Beoordelingen over Novotel Suites Rouen Normandie 4-sterren

#3 van de 35 hotels in Rouen

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Zeer aangenaam
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Voldeed aan alle verwachtingen. Ruime kamer en mooie nette badkamer. Parking was volzet, maar meer dan genoeg gratis parking te vinden rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Best okay maar denk ik eenmalig.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De pluggen en schroeven van de gordijnrails zaten los dus bij het sluiten van het gordijn kwam het hele gordijn naar beneden. Dat is niet iets dat spontaan kan gebeuren, eerder achterstallig onderhoud. 's Nachts was de WC verstopt, en toen ik dat 's ochtends meldde bij de receptie haalde men de schouders op en kreeg ik als reactie: "Euh... ok..." Toen ik zei dat ik dat niet ok vond kreeg ik totaal geen response of excuus. Het leek hen niks te doen. :-(

De kamer zag er goed uit, leuk ingericht. Het interieur ademde de sfeer van een kajuit uit, en dat stemde ook wel overeen met de stad.

Leuk hotel in de nabijheid van enkele goede eetadresjes.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Parking. Was in parkeergarage en we moesten er vóór 09u00 uit. Helemaal klantonvriendelijk, Je moest bellen, je kreeg een code, beneden nogmaals bellen voor een tweede code.

Ruime verzorgde kamer met veel faciliteiten. Goed ontbijt.

Goede kamer met wifi en dicht bij leuke centrum vd stad
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Airco was wat minder, maar het was buiten ook ruim 30 graden :-)

Complete/goede kamer voor kort verblijf. Ook goede wifi. Op loopafstand van leuke centrum.

Personeel kan wat leren in gastvrijheid. Vooral de receptie.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Kopie van de paspoort vragen en vervolgens verbaasd zijn dat ik wil weten wat men ermee gaat doen. Er is een nieuwe wet.. je kan niet zomaar een kopie maken. Dit was nieuws voor ze. Parkeren kan maar tot 9 uur. Daarna kan je het uitzoeken. Ontbijt was prima en vriendelijke dames.

De kamer was prima.

Ideale tussenstop
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Bij betalen voor parking, is toch een eind stappen naar het centrum

Parking onder het gebouw was makkelijk, het ontbijt was heerlijk, kamer was ruim en netjes

De handige schuifpanalen om de slaap/zit bank en het...
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Wel een handige kookplaat, magnetron en afwasmachine maar geen keukengerei om iets in op te warmen of op te eten.

De handige schuifpanalen om de slaap/zit bank en het slaapgedeelte van de elkaar te scheiden waardoor je als ouders en kind je privacy yebt

Goed voor 1 overnachting.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Geen restaurant en matig personeel in de bar. Kleine dingen: als je boekt voor 3, verwacht je ook 3 glazen, theemokken,... Alles afgestemd op 2 personen. Koelkast bleek niet aangesloten...

Goede ligging, nette kamers maar niet de benaming 'suite' waardig. Lekker ontbijt.

Overnachting 1 x was niet slecht maar daarbij wel erg weinig Novotel gevoel
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het is eigenlijk een soort kamerverhuur bedrijf. Twee vriendelijke dames aan receptie, die tevens wijn aan balie inschonken of biertap aan balie bedienden. Elke consumptie direct betalen, klein terras aanwezig maar geen bediening. Wel ontbijtruimte, maar dat was het ook wel. In de grote kamer waren kunststof units ingebouwd. Douche/bad unit en een toilet unit. Wel denken aan opstap van ca.8 cm bij beide units. Airco op de kamer. Hotel heeft geen enkele voorziening qua lunch, snacks of roomservice. Wel te bestellen bij derden. Wel alles schoon. Ik kende dit concept van Novotel niet, ik vond het maar matig. Ook parkeergarage was een heel gedoe met verschillende codes. Bij het uitrijden op stijle uitrit hoop je dat deur opent (ja dus) maar geen informatie dat dit het geval is.

Ligging, redelijk dicht bij Seine en restaurantjes.

Genoten van een korte stop in Rouen. In de kerstperiode leuk om even het centrum te bezoeken.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Via booking.com behoort de prijs gewoon te kloppen.

