Beoordelingen over Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes 4-sterren

22 Avenue du professeur lemierre, 20e Arrondissement, 75020 Parijs, Frankrijk

#1134 van de 1.578 hotels in Parijs

Perfecte aanrader zeker voor werkende mensen die op hun hotel kamer moet overleggen (vergadertafel)
    • Superieur - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed

De locatie. Het ligt dagelijks tegenover een markt die wat mij betreft er wat "'dubieus"" uitziet. Het lijkt me ook een buurt waar je in de avond niet zo maar rond wilt lopen. Maar alles is super beveiligd. Je kunt alleen met passen in de lift, parking achter een groot afgesloten hekwerk.

Kamers zijn geweldig lux. Bedden zijn van hoog kwaliteit en slapen heerlijk. Ben je op zaken en is internet belangrijk, zoals voor mij als fotograaf, het WIFI netwerk is duidelijk glasvezel en bloedsnel bij UPLOADEN zelfs. Goed beveiligd hotel, ruime kamers. Absolute aanrader

• 2 Aangrenzende Superior Suites

Wij waren met 5 personen. Ontbijt in het hotel 15 euro per persoon vind ik te duur De buurt waar het hotel staat is veel minder. Geen veilig gevoel daar, weinig eet gelegenheden en heel veel rotzooi op straat.

Wij hadden een fam kamer was echt netjes en mooi.

Prima hotel voor familietrip stad/disney
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Voor de omgeving van het hotel moet je hier niet komen.

Grote kamers + de ligging t.o.v. de stad en disney. Beide binnen half uur te bereiken. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Magnetron op de kamer.
    • Superieur - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed

Midden in de nacht was er brandalarm. Ik had graag een mededeling ontvangen over de oorzaak zodat we meer duidelijkheid hadden gehad.

Magnetron op de kamer.

Fantastisch weekendje Parijs gehad !

15 euro per dag parkeerkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen

Super dichtbij het metrostation waarvandaan we naar alle bezienswaardigheden in de stad konden reizen. 15 min naar het Louvre!

Prima verblijf met grote groep tegen betaalbaar tarief
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

De markt voor de deur geeft 's avonds een straat vol rommel.

Hartelijke ontvangst Prima parkeergelegenheid en fijn dat de auto op dag van uitchecken nog gehele dag mocht blijven staan Afstand tot metro is goed te belopen

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ruime kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Locatie is niet geweldig, maar wel veilig.

Ruime kamers. Koffie- en theefaciliteiten met gratis cupjes Nespresso en thee. Ook dagelijks een gratis flesje mineraalwater.

Ideaal verblijf met het gezin voor een bezoek aan Parijs
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Bereik per auto en parkeergelegenheid bij het hotel is een grote troef. Het bezoek aan Parijs lukt perfect per metro. Kamers zijn ruim en het ontbijt is verzorgd. Kortom, ideaal verblijf voor een bezoek aan Parijs.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prijs kwaliteit verhouding volledig in balans.

Hygiëne van de badkamer was niet op orde. Afzuiging aanwezig maar niet werkende. Zichtbare kleurverschillen/schimmels aanwezig op witte vloer/muurdelen van de badkamer. Ingeseald door schoonmaakmiddel.

Stevige comfort van het bed. Ruime kamer met koelkast, buro en Nespresso, thee faciliteiten. Bank is tevens bed met daaronder een 2e single bed. Zon verduisterende rolgordijnen. Vitrage/gordijn tussen bank en twin bed. Apart toilet met wasbakje. Groot breedbeeldscherm verplaatsbare tv.

goed en aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

omgeving iets minder, maar metro is 5 min ver van het hotel - goede verbinding naar het centrum. Voor 3 personen hadden we liever 3 aparte bedden, 3 persoon moest op de sofa slapen :(

aangenaam bed, badkamer was goed en super goede wi-fi. Gezien het geen al te groot hotel is, was het ook niet zo druk. Prijs/kwaliteit zeker dik in orde.

Geen ontbijt genomen Zag er geen gezellige ontbijtruimte...
    • Superior - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed (3 Volwassenen)

Kamer voor 3 geboekt, doch bij de nespresso machien slechts 2 capsules aanwezig????

