Beoordelingen over Timhotel Nation 3-sterren

5-7 rue d'Avron, 20e Arrondissement, 75020 Parijs, Frankrijk

#1377 van de 1.578 hotels in Parijs

Verschrikkelijk, kapot, verrote accommodatie

Bijna 300 euro per dag 3 sterren klinkt top niks is minder waar ! Geen airco. Deuren klappen allemaal kei hard dicht. Je hoort de piep vd lift continu in je kamer. 2 stopcontacten niet 1 in de buurt van een spiegel hoe moet je scheren cq haren stylen of föhnen, ook niet bij je nachtkastje voor je telefoon. De lift geeft een Ping op het moment dat hij vertrekt lijkt wel een tramhalte waar de tram stopt in de ochtend wordt je ook te vroeg wakker. Op de foto was het ruim in het echt pas ik niet door het douchedeurtje heen. Haren wassen met 1 arm 2 armen kunnen niet omhoog. Alle foto’s vd site zijn allemaal niet waar, het ziet er super armoedig uit.

Je kan er slapen wassen maar verdient geen ster. Laat staan 3. Dan krijg je de teleurstelling door. Om de hoek kan je goed ontbijten

deprimerende accomodatie, maar Parijs zelf is me goed bevallen

Geen airco (en heet was het!); geen ontbijt; kleine kamers; geen rookmelders (hoe bestaat het nog?); eigenlijk zowat alles...

personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Teleurstellend

In onze kamer was blijkbaar gerookt, we hebben gelijk het raam moete open gooien. Gordijn viel op de grond. Douch was erg klein, niet geschikt voor grote mensen.

De locatie was goed. Vlakbij verschillende metro stations. Directe verbinding met Gare du Nord voor de thalys naar Nederland.

Een praktische schone uitvalsbasis voor een stedentrip.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche en wc waren te klein voor grote mensen maar alles werd goed schoon gehouden.

Kamer klein maar alles wordt goed schoon gehouden. De bedden zijn goed maar wel hard. De douche en wc zijn erg krap. Ik weet niet hoe dat is op de andere kamers. Niet aan te bevelen voor grote stevige mensen. Verder rustige kamer. De deuren klappen wel erg hard dicht dus even op letten. Ee was een goede tv met alleen franse zenders. We hebben het er naar onze zin gehad. Een prettige plek in een volkse buurt. De metro was dichtbij. Op place de la Nation komen veel lijnen uit.

-Ik was met vrienden.

-Ik was met vrienden. we hebben 3 kamers geboekt. We kregen de sleutels en bij 2 van de 3 kamers waren er hotelgasten in onze kamers. We kregen dus kamers aangewezen die al waren geboekt. Vreselijk. Vervolgens kregen we andere kamers aangewezen. -In de badkamer geen föhn en ook geen toiletborstel. -Lift deed het niet dus we moesten 4 verdiepingen met de trap -hotel is er erg benauwd. het was niet eens zo warm, maar het zweet brak ons uit. -geen airco op de kamers (wel nodig!) -hotel is aan een drukke straat en 's avonds heel luidruchtig. Moeilijk om in slaap te vallen. Omdat het warm was wilden we de raam opendoen, maar door het geluid kan je dan niet slapen. En met raam dicht is het niet vol te houden. Kortom slecht hotel. Zeker geen aanrader. En snap niet dat dit een 3 sterrenhotel is.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Schone kamer en lekker bed.

Jammer dat je maar 1 device per emailadres tegelijk kon gebruiken voor de gratis WiFi.

Schone kamer en lekker bed. En op 50 meter van een metro station (Avron).

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Een prima verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enigste minpuntje was dat de wifi het op de 6e verdieping niet zo goed deed in onze kamer.

Het personeel was 24 uur per dag aanwezig en vriendelijk en behulpzaam. De kamer was klein, maar prima te doen voor 5 dagen. De bedden waren goed en alles was schoon. De kamer werd elke dag ook schoongemaakt en de handdoeken elke dag verschoond. Ook de metro was zo goed als voor de deur en op de hoek van de straat zat een gezellig cafe waar je simpel, maar goed kon ontbijten. Op de dag van vertrek moesten we voor 12en uit onze kamer zijn, maar we konden onze koffers in het hotel laten staan en ophalen wanneer we wilden. Verder was de aansluiting vanaf het metrostation bij het hotel (Avron) ook prima, na 1 halte stond je op metrostation "Nation" vanaf waar je op verschillende andere metro lijnen kon overstappen. Overigens kon je ook prima vanaf het hotel lopen naar "Nation" (zo'n 5-10 min lopen) en was er daar een supermarkt en verschillende andere winkeltjes.

De bedden waren erg hard, voor de rest een mooie nette kamer. Nieuwe badkamer en alles schoon!

Het personeel was vriendelijk, goed geholpen.

Voor reizigers die veel buiten de deur zijn is het een ideaal verblijf.

De douche, deze was erg klein. Zelf ben ik 1.90m en moest bukken tijdens het douche.

Was geweldig

Geen koelkast.

Kamer was goed. Jammer geen koelkast in kamer.

Prima basic hotel voor 1 of 2 nachten

Vrij gehorig, geluidje van de lift te horen op de kamer.

Schone kamer op de 3e etage met koffie/thee, prima bed en fijne douche.

Goede locatie, metro op loopafstand

Badkamer is toe aan renovatie

Goede locatie, metro op loopafstand

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Moet gesloten worden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen gratis WiFi, geen ontbijt zoals beloofd, geen stroom!!!!! 2 avonden na elkaar, terwijl we er maar 3 waren Vieze badkamer, niet schoongemaakt

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Prijs en locatie.

Bijzonder kleine kamer en mini-badkamer. Voor smurfen ideaal.

Prijs en locatie.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Timhotel Nation