Beoordelingen over Golden Tulip Cannes Hotel de Paris 4-sterren

34 Boulevard d'Alsace, Prado - Republique, 06400 Cannes, Frankrijk

#69 van de 103 hotels in Cannes

Het hotel was mooi centraal gelegen. Zwembad erbij in zomertijd..
    • Budget Tweepersoonskamer

De garage die niet open te krijgen was: 3 dagen lang.... Geen waterkoker met koffie/thee op de kamer. De vind je zelfs bij Ibis Budget. 2x prima ontbijt maar de 3e keer: op zondag oud brood....in Frankrijk zijn de bakkers open. Niemand aanwezig in ontbijtzaal. Wel zwembad, maar in de kamers gern bad. Bij aankomst werd ons gezegd dat de kamer die we hadden gereserveerd héél klein was met een smal bed....dat vonden wij niet terug in de papieren. Wij reserveren áltijd twin beds........ 35€ extra voor grotere kamer. Parkeerplaats buiten 25€ per dag . Ondanks invalidenparkeerkaart. En onveilige buurt. Weigerend hek waardoor je naar binnen moest lopen op het hek open te krijgen (om de hoek!) 3 dagen lang. Bij bijna alle hotels oa Accor gratis parkeren met kaart. Jammer.

De kaners waren mooi en modern opgeknapt. Het hotel straalt nog de oude glorie uit en je voelt je er thuis.

Perfecte vakkantie
    • Dit appartement heeft 2 slaapkamers (4 - 5 Volwassenen)

Schoon

Heerlijk rustig buiten het beursgebied
    • Superior Kamer

WiFi slecht

Heerlijke douche

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Fantastisch personeel, ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

beetje lawaai van de drukke baan die achter het hotel loopt. Maar de prachtige kamer en het vriendelijk personeel compenseert dat.

Fantastisch personeel, ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer (we hebben een upgrade gekregen naar een duplex suite). Mooi zwembad. Goed gelegen vlakbij Le Palais.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Personeel, aardige behulpzame mensen.

Slechte zeer kleine kamer, geen douche maar een slang met douchekop die je zelf vast moet houden, airco als ie het al doet veel te weinig capaciteit , muf ruikende kamers, gangen en lift, verplicht je auto tegen woekertarief in garage moeten plaatsen. Kortom nooit meer, daarnaast nog even de melding dat de boeking die wij deden bij jullie niet bekend was in het hotel en wij mazzel hadden dat er überhaupt nog een kamer was, het leek wel een stofzuigerkast, echt waardeloos.

Personeel, aardige behulpzame mensen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Hotelkamer was erg klein.

Hotelkamer was erg klein. Er was weinig opbergruimte. Het ophangsysteem van de douche was kapot en kon niet gemaakt worden. Slechte föhn. Een verzoek om glutenvrij-brood kon niet worden ingewilligd. Ons verzoek om een reservering te plaatsen bij een restaurant was niet gedaan. Minibar was leeg. Hotelservice minimaal. Je mag meer verwachten voor de prijs dan je krijgt.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Perfect hotel

Buiten lawaaierige door de weg en trein die er voor loopt

Perfect hotel