Geen ontbijt genomen Zag er geen gezellige ontbijtruimte uit . Gewoon daar in de ingangsruimte

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Fijn hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Hou rekening met de markt voor het hotel. Dit kan als onprettig ervaren worden. De kosten voor de parkeerplaats zijn niet weergegeven op de website. Dit komt neer op 15 euro per dag.

Ruime kamer, goede locatie om met de auto heen te gaan. Vriendelijk personeel (engels sprekend). Ontbijt was uitgebreid. Centrum van Paris is nogal ver, er is wel een metro station dichtbij dus prima.

prima!
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

geen tegenvallers, je krijgt waar je voor betaald

Mooie ruime en schone kamers, zeer vriendelijke ontvangst. de avond portier is wat stugger, maar niet onvriendelijk wat ik hier soms lees. Voor deze prijs is dit echt een tophotel. De buurt is niet geweldig, maar met 15 minuten in de metro ben je in het centrum

prima voor kort verblijf
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Familiekamers zijn niet aanwezig in dit hotel, terwijl ik wel 1 kamer bij Booking.com heb geboekt, of in ieder geval 2 kamers naast elkaar met een deur. Helaas was dit niet het geval.

Uitstekende bedden. Metrostation op loopafstand.

prima. komen terug.
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

klantvriendelijkheid receptie. je voelde je geen gast/klant. meneer aan balie deed arrogant en was er niet voor de klant, maar de klant was er voor hem.

luxe, netjes, parkeermogelijkheid, rustig, schoon, dicht bij metro

Novotel pittig geprijsd, matige kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Het ontbijt was zeer matig, zeker voor de prijs/kwaliteit. 15eu per persoon/per dag. Te weinig tafels, zeer rommelig. Personeel zeer onpersoonlijk.

Grote kamer ook voor 3 personen zeer geschikt. Eigen parkeergarage, maar wel duur (15eu per dag)

Prima kamers met koffie- en theefaciliteiten, prima bad en...

Prima kamers met koffie- en theefaciliteiten, prima bad en douche. Toen we 's avonds laat aankwamen heeft de receptie nog een pizza voor ons besteld. Samengevat een prima hotel voor een tussenstop.

Prima uitvalsbasis om Parijs te verkennen.
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Het ontbijt was heerlijk. Zelf eitjes bakken, in het weekend verschillende taarten. Genoeg keus, vers fruit. De kamers waren heerlijk ruim, met een fijn bed. De auto stond onder het hotel (even omrijden voor de ingang). In de lobby verschillende spelletjes voor de kinderen. Metrostation vlakbij en volop multiculti eetgelegenheden.

Heel geschikt om voor weinig geld Parijs te bezoeken.
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Veel brandplekken op tapijt (sigaretten), was gerookt in de kamer. Deuren in kamer vol vette vingers. Ontbijt was duur.

Kamers waren ruim, koffie en theefaciliteiten op de kamer. Elke dag flesje water in koelkast. ongeveer 5 minuten lopen naar metro. Comfortabele bedden. Niet duur.

Genieten nabij Parijs
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

De buurt en drukte op marktdagen. Niet veel gezellige eetgelegenheden

De kamers waren heerlijk ruim en de bedden super! We hebben top genoten van ons reis door de lekkere ruime kamers etc

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Goede ruime kamers, omgeving minder
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

De omgeving rond hotel is erg rommelig en verpauperd, zeker in het weekend als er een zeer drukke markt voor het hotel is met veel rotzooi en lawaai. Binnen in hotel heb je er geen last van. In kamer met alleen douche is afvoer slecht en wordt alles nat in badkamer. Kamer met bad heeft aparte douche en is ok.

Grote driepersoonskamers naast elkaar met tussendeur. Ontbijt is uitgebreid, maar zitgelegenheid binnen beperkt. Goed buitenterras om te ontbijten of ontspannen. Ondergrondse parkeergarage onder hotel is prettig en afgesloten. Wifi is goed. Toegang tot hotel alleen met pasje.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

mooi hotel en groot schoon kamer plus makelijk parkeren.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