Geboekt via booking.com. Hierbij aangegeven 2 volwassenen en 2 kinderen (11 + 14 jaar). Ik vond de prijs wat hoog tijdens het boeken. Bij aankomst bleek dat dit de prijs was voor 4 volwassenen. Zij hebben zelf 60,- euro korting berekend, niet om hoeven vragen. Ontzettend sympathiek natuurlijk. Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Mooie gezellige stad. Leuk om terug te zijn.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De kamer. Was kleiner dan opgegeven. Somber en saai. Badkamer was een kant en klare ingebrachte ruimte. Toiletruimte ook. Net als op een boot. En dat voor een Novotel.

De ligging. Ontbijt prima.

Prima overnachtingshotel met jonge kinderen.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Vanwege allergieën houden wij niet van tapijt op de kamer. De kamer was ook erg warm ondanks de airco.

Hele ruime kamer. Bij aankomst stond het bedje voor onze baby al klaar en ook een leuke attentie. We waren op doorreis en de locatie hiervoor perfect. Veilige parking onder het hotel(wel 12E). Koelkastje en magnetron op de kamer. Uitgebreid ontbijt. Kindvriendelijk

bij aankomst op de kamer bleek er een onderhoudsmonteur nog...
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Bij ons tweede bezoek bleek de toegangspas/slot naar de kamer niet te werken. De dame achter de receptie heeft hem uiteindelijk eigenhandig gerepareerd nadat we drie keer bij de receptie stonden..

bij aankomst op de kamer bleek er een onderhoudsmonteur nog in de kamer aan het werk te zijn, zijn gereedschap lag er nog wel alleen hij was weg. Hierna een nieuwe kamer gekregen en alles was opgelost.

Top verblijf!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Ontbijt was goed maar de organisatie was wat rommelig. Omdat op dat moment veel mensen op doorreis waren wilde iedereen natuurlijk snel eten. Hierdoor was er in eerste instantie dus geen tafel voor 4 personen vrij voor ons, dit werd echter wel snel opgelost door het personeel.

De kamer was voor een familiekamer ruim te noemen met top sanitair met een apart bad en douche!

Ruime schone kamer met zitgedeelte, moderne inrichting, en...
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Parkeren in de ondergrondse parkeergarage is relatief duur. Bovendien is de bereikbaarheid van het hotel vanuit de parkeergarage omslachtig.

Ruime schone kamer met zitgedeelte, moderne inrichting, en een ruim bad.

Geweldig. Stad is op loopafstand. Restaurantjes aan de Seine ook dichtbij.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kitchenette bevat eigenlijk alleen waterkoker en koelkast en fonteintje. Geen mogelijkheid om te koken. Er staat wel thee en oploskoffie klaar. Helaas kijk je vanuit de hotelkamer op onverzorgde achtertuin.

Het ontbijt was luxe en zeer uitgebreid. De hotelkamer ruim opgezet. Uitstekend bed. Zeer luxe badkamer met douche en apart bad. Genoeg kastruimte. Ideaal dat tafel en tv verplaatsbaar zijn. Kamers zijn goed geïsoleerd. Mooie kleuren gebruikt.

Ideaal voor citytrip.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Vriendelijk en professioneel onthaal. Veilige ondergrondse parking. Op wandelafstand (ca. 15 min.) van het historische centrum. Vlakbij de Seine met wandelpromenade. Zeer ruime kamer met microgolf.

Hotel op 15 minuten lopen van het stadscentrum.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Tamelijk veel verkeerslawaai. Een enkele lift voor het hele hotel, wat elke morgen voor problemen zorgde.

Hotel op 15 minuten lopen van het stadscentrum. Comfort OK.

goede locatie op 15 minuten lopen van de oude binnenstad.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

eenrichtingverkeer rond het hotel.goed opletten bij de afslagen. reed er zelf 2 keer voorbij zonder dat ik er naar toe kon.

goede locatie op 15 minuten lopen van de oude binnenstad. grote kamer.prima bed. parkeren in de parkeergarage.

Ondanks de minpuntjes een super goed hotel voor wat je maar betaalt:145€/4P. Ontbijt incl.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De ligging was ietske minder dan wat er wordt voorgesteld (men zegt: 600meter van het centrum); je ligt tamelijk ver van de eetgelegenheden en de Seine mag je je op deze plaats niet romantisch voorstellen. De matrassen zijn echt niet goed.

