Beoordelingen over Timhotel Paris Gare Montparnasse 3-sterren

22 Rue de l'Arrivée, 15e Arrondissement, 75015 Parijs, Frankrijk

#1312 van de 1.578 hotels in Parijs

zeer schoon, handige locatie, personeel met aandacht, zowel...
    • Basic Eenpersoonskamer

goede prijs-prestatieverhouding, beetje krap - kan niet anders in Parijs voor die prijs - Bed voor 1 persoon met gemiddelde lengte prima. Of zeer verliefd zijn :))

zeer schoon, handige locatie, personeel met aandacht, zowel in het contact als in de wijze waarop de kamer en de badkamer werden schoongemaakt. Superpersoneel. breng de complimenten maar over.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Het hotel is geen hotel, maar een verzameling verhuurde kamers

De bereidheid van het personeel om te helpen was beperkt en tamelijk ongeïnteresseerd. Men wilde ons bij aankomst direct laten afrekenen, terwijl we de kamers nog niet hadden gezien. We hadden 3 kamers geboekt en deze waren in 2 verschillende gebouwen op 3 verschillende verdiepingen ondergebracht. De badkamer was hooguit 1.5 x 1.6 meter, de douche 70 x 70 cm, de plaats van het toilet 60 cm breed, terwijl om de wastafel te bereiken de föhn moest worden verplaatst. We zijn al dikwijls in Parijs geweest, maar deze afmetingen zijn we nog niet tegengekomen.

We hadden 3 kamers gehuurd. Deze waren heel klein, in een van de eenpersoonskamers was de verlichting niet in orde, terwijl het matras veel te hard was. Deze kamer is de volgende dag verruild voor een andere, een veel ruimere tweepersoonskamer, met een goed matras. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat de ontbijtruimte de uitstraling had van een kantine. We hebben buiten de deur ontbeten. De presentatie via de website van Bookings doet veel meer een hotel vermoeden, dan de realiteit. Voor ons kwam het over als een pakhuis met zoveel mogelijk kamers, zonder een gezellige lounge of verblijfsruimte. De sfeer die bij een hotel hoort ontbrak.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

De ligging ten opzichte van station.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging ten opzichte van station. We gingen plotseling met de trein ipv vliegtuig van Amsterdam naar Toulouse en moesten overnachten in Parijs. We waren er om 22.15 en vertrokken om 6.00 uit hotel. Keurige kamer voorzien van alles in badkamer en koffie / thee faciliteit met super Cafe op de hoek voor late maaltijd met heerlijke wijnen (zeer betaalbaar)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Het hotel was erg lelijk, gelukkig hadden wij geen ontbijt...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel was erg lelijk, gelukkig hadden wij geen ontbijt erbij genomen, want dat stelde niks voor en zag er ook slecht verzorgd uit. Meubilair erg karig en ouderwets.

Heerlijke citytrip
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, prima locatie.

Enkele het nodige was aanwezig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Is standaard kamer, je moet er niets meer van verwachten.

De Liging

prima locatie, fijn bed. Vriendelijke staf,maar erg kleine kamer en badkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer erg klein, ook de badkamer

vriendelijke staf, goed bed

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Bed

Douche

Bed

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Prettig hotel, aardig personeel, attent.

Prettig hotel, aardig personeel, attent.

• Beoordeeld op: 19 december 2015

Schoon, goed bereikbaar hotel, badkamer ruim genoeg.

Schoon, goed bereikbaar hotel, badkamer ruim genoeg.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Timhotel Paris Gare Montparnasse