"Gratis! Bij een verblijf van maximaal twee kinderen tot 12 jaar oud wordt geen toeslag in rekening gebracht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden." >> dit is niet waar. We hebben een kamer voor 3 volwassen geboekt, en wij zijn daar met 3 volwassen en een baby en een peuter van 3 jaar. En we mogen niet in, op eens komen ze met veiligheid reden. Ik heb toen maar voor een 2e kamer gevraagd. En daar reken ze mij gewoon een volle mep, zonder korting. En dit staat op hun website: "Pay half price for children staying in separate rooms in most of our hotels and destinations. This offer is valid for up to two children under 16 years old. In order to benefit from this offer, book a room and a second at half price will automatically be suggested to you." >> De reden dat ik geen korting kreeg is dat ik hun hotel via booking.com geboekt heb. Beide regels staan zwart op wit op hun website en opeens niet geldig op zo'n mooie hotel. Echt triest is het. Waarom zijn ze zo strikt aan procedure en zonder na te denken of even procedure afwijken, ik moet nu een andere kamer ergens ander huren. Als ik toen kon afzeggen dan had ik echt gedaan. Maar het kan niet. Gelukkig heb niet afgezegd, het is een groot kamer, mooi hotel, makelijk parkeren, 100% tevreden.

groot kamer, mooi hotel, makelijk parkeren.

is naar wens

nabije omgeving buiten hotel viel iets tegen, maar tenslotte was het niet de bedoeling om in de directe omgeving rond te toeren.

ontbijt was goed; kamers netjes en laatst geschilderd of vernieuwd . zeer praktisch auto in ondergrondse veilige garage. Metro op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Ben tevereden over de service
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Ruimte voor ontbijt is beperkt , je moet er snel bij zijn om een plek te krijgen.

Personeel was vriendelijk, ontbijt was goed en de kamer werd dagelijks schoongemaakt,.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

De ruime kamers.

Personeel.

De ruime kamers. Hadden alleen een familiekamer geboekt en die hadden ze niet. Kregen eerst een kamer waarop gerookt mag worden. Dus weer terug naar de receptie.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed geslapen en gegeten.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het restaurant viel tegen. Deze is te klein. S'ochtends bij het ontbijt bleken haast alle kamers vol te zitten, waardoor er gewoon geen zitplaats te vinden is in het restaurant. Dit valt niet onder de cateregie restaurant, want alles valt onder één dak, incheck balie, restaurant en launch hoek. Echt veel te klein. Maar het ontbijt was wel goed.

De kamer was super en de bedden ook.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Geen prettige verblijf lees dit echt mensen bespaar u de geld en de moeite !!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De personeel was heel arrogant, in de kamer was heel benauwd gelukkig was er wel een airconditioning aanwezig maar die deed het niet. Even de probleem gemeld bij de receptie die zou iemand van technische dienst sturen om te laten controleren. Na controle bleek inderdaad dat de airco het niet deed als oplossing een ventilator gekregen. Wanneer ik vroeg waarom het niet deed was het heel normaal dat ze in de winter ( terwijl het al bijna begin maart is en 13+ graden is) de airco's in frankrijk uit zetten. Maar daar ging het mij niet om ik bepaal wanneer ik gebruik wil maken ook al is het buiten -10 graden. Ik heb er voor betaald en dit hoorde ik voor het eerst en staat ook niet op de website over dit nieuwe item. Bovendien geen vergoeding gehad de stopcontacten waren versleten en de badkuip zag er smerig uit (schimmel) daar heb ik wat foto's van gemaakt en aan boeking.com gemeld ook helaas geen vergoeding gehad echt heel jammer. Vervolgens toen ik ben uitgecheckt en dag later ontdek ik dat er gewoon heel normaal 45 euro in rekening is gebracht op mijn creditcard later bleek dat de parkeerkosten te zijn terwijl ik nooit heb geparkeerd wanneer ik om bewijs vroeg duurt het veelste te lang en hadden ze die niet en werd het wellis en nietes verhaal. Troep hotel de locatie was ook heel ghetto

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

De kamer was goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De kamer was goed. Fijn was dat er een waterkoker, koffieapparaat en koelkastje aanwezig was. Het was goed te doen met twee kinderen in één hotelkamer.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Oké hotel, maar we hadden er hogere verwachtingen van.
    • Superieur - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed

Ontbijt was erg klein voor het geld wat je extra voor ontbijt betaald. Je kan beter in de carrefour naast het hotel zelf ontbijt halen. De lobby zag er erg ouderwets uit en de badkamer/toilet was niet erg mooi.

De kamer was oké, maar veel kleiner dan op de foto's leek.