Vooral de jongens waren super-enthousiast over de kamer!"Veel toffer dan het vorige hotel" , "veel moderner" en "Check die chique badkamer"...Geslaagd dus, ook voor/van mama en papa een dikke 10! Het ontbijt was heel goed; zoveel keuze! Kazen, zalm, vlees, zoet beleg, broodjes, koeken, eieren, verschillende fruitsappen, enz...10/10. En je mag er ontbijten tot 11uur!! Uitchecken tegen 12uur!!

uitstekend

alles was naar wens

uitstekend ligging van het hotel ten opzichte van de binnenstad en zijn bezienswaardigheden, verder een goed verzorg ontbijt buffet en zeer ruime (rustige ) kamers met alle voorzieningen .

Ruime kamers,
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Parkeren met aanhangwagen/ dakkoffer lastig in krappe ondergrondse parkeergarage van hotel. Wel erg vriendelijk personeel die ons geholpen heeft uit de garage te manoeuvreren.

Ruime kamers, Loopafstand van kades Seine en centrum

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De kamer was erg warm en wordt niet koeler ondanks de "airco". (Het raam openen geprobeerd, was ook niet voldoende) Dat ze moeilijk deden toen we vroegen om het kopie van mijn ID-kaart te mogen aanpassen. Ivm veiligheid.

Grote badkamer met douche en bad. Redelijk op loopafstand van het centrum (geen 10 min zoals vermeld , maar 20 min). Verder mooie familiekamer.

Heel ruime kamer, wij waren met 3 personen.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De lift zat tijdens de spitsmomenten wel vol, lang wachten. Voor ons geen probleem om de trap te nemen, maar enkel tot 0, was geen trap naar de garage -1.

Heel ruime kamer, wij waren met 3 personen. De dame aan het onthaal gaf ons een goeie tip voor restaurant Bistrot en Seine, restaurant was top en vlakbij aan de kaai, perfect volgens onze behoefte. Ontbijt was heerlijk, vriendelijke bediening, koffie kon beter!

Leuke plek, naast hotel promenade langs water met hippe...
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Leuke plek, naast hotel promenade langs water met hippe restaurantjes. Je liep in 20 min naar het centrum. Parkeren kan gratis aan de straat van hotel

Geen aanrader, Novotel-onwaardig!!!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Geen aanrader, dit hotel. Kamers zijn op zich prima maar aangezien dit pand niet als hotel gebouwd is zijn er een aantal bijzonderheden: - Toilet en badkamer zijn mobiele (verhoogde) ruimte die in de hotelkamers zijn geschoven. Deze ruimtes zijn gehorig en vloer is (voelt) niet heel stabiel. - Ontbijtruimte is naast/om de receptie. De locatie is niet sfeervol en geeft veel herrie.

Het vertrek...

Locatie en personeel
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kamer niet helemaal schoon. Douche- en toiletfaciliteite op kamer bevonden zich in een kunststofcabine, die in de kamer was geplaatst. Te krap en onhandig. Zou je niet verwachten in een dergelijke suite en voor de prijs in kwestie.

Locatie en personeel

goed doortochthotel zonder veel franjes
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

het was een vrij basic kamer maar goed als 'doortocht'-hotel. Ontbijt was vrij eenvoudig.

strategisch goed gelegen, ondergrondse parking, basic maar proper

Goede locatie, familiekamer en prima ontbijt
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Locatie is erg goed! Wandelend naar het centrum. Mooi uitzicht over het water. Ruime familiekamer voor ons gezin van vier. Parkeren kon in de eigen parkeergarage en met de lift zo het hotel in.

niet schoon.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

niet schoon. erg stoffig. iets niet goed gegaan met reservering waardoor we om 22.15 2x gebeld werden door de receptie of we nog even langs konden komen terwijl mijn kinderen al lagen te slapen

Fijn hotel om een nacht met gezin te overnachten
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Geen balkon of tuin mocht je dat willen. Wij waren onderweg dus voor een nachtje was dit prima en geen gemis. Op de terugweg wilde wij reserveren en bleken de kamers duurder (wanneer je kort op de aankomstdatum reserveert, dus boek optijd!).

