Beoordelingen over Les Terrasses de Beauregard

Cingle de Limeuil, 24510 Limeuil, Frankrijk

#4 van de 4 hotels in Limeuil

Uitzicht was fantastisch.

WiFi deed het niet en we hadden geen airco terwijl dat wel was aangegeven. Ze deden er erg makkelijk over terwijl het toch €150 per nacht moest kosten.

Uitzicht was fantastisch. Mooie kamer ook.

Nooit meer!

We houden best van authentieke logementen en van de Franse charme, maar dit hotel is verouderd en uitgeleefd. De airco werkte niet, de 'stoffen' muren en bekleding op de grond zaten vol beestjes en er zaten - echt waar - vlooien in ons bed! 's Nachts was er regelmatig geklop en lawaai op de gang en de televisie van een andere kamer was tot bij ons te horen. Echt degoutant voor de prijs van 230 euro, zonder ontbijt. Dat ontbijt hebben we wijselijk ergens anders gegeten.

Onze auto kon veilig geparkeerd worden aan het hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Frankrijk op zijn best
    • Budget Tweepersoonskamer

Er zat te weinig druk op het water in de douche. En de twee treden naar de douche zijn wel gevaarlijk. Maar aangezien de eigenaars het gebouw gaan renoveren tegen het toeristisch seizoen 2017, denk ik dat dit probleempje wel van de baan zal zijn.

Het hele grote terras met zicht op de Dordogne is helemaal mooi vernieuwd en er is ook een grote, gezellige veranda bijgebouwd. Er is een zwembad aangelegd en parkeerplaats is geen probleem. Behalve de prachtige ligging aan de meanders van de Dordogne zijn de rust en de sterrenbezaaide hemel alleen al een reden om er te verblijven. Tegen het seizoen 2017 gaan de eigenaars het hotel helemaal renoveren. Dus dat belooft! De diners waren verrukkelijk en fraai gepresenteerd, allemaal bereid door de "patron aan het fornuis". Zijn vrouw was onze heel joviale gastvrouw: geen moeite was haar te veel. Prijs/kwaliteit was zeker prima! Wij komen er zeker terug!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Zie bovenstaande opmerking
    • Budget Tweepersoonskamer

Verdiend een opknapbeurt

Teleurstellend

Kleine kamer en vies met vloerbeddeking in badkamer

Uitzicht vanuit terras en deel restauranr

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Het uitzicht was fantastisch.

Wij hadden wat pech met tientallen muskieten op de kamer. het was beter geweest om de airco erbij te kopen (€10 extra), wat we die eerste nacht niet wisten. Tweede nacht hebben we eerst de jacht geopend en daarna muggenolie gesmeerd. Verder begrijp ik nooit zo goed hoe het komt dat men voor vloerbedekking in een badkamer kiest (en dan geen douchewand op de buidkuip)...

Het uitzicht was fantastisch. Ontbijten (heerlijk Frans ontbijt!) en avondeten op het terras werd met dat uitzicht een bijzondere ervaring. De eigenaresse (?) was ongelofelijk hulpvaardig!

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Het is prachtige lokatie, heel vriendelijke eigenares, mooie...

Het is prachtige lokatie, heel vriendelijke eigenares, mooie uitzicht, ruime parkeerplaats. Dichtbij veel bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Heerlijk gegeten en het uitzicht over de vallei van de...

Heerlijk gegeten en het uitzicht over de vallei van de dordogne was fenomenaal.