• 2 Aangrenzende Superior Suites

De ingang lag aan een plein waar 3x per week markt is en waar het dan erg druk is en je niet altijd een veilig gevoel hebt.

De goede service en behulpzaamheid van de medewerkers.

Correct hotel, goede accomodatie
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

De buurt valt mee, maar het blijft de banlieue, niets aan te doen.

Propere kamers, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijtbuffet. goede metroverbinding, op 15 minuten sta je in het centrum van Parijs. Een aanrader!

Aanrader!
    • Superior - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed (3 Volwassenen)

- dat de vakantie veel te vlug voorbij was

- zeer vriendelijk personeel - super bedden - vlot bereikbaar, naast peripherique, maar toch geen last gehad van geluidshinder - buiten het centrum, maar dit is vlot bereikbaar met de nabijgelegen metrolijn 9 - ondergrondse parking - lekker ontbijt dat ruim voldoende aangevuld werd in prettig ingerichte ruimte met zicht op het terras - er is een tof terras met ligstoelen en petanquebaan( niet gebruikt wegens regen) - vlak naast het hotel is een speeltuintje

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

parking onder het hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Om 2.00 uur `s nachts ging het alarm af, na 20 minuten een oorverdovend lawaai aan te moeten horen ben je compleet uit je slaap. De volgende ochtend helemaal geen verontschuldiging. Het personeel aan de balie detoneerde met de rest.

parking onder het hotel

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima verblijf voor een weekendje Parijs.
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

We waren vroeg bij het hotel en konden meteen de auto parkeren zodat we meteen de stad in konden. Bij de bali keek men ook meteen even of er al twee aangrenzende kamers beschikbaar waren en voilà we konden ook meteen onze bagage droppen. Even opfrissen en hup Parijs in. (5 min Metro)

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

ruime kamer, magnetron en gratis koffie/thee en flesje...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

de zeer grote weekendmarkt tegenover het hotel trekt veel allochtonen, maar de buurt is wel veilig

ruime kamer, magnetron en gratis koffie/thee en flesje water op kamer, prijs-kwaliteit alleen bij een aanbieding

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Rustig verblijf, goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Weinig sfeer in het hotel rond en met oud en nieuw, warmwatervoorziening (bad) was niet altijd in orde.

Ruime eenvoudige kamer, heel fijn: een (eet)tafel! Goede bedden incl. slaapbank, geen (over)last van andere gasten en verkeer, (dus) goede nachtrust gehad. Geen 'bemoeizucht' van hotelpersoneel (informeel), goede parkeergelegenheid onder hotel tegen gering bedrag.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

goed hotel, jammergenoeg in verloederde buurt
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

- de buurt is beangstigend voor kinderen - zee van plastiek en karton blijft achter na de marktdag

- ruime kamers, zeer geschikt voor gezin met kleine kinderen (tussendeur) - goed ontbijt - sterke prijs - metro is vrij vlot bereikbaar - parkeergarage

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Mooie ruime kamer, met goede bedden.
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

De wijk waar t hotel ligt is wat verpauperd. Maar goed prima hotel om te overnachten bij een stedentrip want je bent met metro en/of trein zo in hartje Parijs 20min en bij euro Disney 35min

Mooie ruime kamer, met goede bedden. Luxe koffie en thee faciliteiten op de kamer. Parkeermogelijkheid onder t hotel voor 15€ per nacht. Op 5min lopen vh metrostation en om de hoek zit de Carrefour en wat andere winkels

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Goed Hotel
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Locatie op zich was goed ten opzichte van het centrum. Alleen de omgeving was, door de vele kamperende Oost Europeanen aanzienlijk minder. Maar daar kan het hotel verder weinig aan doen.

De familie kamer was super. Ontbijt was ook heel goed.

Eigen parkeergarage, klantvriendelijkheid, ruime kamers

Onveilige buurt.

Eigen parkeergarage, klantvriendelijkheid, ruime kamers

alles super

alles super

fantastisch
    • Superior - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed (3 Volwassenen)

kamers-prijs-met auto zeer vlot bereikbaar- alleen jammer. dat ver van het centrum was met metro. Maar het is wikken en wegen

Het ontbijt was goed maar alles op wegwerp borden bekers en...

Het ontbijt was goed maar alles op wegwerp borden bekers en dat vind ik niet zo fijn.