Aardige dame bij de receptie. Goede faciliteiten voor kinderen (kregen spelletje) bij de receptie. Kamer was ruim met schuifbaar wandje om scheiding met kinderbedden te maken. Klein koelkastje, magnetron en kraantje aanwezig. Kamer ruim en schoon. Handig ligging met parkeergelegenheid onder het hotel en op loopafstand (aan het water) restaurantjes ook om met de kinderen te eten. Ontbijt ruime keuze uit heel veel lekkers!

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Heerlijk ontbijt !
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Geen mogelijkheid om ter plaatste te eten weliswaar op te vangen door naar het centrum te wandelen !

Heerlijk ontbijt ! Ruime comfortabele kamer. Veilige parking spijtig genoeg te betalen ! Binnen wandelafstand van het stadscentrum !

Perfect als etappehotel of voor een langer verblijf in Rouen
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Er viel niets tegen. Dit is een aanrader.

Makkelijk bereikbaar maar toch op wandelafstand van het centrum. Het is handig dat het hotel een eigen parking heeft. Ruime, comfortabele kamers. Rustig 's nachts. Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Maar 1 lift.

Goede bedden, ruimte in de kamer was groot, airco,ontbijt was heerlijk, dichtbij het centrum.

Ok

Grote kamer

Goed ontbijt, ruime kamers

Goed ontbijt, ruime kamers

Was perfect,
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Een prima hotel. Vlakbij de Seine.

Geen koffie op de kamer ?!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Geen koffie op de kamer ?!

Op 15 minuten lopen langs de Seine in het centrum of 3...
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Op 15 minuten lopen langs de Seine in het centrum of 3 haltes met de tram. Uitgebreid ontbijt. Prima parkeerplaats onder het hotel.

Heerlijke overnachting met fantastische douche en bedden.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ontbijt was “Frans”, dus niet erg uitgebreid. Geen bolletjes en erg chemisch smakend roerei. Verder voldoende.

Zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 18 november 2017

geweldige kamer, heerlijk bed en geweldig ontbijt

geweldige kamer, heerlijk bed en geweldig ontbijt

was voor 1 nacht, hebben heerlijk geslapen.

ontbijt was vrij karig voor 15 euro

Was goed!!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het was schoon en locatie was goed voor weekendje Rouen.

Stedentrip Rouen. Zaterdag uitstekend. Zondag: bijna alles gesoten
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Schoon. Vriendelijk personeel, goed parkerrn. Prima voor stefentrip.

ze hadden gelukkig een apart ontbijt voor gluten, wat...
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

ze hadden gelukkig een apart ontbijt voor gluten, wat madeleines en en wat crackers. Gewoon ff melden aan de receptie .

Prima plek op doorreis. Goede familiekamers!
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

aanrader als tussenstop. Goed bereikbaar en ideale ligging om de stad te bekijken

lekker en verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Hotelkamer voor 4 personen was erg klein en donker.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Hotelkamer voor 4 personen was erg klein en donker.

De parkeergarage.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De parkeergarage. Drama om er uit te rijden.

Ideale stop in Rouen, praktisch met gezin
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Locatie, ruimte in kamer met 2 kinderen, omgeving voldoende eetgelegenheden en evt. supermarché nabij

Fijne kamer
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ruime kamer met bad en apart een douche. Uitgebreid heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

Kamer is ruim, ligging hotel goed, op wandelafstand van het...
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Betalende parking, bij drukte is de ontbijtruimte niet voorzien op aantal gasten.

Kamer is ruim, ligging hotel goed, op wandelafstand van het centrum

Ontbijt prima

Herrie. Drukke straat.

Ontbijt prima

Mooie stad, mooi hotel, heerlijk ontbijt
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Er is maar 1 lift aanwezig. Afstand naar het centrum is ongeveer 15 minuten lopen.

Grote ruime kamer, apart toilet, eettafel, fantastisch ontbijt.

Heel fijn hotel voor een keten te zijn, top locatie in Rouen.
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Mooie ruime kamers met heerlijke douche en goed bed. Gratis parking rond het hotel. Op 15min stappen vh centrum.

