorten beleg, yoghurt, ontbijtgranen, verschillende koude en warme dranken) aanwezig bij het ontbijt. Het buffet werd ook voortdurend aangevuld. Ondanks de ligging (net tegenover het station en de drukke autowegen) hebben we hier totaal geen geluidshinder van ondervonden. De kamers waren verzorgd en zelfs met de 2 bedden van de kinderen op de kamer bleef de ruimte aangenaam.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Top locatie
    • Superior Suite met Queensize Bed en een Slaapbank (3 Volwassenen)

Er hing een stevige rook lucht in de kamer ondanks dat er aangegeven was dat er niet gerookt mocht worden.

De locatie was ideaal, zeker als je reist met de trein. Dichtbij het centrum en makkelijk te lopen

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Heerlijk comfortabel hotel vlakbij het aankomststation van de Thalys.
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Kan niets verzinnen, alles was prima.

Op één met stip was de airco op de kamer. Ondanks het zeer warme weer was die in staat de temperatuur dag en nacht op 22'C te houden. We hebben dan ook geslapen als rozen, ook al door de prima matras. Fijn was ook de ruime kamer met comfortabele stoelen, flinke tafel als je wat wilde doen en de mini-kitchen om koffie/thee te zetten en met zelfs een magnetron. Prettig was ook dat je je bagage bij de receptie kunt opslaan, zowel als je vroeg aankomt als dat je laat vertrekt. Ontbeten hebben we bij bakker Paul in het aangrenzende winkelcentrum, een aanrader.

Super.

Super. Ook centraal gelegen

Centrale ligging

Centrale ligging

Doorreis hotel
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Het zaaltje voor hét ontbijt was wat klein. Je kon niet rustig zitten

Midden in de stad.

Locatie, goed ontbijt
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed (3 Volwassenen)

Airco werkte niet goed, maar het was dan ook tropisch warm buiten. Maar 2 kopjes voor thee/koffie in 3 pers suite

Locatie, goed ontbijt

comfortabel hotel dicht bij station
    • Superior Suite met Queensize Bed en Eenpersoonsbed

Wifi en airco vrij matig.

Geweldige locatie tegen het treinstation aan. Heerlijk ontbijt. Personeel vriendelijk .

Direct in het centrum

Geen parking