Een zeer ruime, comfortabele kamer
    • Superieur - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed

Het aantal tafels en stoelen in de onbijtplaats was soms vrij vol

Een zeer ruime, comfortabele kamer

Kamer groot netjes

Eetplaats ontbijt

Kamer groot netjes

Ruime kamer, schone kamer, lekker ontbijt en een leuke sfeer!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ruime kamer, schone kamer, lekker ontbijt en een leuke sfeer!

Goed hotel met zeer matig ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het ontbijt was echt matig. Het was de prijs zeker niet waard

Slaapkamers vond ik perfect, en het personeel is aardig.

De bereikbaarheid vanuit en naar de stad.

De bereikbaarheid vanuit en naar de stad. Goed ontbijt. Parkeergelegenheid

Goed ontbijt

Wc/badkamer klonken en voelden als een soort...
    • Superieur - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed

Wc/badkamer klonken en voelden als een soort vliegtuigcabines

Prima hotel.

Ruime kamer.

Een hotel prima voor een nacht. Het hotel is vlakbij het Openbaar vervoer .

Het was erg warm in de kamer. En we hoorden straatgeluiden in de nacht.

Bedden Zijn comfortabel.

Leuk!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Airco stond nog op winterstand dus was erg warm, te warm

Grote, nette kamer

Zeer goed hotel
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Een wijk waar je niet echt wil zijn.

Grote ruime nette kamers met heerlijke bedden

Mooie ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt en elke...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Extra Bed (2 Volwassenen)

Het is er erg warm ook met de airco aan!

Mooie ruime kamers die elke dag worden schoongemaakt en elke dag staat er een nieuw flesje water klaar

• Beoordeeld op: 26 november 2017

De bedden
    • Superieur - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed

Kleine badkamer en weinig plaats om te ontbijten.

De bedden

Het was niet fijn!!
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Kamer was super warm en airco was kapot. Wat bijzonder is dat de deuren van de badkamer gaten zaten waar niet echt privat was.

Kamer was ruim opgezet!

leuke tussenstop
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

het is raar dat werklieden de ontbijtzaal gaan schilderen terwijl het ontbijt nog gaande is.

erg goed ontbijt

staff

staff

Het was schoon en makkelijk om met openbaar vervoer te reizen
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

De grote van de suite en faciteiten

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Douche was niet Oke.
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Douche was niet Oke...badkamer stond elke keer onderwater

Ideaal om met kinderen Parijs te verkennen

Ruime kamers. Veilige ondergrondse parkeergarage

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Borden bij het ontbijt, geen plastiek

Borden bij het ontbijt, geen plastiek

Alles is goed geregeld.

Te warm kamers

Alles is goed geregeld. Schoon en netjes

Nette kamers.

Nette kamers..fijne bedden.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Matige locatie, beter ontbijt
    • Superieur - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed

De locatie viel tegen. Evenals de parkeermogelijkheden.

Het ontbijt was goed

Super hotel in leuke buurt.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Extra Bed (2 Volwassenen)

Vriendelijk personeel en onthaal. Leuke buurt met toffe markt. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Koud water uit de douche moest lang lopen voor het water...

Koud water uit de douche moest lang lopen voor het water warm werd

• Beoordeeld op: 1 april 2017

There's no next time
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Locatie, personeel, kamer, hygiëne...

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Praktisch netjes hotel, locatie slecht

WiFi bedden

Een ruime kamer met zeer nette badkamer!

Zeer druk in de ontbijtruimte.

Een ruime kamer met zeer nette badkamer!

Zou er bij een volgend bezoek weer boeken.
    • Superior - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed (3 Volwassenen)

Kamer prima, praktische indeling en faciliteiten. Koffie prima ook op kamer .

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Schoon goede locatie

Schoon goede locatie

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Top personeel, lekkere koffie's en zeer netjes!
    • Superior - Tweepersoonsbed en Slaapbank en Stapelbed (3 Volwassenen)

De afstand, de locatie, achterbuurt.. De badkamer was redelijk klein.

Het super vriendelijke personeel en de grote kamers.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Koffie en thee op kamer, de locatie is goed de metro is op 5...
    • 2 Aangrenzende Superior Suites

Koffie en thee op kamer, de locatie is goed de metro is op 5 min wandelen. De kamers zijn ruim. Een goed hotel! 😊