Vriendelijk personeel, altijd bereid om inlichtingen te geven

Betalende parking Veel honden

Het was een heerlijk verblijf. Spijtig voor de toeslag parking

Prima ovetnachtingshotel voor gezinnen

Geen Nederlandse tv zenders

Ligging is er leuk, vlak bij de Seine Em het centrum op loopafstand. Ontbijt is prima

Het hotel ligt redelijk centraal
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Te kleine lift, personeel spreekt slecht engels en ook niet erg behulpzaam

Het hotel ligt redelijk centraal

Goed bed;

Goed bed; vriendelijk personeel

Zeer tevreden
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kleine 'bar' aan de incheckbalie, had wat groter/gezelliger gemogen

Dichtbij centrum en airco in de kamer, grote nette kamer

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prijs

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Zeer aangenaam voor een tussenstop, lekker ontbijt, een aanrader
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ruime kamer en badkamer, airco

gewoon

hall en ontbijt corner

ligging

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Stopover op doorreis
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Bromtoon uit schakelkast naast het bed!

Ligging op doorreis

• Beoordeeld op: 19 april 2017

SHUTTLE NAAR BINNENSTAD ????

MSS GEZELLIGER BAR / LOUNGE

GEWELDIG ONTBIJT SUPERIEURE SUITE WAS AAN BINNENTUIN , HEEL KLEINE VENSTERS....

• Beoordeeld op: 20 december 2016

De ruimte

Te warm.

De ruimte

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Vrolijke personeel bij de receptie
    • Superior Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De toiletten ruikten niet lekker.

Vrolijke personeel bij de receptie

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

De verandering van de kamer.

Ontbijt buffet.

De verandering van de kamer. Mooi en goed uitgerust.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Bezoek aan de stad

Geen restaurant

Heerlijk ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Parking, ontbijt, kamer, personeel alles OK

zeer beperkte mogelijkheid om een extra drankje te kopen s'avonds iemand was er in geslaagd een blaffende hond op zijn kamer te houden?

Parking, ontbijt, kamer, personeel alles OK

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

de uitstekende ligging op wandelafstand van het centrum van...

het personeel was overrompeld door de gelijktijdige toestroom van veel gasten voor het ontbijtbuffet

de uitstekende ligging op wandelafstand van het centrum van Rouen en de ruime kamer.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Lokatie goed, veel horeca in de buurt aan de rivier.

Te druk bij het ontbijt (kleine ruimte) en daardoor erg chaotisch en veel zaken niet beschikbaar.

Lokatie goed, veel horeca in de buurt aan de rivier. Centrum goed aan te lopen. Parkeren onder het hotel.

• Beoordeeld op: 6 mei 2016

Ligging op redelijke loopafstand van centrum.

Kamers aan de Seine-kant zijn erg lawaaiig. Ontbijt is een chaos als er veel gasten zijn: buffet wordt niet goed aangevuld, te weinig bestek, koffieapparaat dat regelmatig dienst weigert, te weinig personeel om het in goede banen te leiden. Ook de lift is bij veel gasten onvoldoende, wachttijden 15 minuten of langer om naar de kamer of de parkeergarage te kunnen.

Ligging op redelijke loopafstand van centrum. Ruime, goed ontworpen en geoutilleerde kamer.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

locatie, de ruimte in de kamer en redelijk proper.

Receptioniste welke op de foto mooi aan het lachen is schroomt niet een stagiaire openlijk te beledigen. Zeer onprofessioneel!

locatie, de ruimte in de kamer en redelijk proper.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

De kamer was ruim en schoon voorzien van alle gemakken zoals...

De ligging aan drukke weg was iets minder en de parkeerfaciliteit van het hotel zelf was zeer onvoldoende (10 plaatsen). Gelukkig was er kort in de buurt (andere kant vd drukke weg) wel parkeergelegenheid. Verder was er geen restaurant of bar maar kon je wel koud eten uit de muur trekken en dat op je kamer opwarmen. Hoe gezellig kan het worden!!

De kamer was ruim en schoon voorzien van alle gemakken zoals minibar (gratis flesje water), faciliteiten om thee of koffie te maken. Magnetron op kamer.

Er zijn ook 43 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.